Dan gaat dit dus ook niet op.quote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef micth5005 het volgende:
Maar ik ken mijn vrienden all sinds ik 6 was. En haar ken ik pas een maand
quote:
zo erg ben ik niet ik doe wel dingen met mijn vrienden maar sinds die ruzie moet ik duss kiezequote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Raqualad het volgende:
Bro's before ho's. Daarentegen gaat dat meestal niet op. Als jouw vrienden de hele tijd vragen of je wat wil doen en jij constant antwoord 'Nee mang, ik ga met mu dushi spange shit doen, jwt', dan ben je geen vriend. Als je zo nu en dan met je vrienden wat doet is er niets mis.
Dit, als je maten echt zo flauw zijn als in de OP dan dumpen die hap.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Whutzur het volgende:
ga door met je vriendin,
je vrienden zijn een stel loser's.
en je bent 15, je krijg t vast wel betere vrienden.
quote:
nee ze is niet irritant. Vervolg... We waren op een bbq bij een van mijn vrienden. Zate we lekker te eten. De vader van een vriend was bezig net het vlees . Nou is mijn vriendin heel behulpsaam en wou dus helpen. De zoon van de vader vond dit dus niet leuk en zie er wat van. Hij zie het volgende '' je moet gaan zitte want mijn vader kan het alleen wel'' dit is nog niet zo erg maar het ging erom hoe hij het zie . Ik liep er naar toe omdat ik het niet vertrouwden . En hij zie '' tyf op bemoei je er niet mee'' en toen werd ik boos en zie dingen die ik niet ga herhalenquote:Op maandag 15 november 2010 22:51 schreef TimMer1981 het volgende:
Gewoon bij die gasten langsgaan om de paar dagen, al is het maar een uurtje. Als het huiliegedrag blijft: get the fuck out.
Als je vriendin nu een bloedirritant wijf is waardoor die gasten haar bloed wel kunnen zuipen kan ik het nog begrijpen dat ze lopen te mekkeren, maar dat is geloof ik niet het geval hier als ik je zo lees.
quote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef micth5005 het volgende:
[..]
nee ze is niet irritant. Vervolg... We waren op een bbq bij een van mijn vrienden. Zate we lekker te eten. De vader van een vriend was bezig net het vlees . Nou is mijn vriendin heel behulpsaam en wou dus helpen. De zoon van de vader vond dit dus niet leuk en zij er wat van. Hij zij het volgende '' je moet gaan zitte want mijn vader kan het alleen wel'' dit is nog niet zo erg maar het ging erom hoe hij het zij . Ik liep er naar toe omdat ik het niet vertrouwden . En hij zij '' tyf op bemoei je er niet mee'' en toen werd ik boos en zij dingen die ik niet ga herhalen
bescherm jij je vriendin niet dan?quote:Op maandag 15 november 2010 23:15 schreef martinus- het volgende:
[..]
![]()
Betaald ze je om haar te bewaken, of vindt je dat zelf wel normaal?
Alleen als ze in een gevecht komt met straatnegers, mocro's of ander riftuig.quote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef micth5005 het volgende:
[..]
bescherm jij je vriendin niet dan?
nee niet zo zeer maar het kwam drijgent over , dus op dat moment wel jaquote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef martinus- het volgende:
[..]
Alleen als ze in een gevecht komt met straatnegers, mocro's of ander riftuig.
Ben je bang dat je vrienden haar een tik geven?
Luister vriend, een straatgevecht staat totaal niet in verhouding tot een barbecue.quote:Op maandag 15 november 2010 23:26 schreef micth5005 het volgende:
[..]
nee niet zo zeer maar het kwam drijgent over , dus op dat moment wel ja
ok luister jij help je vriendin alleen als ze in een gevecht zit. Het punt is dat hij het arogant en drijgent zei. Ik voelde me daar door aangevallen. En ik voelde een gevecht aankome, weet ook niet waarom. Dus was ik gaan kijken. Want mijn vrienden kunne hard zijn. En dat laat ik duss niet toequote:Op maandag 15 november 2010 23:28 schreef martinus- het volgende:
[..]
Luister vriend, een straatgevecht staat totaal niet in verhouding tot een barbecue.
En doe eens wat aan die ondermaatse taalvaardigheid van je.
Dan liet je gevoel je duidelijk in de steek jongen want er is geen klap uitgedeeld, je hebt alleen je eer verloren en je vies in de kaart laten kijken. Als er al onduidelijkheid was of je voor je vrienden of je pussy zou kiezen is dat nu duidelijk geworden.quote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ok luister jij help je vriendin alleen als ze in een gevecht zit. Het punt is dat hij het arogant en drijgent zei. Ik voelde me daar door aangevallen. En ik voelde een gevecht aankome, weet ook niet waarom. Dus was ik gaan kijken. Want mijn vrienden kunne hard zijn. En dat laat ik duss niet toe
het gezijk over da ik te veel tijd doorbreng met mijn vriendin was er de eerste week allquote:Op maandag 15 november 2010 23:43 schreef martinus- het volgende:
[..]
Dan liet je gevoel je duidelijk in de steek jongen want er is geen klap uitgedeeld, je hebt alleen je eer verloren en je vies in de kaart laten kijken. Als er al onduidelijkheid was of je voor je vrienden of je pussy zou kiezen is dat nu duidelijk geworden.
Dit was gewoon een faalactie, had er dan gewoon hard opgeklapt als je een gevecht wou, dan had je wel duidelijk gemaakt dat je op je strepen staat.
Tja als je je als deurmat gedraagt gaan mensen hun strontschoenen aan je afvegen he. Je hebt het veel te lang aangekeken dat weet je maar al te goed. Nu is het tijd voor een gevecht.quote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef micth5005 het volgende:
[..]
het gezijk over da ik te veel tijd doorbreng met mijn vriendin was er de eerste week all
Aldus de boerenlul uit Groningen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef martinus- het volgende:
[..]
Tja als je je als deurmat gedraagt gaan mensen hun strontschoenen aan je afvegen he. Je hebt het veel te lang aangekeken dat weet je maar al te goed. Nu is het tijd voor een gevecht.
met een gevecht verlies ik alles , of nietquote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef martinus- het volgende:
[..]
Tja als je je als deurmat gedraagt gaan mensen hun strontschoenen aan je afvegen he. Je hebt het veel te lang aangekeken dat weet je maar al te goed. Nu is het tijd voor een gevecht.
Heb jij een andere analyse vriend?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Aldus de boerenlul uit Groningen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |