Niet vechten. Ga gewoon niet hier om advies vragen.quote:
Hard erop klappen, en niet luisteren naar de mensen die je proberen te manipuleren en ondertussen zelf zonder vrienden zitten.quote:
IK WIST HET!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef martinus- het volgende:
[..]
Hard erop klappen, en niet luisteren naar de mensen die je proberen te manipuleren en ondertussen zelf zonder vrienden zitten.
Ik hoor wel hoe het afloopt mitch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op andere plekken zijn ze altijd toch net effe wat leuker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
IK WIST HET!
En ik ging erop in
Maar ik ben alleen trolls gewend in ONZ
quote:
Moet ik ook maar eens proberenquote:op andere plekken zijn ze altijd toch net effe wat leuker.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:37 schreef micth5005 het volgende:
Maar ik ga nu dromen over mijn meisie, en ik denk ook na over wat ik ga doen truste
Als iemand zich gedraagt als een kamper/boerenlul door gelijk richting fysiek geweld te grijpen dan noem ik diegene zonder problemen een kamper/boerenlul inderdaad. Beestje bij de naam noemen ben ik een groot voorstander van.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef martinus- het volgende:
[..]
Met alle respect, maar jij bent degene die hier stigmatiserende waanbeelden jegens mijn persoontje loopt op te roepen. Ik noem een 'kamper', ik noem een 'groningse boerenlul'.
Het lijkt me dat je eerder een voorbeeld aan me zou kunnen nemen wat betreft uitgebalanceerde omgangsvormen alsook mijn vermogen probleemgericht te handelen.
Knul waar ben je mee bezig? Volgens mij ben je de controle over jezelf volledig kwijt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:58 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Als iemand zich gedraagt als een kamper/boerenlul door gelijk richting fysiek geweld te grijpen dan noem ik diegene zonder problemen een kamper/boerenlul inderdaad. Beestje bij de naam noemen ben ik een groot voorstander van.
Als zelf een mod het suggereert zou ik het zeker proberen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:33 schreef RenRen- het volgende:
Vooral gaan vechten. En pics voor erna.
Ik klikte.....quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef martinus- het volgende:
[..]
Hard erop klappen, en niet luisteren naar de mensen die je proberen te manipuleren en ondertussen zelf zonder vrienden zitten.
Ik hoor wel hoe het afloopt mitch!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |