Nog niks over bekend op het moment. Zal binnenkort wel duidelijk worden als het eerste seizoen is afgelopen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet precies waar ik moet zoeken. Kan iemand mij vertellen of er een 2de seizoen van Glory Daze [USA] collegiate comedy with chicks and beer! komt?
Foutje vast, wordt wel weer gefixt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:35 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zie het. Vreemd, 1x13 staat ingepland voor volgende week, 1x12 heeft nog steeds een onbekende uitzenddatum.
1) Nu Life Unexpected definitief is afgelopen kunnen we nummer 1 plek eindelijk overdragen aan Chase. Aflevering van afgelopen week haalde een 1.0 rating. NBC zal blij zijn dat ze back-order gedeeltelijk hebben ingetrokken.quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). Chase (NBC)
02(04). Detroit 1-8-7 (ABC)
03(03). Human Target (FOX)
04(06). The Defenders (CBS)
-------------------------------------
05(08). No Ordinary Family (ABC)
06(---). The Cape (NBC)
07(07). The Event (NBC)
08(---). V (ABC)
09(---). Blue Bloods (CBS)
10(---). Brothers & Sisters (ABC)
Reken er maar niet op dat alle 3 de CSI's vernieuwd worden...CBS axed meestal 3-4 scripted hours per seizoen om plaats te maken voor nieuwe series. The Defenders word hoogwaarschijnlijk gecancelled en Medium is al gecancelled met vanavond de series finale. Dat zijn nog zeker 2 shows die gecancelled gaan worden. Een daarvan zal wel een CSI worden. Ratings vallen tegen ; en de link die jij hebt gelinkt over wat de CBS president over de 3 CSI series kan wel zeggen dat ze veilig zijn maar dat garandeert nog niks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Series die net buiten de top 10 vallen
Brothers & Sisters (ABC) - 2.0 rating
Off the Map (ABC) - 2.1 rating
Perfect Couples (NBC) - 2.1 rating première
Outsourced - 1.8 rating (deed het lang goed en kan mogelijk nog herstellen)
The Good Wife - 2.1 rating
CSI: NY (CBS) - 1.7 rating (blijkbaar is de CSI franchise voor nu nog veilig, maar dat zal vast nog kunnen veranderen als ze naar onder de 1.5 komen)
Defenders is eigenlijk de enige serie die ik volgquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef yavanna het volgende:
Wat zonde van The Defenders en Lights Out.
Jammer...quote:An insider close to the CW network tells The Voice of TV exclusively that the network will bring back hit series 90210, Gossip Girl and Vampire Diaries for another season.
No word yet on Americas Next Top Model, Hellcats, Nikita and Supernatural but the insider did say the network wont renew Life Unexpected, One Tree Hill and Smallville for another season.
Dont expect an official announcement from the network about the cancellations until May, though you can expect one with early renewals for a few shows in the next few months.
Source: http://thevoiceoftv.com/b(...)new-and-cancel/28763
Smallville en OTH ; hoe leuk ze ook zijn ; kan ik van begrijpen dat ze niet renewed worden. Vooral bij OTH eigenlijk. Toch een beetje uit verhaallijnen en de 3 acteurs die er vanaf het begin inzitten willen er mee stoppen na het lopende 8e seizoen, dus ik hoop dat ze de kans aanpakken om er zelf een eind aan te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:04 schreef ari_zahav het volgende:
Het zou idd zwaar kut zijn als ze The Good Wife cancellen want er zijn nog genoeg verhalen die te vertellen zijn (itt NCIS wat echt behoorlijk slecht begint te worden, mmja het heeft de ratings).
Ik las dit op eztv btw:
[..]
Jammer...
Dat dus, gewoon een mooie Series Finale maken en dan is het wel goed wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Smallville en OTH ; hoe leuk ze ook zijn ; kan ik van begrijpen dat ze niet renewed worden. Vooral bij OTH eigenlijk. Toch een beetje uit verhaallijnen en de 3 acteurs die er vanaf het begin inzitten willen er mee stoppen na het lopende 8e seizoen, dus ik hoop dat ze de kans aanpakken om er zelf een eind aan te maken.
Leuke seriequote:Op maandag 24 januari 2011 17:54 schreef Dos37 het volgende:
Blue Bloods ben ik gaan volgen dus even kijken wat er mee gaat gebeuren.
quote:
Seizoen 1, toen ze nog een cougar wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cougar Town is ook gewoon geen goede serie. Wel vermakelijk maar niet meer dan dat. Ik kijk er met plezier naar maar ik zou het geen moment missen is het gecanceled zou worden.
ik vind dit seizoen ook heel slechtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seizoen 1, toen ze nog een cougar was, was leuk, maar dit seizoen is crap
Geluk dat het al vernieuwd is voor een 3e seizoenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cougar Town is ook gewoon geen goede serie. Wel vermakelijk maar niet meer dan dat. Ik kijk er met plezier naar maar ik zou het geen moment missen is het gecanceled zou worden.
Heh, hier baal ik enorm van. Ik moet hem nog kijken maar ik heb wel gelezen dat het een erg goede episode is.quote:Opmerkelijk is wel dat Chuck naar een 1.7 rating is gezakt, een dieptepunt.
Volgende week zullen ze dit zeker moeten verbeteren, want met dit soort ratings gaan ze een zeer onzekere toekomst tegemoet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef Dos37 het volgende:
Morgen ga ik denk ik een topic openen over Blue Bloods, er moeten meer Nederlandse fans komen.
quote:NBC reduces 'Cape' order
Not a good sign: NBC has reduced its order for The Cape by three episodes.
So instead of 13 episodes, the network is only committing to 10. The move comes after a series low in the ratings for the struggling superhero drama.
This doesnt mean the show is canceled but with a new head of entertainment at NBC, whos gonna save The Cape?
Bron
quote:Does this mean NBC's 'Love Bites' is finally dead
EW has learned that Becki Newton has an offer to star in at least one comedy pilot which may finally signal the last gasp of her tortured NBC dramedy Love Bites.
NBCs comedy-romance-anthology-thingy has seen its premiere date delayed twice and its order reduced from 13 to 9.
The cast has been told theyre free to go try out for other pilots, but NBC insiders still say Love Bites is not officially dead (this is a bit like telling your significant other that youre not breaking up, but youre now free to date other people).
The news comes after another Love Bites actor, Greg Grunberg, landed a role in a A&Es pilot Big Mike a few days ago.
bron
Gelukkig!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Fringe stabiel met een 1.9 rating.
maar goed dat ik nog niet aan The Cape ben begonnen dus, als ze nu het aantal afleveringen al verminderen...ik wacht nog even af...quote:
quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). Detroit 1-8-7 (ABC)
02(06). The Cape (NBC)
03(03). Human Target (FOX)
04(04). The Defenders (CBS)
05(---). Perfect Couples (NBC)
06(08). V (ABC)
07(05). No Ordinary Family (ABC)
08(09). Blue Bloods (CBS)
09(07). The Event (NBC)
10(---). Off The Map (ABC)
Chase is door NBC van de zender gehaald. Dit is dan ook het definitieve signaal dat het afgelopen is voor Chase.
Oude top 10'sBlue Bloods 1.6 rating van gisterenavond is een bitter resultaat, vooral omdat ze voorheen op de vrijdag niet lager kwamen dan een 1.7 rating. Dit is de laagste rating tot nu toe en ze hadden het vooral moeilijk vanwege het ontbreken van een lead-in. CBS vertrouwen in de serie zal aardig gezakt zijn, ondanks de 11 miljoen kijkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Off The Map steeg 0.1 naar een 1.9 rating, maar het blijft erg matig voor een beginnende ABC serie.
Human Target had de beste rating van dit seizoen, een 2.6 rating, maar had dit vooral te danken aan American Idol (8.9 rating). Gedurende de aflevering daalde de rating al snel met 20% (3.0 > 2.3).
Cougar Town wist zich met vorige week (2.0 rating) goed te herstellen (2.7 rating), vooral omdat een herhaling van Modern Family zeer goed werd bekeken. Niet dat het echt relevant is, want Cougar Town komt gewoon terug volgend seizoen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 04-02-2011 18:36:14 ]
hier had ik ook maar 1 aflevering van gezien en kon mij toen ook niet echt boeienquote:
Als ik een Amerikaan was geweest had ik goed mogelijk ook weggezapt. Kan vooral die moeder niet uitstaan en heb de laatste tijd de indruk dat de rek er toch wel een beetje uit is. Hoewel ik jeffster nog steeds geweldig vind voelde het grijpen ernaar geforceerd in een verder matige, rommelige aflevering. Zie het zelf somber in voor Chuck aangezien zowel Dalton als Hamilton ook in de nog resterende episodes gefeatured zouden zijn. Het hele familiegezeur begint meer en meer te herinneren aan de latere seizoenen Prison Break.quote:
Dit dus. Hier baal ik toch wel van.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef yavanna het volgende:
Wat zonde van The Defenders en Lights Out.
Inderdaad, ze moeten eigenlijk bij deze officiële seasonsfinale gewoon stoppen. Maar ik vind het altijd wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ik een Amerikaan was geweest had ik goed mogelijk ook weggezapt. Kan vooral die moeder niet uitstaan en heb de laatste tijd de indruk dat de rek er toch wel een beetje uit is. Hoewel ik jeffster nog steeds geweldig vind voelde het grijpen ernaar geforceerd in een verder matige, rommelige aflevering. Zie het zelf somber in voor Chuck aangezien zowel de Dalton als Hamilton ook in de nog resterende episodes gefeatured zouden zijn. Het hele familiegezeur begint meer en meer te herinneren aan de latere seizoenen Prison Break.
Ep 1 - 0.6 rating - 1,49 miljoen kijkersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand de ratings van Lights Out van afgelopen week?
Volgens mister Basito himself () waren de rating +20%
Het ziet er niet goed uit voor hun, maar de ratings zijn tenminste wel stabiel. Als ze de komende weken hun ratings nog kunnen opkrikken, dan geef ik ze nog wel een kans.quote:
Best wel logisch als ABC zo met zijn planning zit te gooien om Off The Map onder de aandacht te krijgen. Was een goede aflevering ; dus jammer dat het niet veel is bekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef Mr.Silencer het volgende:
Private Practice bereikte een season low met een 2.6 rating, maar is voorlopig nog niet in gevaar.
Bende, vond het best een leuke seriequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef Mr.Silencer het volgende:
Top 10 is aangepast.
Voor Chase is het over en uit
Erg zonde.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:56 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Defenders deed het voor het eerst op de vrijdag met een 1.3 rating naar verwachting niet goed.
CBS had niet voor niks The Defenders naar de vrijdag verplaatst en zal hier dan ook snel ten einde komen.
quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). The Cape (NBC)
02(01). Detroit 1-8-7 (ABC)
03(04). The Defenders (CBS)
04(03). Human Target (FOX)
05(05). Perfect Couples (NBC)
06(07). No Ordinary Family (ABC)
07(06). V (ABC)
08(09). The Event (NBC)
09(10). Off The Map (ABC)
10(08). Blue Bloods (CBS)
Traffic Light, Chuck, Brothers & Sisters liggen op dichte afstand van nummer 10.
Ik ga voor een 2.5 begin april (ik zie het echt flink de grond in storten).quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mr Sunshine stort aankomende week wel weer in denk ik naar een 3.2-3.4 rating.
Jaquote:En ik zal wel de enige zijn die Matthew Perry zo niet grappig vind?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Fringe gezakt naar een 1.4 rating.![]()
Begint er niet goed uit te zien.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Fringe gezakt naar een 1.4 rating.![]()
Begint er niet goed uit te zien.
Zoals het er nu naar uitziet is de kans dat er een derde seizoen komt wel aannemelijk, maar dan moeten ze de ratings van de resterende afleveringen niet verpesten.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Mascio het volgende:
Weet iemand of er een derde seizoen komt van Community! Beste comedy atm.
Human Target is inmiddels afgelopen en zal na teleurstellende ratings op verschillende dagen en tijdstippen niet terugkomen voor een derde seizoen. Aangezien er geen nieuwe data zal komen heb ik HT uit de lijst gehaald.quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). The Cape (NBC)
02(02). Detroit 1-8-7 (ABC)
03(03). The Defenders (CBS)
04(04). Perfect Couples (NBC)
05(05). No Ordinary Family (ABC)
06(---). Traffic Light (FOX)
07(09). Off The Map (ABC)
08(08). The Event (NBC)
09(07). V (ABC)
10(---). Fringe (FOX)
Chuck, Brothers & Sisters, Blue Bloods en The Good Wife liggen op dichte afstand van nummer 10.
Dat is wel een handelsmerk van Fox, sterke/veelbelovende series afbreken zonder definitief einde te gunnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:38 schreef Chevalric het volgende:
Fringe daarentegen zou ik wel erg jammer vinden als het afloopt, zonder het verhaal echt af te ronden.
Vertel mij wat. Ik ben nog steeds kwaad om Fireflyquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat is wel een handelsmerk van Fox, sterke/veelbelovende series afbreken zonder definitief einde te gunnen.
0.8 lijkt me niet, normaal zitten ze op 1.9 ongeveerquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
One Tree Hill [..] ratings ( 0.8 )
Ze hadden dus echt een 0.8 hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
0.8 lijkt me niet, normaal zitten ze op 1.9 ongeveer
Ja, ik ben het ijlen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze hadden dus echt een 0.8 hoor
http://tvbythenumbers.zap(...)-adjusted-down/82898
En The Sarah Connor Chronicles, Dollhouse, Freaks & Geeks, Undeclared, Arrested Development... Maar Firefly spant qua lompe cancellation wel de kroon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik ben nog steeds kwaad om Firefly
Undeclared is zo'n beetje de slechste serie die ik ooit bekeken heb. Vindt het niet zo gek dat dat snel gestopt werd. Freaks and Geeks en Arrested development zijn wel heel erg jammer. Vooral bij Freaks and Geeks had er nog veel meer in gezeten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef Orbis het volgende:
[..]
En The Sarah Connor Chronicles, Dollhouse, Freaks & Geeks, Undeclared, Arrested Development... Maar Firefly spant qua lompe cancellation wel de kroon.
Ja, ik ga de aflevering zo kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Huh, is die CM spin off al begonnen?!!!
Ik zal hem morgen even kijken, maar ik vind het nog steeds lachwekkend dat deze spin off er ooit gekomen isquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ja, ik ga de aflevering zo kijken.
Waar heb je hem gevonden? Zie hem nog niet op eztv.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ja, ik ga de aflevering zo kijken.
Jawel, hij heet gewoon Supect Bahaviorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waar heb je hem gevonden? Zie hem nog niet op eztv.
En ik herinner me nog Reunion en Drive (wederom Nathan Fillion).quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:34 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Undeclared is zo'n beetje de slechste serie die ik ooit bekeken heb. Vindt het niet zo gek dat dat snel gestopt werd. Freaks and Geeks en Arrested development zijn wel heel erg jammer. Vooral bij Freaks and Geeks had er nog veel meer in gezeten.
Community/30rock/ The Office zijn hartstikke leuke series.Ik snap niet waarom de rating zo laag is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
NBC en ABC gaan nu wel hard achteruit zeg, zowat alle series haalden weer een (nieuwe) season low.
Community (weer een 1.8 rating)
Perfect Couples (weer een 1.4 rating)
The Office (3.3 rating, -6%)
Parks & Recreation (2.2 rating, -12%)
30 Rock (2.0 rating, -13%)
Outsourced (1.5 rating, -12%)
Onbegrijpelijk dat NBC nog steeds niks aan het Perfect Couples fiasco heeft gedaan.
Outsourced moet sowieso volgende week herstellen, want anders gaan ze het denk ik niet redden.
Grey's Anatomy (3.7 rating, -14%)
Private Practice (2.3 rating, -12%)
Het is dat beide series al vernieuwd zijn, maar een goed vooruitzicht voor volgend jaar is het zeker niet.
Nikita (0.8 rating) en The Vampire Diaries (1.4 rating) deden het deze week weer iets beter.
Omdat het tegenover andere komedies staat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Community/30rock/ The Office zijn hartstikke leuke series.Ik snap niet waarom de rating zo laag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |