playerquote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Maar ik wil ze allebij niet kwijt
Als hij vecht dan is het niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij een vervelend ventje....quote:Op dinsdag 16 november 2010 02:20 schreef martinus- het volgende:
[..]
Knul waar ben je mee bezig? Volgens mij ben je de controle over jezelf volledig kwijt.
Als je wil, kan ik je wel helpen er mee om te gaan vriend. Dit moeten we toch niet willen met z'n allen?
Zo zeg, wat scheelt er precies aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelend ventje....
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Whutzur het volgende:
ga ze klappen en zorg dat het gefilmt wordt.
waarom?
dan kan je patsen tegen je volgende vriendin, je weet toch.
[ afbeelding ]
Luister hiernaar, niet naar al die anderen.. Verbaal oplossen is het beste in plaats van zinloos geweld te gebruiken. Geweld heeft nooit iets opgelost in de goede zin van het leven. Praat met je vrienden en als blijkt dat ze jaloerse mannekes zijn dan moet je ze stuk voor stuk anaal vernederen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik vind het een beetje moeilijk om je te adviseren omdat het behoorlijk wat verschil maakt of het feitelijk zo is verlopen als jij beschrijft of dat je een beetje verblind bent door je vriendin. Toch ga ik het proberen, want het lijkt me niet dat je er na de reacties uit bent over wat je moet doen.
Het lijkt me slim om eerst even voor jezelf wat dingen op een rijtje te zetten. Je vertelde namelijk dat je vrienden vanaf het begin al zeggen dat je te veel tijd met je vriendin doorbrengt. Vraag jezelf af of ze niet toevallig een punt hebben. Als je in totaal meer tijd doorbrengt met je vriendin dan met al je vrienden bij elkaar doe je iets verkeerd. Ga ook bij jezelf na of je uberhaupt nog wel iets te melden hebt bij je vrienden of dat je er, wanneer je er bent, maar een beetje voor spek en bonen bij zit.
Hou er wel rekening mee dat een aantal van je vrienden ook gewoon jaloers op jou kunnen zijn. Hebben veel van je vrienden een vriendin? Zijn ze een beetje in trek bij de meisjes of zijn het een beetje sulletjes. Je moet je eigen geluk bij het andere geslacht namelijk niet laten verpesten door de jaloezie van je vrienden.
Als je nadat je over deze dingen hebt nagedacht tot de conclusie komt, dat je vrienden een stelletje jaloerse klootzakken zijn die jou geen geluk gunnen moet je ze lozen en nieuwe vrienden gaan zoeken. Als je denkt dat dit niet het geval is en dat je dus mogelijk je vrienden een beetje verwaarloosd hebt is het tijd om met ze te gaan praten.
Spreek af met de meest redelijke van de groep en zeg dat je over iets belangrijks met hem wilt praten. Zorg dat hij alleen komt, zo kan je waarschijnlijk een beter gesprek met hem voeren.
Vraag aan hem waarom ze van mening zijn dat je hun in de steek laat. Laat hem voorbeelden noemen van keren dat je volgens hem verkeerd hebt gehandeld. Vraag hem of het probleem is dat jij je anders gedraagt of dat het er ook mee te maken heeft dat ze je vriendin gewoon niet mogen.
Leg hem uit dat je haar wel erg leuk vind en laat hem duidelijk weten dat je niet van plan bent haar te gaan dumpen, maar dat je hun ook niet wil verliezen als vrienden en weer goed met ze om wil gaan.
Na dit gesprek is het weer tijd om bij jezelf te rade te gaan of jij dingen verkeerd hebt gedaan of dat je vrienden een stelletje jaloerse klootzakken zijn die je geen geluk gunnen. In het geval van het eerste moet je voortaan je best doen om je als een goede vriend te gedragen en aan je vriendin duidelijk maken dat je je vrienden een beetje hebt verwaarloosd en dat goed wil gaan maken. In het tweede geval moet je nieuwe vrienden zoeken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. En onthoud dat bro's before ho's een geweldige regel is, maar dat het alleen werkt als het ook echt je bro's zijn.
Ow ja en doe even een spoedcursusje Nederlands.![]()
Je komt gewoon als over als een vervelend jochie.. Dat heb je soms...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef martinus- het volgende:
[..]
Zo zeg, wat scheelt er precies aan?
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:13 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je komt gewoon als over als een vervelend jochie.. Dat heb je soms...
Gewoon de manier hoe je overkomt jochie, als je over enige sociale vaardigheden beschikte zou je weten wat ik bedoel. Je bent gewoon een kneusje buiten dit forum..dat geeft niet, je bent niet de enige.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:03 schreef martinus- het volgende:
[..]
![]()
Jij komt over als iemand dit niet capabel genoeg is dit soort infantiele opmerkingen te onderbouwen met enige grond. Zegt genoeg over de rest van je bijdrages hier knul.
Je bent anders de enige hier die er problemen mee heeft knul, en niet dat dat een argument is maar argumentatie is jou sowieso onbekend. Als je problemen met me hebt mag je ze benoemen, in plaats van mijn tijd te verdoen met niveauloos geblabber.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Gewoon de manier hoe je overkomt jochie, als je over enige sociale vaardigheden beschikte zou je weten wat ik bedoel. Je bent gewoon een kneusje buiten dit forum..dat geeft niet, je bent niet de enige.
Ik vind het nogal wat om er vanuit te gaan dat hij werkt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef martinus- het volgende:
Mensen zonder enige aanleiding veroordelen doe je maar op je werk vriend.
Op zijn 8ste zal dat zeker niet zo zijn..quote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om er vanuit te gaan dat hij werkt.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Whutzur het volgende:
ga ze klappen en zorg dat het gefilmt wordt.
waarom?
dan kan je patsen tegen je volgende vriendin, je weet toch.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |