Het vreemde is dus dat ik vrijwel geen spelfouten maak als ik dronken benquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja hier ook hoor...
Kom ik uit de kroeg denk ik nog even te kunnen baggeren hier...![]()
En een zooi vreemde teksten en een hoop spelfouten...
Leuk meisje, zachte uitstraling.quote:
Beter!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het vreemde is dus dat ik vrijwel geen spelfouten maak als ik dronken ben
Wat een irritant kindquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Leuk meisje, zachte uitstraling.
Gewoon het veldmantimefilmpje kijken, dan leer je het zo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef kitao het volgende:
Als ik zou weten wat veldmannen is deed ik met je mee.
Wow, komt dat er nog uit bij jou?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Beter!Ik heb het wel en sla dna en hoop lekters over en goio alles dooreklaar hieen enzo.
Misschien dat het er ooit weer komt, de meesten zijn gestopt met het forum en alles. Ik misschien ook straks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gebrek aan nachtserenade.
Veldmantime doet me niet zoveel, ik ben mijn oren aan het verwennen met heerlijke muziek.
Ik zou dat kutkind met dr bek door dat bed heen trappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Leuk meisje, zachte uitstraling.
Soms wel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Wow, komt dat er nog uit bij jou?
Nou..ik ben benieuwd manquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Beter!Ik heb het wel en sla dna en hoop lekters over en goio alles dooreklaar hieen enzo.
Ik zal je in het weekend als ik helemaal de weg kwijt ben (en er aan denk) je even een PM sturen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nou..ik ben benieuwd manLaat maar weten als het zover is
Veldman haalt hem alquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef Falukorvarna het volgende:
KUT!!!!!!! Ik heb nog maar 25 minuten accu, zal ik de oplader halen of niet?
Maak een lijstje met positieve en negatieve punten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef Falukorvarna het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik zal je in het weekend als ik helemaal de weg kwijt ben (en er aan denk) je even een PM sturen.
Deze kostbare tijd gebruiken om te Veldmannenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef Falukorvarna het volgende:
fijn. kan ik wachten tot ie er is!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Veldman haalt hem al
[ afbeelding ]
Als je geluk hebt reageer ik diezelfde nacht ook nogquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik zal je in het weekend als ik helemaal de weg kwijt ben (en er aan denk) je even een PM sturen.
Oké!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je geluk hebt reageer ik diezelfde nacht ook nogDoe zaterdag maar..dan heb je de grootste kans..
sorriii ik ben even dingen tegelijk an het doen dat kan helemaal niethierrrrrquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:28 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
hihihi hoe laat moet je op staan?
heheh. ohh kut. ik 20 voor 10quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:35 schreef ainoo het volgende:
[..]
sorriii ik ben even dingen tegelijk an het doen dat kan helemaal niethierrrrr
uuh HALF 8
Die versleten dancefeestjes heb ik al een tijdje achter me liggen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gewoon het veldmantimefilmpje kijken, dan leer je het zo.
Veldman brengt mensen bij een!quote:
hahah nah om precies te zijn 7 voor half 8 gaat de eerste wekker waarna er nog 6 volgens zonder grappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:37 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
heheh. ohh kut. ik 20 voor 10
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:38 schreef ainoo het volgende:
[..]
hahah nah om precies te zijn 7 voor half 8 gaat de eerste wekker waarna er nog 6 volgens zonder grappen
zal het proberenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gooi er dan wel een beetje liefde in he
Uiteraardquote:
Mazzelmeid... Ik moet om 6:45 er weer naast staan...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:35 schreef ainoo het volgende:
[..]
sorriii ik ben even dingen tegelijk an het doen dat kan helemaal niethierrrrr
uuh HALF 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |