mijn eerste gedachte!quote:
Maar ik wil ze allebij niet kwijtquote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Fleauris het volgende:
Je vrienden zijn een stelletje jaloerse biatches..
Gewoon lekker bij je vriendin blijven, ze draaien wel bij...
Zo niet, ben je beter af zonder ze!
En haar ook!quote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef Vanky het volgende:
Dan zullen je vrienden haar wel accepteren, en jou een echte baas vinden!
gaat niet op als je bro's geen bro's zijnquote:
Dan wordt het tijd dat je je mensenkennis en vriendenkring eens gaat aanscherpen. Zoals de reclames zeggen: "Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst."quote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef micth5005 het volgende:
Maar ik ken mijn vrienden all sinds ik 6 was. En haar ken ik pas een maand
quote:Op maandag 15 november 2010 22:44 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je je mensenkennis en vriendenkring eens gaat aanscherpen. Zoals de reclames zeggen: "Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst."
Zometeen hebben ze allemaal een wippertje en zien ze jou niet meer staan, terwijl jij het net met je vriendin uitgemaakt hebt voor ze. Of beter nog: neukt je zogenaamd beste vriend jouw vriendin, die dan sinds drie dagen jouw ex is.
Wake up and smell the coffee: de wereld is door en door verrot, vooral als het om money, power and pussy gaat.
Dan gaat dit dus ook niet op.quote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef micth5005 het volgende:
Maar ik ken mijn vrienden all sinds ik 6 was. En haar ken ik pas een maand
quote:
zo erg ben ik niet ik doe wel dingen met mijn vrienden maar sinds die ruzie moet ik duss kiezequote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Raqualad het volgende:
Bro's before ho's. Daarentegen gaat dat meestal niet op. Als jouw vrienden de hele tijd vragen of je wat wil doen en jij constant antwoord 'Nee mang, ik ga met mu dushi spange shit doen, jwt', dan ben je geen vriend. Als je zo nu en dan met je vrienden wat doet is er niets mis.
Dit, als je maten echt zo flauw zijn als in de OP dan dumpen die hap.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Whutzur het volgende:
ga door met je vriendin,
je vrienden zijn een stel loser's.
en je bent 15, je krijg t vast wel betere vrienden.
quote:
nee ze is niet irritant. Vervolg... We waren op een bbq bij een van mijn vrienden. Zate we lekker te eten. De vader van een vriend was bezig net het vlees . Nou is mijn vriendin heel behulpsaam en wou dus helpen. De zoon van de vader vond dit dus niet leuk en zie er wat van. Hij zie het volgende '' je moet gaan zitte want mijn vader kan het alleen wel'' dit is nog niet zo erg maar het ging erom hoe hij het zie . Ik liep er naar toe omdat ik het niet vertrouwden . En hij zie '' tyf op bemoei je er niet mee'' en toen werd ik boos en zie dingen die ik niet ga herhalenquote:Op maandag 15 november 2010 22:51 schreef TimMer1981 het volgende:
Gewoon bij die gasten langsgaan om de paar dagen, al is het maar een uurtje. Als het huiliegedrag blijft: get the fuck out.
Als je vriendin nu een bloedirritant wijf is waardoor die gasten haar bloed wel kunnen zuipen kan ik het nog begrijpen dat ze lopen te mekkeren, maar dat is geloof ik niet het geval hier als ik je zo lees.
quote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef micth5005 het volgende:
[..]
nee ze is niet irritant. Vervolg... We waren op een bbq bij een van mijn vrienden. Zate we lekker te eten. De vader van een vriend was bezig net het vlees . Nou is mijn vriendin heel behulpsaam en wou dus helpen. De zoon van de vader vond dit dus niet leuk en zij er wat van. Hij zij het volgende '' je moet gaan zitte want mijn vader kan het alleen wel'' dit is nog niet zo erg maar het ging erom hoe hij het zij . Ik liep er naar toe omdat ik het niet vertrouwden . En hij zij '' tyf op bemoei je er niet mee'' en toen werd ik boos en zij dingen die ik niet ga herhalen
bescherm jij je vriendin niet dan?quote:Op maandag 15 november 2010 23:15 schreef martinus- het volgende:
[..]
![]()
Betaald ze je om haar te bewaken, of vindt je dat zelf wel normaal?
Alleen als ze in een gevecht komt met straatnegers, mocro's of ander riftuig.quote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef micth5005 het volgende:
[..]
bescherm jij je vriendin niet dan?
nee niet zo zeer maar het kwam drijgent over , dus op dat moment wel jaquote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef martinus- het volgende:
[..]
Alleen als ze in een gevecht komt met straatnegers, mocro's of ander riftuig.
Ben je bang dat je vrienden haar een tik geven?
Luister vriend, een straatgevecht staat totaal niet in verhouding tot een barbecue.quote:Op maandag 15 november 2010 23:26 schreef micth5005 het volgende:
[..]
nee niet zo zeer maar het kwam drijgent over , dus op dat moment wel ja
ok luister jij help je vriendin alleen als ze in een gevecht zit. Het punt is dat hij het arogant en drijgent zei. Ik voelde me daar door aangevallen. En ik voelde een gevecht aankome, weet ook niet waarom. Dus was ik gaan kijken. Want mijn vrienden kunne hard zijn. En dat laat ik duss niet toequote:Op maandag 15 november 2010 23:28 schreef martinus- het volgende:
[..]
Luister vriend, een straatgevecht staat totaal niet in verhouding tot een barbecue.
En doe eens wat aan die ondermaatse taalvaardigheid van je.
Dan liet je gevoel je duidelijk in de steek jongen want er is geen klap uitgedeeld, je hebt alleen je eer verloren en je vies in de kaart laten kijken. Als er al onduidelijkheid was of je voor je vrienden of je pussy zou kiezen is dat nu duidelijk geworden.quote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ok luister jij help je vriendin alleen als ze in een gevecht zit. Het punt is dat hij het arogant en drijgent zei. Ik voelde me daar door aangevallen. En ik voelde een gevecht aankome, weet ook niet waarom. Dus was ik gaan kijken. Want mijn vrienden kunne hard zijn. En dat laat ik duss niet toe
het gezijk over da ik te veel tijd doorbreng met mijn vriendin was er de eerste week allquote:Op maandag 15 november 2010 23:43 schreef martinus- het volgende:
[..]
Dan liet je gevoel je duidelijk in de steek jongen want er is geen klap uitgedeeld, je hebt alleen je eer verloren en je vies in de kaart laten kijken. Als er al onduidelijkheid was of je voor je vrienden of je pussy zou kiezen is dat nu duidelijk geworden.
Dit was gewoon een faalactie, had er dan gewoon hard opgeklapt als je een gevecht wou, dan had je wel duidelijk gemaakt dat je op je strepen staat.
Tja als je je als deurmat gedraagt gaan mensen hun strontschoenen aan je afvegen he. Je hebt het veel te lang aangekeken dat weet je maar al te goed. Nu is het tijd voor een gevecht.quote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef micth5005 het volgende:
[..]
het gezijk over da ik te veel tijd doorbreng met mijn vriendin was er de eerste week all
Aldus de boerenlul uit Groningen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef martinus- het volgende:
[..]
Tja als je je als deurmat gedraagt gaan mensen hun strontschoenen aan je afvegen he. Je hebt het veel te lang aangekeken dat weet je maar al te goed. Nu is het tijd voor een gevecht.
met een gevecht verlies ik alles , of nietquote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef martinus- het volgende:
[..]
Tja als je je als deurmat gedraagt gaan mensen hun strontschoenen aan je afvegen he. Je hebt het veel te lang aangekeken dat weet je maar al te goed. Nu is het tijd voor een gevecht.
Heb jij een andere analyse vriend?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Aldus de boerenlul uit Groningen.
Juist niet, je maakt duidelijk waar je op staat en dat dwingt respect af. Erna zul je zien dat je vriendin helemaal geen punt van discussie meer is, zo ging dat bij mij ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:01 schreef micth5005 het volgende:
[..]
met een gevecht verlies ik alles , of niet
maar ik ben jou dus nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:05 schreef martinus- het volgende:
[..]
Juist niet, je maakt duidelijk waar je op staat en dat dwingt respect af. Erna zul je zien dat je vriendin helemaal geen punt van discussie meer is, zo ging dat bij mij ook.
ja klopt maar dat geeft toch niet? Ik bedoel, je kunt een gevecht ook winnen zonder dat je enorm veel spierkracht hebt. Een goede eerste tik is het halve werk, en wie met overtuiging erop klapt zal sowieso nooit zijn eer verliezen. Kwestie van gaan Mitch.quote:
hoe begin ik een gevechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:15 schreef martinus- het volgende:
[..]
ja klopt maar dat geeft toch niet? Ik bedoel, je kunt een gevecht ook winnen zonder dat je enorm veel spierkracht hebt. Een goede eerste tik is het halve werk, en wie met overtuiging erop klapt zal sowieso nooit zijn eer verliezen. Kwestie van gaan Mitch.
Gewoon met ze praten en subtiel je vriendin ter sprake laten komen.quote:
Het 'how to'-boek: hoe maak je iemand stuk. Vergeet niet om een aansteker mee te nemen, zelfs als je niet rookt. Bedankt martinus-!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef martinus- het volgende:
[..]
Gewoon met ze praten en subtiel je vriendin ter sprake laten komen.
Geef ze een voorzetje, en speel dan dat je hem helemaal doorflipt (als ware het een optelsom voor al je vernederingen). Dan een beetje duwen en bij de eerste keer dat ze je terugduwen gelijk op de neus klappen. Op het gezicht maakt altijd de meeste indruk en houdt de rest op afstand.
En denk eraan he, trappen proberen te vermijden (behalve als er iemand al op de grond ligt) en aansteker in je vuist om gebroken botjes te voorkomen.
oki thnxquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef martinus- het volgende:
[..]
Gewoon met ze praten en subtiel je vriendin ter sprake laten komen.
Geef ze een voorzetje, en speel dan dat je hem helemaal doorflipt (als ware het een optelsom voor al je vernederingen). Dan een beetje duwen en bij de eerste keer dat ze je terugduwen gelijk op de neus klappen. Op het gezicht maakt altijd de meeste indruk en houdt de rest op afstand.
En denk eraan he, trappen proberen te vermijden (behalve als er iemand al op de grond ligt) en aansteker in je vuist om gebroken botjes te voorkomen.
Wait, je gaat het echt uitvoeren? Dat je voor je vriendin kiest betekend niet dat je jouw vrienden nu moet klappen he.quote:
Als ie ze niet een flinke corrigerende tik op de neus geeft blijven ze over hem heen lopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:35 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Wait, je gaat het echt uitvoeren? Dat je voor je vriendin kiest betekend niet dat je jouw vrienden nu moet klappen he.
en mijn vriendin danquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:38 schreef martinus- het volgende:
[..]
Als ie ze niet een flinke corrigerende tik op de neus geeft blijven ze over hem heen lopen.
Een gevecht lijkt me echt de beste oplossing.
Ik ben je vriend niet, grote fout van je. Mijn analyse plus advies staan overigens eerder in het topic.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:02 schreef martinus- het volgende:
[..]
Heb jij een andere analyse vriend?
Is je eerste zeker?quote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Daar is ze te HOT voor , en te aardig
Die hoef toch van niks te weten? Het is gewoon zaak om de balans weer terug te brengen in de relatie met je vrienden.quote:
nee maar wel de knapstequote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Is je eerste zeker?
Ik ken talloze mensen die ook de hele tijd roepen dat elk meisje HOT is..zeer irritant.
Ik zou je vrienden dan dumpen, ze belemmeren je way of life
how ff skip't, ga ik niet doen. Ik ga niet zulke streke uithale, zo ken ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:57 schreef martinus- het volgende:
[..]
Die hoef toch van niks te weten? Het is gewoon zaak om de balans weer terug te brengen in de relatie met je vrienden.
Met alle respect, maar jij bent degene die hier stigmatiserende waanbeelden jegens mijn persoontje loopt op te roepen. Ik noem een 'kamper', ik noem een 'groningse boerenlul'.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet, grote fout van je. Mijn analyse plus advies staan overigens eerder in het topic.
Het is nu aan TS om te bepalen of hij wel of niet advies van een kamper aanneemt aangaande gevechten met gebruik van aanstekers (ik heb trouwens een Zippo, dus daar faalt je verhaal al); outta here.
Als jij verwacht dat je vrienden een meisje gaan slaan dan moet je weggaan. Met zulke kansloze paupers wil niemand maar op enige manier verbonden zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ok luister jij help je vriendin alleen als ze in een gevecht zit. Het punt is dat hij het arogant en drijgent zei. Ik voelde me daar door aangevallen. En ik voelde een gevecht aankome, weet ook niet waarom. Dus was ik gaan kijken. Want mijn vrienden kunne hard zijn. En dat laat ik duss niet toe
Je laat je gewoon weer afzeiken op de volgende barbecue? Je laat je door gasten hierboven die nog maagd zijn al beïnvloeden, laat staan door je vrienden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:01 schreef micth5005 het volgende:
[..]
how ff skip 't ga ik niet doen
Jij leert die jongen hoe die een fukking gevecht begint... als er hier iemand beter moet weten ben jij het als ouder (eventueel wijzer) figuur.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:04 schreef martinus- het volgende:
[..]
Je laat je gewoon weer afzeiken op de volgende barbecue? Je laat je door gasten hierboven die nog maagd zijn al beïnvloeden, laat staan door je vrienden.
Jij weet beter jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet echt niet hoe de omgang werkt op die leeftijd he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:07 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij leert die jongen hoe die een fukking gevecht begint... als er hier iemand beter moet weten ben jij het als ouder (eventueel wijzer) figuur.
Serieus, je vertelt gewoon letterlijk wat hij moet doen met zijn vrienden. Je zegt dat hij om deze onbenullige reden moet gaan vechten, terwijl hij dat ook normaal kan oplossen.
Wat voor kansloze proleet ben je als je een 15 jarige jongen aan gaat praten dat hij zijn vrienden in elkaar moet slaan?
Wat voor een kutjeugd heb jij gehad? Zeker weet ik hoe dat gaat, ik heb een paar jaar in een boerengat gewoond met van die kansloze kutboeren die om alles gingen vechten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:12 schreef martinus- het volgende:
[..]
Je weet echt niet hoe de omgang werkt op die leeftijd he?
Een gevecht klink gelijk zo dramatisch, maar het zijn gewoon een paar kloppen op de neus die de verhoudingen in z'n vriendengroep rechttrekken. Gewoon even duidelijk maken dat hij niet met zich laat sollen en dat hij volledige controle heeft over wat hij zelf wil.
En dan is er geen enkele manier om dat beter te doen dan door middel van mijn eerder beschreven actie.
Niet vechten. Ga gewoon niet hier om advies vragen.quote:
Hard erop klappen, en niet luisteren naar de mensen die je proberen te manipuleren en ondertussen zelf zonder vrienden zitten.quote:
IK WIST HET!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef martinus- het volgende:
[..]
Hard erop klappen, en niet luisteren naar de mensen die je proberen te manipuleren en ondertussen zelf zonder vrienden zitten.
Ik hoor wel hoe het afloopt mitch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op andere plekken zijn ze altijd toch net effe wat leuker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
IK WIST HET!
En ik ging erop in
Maar ik ben alleen trolls gewend in ONZ
quote:
Moet ik ook maar eens proberenquote:op andere plekken zijn ze altijd toch net effe wat leuker.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:37 schreef micth5005 het volgende:
Maar ik ga nu dromen over mijn meisie, en ik denk ook na over wat ik ga doen truste
Als iemand zich gedraagt als een kamper/boerenlul door gelijk richting fysiek geweld te grijpen dan noem ik diegene zonder problemen een kamper/boerenlul inderdaad. Beestje bij de naam noemen ben ik een groot voorstander van.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef martinus- het volgende:
[..]
Met alle respect, maar jij bent degene die hier stigmatiserende waanbeelden jegens mijn persoontje loopt op te roepen. Ik noem een 'kamper', ik noem een 'groningse boerenlul'.
Het lijkt me dat je eerder een voorbeeld aan me zou kunnen nemen wat betreft uitgebalanceerde omgangsvormen alsook mijn vermogen probleemgericht te handelen.
Knul waar ben je mee bezig? Volgens mij ben je de controle over jezelf volledig kwijt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:58 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Als iemand zich gedraagt als een kamper/boerenlul door gelijk richting fysiek geweld te grijpen dan noem ik diegene zonder problemen een kamper/boerenlul inderdaad. Beestje bij de naam noemen ben ik een groot voorstander van.
Als zelf een mod het suggereert zou ik het zeker proberen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:33 schreef RenRen- het volgende:
Vooral gaan vechten. En pics voor erna.
Ik klikte.....quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef martinus- het volgende:
[..]
Hard erop klappen, en niet luisteren naar de mensen die je proberen te manipuleren en ondertussen zelf zonder vrienden zitten.
Ik hoor wel hoe het afloopt mitch!
playerquote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Maar ik wil ze allebij niet kwijt
Als hij vecht dan is het niet uitquote:
Wat ben jij een vervelend ventje....quote:Op dinsdag 16 november 2010 02:20 schreef martinus- het volgende:
[..]
Knul waar ben je mee bezig? Volgens mij ben je de controle over jezelf volledig kwijt.
Als je wil, kan ik je wel helpen er mee om te gaan vriend. Dit moeten we toch niet willen met z'n allen?
Zo zeg, wat scheelt er precies aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelend ventje....
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Whutzur het volgende:
ga ze klappen en zorg dat het gefilmt wordt.
waarom?
dan kan je patsen tegen je volgende vriendin, je weet toch.
[ afbeelding ]
Luister hiernaar, niet naar al die anderen.. Verbaal oplossen is het beste in plaats van zinloos geweld te gebruiken. Geweld heeft nooit iets opgelost in de goede zin van het leven. Praat met je vrienden en als blijkt dat ze jaloerse mannekes zijn dan moet je ze stuk voor stuk anaal vernederen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik vind het een beetje moeilijk om je te adviseren omdat het behoorlijk wat verschil maakt of het feitelijk zo is verlopen als jij beschrijft of dat je een beetje verblind bent door je vriendin. Toch ga ik het proberen, want het lijkt me niet dat je er na de reacties uit bent over wat je moet doen.
Het lijkt me slim om eerst even voor jezelf wat dingen op een rijtje te zetten. Je vertelde namelijk dat je vrienden vanaf het begin al zeggen dat je te veel tijd met je vriendin doorbrengt. Vraag jezelf af of ze niet toevallig een punt hebben. Als je in totaal meer tijd doorbrengt met je vriendin dan met al je vrienden bij elkaar doe je iets verkeerd. Ga ook bij jezelf na of je uberhaupt nog wel iets te melden hebt bij je vrienden of dat je er, wanneer je er bent, maar een beetje voor spek en bonen bij zit.
Hou er wel rekening mee dat een aantal van je vrienden ook gewoon jaloers op jou kunnen zijn. Hebben veel van je vrienden een vriendin? Zijn ze een beetje in trek bij de meisjes of zijn het een beetje sulletjes. Je moet je eigen geluk bij het andere geslacht namelijk niet laten verpesten door de jaloezie van je vrienden.
Als je nadat je over deze dingen hebt nagedacht tot de conclusie komt, dat je vrienden een stelletje jaloerse klootzakken zijn die jou geen geluk gunnen moet je ze lozen en nieuwe vrienden gaan zoeken. Als je denkt dat dit niet het geval is en dat je dus mogelijk je vrienden een beetje verwaarloosd hebt is het tijd om met ze te gaan praten.
Spreek af met de meest redelijke van de groep en zeg dat je over iets belangrijks met hem wilt praten. Zorg dat hij alleen komt, zo kan je waarschijnlijk een beter gesprek met hem voeren.
Vraag aan hem waarom ze van mening zijn dat je hun in de steek laat. Laat hem voorbeelden noemen van keren dat je volgens hem verkeerd hebt gehandeld. Vraag hem of het probleem is dat jij je anders gedraagt of dat het er ook mee te maken heeft dat ze je vriendin gewoon niet mogen.
Leg hem uit dat je haar wel erg leuk vind en laat hem duidelijk weten dat je niet van plan bent haar te gaan dumpen, maar dat je hun ook niet wil verliezen als vrienden en weer goed met ze om wil gaan.
Na dit gesprek is het weer tijd om bij jezelf te rade te gaan of jij dingen verkeerd hebt gedaan of dat je vrienden een stelletje jaloerse klootzakken zijn die je geen geluk gunnen. In het geval van het eerste moet je voortaan je best doen om je als een goede vriend te gedragen en aan je vriendin duidelijk maken dat je je vrienden een beetje hebt verwaarloosd en dat goed wil gaan maken. In het tweede geval moet je nieuwe vrienden zoeken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. En onthoud dat bro's before ho's een geweldige regel is, maar dat het alleen werkt als het ook echt je bro's zijn.
Ow ja en doe even een spoedcursusje Nederlands.![]()
Je komt gewoon als over als een vervelend jochie.. Dat heb je soms...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef martinus- het volgende:
[..]
Zo zeg, wat scheelt er precies aan?
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:13 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je komt gewoon als over als een vervelend jochie.. Dat heb je soms...
Gewoon de manier hoe je overkomt jochie, als je over enige sociale vaardigheden beschikte zou je weten wat ik bedoel. Je bent gewoon een kneusje buiten dit forum..dat geeft niet, je bent niet de enige.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:03 schreef martinus- het volgende:
[..]
![]()
Jij komt over als iemand dit niet capabel genoeg is dit soort infantiele opmerkingen te onderbouwen met enige grond. Zegt genoeg over de rest van je bijdrages hier knul.
Je bent anders de enige hier die er problemen mee heeft knul, en niet dat dat een argument is maar argumentatie is jou sowieso onbekend. Als je problemen met me hebt mag je ze benoemen, in plaats van mijn tijd te verdoen met niveauloos geblabber.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Gewoon de manier hoe je overkomt jochie, als je over enige sociale vaardigheden beschikte zou je weten wat ik bedoel. Je bent gewoon een kneusje buiten dit forum..dat geeft niet, je bent niet de enige.
Ik vind het nogal wat om er vanuit te gaan dat hij werkt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef martinus- het volgende:
Mensen zonder enige aanleiding veroordelen doe je maar op je werk vriend.
Op zijn 8ste zal dat zeker niet zo zijn..quote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om er vanuit te gaan dat hij werkt.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Whutzur het volgende:
ga ze klappen en zorg dat het gefilmt wordt.
waarom?
dan kan je patsen tegen je volgende vriendin, je weet toch.
[ afbeelding ]
Ik dacht aan te nemen dat iemand anders je ook al een boerenlul noemde? Je doet uit de hoogte, terwijl daar totaal geen reden toe is. Ik vind je gewoon een vervelend ventje, ik heb geen zin om er op internet verder op in te gaan, dat is een beetje nutteloos denk je niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef martinus- het volgende:
[..]
Je bent anders de enige hier die er problemen mee heeft knul, en niet dat dat een argument is maar argumentatie is jou sowieso onbekend. Als je problemen met me hebt mag je ze benoemen, in plaats van mijn tijd te verdoen met niveauloos geblabber.
Hoe ik me manifesteer buiten dit forum is een kwestie van gissen, dus hou op met je ongefundeerde insinuaties. Mensen zonder enige aanleiding veroordelen doe je maar op je werk vriend.
Relatief gezien niet, net zo nuttig als de aantijgingen die jij bezigt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik dacht aan te nemen dat iemand anders je ook al een boerenlul noemde? Je doet uit de hoogte, terwijl daar totaal geen reden toe is. Ik vind je gewoon een vervelend ventje, ik heb geen zin om er op internet verder op in te gaan, dat is een beetje nutteloos denk je niet?
Ik denk dat ts een grote troll is. Anders heb ik serieus twijfels in de Nederlandse samenleving..quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Klipnap het volgende:
Wat een topic
TS is agressieve VMBO'er, die advies van een troll krijgt om er direct op los te slaan en hem nog gelooft ook
Maar vooralsnog zie je weinig reden om je bedenkingen te hebben bij de Nederlandse samenleving?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik denk dat ts een grote troll is. Anders heb ik serieus twijfels in de Nederlandse samenleving..
Hoe mensen mij op internet zien kan me vrij weinig schelen om eerlijk te zijn. Zit ik fout omdat ik jou als een vervelend ventje vind overkomen? Volgens mij niet. Maar goed, dit heeft verder weinig nut, ik wens je een fijne avond, "vriend".quote:Op woensdag 17 november 2010 20:31 schreef martinus- het volgende:
[..]
Relatief gezien niet, net zo nuttig als de aantijgingen die jij bezigt.
Ik vind het nog van veel minder niveau getuigen me op dergelijke wijze aan te spreken op internet. Totaal ongefundeerd en als ik wat minder stevig in mijn schoenen stond bijna kwetsend.
En omdat iemand anders mij een boerenlul noemt? In de posts hierboven wordt juist jij al door 2 personen niet serieus genomen, sta ik dan weer voor volgens jouw theorie?![]()
Je weet gewoon dat je fout zit vriend, trek het boetekleed aan.
Van mij mag het allemaal wel wat rechtser, maar dat gaat toch al gebeuren..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Maar vooralsnog zie je weinig reden om je bedenkingen te hebben bij de Nederlandse samenleving?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |