quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:05 schreef Linlinlin het volgende:
Dit moest ik even meemaken.
Nu ga ik slapen, welterusten
In NB 2 denk ik..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
Waar kan ik de nachtkwaliteit zonder Paul vinden?
Dat dacht ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:07 schreef Falukorvarna het volgende:
Bedankt paul, nu denken ze dat ik tienermoeder ben.
Hallo, ik zie je dan wel weer wanneer er fatsoenlijk te reageren valt zonder afbeeldingen van BIEREN EN TIETEN!!111!!!11 en ander proletengeschreeuw. Of niet, omdat ik dan slaap.quote:
Denk het niet, tempo waarin dit topic gaat, dan slaap ik al voordat het op pagina 5 is..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hallo, ik zie je dan wel weer wanneer er fatsoenlijk te reageren valt zonder afbeeldingen van BIEREN EN TIETEN!!111!!!11 en ander proletengeschreeuw. Of niet, omdat ik dan slaap.
Welterusten dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk het niet, tempo waarin dit topic gaat, dan slaap ik al voordat het op pagina 5 is..
POH LKKREN TIETEN KOM JE OOK NAAR DE MEET VOLGENDE WEEK?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef 78RPM het volgende:
Kenne ze nie groter dan?![]()
[ afbeelding ]
]quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:11 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben slapen, volgensmij mis ik niks![]()
Slaap lekker
Respect voor slome nachtbagger stink-ui meld zichquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:11 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben slapen, volgensmij mis ik niks![]()
Slaap lekker
Ik heb het ook koud!quote:
kom bij mij in bed liggen, hoe meer zielen hoe meer warmte!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:14 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud!![]()
Hoekhuis aan het water, kachel die niet lekker werkt... brrrrr....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |