Ik vind haar ook tof!quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
volgens mij ben ik de enige Marjolein-fan hier
Janice
ze waren snel uit beeld jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Lady-Miekie het volgende:
Leuk ook die foto's!! Zie d'r niks van...![]()
Nee hoor, ik vind haar ook de leukstequote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
volgens mij ben ik de enige Marjolein-fan hier
Janice
Hey gij ok hierquote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in, wat is er aan de hand, m'n tv-beeld trilt, tv is kapot, ik ga hem ruilen.
Nee, das al de hele tijdquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in, wat is er aan de hand, m'n tv-beeld trilt, tv is kapot, ik ga hem ruilen.
Ligt niet aan je tv, dat zijn Daphne dr zenuwenquote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Maartel het volgende:
Melissa was al aan t oefenen voor Kim Holland backstage
Volgens mij kan ze nauwelijks Engels.quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Inx het volgende:
God, die Daphne, steeds als een jurylid iets zegt, verzaakt ze commentaar, ze zegt alleen "hmmm...", alsof iemand aangeboden heeft haar oraal te bevredigen.
Ja he?quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind Marjolein ook leuk hoor!
En Janice is onder invloed van het een of het ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |