Valt wel mee hoor. Door dit filmpje gaan mensen nog harder zoeken naar fouten in PVV cv's...quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! (kon het net niet zien)
Maar volgens mij zit je in het verkeerde topicHier moet je zijn: Kamerlid Lucassen van de PVV: Eric L. gaat door het stof - deel 11
Kan de PVV heel snel doen hoor. Heeft immers maar 1 ledenquote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Niemand zegt dat dat niet mag. Het is dat de PVV haar eigen leden niet kan controleren.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan de PVV heel snel doen hoor. Heeft immers maar 1 leden
Geert had er geen tijd voor iedereen na te trekken. de kosten zijn het niet, stond van de week in de krant 30 euro nog wat.quote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch geen geld voor of zo?
De waarheid dient ten alle tijde verborgen te blijven om het goede imago van de PVV niet te schaden natuurlijk!quote:
Andere partijen hebben meestal het kaf al uit het koren gehaald, doordat iemand niet van niets meteen kandidaat kamerlid wordt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Misschien wel, maar hier is nu eenmaal aanleiding voor. Andere partijen komen nog wel een keer aan de beurt.
Klopt, maar hij zei zelf dat hij er geen geld voor had...quote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geert had er geen tijd voor iedereen na te trekken. de kosten zijn het niet, stond van de week in de krant 30 euro nog wat.
Sorry ik bedoelde fractieleden (A) Wat eigenlijk dus niet op zijn plaats is.quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan de PVV heel snel doen hoor. Heeft immers maar 1 leden
Ga je gang. maar open even een apart topic dan.quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En nu CDA'ers, PvdA'ers en VVD'ers.
Of ben je een hypocriet?
Maar Lucassen is een groot talent volgens Wilders......quote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Andere partijen hebben meestal het kaf al uit het koren gehaald, doordat iemand niet van niets meteen kandidaat kamerlid wordt.
Ja, dat heb ik ook gehoord. Hij zei dat hij er geen geld voor had.quote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zei zelf dat hij er geen geld voor had...
Hij kan inderdaad heel goed mensen intimideren als ze hem geen gelijk geven inderdaad. Die man is best grootquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar Lucassen is een groot talent volgens Wilders......
Lijkt me inderdaad de beste methode. Mits het allemaal een beetje netjes blijft anders gaat de boel lekker op slotquote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je gang. maar open even een apart topic dan.
Ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord. Hij zei dat hij er geen geld voor had.
Dat vond ik vreemd.
Geert is een stichting, geld zat, wordt aardig volgepompt door buitenlandse inversteerders die achter hem staan.quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord. Hij zei dat hij er geen geld voor had.
Dat vond ik vreemd.
Zo oud zijn ze nietquote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Zolcon het volgende:
Kijken wat Ferry doethij haalt iig oude uitspraken van Wilders erbij
Stream, snel!!quote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo oud zijn ze nietRegeringsverklaring van een maandje terug
Totzover het no-tolerance beleid van het nieuwe kabinet...
Ah, valt wel mee, grapje tussendoor moet kunnenquote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je obsessie begint uit de hand te lopen. Heb je dat zelf echt niet door?
Gevonden, maar te laat geloof ik..quote:
Dat het bij Tweede Kamer volledig staat betekent in ieder geval dat hij niet over zijn cv gelogen heeft.quote:Op maandag 15 november 2010 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Komt ie:
http://www.pvv.nl/index.p(...)ric-lucassen/cv.html
[..]
Maar hij blijkt helemaal geen atheneum-diploma te bezitten:
http://www.tweedekamer.nl(...)assen_eric/index.jsp
Man, dit is toch geweldig, politici door de zoekmachines halen en kijken of ze te betrappen zijn op leugens/misleiding/whateverquote:
Nu stem ik zelf niet op PVV. Maar ik vind inbreken in ministerie van EZ wel iets anders als een relatie waar sprake was van gezagsverhouding.quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is daar zelf anders ook niet vies van. Sterker nog, in het geval van Duyvendak stonden ze erop dat hij de Tweede Kamer zou verlaten nadat bekend werd dat hij had ingebroken op het ministerie van EZ in 1985(!) waar hij overigens nooit voor veroordeeld is.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, dit is toch geweldig, politici door de zoekmachines halen en kijken of ze te betrappen zijn op leugens/misleiding/whatever
En dan zou ik ook het eerst bij de PVV gaan zoeken, daar is de pakkans wat hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |