quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Ik hoop echt op een misser van grandioze waarde, zeg maar DWDD Jaarlijst-waardig.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil dat Renee eruit vliegt.
Al was het maar om haar gezichtsuitdrukking te zien als ze laatste is geworden
dat jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Heul niet.. Melissa gaat winnenquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Alix wint...het kan toch niet anders....
ze is pas 16 jaar...quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Alix wint...het kan toch niet anders....
Ik gun Renee een Australisch Next Top Model finale scenariootjequote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Samson het volgende:
Voor niets dr haar af laten knippen, balen marjolein...
Ze had het zonder huilen moeten laten afknippen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Samson het volgende:
Voor niets dr haar af laten knippen, balen marjolein...
Die is al geweest!!!!! Een mega dikke vette misser, corrupte boelquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Ik hoop echt op een misser van grandioze waarde, zeg maar DWDD Jaarlijst-waardig.
jaquote:
ze hebben jullie dom en goedkoop in een aardbeien pak moeten bewegenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Een rotterdamse aso, een peagant bitch en een nitwitbakvis. Wat een vertegenwoordiging
wat ging eraan vooraf?quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Een rotterdamse aso, een peagant bitch en een nitwitbakvis. Wat een vertegenwoordiging
quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
Marjolein, we zijn zo dol op jou!
We zijn zo dol op jou, Marjolein!
Wat een TOPpresentatrice.
't Is mquote:
Volgens mij deed ze alleen 'sssss', zo venijnige slangachtig. Ofzoquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
"Thanksssssssssssss." Daphne snapt de sneer niet.
Dan ploft ie lek.quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef alors het volgende:
Janice klopt zichzelf nog maar eens op de borst
nee Bridgetquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Konden ze Wendy niet krijgen?
(Nee serieus.. dat zou beter zijn)
en ontplofde egelsquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
Ga nou maar gewoon weer een boek over lekkende tepels schrijven, Daphne.
Hoe oud is Reneequote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef Lady-Miekie het volgende:
Renee is te oud en Alix moet o.a. nog teveel aan haar loopje werken dus Melissa wint denk ik
Renee is ook te arrogantquote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef Lady-Miekie het volgende:
Renee is te oud en Alix moet o.a. nog teveel aan haar loopje werken dus Melissa wint denk ik
Nance is nog beter zelfsquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Konden ze Wendy niet krijgen?
(Nee serieus.. dat zou beter zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |