Ik vind haar ook tof!quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
volgens mij ben ik de enige Marjolein-fan hier
Janice
ze waren snel uit beeld jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Lady-Miekie het volgende:
Leuk ook die foto's!! Zie d'r niks van...![]()
Nee hoor, ik vind haar ook de leukstequote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
volgens mij ben ik de enige Marjolein-fan hier
Janice
Hey gij ok hierquote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in, wat is er aan de hand, m'n tv-beeld trilt, tv is kapot, ik ga hem ruilen.
Nee, das al de hele tijdquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in, wat is er aan de hand, m'n tv-beeld trilt, tv is kapot, ik ga hem ruilen.
Ligt niet aan je tv, dat zijn Daphne dr zenuwenquote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Maartel het volgende:
Melissa was al aan t oefenen voor Kim Holland backstage
Volgens mij kan ze nauwelijks Engels.quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Inx het volgende:
God, die Daphne, steeds als een jurylid iets zegt, verzaakt ze commentaar, ze zegt alleen "hmmm...", alsof iemand aangeboden heeft haar oraal te bevredigen.
Ja he?quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind Marjolein ook leuk hoor!
En Janice is onder invloed van het een of het ander.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Samson het volgende:
[..]
[..]
Ligt niet aan je tv, dat zijn Daphne dr zenuwen
teveel botox in d'r kopquote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
=En Janice is onder invloed van het een of het ander.
dat zal de avond wel goed makenquote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef miieejj het volgende:
zou wel een goeie zijn.. als de verkeerde winnaar uitroepen net als da andere land waar ze dat gedaan hebben..
hahahaha, dit topic is leuker dan de uitzendingquote:
Nee. Volgens mij is ze er ook geestelijk neit helemaal bij. Downers of drank denk ik.quote:
Of ze doen gewoon "een groot applaus voor Renee......quote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef miieejj het volgende:
zou wel een goeie zijn.. als de verkeerde winnaar uitroepen net als da andere land waar ze dat gedaan hebben..
bedoelde het niet serieusquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij is ze er ook geestelijk neit helemaal bij. Downers of drank denk ik.
Het is te treurig voor woorden...quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
Maarre, even serieus: ik schakel dus net in. Is het net zo episch als vorig jaar of is het nog beter (lees: slechter)?
Als Daphne zich niet per ongeluk verspreekt, of als de trofee met de naam erop straks al in beeld komt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef miieejj het volgende:
ja.. eerste half uur niet gezien.. maar het is best wel slecht ja en treurig..quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
Maarre, even serieus: ik schakel dus net in. Is het net zo episch als vorig jaar of is het nog beter (lees: slechter)?
De runs en kleding slaan echt nergens opquote:
Ze heeft een te groot ego.. die janincequote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij is ze er ook geestelijk neit helemaal bij. Downers of drank denk ik.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Samson het volgende:
Ff een leuk filmpje tijdens de break, past wel in deze donkere maanden
is niet voor niets een Amerikaanse hequote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ze heeft een te groot ego.. die janince
Idd, daar ben ik ook bijna van overtuigdquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Janice briljant.
HEEFT IEMAND die opmerking gehoord van haar net, waar ze zei dat de WINNENDE FOTO heel mooi is........
.... dat betekent dat de winnaar allang bekend is ???????????
ze neemt zich zelf niet te al te serieus..quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Samson het volgende:
Ja dat hoorde ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Janice briljant.
HEEFT IEMAND die opmerking gehoord van haar net, waar ze zei dat de WINNENDE FOTO heel mooi is........
Ik heb het vorig jaar niet gezien (aanrader om in te halen dus?quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
Aaah dat heb ik net even gemist...quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Janice briljant.
Leedvermaak?quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vraag me af waarom ik toch weer kijk.
balonnen ???quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar niet gezien (aanrader om in te halen dus?) maar wat je tot nu toe miste:
- Renee en Alix hoorden wéér dat ze de zonnebrillenshoot hadden gewonnen
- Melissa keek tv op de plee
- Alle afvallers mochten naakt met balonnen op hun schouder over de catwalk (leuk zo'n contract!)
- Heel RTL zit verplicht in de zaal
- Nigel Barker is eng van dichtbij
- De dames kregen bemoedigende woorden van Thomas Berge en Kim Holland
- Melissa draagt mag elk loopje afsluiten in een mooiere jurk zodat we toch allemaal wel zien dat ze een heel terechte winnares is.
Hele goeie samenvattingquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar niet gezien (aanrader om in te halen dus?) maar wat je tot nu toe miste:
- Alle afvallers mochten naakt met balonnen op hun schouder over de catwalk (leuk zo'n contract!)
- Melissa draagt mag elk loopje afsluiten in een mooiere jurk zodat we toch allemaal wel zien dat ze een heel terechte winnares is.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Samson het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
is niet voor niets een Amerikaanse he
The walk of shamequote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Yep! Ze zegt wel meer. Denk dat ze niet voor niks ervoor gekozen hebben om geen ondertiteling te doen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Janice briljant.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Ik hoop echt op een misser van grandioze waarde, zeg maar DWDD Jaarlijst-waardig.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil dat Renee eruit vliegt.
Al was het maar om haar gezichtsuitdrukking te zien als ze laatste is geworden
dat jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Heul niet.. Melissa gaat winnenquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Alix wint...het kan toch niet anders....
ze is pas 16 jaar...quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Alix wint...het kan toch niet anders....
Ik gun Renee een Australisch Next Top Model finale scenariootjequote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Samson het volgende:
Voor niets dr haar af laten knippen, balen marjolein...
Ze had het zonder huilen moeten laten afknippen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Samson het volgende:
Voor niets dr haar af laten knippen, balen marjolein...
Die is al geweest!!!!! Een mega dikke vette misser, corrupte boelquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Ik hoop echt op een misser van grandioze waarde, zeg maar DWDD Jaarlijst-waardig.
jaquote:
ze hebben jullie dom en goedkoop in een aardbeien pak moeten bewegenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Een rotterdamse aso, een peagant bitch en een nitwitbakvis. Wat een vertegenwoordiging
wat ging eraan vooraf?quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Een rotterdamse aso, een peagant bitch en een nitwitbakvis. Wat een vertegenwoordiging
quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
Marjolein, we zijn zo dol op jou!
We zijn zo dol op jou, Marjolein!
Wat een TOPpresentatrice.
't Is mquote:
Volgens mij deed ze alleen 'sssss', zo venijnige slangachtig. Ofzoquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
"Thanksssssssssssss." Daphne snapt de sneer niet.
Dan ploft ie lek.quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef alors het volgende:
Janice klopt zichzelf nog maar eens op de borst
nee Bridgetquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Konden ze Wendy niet krijgen?
(Nee serieus.. dat zou beter zijn)
en ontplofde egelsquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
Ga nou maar gewoon weer een boek over lekkende tepels schrijven, Daphne.
Hoe oud is Reneequote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef Lady-Miekie het volgende:
Renee is te oud en Alix moet o.a. nog teveel aan haar loopje werken dus Melissa wint denk ik
Renee is ook te arrogantquote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef Lady-Miekie het volgende:
Renee is te oud en Alix moet o.a. nog teveel aan haar loopje werken dus Melissa wint denk ik
Nance is nog beter zelfsquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Konden ze Wendy niet krijgen?
(Nee serieus.. dat zou beter zijn)
quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Janice is niet genoeg van Daphne onder de indruk om haar te haten.
Volgens mij respecteert ze niemand met een grotere reet dan zij heeft.
Die is van SBS hequote:
Ja en te nep en te overdreven en zo kunnen we nog wel even doorgaan maar te oud is denk ik al reden genoegquote:
dat jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef PachangaNL het volgende:
hahaha melissa de breezer! 12 en een tongpiercing....
heb ik gemist.. waarom dan ?quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Samson het volgende:
Hehe, eindelijk duidelijk waarom Melissa zo raar praat...
Jong moederquote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Inx het volgende:
Ik ben ook 22![]()
Maar aardig. En ik zie er jonger uit, al heb ik een kind van 2.
tong piercingquote:
Maar ze hebben mooi wel C&A weten te strikken als sponsorquote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind dit jaar echt een aanfluiting.
Ik geloof ook niet dat IEMAND dit serieus neemt allemaal.
Iedereen ziet toch dat alles nep is en heul slecht geacteerd????
quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ze hebben mooi wel C&A weten te strikken als sponsor
en Kruidvat!quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ze hebben mooi wel C&A weten te strikken als sponsor
18 of 19quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Inx het volgende:
[..]
Ook maar per ongeluk(al ben ik een hele blije mama)
Hoe oud is Melissa eigenlijk?
Ja, maar Alix dit.. en Melissa dat..quote:
Ha ik ken datquote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Inx het volgende:
[..]
Ook maar per ongeluk(al ben ik een hele blije mama)
Hoe oud is Melissa eigenlijk?
een idee voor volgend jaar!quote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vlak Action en Marskramer niet uit
En daarbij ook nog ouder lijkt dan 22.quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
22 is alleen oud als je net in het modellenvak wil stappen
quote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat kil eigenlijk, hoe Marjolein moest vertrekken. Tyra doet tenminste nog alsof ze te doen heeft met het meisje en geeft nog een knuffel en een exit-praatje.
vind ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat kil eigenlijk, hoe Marjolein moest vertrekken. Tyra doet tenminste nog alsof ze te doen heeft met het meisje en geeft nog een knuffel en een exit-praatje.
is de lidl niks? die hebben ook kleren te koop..(toch)quote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vlak Action en Marskramer niet uit
anders de Aldiquote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
is de lidl niks? die hebben ook kleren te koop..(toch)
ja die mag niet meer meedoenquote:
wat is daar mis meequote:
Op basis van het dansje waarschijnlijkquote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ff... 1 run en nu alweer de volgende eruit
Please, laat ons meegenieten!!quote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik denk dat ik straks ff een krabbel waag op de hyves van Daphne
Ze weten het toch allang. Moeilijke beslissing hoor!quote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ff... 1 run en nu alweer de volgende eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |