Inderdaad, ze moeten eigenlijk bij deze officiële seasonsfinale gewoon stoppen. Maar ik vind het altijd wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ik een Amerikaan was geweest had ik goed mogelijk ook weggezapt. Kan vooral die moeder niet uitstaan en heb de laatste tijd de indruk dat de rek er toch wel een beetje uit is. Hoewel ik jeffster nog steeds geweldig vind voelde het grijpen ernaar geforceerd in een verder matige, rommelige aflevering. Zie het zelf somber in voor Chuck aangezien zowel de Dalton als Hamilton ook in de nog resterende episodes gefeatured zouden zijn. Het hele familiegezeur begint meer en meer te herinneren aan de latere seizoenen Prison Break.
Ep 1 - 0.6 rating - 1,49 miljoen kijkersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand de ratings van Lights Out van afgelopen week?
Volgens mister Basito himself () waren de rating +20%
Het ziet er niet goed uit voor hun, maar de ratings zijn tenminste wel stabiel. Als ze de komende weken hun ratings nog kunnen opkrikken, dan geef ik ze nog wel een kans.quote:
Best wel logisch als ABC zo met zijn planning zit te gooien om Off The Map onder de aandacht te krijgen. Was een goede aflevering ; dus jammer dat het niet veel is bekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef Mr.Silencer het volgende:
Private Practice bereikte een season low met een 2.6 rating, maar is voorlopig nog niet in gevaar.
Bende, vond het best een leuke seriequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef Mr.Silencer het volgende:
Top 10 is aangepast.
Voor Chase is het over en uit
Erg zonde.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:56 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Defenders deed het voor het eerst op de vrijdag met een 1.3 rating naar verwachting niet goed.
CBS had niet voor niks The Defenders naar de vrijdag verplaatst en zal hier dan ook snel ten einde komen.
quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). The Cape (NBC)
02(01). Detroit 1-8-7 (ABC)
03(04). The Defenders (CBS)
04(03). Human Target (FOX)
05(05). Perfect Couples (NBC)
06(07). No Ordinary Family (ABC)
-------------------------------------
07(06). V (ABC)
08(09). The Event (NBC)
09(10). Off The Map (ABC)
10(08). Blue Bloods (CBS)
Traffic Light, Chuck, Brothers & Sisters liggen op dichte afstand van nummer 10.
Ik ga voor een 2.5 begin april (ik zie het echt flink de grond in storten).quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mr Sunshine stort aankomende week wel weer in denk ik naar een 3.2-3.4 rating.
Jaquote:En ik zal wel de enige zijn die Matthew Perry zo niet grappig vind?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Fringe gezakt naar een 1.4 rating.![]()
Begint er niet goed uit te zien.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Fringe gezakt naar een 1.4 rating.![]()
Begint er niet goed uit te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |