quote:
Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). The Cape (NBC)
02(02). Detroit 1-8-7 (ABC)
03(05). No Ordinary Family (ABC)
04(03). The Defenders (CBS)
05(04). Perfect Couples (NBC)
-------------------------------------
06(06). Traffic Light (FOX)
07(07). Off The Map (ABC)
08(---). Brothers & Sisters (ABC)
09(08). The Event (NBC)
10(---). Blue Bloods (CBS)
V, Chuck, Fringe, The Good Wife, Outsourced, Harry's Law, Better With You en $#*! My Dad Says liggen op dichte afstand van nummer 10.
VrijdagFringe steeg met 0.1 naar een 1.5 rating. Een kleine verbetering en hopelijk stijgen ze komende vrijdag toch weer minimaal naar een 1.6 rating. De DVR cijfers van Fringe liggen over 3 dagen over de 50%. Zonde dat zoveel kijkers niet live kijken.
Blue Bloods is weer verplaatst naar de vrijdag en maakt geen goede indruk.
Ze bleven steken op een 1.5 rating en dat is 0.1 minder dan de vorige aflevering op de vrijdag.
ZondagBrothers & Sisters hersteld teleurstellend na de slecht bekeken aflevering van vorige week en steeg maar met twee tiende naar een 1.9 rating. De lage ratings en hoge productiekosten zullen een uiteindelijke beslissing voor ABC steeds makkelijker maken.
MaandagThe Chicago Code lijkt te zijn gestabiliseerd en nam zelfs weer met 0.1 toe naar een 2.1 rating. Verdere groei kunnen ze nog zeker gebruiken om een volgend seizoen zeker te stellen.
Chuck en Harry's Law bleven stabiel met een 1.7 rating. Voor mij is het nog onduidelijk waar NBC's precieze grens ligt wat betreft de ratings, maar vooral Chuck mag zich zorgen maken, want ik neem toch aan dat de productiekosten aanzienlijk hoger zijn dan die van Harry's Law.
DinsdagTraffic Light steeg met 0.1 naar een 1.6 rating. Nog steeds behoorlijk slecht, maar het doodvonnis stel ik nog een week uit.
The Good Wife (2.0 rating) en V (1.9 rating) bleven beide stabiel.
WoensdagCriminal Minds: Suspect Behavior is aanzienlijk gedaald in de ratings. Ze daalde met 25% naar een 2.4 rating. Niet echt voor een verrassing voor mij en ik ga er dan ook vanuit dat ze wat betreft het aantal seizoenen bij lange na niet in de buurt gaan komen van hun voorganger.
Off The Map steeg met iets meer dan 10% naar een 1.7 rating, maar dat is nog steeds te weinig voor een zender als ABC.
Mr Sunshine lijkt zich nog niet te stabiliseren. De rating daalde rond de 15% naar een 2.2 rating.
Better With You was stabiel met een 1.8 rating en de toekomst wordt zo steeds onzekerder.
Hellcats moest het doen met een 0.6 rating en kan het nog lastig krijgen als ze zo doorgaan.
DonderdagNieuwe dieptepunten voor CSI (-7%, 2.7 rating) en Grey's Anatomy (-11%, 3.3 rating).
@AlwaysHappy
Ik verwacht nog wel 2 seizoenen van Grey's Anatomy, tenzij er iets drastisch veranderd.
Wel ga ik er vanuit dat ze in een rapper tempo nieuwe dieptepunten gaan bereiken. Veel eerder in het begin van het seizoen dan nu het geval is.
Bij NBC veranderde niet zoveel in de ratings, alleen Parks & Recreation steeg wat naar een 2.4 rating. De rest bleef hetzelfde, Community (1.8 rating), Perfect Couples (1.4 rating), The Office (3.3 rating), 30 Rock (2.3 rating).
Outsourced (1.4 rating) daalde met een tiende, maar vanwege een hoger gemiddelde en late tijdstip ben ik nog wat terughoudend om het gelijk in de top 10 te zetten. Wel komen langzaamaan in gevaar.
Community komt steeds meer een een twijfelachtige situatie terecht.
Nu Rules of Engagement op het tijdslot zit van $#*! My Dad Says en ook nog iets beter doet, ziet het er niet goed uit voor $#*! My Dad Says.
VrijdagFringe stabiel met een 1.5 rating. Het wordt er zo niet makkelijker op hoe dit uiteindelijk gaat uitpakken.
Blue Bloods steeg weer met 0.2 naar een 1.7 rating en CSI NY daalde wat naar een 1.7 rating.
The Defenders ging verder onderuit naar een 1.2 rating.
CableLights Out blijft hangen op een 0.3 rating.
Fairly Legal zakt nu wel erg hard. Een 0.7 rating is erg laag voor USA Network.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 27-02-2011 04:24:34 ]