abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2011 @ 20:01:40 #103
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_91426073
Ik weet niet precies waar ik moet zoeken :@. Kan iemand mij vertellen of er een 2de seizoen van Glory Daze [USA] collegiate comedy with chicks and beer! komt?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_91427497
quote:
99s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet precies waar ik moet zoeken :@. Kan iemand mij vertellen of er een 2de seizoen van Glory Daze [USA] collegiate comedy with chicks and beer! komt?
Nog niks over bekend op het moment. Zal binnenkort wel duidelijk worden als het eerste seizoen is afgelopen.
pi_91427530
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 07:35 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zie het. Vreemd, 1x13 staat ingepland voor volgende week, 1x12 heeft nog steeds een onbekende uitzenddatum.
Foutje vast, wordt wel weer gefixt.

Uitzendschema's veranderen zovaak.
pi_91532355
De ratings van The Cape zijn nu al ingestort.
Ze gingen met 31% omlaag naar een 1.8 rating.
Normaal gesproken is zo'n grote daling al snel einde verhaal voor een serie, maar aangezien het wordt uitgezonden door NBC, die het als zender niet goed doet met series, is dit nog niet helemaal zeker. Toch is zo'n lage rating zo vroeg in het seizoen een slecht teken.
Volgende week moeten ze een verbetering laten zien.

Harry's Law begon voor een première heel matig. Ze moesten het doen met een 2.1 rating en dat terwijl ABC een herhaling van Castle uitzond. Weer geen succes dus voor NBC.
Een echt oordeel is pas de komende weken te geven.

Verderis er niet veel bijzonders te melden.
Chuck heeft na een break zoals gewoonlijk een kleine opleving die uiteindelijk toch niet hoger komt dan een matige 2.1 rating,
De komende weken zal dit geheid weer dalen naar een 1.9 rating en zal dan wel weer rond dit cijfer blijven schommelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 18-01-2011 20:28:59 ]
pi_91671959
NBC comedyavond op de donderdag
Ik was benieuwd hoe het nieuwe comedy block bij NBC zou presteren en ze deden het beter dan verwacht. Niet dat de hele avond een succes was, maar misschien kan dat nog de komende weken bijtrekken. Vooral Outsourced op het laatste tijdstip moest het ontgelden en daalde vergeleken met de vorige aflevering bijna 30% naar een 1.8 rating. Perfect Couples deed het met de preview heel slecht (1.3), maar was nu in om staat om na Community (2.2) een 2.1 rating te halen. Zeker geen goed resultaat en het is dan ook zeer waarschijnlijk dat ze volgende week wel verder dalen.

The Office (4.5), Parks & Recreation (3.2) en 30 Rock (2.7) deden het allemaal goed.

Overig
FX's Lights Out doet het na 2 afleveringen al heel slecht en zit vergeleken met FX's Terriers (inmiddels gecanceld) op hetzelfde niveau. De première haalde een 0.6 rating en aflevering 2 een 0.4 rating.

Brother's & Sisters haalde afgelopen week weer een dieptepunt, een 2.0 rating. Het ziet er dan ook naar uit dat dit weleens het laatste seizoen zou kunnen zijn.

Bob's Burgers begon heel goed met een 4.5 rating, aflevering 2 haalde daarentegen nog maar een 2.5 rating.
Bijna 45% lager! Uiteindelijk is een 2.5 rating nog goed te noemen, maar het vooruitzicht ziet er niet goed uit als ze verder blijven zakken.

quote:
Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). Chase (NBC)
02(04). Detroit 1-8-7 (ABC)
03(03). Human Target (FOX)
04(06). The Defenders (CBS)
-------------------------------------
05(08). No Ordinary Family (ABC)
06(---). The Cape (NBC)
07(07). The Event (NBC)
08(---). V (ABC)
09(---). Blue Bloods (CBS)
10(---). Brothers & Sisters (ABC)
1) Nu Life Unexpected definitief is afgelopen kunnen we nummer 1 plek eindelijk overdragen aan Chase. Aflevering van afgelopen week haalde een 1.0 rating. NBC zal blij zijn dat ze back-order gedeeltelijk hebben ingetrokken.

2) Detroit 1-8-7 doet het niet veel beter, want ook zij haalde een 1.0 rating deze week, alleen het gemiddelde zal wat hoger liggen en dat is dan ook de reden dat ze op plek 2 staan.

3) Human Target kreeg het voor elkaar om op het meest makkelijke tijdstip toch nog heel slecht te presteren. Ook op de vrijdag kunnen ze FOX zeker niet overtuigen met een 1.3 rating.

4) The Defenders was de afgelopen periode de slechtst scorende ma-do serie op CBS, vanwege dit succes worden ze nu afgeserveerd naar de vrijdag en zullen het daar zeker niet beter doen.

5) Het vooruitzicht van No Ordinary Family ziet er slecht uit. Ze zitten al een tijd onder de 2.0 rating, maar mochten afgelopen week toch een verbetering in de ratings noteren. Na het dieptepunt van vorige week (1.5) haalde ze deze week een 1.8 rating, nog steeds veels te weinig voor een ABC serie.
Als ze herhaaldelijke verbeteringen laten zien geef ik ze nog wel een kans, maar als ze niet boven de 2.0 uitkomen dan zie ik geen tweede seizoen.

6) The Cape begon voor een première redelijk met een 2.5 rating. De derde aflevering daarentegen ging hard onderuit. De rating ging met 30% naar beneden, naar een 1.8, en zo'n grote daling is vaak een te groot verlies voor een beginnende serie. Als de ratings stabiliseren en herstellen kan de schade van de derde aflevering nog ongedaan worden gemaakt.

7) The Event komt pas in maart terug, dus ik heb geen nieuwe data sinds de laatste afleveringen die weken geleden zijn uitgezonden. Toch is al het gesleutel aan de serie, de lange break en de geleidelijke dalingen in de ratings geen goed teken.

8) V doet het voor een grote serie allesbehalve goed. De ratings zijn matig (2.1) tot slecht (1.8) en het ziet er niet naar uit dat dit echt gaat bijtrekken.
V zou door ABC zijn opgepikt voor een tweede seizoen om gezichtsverlies te voorkomen, maar ik denk dat ABC nu wel in staat is om tot andere conclusies te komen.

9) Blue Bloods is van de vrijdag naar de woensdag verplaatst als vorm van proef, en gelijk is Blue Bloods al de slechtst presterende serie ma-do op CBS. Blijkbaar zijn ze toch meer geschikt voor de late vrijdagavond.

10) Edit: Brothers & Sisters loopt al een tijdje en bereikt steeds vaker een dieptepunt. Het zal dan ook niet meer lang duren voordat ze onder een 2.0 rating komen.

Series die net buiten de top 10 vallen
Off the Map (ABC) - 2.1 rating
Perfect Couples (NBC) - 2.1 rating première
Outsourced - 1.8 rating (deed het lang goed en kan mogelijk nog herstellen)
The Good Wife - 2.1 rating
CSI: NY (CBS) - 1.7 rating (blijkbaar is de CSI franchise voor nu nog veilig, maar dat zal vast nog kunnen veranderen als ze onder de 1.5 komen)

Edit: Voor Fringe ziet het er goed uit. Volgende week zullen we wel zien of ze de 1.9 rating kunnen vasthouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 22-01-2011 17:48:18 ]
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:46:51 #109
19242 yavanna
Results may vary.
pi_91673144
Wat zonde van The Defenders en Lights Out.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_91675081
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Series die net buiten de top 10 vallen
Brothers & Sisters (ABC) - 2.0 rating
Off the Map (ABC) - 2.1 rating
Perfect Couples (NBC) - 2.1 rating première
Outsourced - 1.8 rating (deed het lang goed en kan mogelijk nog herstellen)
The Good Wife - 2.1 rating
CSI: NY (CBS) - 1.7 rating (blijkbaar is de CSI franchise voor nu nog veilig, maar dat zal vast nog kunnen veranderen als ze naar onder de 1.5 komen)
Reken er maar niet op dat alle 3 de CSI's vernieuwd worden...CBS axed meestal 3-4 scripted hours per seizoen om plaats te maken voor nieuwe series. The Defenders word hoogwaarschijnlijk gecancelled en Medium is al gecancelled met vanavond de series finale. Dat zijn nog zeker 2 shows die gecancelled gaan worden. Een daarvan zal wel een CSI worden. Ratings vallen tegen ; en de link die jij hebt gelinkt over wat de CBS president over de 3 CSI series kan wel zeggen dat ze veilig zijn maar dat garandeert nog niks.

Ik gok dat ze CSI New York of CSI Miami cancellen en daarnaast The Good Wife ( mogelijk kan dat gered worden door de vele goede kritieken en prijzen die ze hebben gewonnen als een van de weinige op CBS ) of Blue Bloods.

Brothers & Sisters is al het hele lopende 5e seizoen in de gevarenzone, dus die zie ik niet terugkeren eigenlijk. En Off The Map moet erg bijtrekken als ze nog kans willen maken op een renewal.

Ben verder heel benieuwd hoe Fringe het vanavond doet!
pi_91688422
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef yavanna het volgende:
Defenders is eigenlijk de enige serie die ik volg ;(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_91690882
Het zou echt eeuwig zonde zijn als ze The Good Wife cancellen... Van Brothers & Sisters zou ik ook balen, maar ik kan na 5 goede seizoenen wel inzien dat het tijd wordt voor iets anders.
Spoilers!
pi_91693607
Het zou idd zwaar kut zijn als ze The Good Wife cancellen want er zijn nog genoeg verhalen die te vertellen zijn (itt NCIS wat echt behoorlijk slecht begint te worden, mmja het heeft de ratings).

Ik las dit op eztv btw:
quote:
An insider close to the CW network tells The Voice of TV exclusively that the network will bring back hit series 90210, Gossip Girl and Vampire Diaries for another season.

No word yet on Americas Next Top Model, Hellcats, Nikita and Supernatural but the insider did say the network wont renew Life Unexpected, One Tree Hill and Smallville for another season.

Dont expect an official announcement from the network about the cancellations until May, though you can expect one with early renewals for a few shows in the next few months.
Source: http://thevoiceoftv.com/b(...)new-and-cancel/28763
Jammer...
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_91696770
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 02:04 schreef ari_zahav het volgende:
Het zou idd zwaar kut zijn als ze The Good Wife cancellen want er zijn nog genoeg verhalen die te vertellen zijn (itt NCIS wat echt behoorlijk slecht begint te worden, mmja het heeft de ratings).

Ik las dit op eztv btw:

[..]

Jammer...
Smallville en OTH ; hoe leuk ze ook zijn ; kan ik van begrijpen dat ze niet renewed worden. Vooral bij OTH eigenlijk. Toch een beetje uit verhaallijnen en de 3 acteurs die er vanaf het begin inzitten willen er mee stoppen na het lopende 8e seizoen, dus ik hoop dat ze de kans aanpakken om er zelf een eind aan te maken.

The Good Wife zou ik ook heel jammer vinden, toch een van de beste drama's op dit moment. Maar de serie is volgens mij iets te intelligent voor de gemiddelde Idols / NCIS / comedy Amerikaan. Zelfde zag je bij Veronica Mars als voorbeeld. Mensen kijken steeds meer naar series waarbij je niet hoeft na te denken ; met enkele uitzonderingen natuurlijk ( Lost, 24 , etc ).
pi_91712025
Fringe is op de vrijdag met een 1.9 rating begonnen. *O*
Dit resultaat is voor mij boven verwachting.
Nu hopen dat ze volgende week amper inzakken als ze het op moeten nemen tegen Supernatural.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 22-01-2011 18:16:49 ]
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:58:03 #116
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91713401
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 09:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Smallville en OTH ; hoe leuk ze ook zijn ; kan ik van begrijpen dat ze niet renewed worden. Vooral bij OTH eigenlijk. Toch een beetje uit verhaallijnen en de 3 acteurs die er vanaf het begin inzitten willen er mee stoppen na het lopende 8e seizoen, dus ik hoop dat ze de kans aanpakken om er zelf een eind aan te maken.
Dat dus, gewoon een mooie Series Finale maken en dan is het wel goed wat mij betreft.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 24 januari 2011 @ 17:54:33 #117
67174 Dos37
Come on Twente
pi_91808566
Blue Bloods ben ik gaan volgen dus even kijken wat er mee gaat gebeuren.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 24 januari 2011 @ 18:11:10 #118
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_91809222
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:54 schreef Dos37 het volgende:
Blue Bloods ben ik gaan volgen dus even kijken wat er mee gaat gebeuren.
Leuke serie ^O^
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 24 januari 2011 @ 18:38:10 #119
67174 Dos37
Come on Twente
pi_91810562
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Leuke serie ^O^
:Y

Ik vond het al raar dat er geen topic over was, bevalt prima.
pi_91864482
Na 4 afleveringen ziet het er al behoorlijk slecht uit voor The Cape.

Moesten ze het vorige week nog doen met een 1.8 rating, nu kwamen ze niet hoger dan een 1.6 rating. Sinds de première is al bijna 40% van de belangrijkste groep kijkers verdwenen.

Harry's Law blijft aardig stabiel met een 2.1 rating.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:25:12 #121
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_91864574
En Medium is niet meer :{
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92015008
Woensdag
Cougar Town deed het dit seizoen geruime tijd heel goed, maar dit is plotseling helemaal omgeslagen en hebben deze week maar een 2.0 rating, het laagste punt ooit. Dit was zonder een nieuwe aflevering van lead-in Modern Family en volgende week zullen ze in dezelfde positie zitten. Waarschijnlijk zullen ze dan nog verder dalen.

ABC's Off The Map is gedaald naar een 1.8 rating en zal het wel snel moeilijk krijgen, daarnaast zal lead-in Cougar Town niet veel geholpen hebben.

Blue Bloods herstelde zich wat deze week (2.1 rating), maar is nog steeds één van de slechtst scorende series op CBS.

Donderdag
Perfect Couples is na de première van vorige week al bijna 20% gedaald naar een 1.7 rating.
Ze zijn al aardig op weg naar de 1.4 rating van de preview aflevering. Het zal snel duidelijk worden of Perfect Couples een toekomst heeft.

Outsourced deed het deze week iets beter en moest het nu doen met een 1.9 rating.
Misschien is dit wel voldoende voor NBC, mits ze deze rating kunnen vasthouden.

Shit My Dad Says moest het deze week zonder lead-in doen en gelijk moesten ze bijna 20% van de ratings inleveren.
De 2.3 rating is een dieptepunt voor de serie en de kans wordt steeds groter dat deze laagst scorende comedyserie van CBS geen tweede seizoen krijgt. Voorgaande jaren was dit namelijk ook al het geval bij andere CBS comedyseries.

Over een paar uur weer Fringe zonder competitie van Supernatural. Op het laatste moment heeft CW namelijk nieuwe afleveringen van hun vrijdag line-up een week opgeschoven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Silencer op 28-01-2011 23:03:04 ]
pi_92026350
Cougar Town is ook gewoon geen goede serie. Wel vermakelijk maar niet meer dan dat. Ik kijk er met plezier naar maar ik zou het geen moment missen is het gecanceled zou worden.
Spoilers!
pi_92028098
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 02:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cougar Town is ook gewoon geen goede serie. Wel vermakelijk maar niet meer dan dat. Ik kijk er met plezier naar maar ik zou het geen moment missen is het gecanceled zou worden.
Seizoen 1, toen ze nog een cougar was :') , was leuk, maar dit seizoen is crap
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92029905
Wat is een lead in?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 29 januari 2011 @ 09:50:45 #126
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_92030663
Een programma dat voor een ander programma uitgezonden wordt en min of meer dezelfde doelgroep heeft, waardoor de zender verwacht dat het publiek blijft kijken.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 09:59:05 #127
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_92030781
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 03:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Seizoen 1, toen ze nog een cougar was :') , was leuk, maar dit seizoen is crap
ik vind dit seizoen ook heel slecht
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_92047045
Fringe stabiel met een 1.9 rating. *O*
pi_92087297
Final (7th ) season of The Closer gets additional 6 episodes to wrap up the series and create a spin-off

Goed nieuws! Groot fan van de serie en het verdiend zeker een wat groter seizoen dan normaal. En die spin-off ( als het allemaal doorgaat ) zal ik ook zeker gaan kijken.
pi_92087370
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geluk dat het al vernieuwd is voor een 3e seizoen :) Dat de ratings van afgelopen aflevering tegenvielen was te wijten aan het ontbreken van een nieuwe aflevering Modern Family.

Vind de serie zelf wel vermakelijk, meer dan dat ook niet, maar wel blij dat t vernieuwd is :)
pi_92186287
The Cape is weer gedaald in de ratings.
Nu haalden ze nog maar een 1.5 rating en met zo'n resultaat mag je nu wel concluderen dat dit geen succes gaat worden, en gewoon geen toekomst heeft.
Sorry Summer ;(

Harry Law blijft weer stabiel met een 2.1 rating, redelijk netjes ondanks de herhalingen op ABC en CBS.

Opmerkelijk is wel dat Chuck naar een 1.7 rating is gezakt, een dieptepunt.
Volgende week zullen ze dit zeker moeten verbeteren, want met dit soort ratings gaan ze een zeer onzekere toekomst tegemoet.

Lie To Me is redelijk geëindigd met een 2.2 rating. Ze hebben geen volledig seizoen gekregen en normaal gesproken betekend dit het einde voor een langer lopende serie. Maar in dit geval blijft er een kleine kans dat ze in de zomer nog terugkomen. De 2.5 rating van vorige week zal de status van LTM wat hebben verhoogd bij FOX, maar over het gehele seizoen deden ze het toch teleurstellend.

Human Target deed het iets minder dan Lie To Me en het resultaat was een matige 2.1 rating. Vergeleken met vorige afleveringen deden ze het wel stukken beter, maar dat hebben ze grotendeels te danken aan het eenmalige tijdslot van House.
De komende woensdagen nog 2 afleveringen en dan is zo goed als zeker voorbij voor Human Target.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 01-02-2011 19:42:46 ]
pi_92187486
quote:
Opmerkelijk is wel dat Chuck naar een 1.7 rating is gezakt, een dieptepunt.
Volgende week zullen ze dit zeker moeten verbeteren, want met dit soort ratings gaan ze een zeer onzekere toekomst tegemoet.
Heh, hier baal ik enorm van. Ik moet hem nog kijken maar ik heb wel gelezen dat het een erg goede episode is.

Ik was 2 weken geleden nog optimistisch over een extra seizoen maar die kans wordt wel erg klein nu. Zonde, want Chuck kijk ik elke week met veel plezier.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:53:32 #133
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92188786
en dat terwijl Josh Schwartz deze episode al weken aan het hypen is op diverse sociale media.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:11:41 #134
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92189654
Morgen ga ik denk ik een topic openen over Blue Bloods, er moeten meer Nederlandse fans komen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:12:30 #135
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92189698
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef Dos37 het volgende:
Morgen ga ik denk ik een topic openen over Blue Bloods, er moeten meer Nederlandse fans komen.
^O^
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:34:25 #136
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_92211052
quote:
NBC reduces 'Cape' order
Not a good sign: NBC has reduced its order for The Cape by three episodes.

So instead of 13 episodes, the network is only committing to 10. The move comes after a series low in the ratings for the struggling superhero drama.

This doesnt mean the show is canceled but with a new head of entertainment at NBC, whos gonna save The Cape?

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_92236294
Nieuw dieptepunt voor V.
Voor zo'n grote serie is een 1.7 rating toch wel een teken van het einde.

Ep 1 - 2.1 rating 18/49
Ep 2 - 1.9 rating 18/49
Ep 3 - 2.0 rating 18/49
Ep 4 - 1.7 rating 18/49
pi_92244993
Er is nog geen enkele aflevering van Love Bites uitgezonden, en nu al staat de serie op losse schroeven.

quote:
Does this mean NBC's 'Love Bites' is finally dead

EW has learned that Becki Newton has an offer to star in at least one comedy pilot which may finally signal the last gasp of her tortured NBC dramedy Love Bites.

NBCs comedy-romance-anthology-thingy has seen its premiere date delayed twice and its order reduced from 13 to 9.

The cast has been told theyre free to go try out for other pilots, but NBC insiders still say Love Bites is not officially dead (this is a bit like telling your significant other that youre not breaking up, but youre now free to date other people).

The news comes after another Love Bites actor, Greg Grunberg, landed a role in a A&Es pilot Big Mike a few days ago.

bron
pi_92245080
;( , maar verwacht.
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:15:06 #140
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92253435
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Fringe stabiel met een 1.9 rating. *O*
Gelukkig!
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:18:36 #141
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92253600
En wat kut van Chuck.
pi_92258526
CBS RENEWS "NCIS" FOR THE 2011-2012 SEASON

Television's #1 Drama/Scripted Series to Return for Its Ninth Season

Tuesday's Broadcast Delivers a Series' Record Audience of 22.85 Million Viewers

NCIS, television's #1 drama/scripted series for the second consecutive year, has been renewed by the CBS Television Network for the 2011-2012 season, it was announced today by Nina Tassler, President, CBS Entertainment
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_92261215
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

maar goed dat ik nog niet aan The Cape ben begonnen dus, als ze nu het aantal afleveringen al verminderen...ik wacht nog even af...
what you see, is what you get!
pi_92296360
quote:
Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). Detroit 1-8-7 (ABC)
02(06). The Cape (NBC)
03(03). Human Target (FOX)
04(04). The Defenders (CBS)
05(---). Perfect Couples (NBC)
-------------------------------------
06(08). V (ABC)
07(05). No Ordinary Family (ABC)
08(09). Blue Bloods (CBS)
09(07). The Event (NBC)
10(---). Off The Map (ABC)

Chase is door NBC van de zender gehaald. Dit is dan ook het definitieve signaal dat het afgelopen is voor Chase.

Oude top 10's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blue Bloods 1.6 rating van gisterenavond is een bitter resultaat, vooral omdat ze voorheen op de vrijdag niet lager kwamen dan een 1.7 rating. Dit is de laagste rating tot nu toe en ze hadden het vooral moeilijk vanwege het ontbreken van een lead-in. CBS vertrouwen in de serie zal aardig gezakt zijn, ondanks de 11 miljoen kijkers.

Off The Map steeg 0.1 naar een 1.9 rating, maar het blijft erg matig voor een beginnende ABC serie.

Human Target had de beste rating van dit seizoen, een 2.6 rating, maar had dit vooral te danken aan American Idol (8.9 rating). Gedurende de aflevering daalde de rating al snel met 20% (3.0 > 2.3).

Cougar Town wist zich met vorige week (2.0 rating) goed te herstellen (2.7 rating), vooral omdat een herhaling van Modern Family zeer goed werd bekeken. Niet dat het echt relevant is, want Cougar Town komt gewoon terug volgend seizoen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 04-02-2011 18:36:14 ]
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:31:54 #145
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92302642
Blue Bloods is gaaf, stomme Amerikanen :(
pi_92309411
quote:
hier had ik ook maar 1 aflevering van gezien en kon mij toen ook niet echt boeien
what you see, is what you get!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:27:31 #148
236046 NotYou
tigerblood
pi_92310134
quote:
15s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef Houniet het volgende:
En wat kut van Chuck.
Als ik een Amerikaan was geweest had ik goed mogelijk ook weggezapt. Kan vooral die moeder niet uitstaan en heb de laatste tijd de indruk dat de rek er toch wel een beetje uit is. Hoewel ik jeffster nog steeds geweldig vind voelde het grijpen ernaar geforceerd in een verder matige, rommelige aflevering. Zie het zelf somber in voor Chuck aangezien zowel Dalton als Hamilton ook in de nog resterende episodes gefeatured zouden zijn. Het hele familiegezeur begint meer en meer te herinneren aan de latere seizoenen Prison Break. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 04-02-2011 12:34:33 ]
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:30:54 #149
236046 NotYou
tigerblood
pi_92310177
quote:
Jammer, ik vond het wel vermakelijk.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:34:29 #150
236046 NotYou
tigerblood
pi_92310229
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef yavanna het volgende:
Dit dus. Hier baal ik toch wel van. ;(
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:27:00 #151
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92318314
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:27 schreef NotYou het volgende:

[..]

Als ik een Amerikaan was geweest had ik goed mogelijk ook weggezapt. Kan vooral die moeder niet uitstaan en heb de laatste tijd de indruk dat de rek er toch wel een beetje uit is. Hoewel ik jeffster nog steeds geweldig vind voelde het grijpen ernaar geforceerd in een verder matige, rommelige aflevering. Zie het zelf somber in voor Chuck aangezien zowel de Dalton als Hamilton ook in de nog resterende episodes gefeatured zouden zijn. Het hele familiegezeur begint meer en meer te herinneren aan de latere seizoenen Prison Break. :')
Inderdaad, ze moeten eigenlijk bij deze officiële seasonsfinale gewoon stoppen. Maar ik vind het altijd wel vermakelijk.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:38:07 #152
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92330362
Iemand de ratings van Lights Out van afgelopen week?

Volgens mister Basito himself ( _O_ ) waren de rating +20%
pi_92333658
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand de ratings van Lights Out van afgelopen week?

Volgens mister Basito himself ( _O_ ) waren de rating +20%
Ep 1 - 0.6 rating - 1,49 miljoen kijkers
Ep 2 - 0.4 rating - 0,92 miljoen kijkers
Ep 3 - 0.4 rating - 0,82 miljoen kijkers
Ep 4 - 0.4 rating - 0,86 miljoen kijkers

Ze doen het momenteel niet veel beter of slechter dan FX's Terriers of Damages van de afgelopen periode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')