Haha, lactose intolerant.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:56 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik zat ooit in de bus en ik moest keinodig schijten!
Ja sorry, had bij iemand gegeten die een flinke hoeveelheid koemelk in het gerecht had geflikkerd!
En het eten was oké hoor, onwijs lekker! Zacht, romig echt heerlijk!
Alleen verdraagt mijn lichaam helaas geen lactose...![]()
En ik vind chocoladevla met slagroom zo lekker.....![]()
![]()
![]()
Dankjequote:
Ik voel je. Was het maar elke time Veldmantime.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow, hier kan ik uren naar kijken.
Nee echt.
Uren.
Ja dat is moeilijk, je hebt soms van die failsquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DankjeIk heb er zo'n zin in
Nu moet ik alleen ook nog even een goede tatoeëerder zoeken
Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen waarom, weledelgeleerde Penisbaard?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je hiermee stopt, waarde nattermannG.
In Apeldoorn zit een goei, ben alleen zn naam kwijtquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DankjeIk heb er zo'n zin in
Nu moet ik alleen ook nog even een goede tatoeëerder zoeken
Ik keek en viel bijna in slaapquote:
Kun je het duck topic al?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk verhaaltje dan.
ssssh!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk helemaal geen homo
Oh?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha nope, alhoewel ik je dadelijk wel ga verlaten denk ik.
Ga tv kijken ofzo ik vind het maar saai hier.
Maar het gaat wel, ik heb wel ooit betere dagen gehad zeg maar.
Hoe is het met jou?
Dat moet wel te vinden zijn denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Apeldoorn zit een goei, ben alleen zn naam kwijt
nuttig
Nee ken het niet? Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:00 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kun je het duck topic al?Maar om maar iets te lullen Armin was keiiiiiiiiiiii vet alleen triest lachwekkend dat er teveel kneusjes rondliepen waarvan het alles had dat ze eventjes snel wouden scoren
De afbeeldingen zijn matig, het voegt niets toe, het maakt een topic tot een verzamelplaats van volksbuurters die alleen maar BIER EN TIEtEN kunnen schreeuwen en het maakt scrollen vervelend. Alleen veldmantime kan dit topic nog redden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen waarom, weledelgeleerde Penisbaard?
Zullen we samen meisjes gaan regelen op het schoolplein?quote:
Ik ben ook niet heel erg vrolijk, maar waait wel weer over.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:00 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Oh?Betere dagen? Dat klinkt niet echt vrolijk...
Toch niet heul erg allemaal hoop ik?
![]()
Met mij is het wel oké hoor... Gaat z'n gangetje allemaal... Beetje saai, maar verder oké.
[strip] 2 guys and a duck #2quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ken het niet? Wat is dat dan?
Aaah was je naar Armin geweest ja? Dat is wel vet.
En ja dat soort gastjes heb je overal.
Neuh, ik heb nog een hele rij bij het fietsenhok staan die ik nog afwerken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zullen we samen meisjes gaan regelen op het schoolplein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |