neequote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Janice briljant.
HEEFT IEMAND die opmerking gehoord van haar net, waar ze zei dat de WINNENDE FOTO heel mooi is........
.... dat betekent dat de winnaar allang bekend is ???????????
ze neemt zich zelf niet te al te serieus..quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Samson het volgende:
Ff een leuk filmpje tijdens de break, past wel in deze donkere maanden
Ja dat hoorde ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Janice briljant.
HEEFT IEMAND die opmerking gehoord van haar net, waar ze zei dat de WINNENDE FOTO heel mooi is........
Ik heb het vorig jaar niet gezien (aanrader om in te halen dus?quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
Maarre, even serieus: ik schakel dus net in. Is het net zo episch als vorig jaar of is het nog beter (lees: slechter)?
Aaah dat heb ik net even gemist...quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Janice briljant.
Leedvermaak?quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vraag me af waarom ik toch weer kijk.
balonnen ???quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar niet gezien (aanrader om in te halen dus?) maar wat je tot nu toe miste:
- Renee en Alix hoorden wéér dat ze de zonnebrillenshoot hadden gewonnen
- Melissa keek tv op de plee
- Alle afvallers mochten naakt met balonnen op hun schouder over de catwalk (leuk zo'n contract!)
- Heel RTL zit verplicht in de zaal
- Nigel Barker is eng van dichtbij
- De dames kregen bemoedigende woorden van Thomas Berge en Kim Holland
- Melissa draagt mag elk loopje afsluiten in een mooiere jurk zodat we toch allemaal wel zien dat ze een heel terechte winnares is.
Hele goeie samenvattingquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar niet gezien (aanrader om in te halen dus?) maar wat je tot nu toe miste:
- Alle afvallers mochten naakt met balonnen op hun schouder over de catwalk (leuk zo'n contract!)
- Melissa draagt mag elk loopje afsluiten in een mooiere jurk zodat we toch allemaal wel zien dat ze een heel terechte winnares is.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Samson het volgende:
Ff een leuk filmpje tijdens de break, past wel in deze donkere maanden
quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
is niet voor niets een Amerikaanse he
The walk of shamequote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Yep! Ze zegt wel meer. Denk dat ze niet voor niks ervoor gekozen hebben om geen ondertiteling te doen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Janice briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |