abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 16 november 2010 @ 14:59:05 #152
70532 loveli
N
pi_88779721
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag vier leerlingen eruit gestuurd :').
Hebben die leerlingen als hoogste doel dat ze er zo vaak mogelijk uitvliegen? Gebrek aan opvoeding gehad ofzo?
crap in = crap out
pi_88779749
Vik, gaat het beter op school? Een tijdje terug was je een beetje onzeker over je prestaties daar toch?
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:05:01 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88779980
Ja hoor, gaat beter.
Ik heb vandaag in 2 klassen met streepjes op het bord gewerkt, dus ze weten precies waar ze aan toe zijn. En dat werkte erg goed :). Het was meteen muisstil :D.

In een andere klas waren ze me aan het uitdagen om streepjes te zetten. Nou, als je streepjes wilt, kun je streepjes krijgen.

En voortdurend door mij heen praten als ik iets aan het uitleggen ben moet je ook niet doen :).

Etters! :P.

Nu even pauze, dan nog een uurtje met lln die een toets moeten maken en ik heb het gevoel dat er gesjoemeld gaat worden, dus ik ga even goed opletten!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:27:10 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88780790
Heb echt een heerlijk preisoepje gemaakt, lekker zo'n tussendoortje.

Lijst:
O: boterham ham, beschuit jam, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: appel, peer
L: boterham kipfilet, gekookt ei
T's: halve liter preisoep met room, beschuit kaas, mandarijn, paar wortels
D: witlof ovenschotel met kaas en ham, romige pasta
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:13:07 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88782675
Hebben jullie allemaal een leven? ;(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 16 november 2010 @ 16:17:37 #157
70532 loveli
N
pi_88782866
crap in = crap out
pi_88783066
Kent iemand Go Back To The Zoo?
pi_88783540
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kent iemand Go Back To The Zoo?
Meldt! (In het geval je de band bedoeld)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88783800
Ben net met m'n zieke hoofd vier uren weggeweest voor een zinloze vergadering van net een uurtje. Wat een tijdsverspilling.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88784251
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven? ;(
Nee, een baan op twee plekken }:| Ik moet echt veul harder werken dan eerst :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88784304
nee, werk, en toen ik er wat over postte kwam er geen reactie ;( :P

dus dan post ik verder maar niet als ik werk :+
Ja doei.
pi_88784331
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben net met m'n zieke hoofd vier uren weggeweest voor een zinloze vergadering van net een uurtje. Wat een tijdsverspilling.
Hé, ben je ziek? Gaat het wel nog wat met alle drukte enzo?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88784408
Ik heb een leven maar de les gaat een beetje langzaam
pi_88784469
Mijn klus wordt verlengd tot de kerst, en daarna ben ik wegens vakantie eerst eens 2,5 week niet beschikbaar. Keiharde deadline voor het project was eind december (geplande datum was eerst begin oktober :')), maar ik hoor al weer geluiden over uitstel..
Ik stel mijn vakantie niet uit! (Tenzij voor 100,- / uur, dan valt erover te praten :p).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88784477
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef sigme het volgende:

[..]


Hé, ben je ziek? Gaat het wel nog wat met alle drukte enzo?
Oh, niet ernstigs hoor, koutje gevat of zo. Hoofd vol watten, gesnotter en gehoest. Gaat wel weer over.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88784522
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven? ;(
Nee, maar ben weer lekker work-a-holic bezig... (nu even eet-pauze)

Bezig met een nieuw project en op basis van mijn schatting, ga ik tot oud en nieuw, zo'n 20 overuren maken per week. Maar ja, project moet dan af en baas is het ermee eens :')

En dan wil ik nog sporten, moet m'n huishouden doen, de was :r, wil nog keer uit kunnen op vrijdag of zaterdag, kerst komt tussendoor, bij vrienden langs, bij familie langs, tijd voor mijzelf, zondags voetbal kijken, bepaalde films kijken en slapen(als ik tijd heb natuurlijk :P)

Dus ben ik vergeten, Sigme te feliciteren... Dus bij deze! MoBlo te feliciteren dat haar nieuwe werk zo goed bevalt en ^O^ voor de leuke reactie van vrouw op achtergrond! Phew :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88784602
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]


Oh, niet ernstigs hoor, koutje gevat of zo. Hoofd vol watten, gesnotter en gehoest. Gaat wel weer over.
Krijg je wel genoeg rust & broccoli? Je kan niet leven van O+ Liefde O+ alleen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:56:55 #169
236335 neen
schone schijn
pi_88784763
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kent iemand Go Back To The Zoo?
Tijdje terug geweest, aardig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 46% gewijzigd door neen op 16-11-2010 17:04:41 ]
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:57:03 #170
43653 sigme
Veraan
pi_88784773
Oh ja, had ik al :9~ XM :9~ gezegd?
Zo nee: XM .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:57:04 #171
117113 Perruche
Muffin!
pi_88784775
Ik googlede net een plaatje van boerenkool en nu wil ik boerenkool!!!!!!
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingANWB Verzekeringen
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:58:34 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88784861
Nachtwacht heeft een baan!!!!!! *O*. [cryptisch] bij een bedrijf waar ik ook ooit gesolliciteerd heb :P[/cryptisch]
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:00:10 #173
121582 DevilsAndDust
pi_88784940
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef sigme het volgende:

[..]


Krijg je wel genoeg rust & broccoli? Je kan niet leven van O+ Liefde O+ alleen!
Maak je om mij geen zorgen. :*. Ben vorige week na college geknapt en heb een uur bij m'n docent zitten huilen. Daarna met Baardmans gepraat, veel dingen verteld die 'ie nog niet wist en die ik niet zo goed durfde te vertellen, maar hij was alleen maar blij dat 'ie me weer wat beter had leren kennen. Dat luchtte op. :).

Paar dagen geleden nog broccolisoep gegeten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:00:40 #174
121582 DevilsAndDust
pi_88784967
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft een baan!!!!!! *O*. [cryptisch] bij een bedrijf waar ik ook ooit gesolliciteerd heb :P[/cryptisch]
Fijn voor 'm! Een bepaalde dag van de week?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:01:47 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88785024
Nee hoor, gewoon in Delluft. Merel kent het wel :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:03:27 #176
43653 sigme
Veraan
pi_88785097
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]


Maak je om mij geen zorgen. :*. Ben vorige week na college geknapt en heb een uur bij m'n docent zitten huilen. Daarna met Baardmans gepraat, veel dingen verteld die 'ie nog niet wist en die ik niet zo goed durfde te vertellen, maar hij was alleen maar blij dat 'ie me weer wat beter had leren kennen. Dat luchtte op. :).

Paar dagen geleden nog broccolisoep gegeten!
^O^
Tijd vliegt, hoe lang zijn jullie nu *; ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:04:56 #177
121582 DevilsAndDust
pi_88785161
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef sigme het volgende:

[..]


^O^
Tijd vliegt, hoe lang zijn jullie nu *; ?
Afgelopen zondag waren we twee maanden een stelletje. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:07:20 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785256
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, had ik al :9~ XM :9~ gezegd?
Zo nee: [ afbeelding ] XM [ afbeelding ].
:D O+ :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:07:57 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785288
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:08:59 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88785339
Hey, ik zie XM niet! :(.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:09:41 #181
121582 DevilsAndDust
pi_88785362
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik zie XM niet! :(.
Moet je beter kijken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
AliExpress - die hebben ALLES!Voordelig uit? Ticketveiling.nlSpeel mee met Lucky Day en win!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:10:59 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88785421
Spoiler is leeg.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:12:24 #183
121582 DevilsAndDust
pi_88785473
Oh, bij mij niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:15:01 #184
236335 neen
schone schijn
pi_88785562
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, had ik al :9~ XM :9~ gezegd?
Zo nee: [ afbeelding ] XM [ afbeelding ].
Dat inderdaad he!

Tevens: mensen die niet komen vanwege mist :')
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:19:33 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785708
Vik, jij hebt t jurkje toch al live gezien op de mini-meet!

En tis haske mistig :o. Zie niks vanuit de treinraampjes!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:20:38 #186
43653 sigme
Veraan
pi_88785744
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel :')
Hmm. Dronken, dat jurkje..
Jammer dat ik niet in de buurt ben :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:22:58 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785837
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef sigme het volgende:

[..]


Hmm. Dronken, dat jurkje..
Jammer dat ik niet in de buurt ben :D.
sigme! :o :D :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:24:36 #188
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88785908
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel :')
Oh crap, we moeten zo nog boodschappen doen!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:28:51 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88786080
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Duvel het volgende:

[..]


Oh crap, we moeten zo nog boodschappen doen!
Welnee, jullie hebben nog kattenvoer...
Voor de rest: 112-pizza
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:37:11 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88786384
hihi!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:40:48 #191
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_88786525
Feli Nachtwacht!

Buh, moet koken, maar voel me niet zo lekker. Beetje misselijk en koppijn.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Knab - Jouw online bankSpeel mee met Lucky Day en win!Hoesjes? Casetify!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:44:08 #192
117113 Perruche
Muffin!
pi_88786656
Ik heb al de hele dag honger :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:47:52 #193
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88786823
bleh

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 16-11-2010 18:05:47 ]
Ja doei.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:51:15 #194
117113 Perruche
Muffin!
pi_88786963
Lijstje dan maar
O: paar happen yoghurt, 1 toast
T: peer, mandarijn
L: bruin broodje met kip, salade met: tonijn, ui, witte bonen (totaal 200 gr), sneetje ciabatta
T: 1 koekje, 1 aardappel (jaja haha)
D: ik denk gemixte groenten (boontjes, parsnips, paprika) met zwarte bonensaus en misschien gebakken kip
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:52:08 #195
43653 sigme
Veraan
pi_88786987
Mo, praten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:53:21 #196
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88787034
ja, gaan we doen, vanavond... de spinles gaat wrsch dus maar verplaatst worden...
Ja doei.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:53:40 #197
178222 ihatefastcars
pi_88787044
Mo, wat sigme zegt.

Herkenbaar ook, trouwens (van beide kanten).

En hoi, nog steeds ziek. Slank blijven gaat iig prima zo.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:56:42 #198
236335 neen
schone schijn
pi_88787144
Ja, doen dat praten ja! Het is sowieso niet erg om hulp van anderen te vragen natuurlijk, dat is juist goed!

Lijstje.
O: sinaasappelsap, gekookt eitje, geroosterd brood O+
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas, stukje spekkoek
T: koffie, appel, kruimeltaart
D: straks pannenkoeken O+
T: bier, wijn, lekkers
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:00:40 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88787284
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef neen het volgende:
Ja, doen dat praten ja! Het is sowieso niet erg om hulp van anderen te vragen natuurlijk, dat is juist goed!

Lijstje.
O: sinaasappelsap, gekookt eitje, geroosterd brood O+
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas, stukje spekkoek
T: koffie, appel, kruimeltaart
D: straks pannenkoeken O+
T: bier, wijn, lekkers
Je gaat vooruit qua hoeveelheden ^O^ Nog nog groente. En begrijp ik goed dat je jarig bent én een soort van O+ hebt?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:01:25 #200
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88787313
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kent iemand Go Back To The Zoo?
Daar wilde ik naartoe gaan in het kader van 'goedkoop en leuk genoeg voor dat geld'

Ik heb zo'n daglichtlamp voor lichttherapie. Het is niet geniaal, je wordt er niet opeens een lief stuiterend lammetje van, maar ik werd niet zo somber als het jaar ervoor. Rond januari mag ik hem ook weer uit te kast trekken vermoed ik.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:02:41 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88787352
Praten Mo. Duudlijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:05:12 #202
231020 MevrouwPuff
pi_88787449
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:06:16 #203
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88787493
praten gingen we sowieso al doen dus.. maar zit een beetje met 'ja, wat moet ik nou zeggen, meer dan de vorige keer?'
Ja doei.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:07:54 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88787556
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
praten gingen we sowieso al doen dus.. maar zit een beetje met 'ja, wat moet ik nou zeggen, meer dan de vorige keer?'
Niets. Kan niet. Is zijn verantwoordelijkheid. Iedereen heeft dingen waar hij/zij keer of keer tegenaan blijft lopen en zelf op moet lossen. Dit is waarschijnlijk het dingetje van hem. Het enige wat je kan doen is hem duidelij maken dat je hem sowieso steunt en dat je van hem houdt, want waarschijnlijk schaamt hij zich genoeg en voelt hij zich er erg rot onder.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:11:58 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88787698
Steunen Mo.. Voor hem zijn en niet teveel erop hameren.
Kloterigheid des levens :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:12:14 #206
236335 neen
schone schijn
pi_88787707
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


Je gaat vooruit qua hoeveelheden ^O^ Nog nog groente. En begrijp ik goed dat je jarig bent én een soort van O+ hebt?
Ja, subtiel he :') maar goed ik moet inderdaad meer groente eten maar morgen dan maar weer.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


Niets. Kan niet. Is zijn verantwoordelijkheid. Iedereen heeft dingen waar hij/zij keer of keer tegenaan blijft lopen en zelf op moet lossen. Dit is waarschijnlijk het dingetje van hem. Het enige wat je kan doen is hem duidelij maken dat je hem sowieso steunt en dat je van hem houdt, want waarschijnlijk schaamt hij zich genoeg en voelt hij zich er erg rot onder.
Ja, dit dus. Ik vind jou altijd zo verstandig Tinkepink :Y
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:13:31 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88787749
*O* w/ Gefeliciteerd neen!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:14:58 #208
121582 DevilsAndDust
pi_88787792
Neen! Van harte! *O*. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:15:24 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88787809
Mijn niet zo verstandige daglijstje
o. 2 x boterham pindakaas
t. appel en mandarijn
t. kipburger }:|
l. koolroulade met saus en aardappelpuree
t. 2 negerzoenen }:|
d. tot nu toe een boterham met pindakaas en een schaaltje tomaatjes

Ik heb een pindakaasobsessie op het moment. Zal het wel nodig hebben :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:16:25 #210
231020 MevrouwPuff
pi_88787841
Fijne verjaardag Neen!
Welkom bij de sneaky jarigen club ook :P .
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:16:46 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88787859
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, jij hebt t jurkje toch al live gezien op de mini-meet!

En tis haske mistig :o. Zie niks vanuit de treinraampjes!
het is hier heeeeel erg koud en glad. Maar nu lekker thuis waar het wat warmer is...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek goedkoper bij booking.comBoek goedkoper bij booking.com
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:17:54 #212
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88787907
Neen, gefeliciteerd! En vertel eens over het dinnetje?

En Mo: ik heb het niet gelezen, maar een dikke kus, en ook voor mr. Mo (neem aan dat het om hem gaat?)
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:18:44 #213
43653 sigme
Veraan
pi_88787937
Neen, :*.

Mo, wat Tink zegt. Je kan en wil hem niet veranderen - zeg hem zoiets.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:20:17 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88787993
Hier is het echt al de he-le dag mistig. En geen gewone mist, nee van die maximaal-tien-meter-zicht-mist. En koud dat het is :o
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:21:29 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88788038
Het was hier de hele dag zonnig, koud, windstil.... Heerlijk wandelweer O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:22:43 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88788075
Van harte gefeliciteerd Neen...
* uniekhoorn neemt er 1 op jou!
:*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:22:58 #217
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88788087
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Het was hier de hele dag zonnig, koud, windstil.... Heerlijk wandelweer O+
Hier ook! En vanmorgen mist. Morgenochtend ga ik met de camera het park in, vanmorgen was het zo prachtig (maar moest ik naar college).

quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef sigme het volgende:
Neen, :*.

Mo, wat Tink zegt. Je kan en wil hem niet veranderen - zeg hem zoiets.
Dit ja (ik heb het nog wel gelezen).

En neen gefeli!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:23:09 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88788092
Ik heb trouwens last van een paar ontstoken wondjes die niet goed helen. Welke voedingsmiddelen zouden helpen, behalve gezonder eten in het algemeen? Ik dacht aan:
- kip (vanwege de toegevoegde antibiotica)
- volkorenbrood ed. (vitamine b)
- pindakaas (daar heeft mijn lichaam schijnbaar behoefte aan)
- ??? prei was toch ook ontstekingsremmend? net als brocolli?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:23:22 #219
43653 sigme
Veraan
pi_88788102
Mijn weer was als dat van uniekhoorn. Vanochtend iets meer dan een uur gewandeld, vanmiddag nog wat buiten geweest (blad harken, beesten voeren). Práchtig weer.
Morgen fietsen naar het werk, ik hoop dat het dan ook zo mooi is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:24:15 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88788137
Ben benieuwd wat er was met Mo. Hopelijk niks ernstigs? :o.

Gefeli neen! :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:25:42 #221
178222 ihatefastcars
pi_88788193
En zou 't bijna vergeten maar XM - wat een geweldig jurkje. Of nee, wat zie jij er geweldig uit want zo goed zou 't jurkje mij zeker niet staan!
Zoek je mobiel op gsmwebVodafone aanbiedingenANWB Verzekeringen
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:26:03 #222
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88788208
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef sigme het volgende:
Neen, :*.

Mo, wat Tink zegt. Je kan en wil hem niet veranderen - zeg hem zoiets.
ik wil hem ook niet veranderen, hij is precies goed zoals hij is O+ maar ik vind het wel vervelend om zulke berichten te lezen... hij moet wel eerlijk blijven praten over hoe 't er voor staat enzo... :@

hoop dat hij zo thuis komt, die dikke mist... :{
Ja doei.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:28:35 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88788300
He Syrena, jij klaagde laatst toch over decolleterimpels? Kijk!

quote:
En weg zijn de rimpels in je decolleté... AMSTELVEEN en PARIJS - De werking van de Nederlandse anti-rimpel beha, La Decollette is nu ook wetenschappelijk bewezen. Het Parijse onderzoeksinstituut CERCO (Centre d'Etudes et de Recherches Cosmétologique) concludeert na een test op verschillende vrouwen dat de rimpels in hun decolleté door het dragen van de beha al na 24 uur zijn verdwenen en hun huid na twee weken weer glad is.
Ontwerpster Rachel de Boer is blij, maar niet verrast door die conclusies. Haar uitvinding trok vorig jaar al in heel Europa de aandacht. Diverse media en vrouwen die de beha testten kwamen tot dezelfde conclusie.

Haar ontwerp is een nachtbeha zonder cups die de borsten tijdens het slapen op hun plaats houdt. Vrouwen die op hun zij slapen hebben s ochtends last van rimpels op hun decolleté. Die ontstaan doordat de borsten tijdens het slapen tegen elkaar aan worden gedrukt. Die rimpels worden steeds erger en gaan na verloop van tijd niet meer weg. De beha van de Boer voorkomt deze rimpelvorming en zorgt ervoor dat bestaande rimpels weer wegtrekken.

De ontwerpster levert sinds kort ook een speciaal ontwikkelde crème die het effect versterkt. Deze Crème de la Decollette is in samenspraak met huidtherapeuten, dermatologen en apothekers ontwikkeld en bezit tal van werkzame stoffen, die de elasticiteit en veerkracht van de huid verbeteren
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:30:47 #224
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88788388
Oh Vik, ik kom morgen niet in mn mooiste jurkje ofzo hoor :P. Dat je het alvast weet :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:31:23 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88788413
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:30 schreef Chicolate het volgende:
Oh Vik, ik kom morgen niet in mn mooiste jurkje ofzo hoor :P. Dat je het alvast weet :+.
Ik stel me in op spijkerbroek en slobbertrui, dan kan het alleen maar meevallen :P.

En ik trek ook m'n alledaagse kloffie aan hoor :Y.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:31:37 #226
43653 sigme
Veraan
pi_88788426
De daglijst:
• brinta
• 1:10u wandelen met Hond
• 6 roggebroodjes pindakaas
• schaaltje gemengd fruit & bakje kwark
• 1 La Trappe bokbier
• avondeten: rijst met kool, wortel, knoflook, mosselen & garnalen
• toe: custardpudding met rozijnen & bastognekoekstukjes
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:31:54 #227
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88788435
net een stuk hardgelopen in de mist O+ was echt gaaf op een of andere manier!

Mo: vervelend is dat he! wel willen helpen maar dat er niets is dat je kan doen.. -O- ik herken dat wel van mijn ex, hij had (of heeft eigenlijk) een beetje hetzelfde probleem. Hij praatte er dan wel over met mij, maar op ik wist gewoon ook niet wat ik moest zeggen of doen om het beter te maken.

Tink; meen je dat nou serieus dat je kip gaat eten voor de antibiotica? :D Volgens mij heeft het weinig zin om specifieke voedingsmiddelen te gaan eten, zoals je al zegt; ga gewoon lekker gezond eten! Veel groente, fruit, noten en zaden en vette vis en laat de rotzooi staan!

Ik ga zo een grote pan erwtensoep maken :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:35:32 #228
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88788581
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]



Ik stel me in op spijkerbroek en slobbertrui, dan kan het alleen maar meevallen :P.

En ik trek ook m'n alledaagse kloffie aan hoor :Y.
Nou, dat is eigenlijk wel zo'n beetje wat ik van plan was, dat is wat ik altijd aan heb :+. En waarschijnlijk incl slecht matchende sjaal tegen een koude nek.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:37:06 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88788653
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef Blurred86 het volgende:

Tink; meen je dat nou serieus dat je kip gaat eten voor de antibiotica? :D
:D Nee hoor! Al schiet het weleens door mijn hoofd :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:38:24 #230
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88788711
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


:D Nee hoor! Al schiet het weleens door mijn hoofd :')
kippesoep, joodse penicilinne..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:39:36 #231
43653 sigme
Veraan
pi_88788754
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


:D Nee hoor! Al schiet het weleens door mijn hoofd :')
Van de bijgevoegde hormonen krijg je dan je dikke tetten ook weer terug ;).

Googelen op ontstekingsremmend groente geeft trouwens wel opsommingen van goed en kwaad, waarbij de pindakaas kwaad schijnt te zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Voordelig uit? Ticketveiling.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:40:52 #232
121582 DevilsAndDust
pi_88788798
Ik laat vrijdag die bulten wegsnijden en heb alleen naproxen in huis (van toen ik m'n spiraaltje kreeg), zouden jullie me aanraden om nog paracetamol te halen? Ik weet nooit wat je nu wanneer gebruikt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:41:15 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88788819
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef sigme het volgende:

[..]


Van de bijgevoegde hormonen krijg je dan je dikke tetten ook weer terug ;).

Googelen op ontstekingsremmend groente geeft trouwens wel opsommingen van goed en kwaad, waarbij de pindakaas kwaad schijnt te zijn.
Oh -O-
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:41:54 #234
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88788839
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef sigme het volgende:

[..]


Van de bijgevoegde hormonen krijg je dan je dikke tetten ook weer terug ;).

Googelen op ontstekingsremmend groente geeft trouwens wel opsommingen van goed en kwaad, waarbij de pindakaas kwaad schijnt te zijn.
Waarschijnlijk omdat veel mensen overgevoelig zijn voor noten? Dan werkt het over het algemeen een ontstekingsreactie op.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:42:24 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88788851
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef AKnynke het volgende:

[..]



kippesoep, joodse penicilinne..
:Y
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=493162&rq=kippensoep
Is erg lekker!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:42:40 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88788864
neen, feli! :) *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:43:58 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88788906
Ohaai!

Ik heb gemist wat er met Mo is, maar iig een dikke knoeffel voor jou en de mister! :* Ik ga vanaaf pannenkoeken bakken met jullie kadootjes O+

Neen! Gefeli, gij stiekemerd! :D *O*

Chaotisch dagje hiero! Les gehad, met studiegenootjes taart gegeten ivm verjaardag van vriendinnetje, handschoenen gekocht, boodschappen gedaan, en toen was het ineens alweer ongeveer 17.00 toen ik thuis kwam :o

Dus ook een gek lijstje.

O: twee pistolets met schwarzwalder ham
T: thee met melk en een schepje suiker
T: soort tompouce (noemen ze een mille feuille, ik dacht ik doe eens wild, blijkt het een tompouce te zijn _O- ), met warme choco met slagroom O+
L: erg late L :P bruine bol met abrikozenjam
D: pannenkoeken! :9 Met syrup iig, en misschien jam of pindakaas of banaan!

Geen goed lijstje. Maar morgen maak ik weer een mooie met allemaal groentetjes enzo! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:45:37 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88788969
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef ihatefastcars het volgende:
En zou 't bijna vergeten maar XM - wat een geweldig jurkje. Of nee, wat zie jij er geweldig uit want zo goed zou 't jurkje mij zeker niet staan!
Vast wel! :*

En thnx :@
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:46:05 #239
121582 DevilsAndDust
pi_88788996
Ik heb ook een tompouce gehad vandaag. :9. Millefeuille komt van de ontelbare (duizend :+) laagjes waaruit het bladerdeeg bestaat.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:48:03 #240
43653 sigme
Veraan
pi_88789061
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]



Waarschijnlijk omdat veel mensen overgevoelig zijn voor noten? Dan werkt het over het algemeen een ontstekingsreactie op.
De theorie was wat anders:
quote:
Ontstekingsbevorderende voeding

Eén van de belangrijkste bouwstenen waaruit ontstekingen, zwellingen stijfheid en pijn
kunnen ontstaan, is arachidonzuur, dat ook in hoge mate voorkomt in vlees. Het minderen van vleesproducten is dan ook de gemakkelijkste weg naar minder ontstekingen en pijn.
Ook pinda's en arachideolie bevatten vetzuren die snel kunnen worden omgezet in ontstekingsbevorde rende substanties.
bron: http://www.cfsinfo.be/Doc(...)%20met%20voeding.htm
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:48:11 #241
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88789065
oh en felicitaties voor Neen *O*
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Zavvi - Fandom en GeekgearVattenfall cadeauZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:49:11 #242
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88789110
overigens lijkt mij dat als je een infectie hebt dat je dan juist níet ontstekingsremmende dingen wil eten..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:50:53 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88789173
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook een tompouce gehad vandaag. :9. Millefeuille komt van de ontelbare (duizend :+) laagjes waaruit het bladerdeeg bestaat.
Dat verklaart :D

Nouja het was wel lekker :+ Niet zo spectaculair helaas. Heb hem trouwens gedeeld met anderen :P *slankiebonuspunten* :7 oO<

En oh idd nog! XM O+ Curves O+ Mooie jurk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:52:22 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88789231
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:58:41 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88789480
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef Blurred86 het volgende:
overigens lijkt mij dat als je een infectie hebt dat je dan juist níet ontstekingsremmende dingen wil eten..
Ik heb last van een ontstoken wond op mijn vinger die steeds bijna verdwijnt en dan ineens weer terugkomt. Wil er heel graag vanaf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:59:22 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88789510
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:04:20 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88789700
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


Ik heb last van een ontstoken wond op mijn vinger die steeds bijna verdwijnt en dan ineens weer terugkomt. Wil er heel graag vanaf.
In de soda?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:05:05 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88789735
Zit nu aan de gemberthee met diverse kruiden en heb de pot pindakaas achter in de kast gezet. Helaas werkt zoiets niet meteen :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:05:49 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88789763
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]



In de soda?
Al geprobeerd. Maar bedenk me net dat ik ook in de infraroodsaunazak kan stappen! ^O^
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:07:25 #250
52646 progje
Blub
pi_88789833
Mo, ik weet niet wat er aan de hand is, maar dikke knuffel voor jou & mister mo :*

Neen gefeliciteerd!!

En pfff wat een achterlijke dichte mist @ terug weg, ik zag op een gegeven moment amper nog waar ik moest rijden... (ging via een weg achterlangs want er stond 19km file @ A2)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:08:06 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88789875
Infraroodsaunazak?

En ontstoken vinger? :o Mijn indiase flatgenootje heeft het altijd over ehhh turmeric powder geloof ik. Schijnt te helpen tegen wonden!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlSpeel mee met Lucky Day en win!Knab - Jouw online bank
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:09:03 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88789926
Infaroodsaunazak? Is dat iets voor galgje? Of scrabble?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:12:30 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88790082
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Infaroodsaunazak? Is dat iets voor galgje? Of scrabble?
Zoiets, maar dan zonder de stoommodule.

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:15:55 #254
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_88790272
Knuf voor Mo en haar Mr!

Tink, ik ga dat ding bestellen! Zodra ik van de bank opsta, morgen ofzo :P Stoor me steeds meer aan de rimpels.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:24:24 #255
331 Merel
Be here now.
pi_88790691
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft een baan!!!!!! *O*. [cryptisch] bij een bedrijf waar ik ook ooit gesolliciteerd heb :P[/cryptisch]
Jaaaa tof!! PM me eens met meer info, ik spreek vanavond weer af met iemand van daar :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:25:46 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88790767
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


Zoiets, maar dan zonder de stoommodule.

[ afbeelding ]
Sorry, maar :D _O-
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:30:55 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88791017
Ik heb een trouwring, hij heeft een trouwring en ik heb nog een ring...
Om laten smelten en een "samen"ring van maken... Maar weet niet hoe het eruit moet zien :')

Oja, gefeliciteerd Nachtwacht.

Da's een gaar ding die stoomding.... Waarom? :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:32:29 #258
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_88791095
Argh, moet ik nou een katoenen of lycrading bestellen? :') jammer dat Bol.com ze niet verkoopt, ik heb voor 80 euro aan bonnen bijeen 8-) _O-
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:34:57 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88791214
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Jaaaa tof!! PM me eens met meer info, ik spreek vanavond weer af met iemand van daar :)
Done :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:43:04 #260
223810 _aurum_
pi_88791691
Tynk, slaap je wel genoeg en goed? Ik merk dat bij mij wondjes minder goed genezen als ik vermoeid ben....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:43:18 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88791704
Lijstje :')

O: bak havermoutpap
T: 1/2 plakje cake
L: 2 sesambolletjes kaas
T: 2 chouffe, paar bitterballen
D: spinazielasagne, wit wijntje

En morgen een etentje :')

Mja :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesVoordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:44:55 #262
223810 _aurum_
pi_88791796
je hebt iig iets van groente gegeten :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:47:21 #263
307275 Swietje
Hihi.
pi_88791925
Zo hehe, ik kan eindelijk weer inloggen... heb ik iets belangrijks gemist? ;(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:51:40 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88792163
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een trouwring, hij heeft een trouwring en ik heb nog een ring...
Om laten smelten en een "samen"ring van maken... Maar weet niet hoe het eruit moet zien :')

Oja, gefeliciteerd Nachtwacht.

Da's een gaar ding die stoomding.... Waarom? :D
Niets gaar! Handig!
Wat ik eerst vaak deed was maandags een uurtje sporten en dan de zak in ANTM kijken. O+ Had een prachtig en zacht huidje. 't Is dat ik te lui ben dat ding de trap op te slepen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:52:15 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88792203
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef _aurum_ het volgende:
Tynk, slaap je wel genoeg en goed? Ik merk dat bij mij wondjes minder goed genezen als ik vermoeid ben....
Jij hebt zeker dat slaapgebrek topic gelezen :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:01:05 #266
223810 _aurum_
pi_88792633
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


Jij hebt zeker dat slaapgebrek topic gelezen :D
neuh? Ik functioneer zelf op 4 uur slaap :') Maar heb ik gelijk? :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:05:50 #267
155179 -marz-
pi_88792869
Die infraroodsaunazak _O-
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:06:49 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88792919
Ja ik zou er niet in kunnen zitten zonder de slappe lach geloof ik :@ :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:08:27 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88792998
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik zou er niet in kunnen zitten zonder de slappe lach geloof ik :@ :D
Komt Duvel je thee en koekjes brengen terwijl jij in dat ding zit _O-.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:11:46 #270
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88793162
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Komt Duvel je thee en koekjes brengen terwijl jij in dat ding zit _O-.
Nee, ik zou foto's proberen te maken tussen het ongecontroleerd schaterlachen door. :P
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:15:11 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88793352
Mijn zus heeft haar eigen hand kapot geslagen...
Zou zomaar een woedeuitbarsting van mij kunnen zijn maar heb gelukkig geen botbreuken ooit opgelopen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
AliExpress - die hebben ALLES!Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVodafone aanbiedingen
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:19:03 #272
155179 -marz-
pi_88793560
Zo, aardig temperamentvol zijn jullie?
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:20:07 #273
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88793622
ik lees morgen weer even bij, maar bedankt voor alle knufs.. hebben even goed gepraat en gaan zo lekker even wat quality time hebben, op de bank, met een glaasje wijn

Spinnen verplaatst naar zaterdag en gaan nu morgen hardlopen... maar dit is écht even belangrijker..

kernwoord is overigens faalangst... -O-
Ja doei.
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:46:40 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88794877
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef -marz- het volgende:
Zo, aardig temperamentvol zijn jullie?
Heel gezellig met kerst en verjaardagen ja :')

Mo... samen komt het goed... het is soms echt : wij tegen de wereld.
Jullie komen eruit..
Samen quality time is belangrijk ook hoor
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:50:58 #275
43653 sigme
Veraan
pi_88795114
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik lees morgen weer even bij, maar bedankt voor alle knufs.. hebben even goed gepraat en gaan zo lekker even wat quality time hebben, op de bank, met een glaasje wijn

Spinnen verplaatst naar zaterdag en gaan nu morgen hardlopen... maar dit is écht even belangrijker..
Al ga je een week knuffelen en praten en knuffelen! Natuurlijk is dit veel belangrijker :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:17:32 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88796426
Zo maar slapen..
Morgen om 7 uur eruit, om half 8 op de hometrainer, om 9 uur douchen, naar moeders.
Leuk vrij zijn :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:48:42 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88798079
Ga ook naar bed. Welterusten uniek!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:53:58 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88798393
Mootje :* MrMo :*

Faalangst is kut -O-

Neem lekker de tijd voor mekaar O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:54:16 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88798410
ik kruip er ook in, weltrusten Tink en Uniek!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:37:54 #280
331 Merel
Be here now.
pi_88801389
Schaatsen ging echt supergoed vanavond! Voor mijn doen dan 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? dinsdag 16 november 2010 @ 22:42:19 #281
70532 loveli
N
pi_88801653
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


Ik heb last van een ontstoken wond op mijn vinger die steeds bijna verdwijnt en dan ineens weer terugkomt. Wil er heel graag vanaf.
Teatree-oil is goed, verder zijn omega's 3 in je voeding ontstekingsremmend, dus aan de vis.
crap in = crap out
Boek je safari bij Beekse BergenKnab - Jouw online bankFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  Vis een optie? dinsdag 16 november 2010 @ 22:42:35 #282
70532 loveli
N
pi_88801664
Neenmans! *O* :* w/
crap in = crap out
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:42:46 #283
52646 progje
Blub
pi_88801679
Magno O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:45:32 #284
331 Merel
Be here now.
pi_88801872
Ja jullie zijn blij voor Neen, maar ik kan de post niet vinden waarin staat waarom :? Is it loooooooove? O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:46:35 #285
211002 Goodbye
Awesome!
pi_88801944
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Merel het volgende:
Ja jullie zijn blij voor Neen, maar ik kan de post niet vinden waarin staat waarom :? Is it loooooooove? O+
Verjaardag en een liefje, volgens mij? Maar hoe Tink dat uit een eetlijstje heeft gehaald is me nog steeds een raadsel _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:50:28 #286
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88802238
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef Duvel het volgende:

[..]


Nee, ik zou foto's proberen te maken tussen het ongecontroleerd schaterlachen door. :P
:D

Hier is het ook mistig! Ik hoop dat er morgenochtend niet nog steeds zoveel is, dan voorzie ik problemen met naar Den Haag komen :o.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:45:58 #287
17811 Mini_rulez
pi_88805116
Gefeliciteerd neen! :*

Mo, ik kan niet meer zien wat er aan de hand is maar sterkte met wat het ook is. :*

Verder allemaal de groeten uit San Diego. :P
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 17 november 2010 @ 02:26:19 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88807639
Groeten terug vanuit Leeds :+

Presentatieeee. :z
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 17 november 2010 @ 03:02:52 #289
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88807792
Ik had geen zin om te slapen :'). Vik, mogelijk ben ik wat slaperig morgen :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 17 november 2010 @ 07:17:11 #290
307275 Swietje
Hihi.
pi_88808102
Goedemorgen :Z
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 17 november 2010 @ 07:41:04 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88808191
Mogge. Nou, dat was gemakkelijk bijlezen!

Kwam er zojuist op de fiets achter dat het jurkje vd meet niet heel warm is. Naja :').

Ik gooi er gelijk maar een planning in:

O: 350 ml biogarde met muesli
T: appel
L: 2 bth appelstroop
T: 2 mandarijntjes
D: uit eten met het werk:
- tomatensoep
- gemengde visschotel (jaha! Alternatief was grote hompen vlees :{w )
- geflambeerde banaan
- wijn :')

Genoeg fruit in ieder geval *)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBekijk het streamingaanbod van PrimevideoAliExpress - die hebben ALLES!
  woensdag 17 november 2010 @ 07:47:18 #292
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88808224
Mijn lijstje:

O: weer kwark :')
T: 2 mandarijntjes
L: couscoussalade met kikkererwten
T: banaan
S: karten
D: zuurkoolstamp met kalkoenreepjes en mosterd'jus'
Ja doei.
  woensdag 17 november 2010 @ 08:16:27 #293
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88808444
gisteren:
O: havermout, banaan, lijnzaad
L: dubbele vb vegapate, cappuccino
T: dubbele vb light kruidenroomkaas, cappuccino
T: 2 mandarijntjes
S: klein half uurtje hardlopen
T: krentenbol
D: groooot bord erwtensoep met braadworst, 2 glazen rose
T: 4 mandarijntjes

vandaag: overdag hetzelfde als gisteren (minus S en krentenbol), als D spaghetti carbonara denk ik
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 17 november 2010 @ 08:31:45 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88808639
brrrr, het is hier koud...

Gister toen ik net in slaap was gevallen kreeg ik een smsje, van een of ander iemand die een huis voro me had, zei die. Ik geloofde er neits van, maar had zoveel adrenaline dat ik tot 1 uur wakker gelegen heb. En weinig slaap is neits voor mij....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 17 november 2010 @ 08:35:12 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88808686
Goeiemorgen :W.

Even eten en dan hardlopen :9.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 november 2010 @ 09:09:58 #296
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88809252
text only is wennen! :o
Ja doei.
  woensdag 17 november 2010 @ 09:10:26 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88809268
Waarom heb je dat dan ook! :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 17 november 2010 @ 09:11:07 #298
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88809286
op 't werk, minder dataverkeer :') enzo

O+ werk O+

;( internetcontrole ;(
Ja doei.
  woensdag 17 november 2010 @ 09:14:22 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88809347
Net van iemand van feestboek:

1. Go to Google Maps.
2. Write Japan as your start point.
3. Write China as your destination.
4. Check the 43rd point on your route.

_O-
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 17 november 2010 @ 09:38:22 #300
117113 Perruche
Muffin!
pi_88809907
Mijn google contact:
Try this-1. Go to Google Maps. 2. Go to "Get Directions". 3. Type Taiwan as the start location. 4. Type China as the end location.............5. Read STEP 24 of the directions. 6. IF YOU Laugh, re-post this :)

Morning! GIsteren breakdown gehad, vandaag erg moe, even doorbijten maar.
  woensdag 17 november 2010 @ 09:47:27 #301
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_88810141
Weet niet wat er aan de hand is mo, maar sterkte voor jou en je meneer :*

Zit ook weer op werk.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
ANWB VerzekeringenKnab - Jouw online bankKnab - Jouw online bank
  woensdag 17 november 2010 @ 10:27:39 #302
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88811163
het is allemaal niet zo héél dramatisch, zeg maar :+ maar fijn was 't niet :P ik kan nog wel ff PMmen ofzo vanavond met wat er nou aan de hand was.. maar toch bedankt O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')