Die zijn cute idd.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind die horlogekettingen op die site van sigme echt geweldig!. Heb een vreselijke hekel aan alles wat om m'n pols moet, maar heb toch wel behoefte aan iets waarop ik de tijd kan aflezen (en dan iets wat niet m'n telefoon is, zeg maar). Daar was ik nou echt niet opgekomen...
Ik wil gewoon dat het werkt, want ik heb office gekocht en dan vind ik dat ik het ook moet kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:28 schreef Blurred86 het volgende:
Is het alleen om de presentatie te laten zien? of moet je hem ook kunnen bewerken?
in het eerste geval moet een powerpoint viewer genoeg zijn toch? http://www.microsoft.com/(...)d7485&displaylang=en
heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat dat wel moet werken..
succes in ieder geval!
hehe dat snap ik jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat het werkt, want ik heb office gekocht en dan vind ik dat ik het ook moet kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het 'ik heb 'm maar 2x gekocht'-jurkje
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
linkje?quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind die horlogekettingen op die site van sigme echt geweldig!. Heb een vreselijke hekel aan alles wat om m'n pols moet, maar heb toch wel behoefte aan iets waarop ik de tijd kan aflezen (en dan iets wat niet m'n telefoon is, zeg maar). Daar was ik nou echt niet opgekomen...
http://www.topvintage.nl/nld/vintage/sieraden/horloge-kettingenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
linkje?
Hoe is het hier met jullie?
Heeft Merel een nieuwe meneer?
En Sigme was jarig? *gefeli!*
what else did i miss?
Heeeey Cali! Hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
linkje?
Hoe is het hier met jullie?
Heeft Merel een nieuwe meneer?
En Sigme was jarig? *gefeli!*
what else did i miss?
Leuk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://www.topvintage.nl/nld/vintage/sieraden/horloge-kettingen
ahh.. oke! little frustrating voor jou, of vind je het momenteel wel prima zo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Heeeey Cali! Hoe is het met jou?
Merel heeft niks geen nieuwe meneer, Merel blijft gewoon aanklooien met dezelfde reeds bekende meneren
ik heb dus zo'n lamp besteld... Ik hoop echt dat het gaat helpen..quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali, wat frustrerend.. Is lichttherapie misschien iets voor jouj?
ja, dat zou eigenlijk wel een goed idee kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, wat heb je toch een prachtig figuurtje
Cali, wat frustrerend.. Is lichttherapie misschien iets voor jouj?
Sterkte, het is zo moeilijk die gevoelens.
Oh dan ben ik heel benieuwd naar jouw bevindingen! Wil je me op de hoogte houden? (via pm wellicht, want ik ben hier weinig meer..)quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:01 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb dus zo'n lamp besteld... Ik hoop echt dat het gaat helpen..
Ik heb ook altijd enorm veel last van depri ellende @ winter
zal ik doen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh dan ben ik heel benieuwd naar jouw bevindingen! Wil je me op de hoogte houden? (via pm wellicht, want ik ben hier weinig meer..)
Zo erg is het niet hoor!quote:
ohja, jij bent ook aan het verhuizen! heb je foto's van je nieuwe casa?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lamp lijkt me een goed idee wel.
Wel kort contract dan Cali! En rot van het nietwetenwatmetvriend, soms heb ik dat, maar eigenlijk maar even. Als het blijft kan ik me voorstellen dat je gaat twijfelen...
Hier is het best druk met voorbereidingen op werk, afstudeergedoe en mn ene woning toonbaar en de andere leeg te maken .
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef _aurum_ het volgende:
ja, ik zeg het ook nog maar even maar dat jurkje staat je goed XM. Als je een slechte dag hebt, dan moet je gewoon dit topic nog maar eens ophalen en alle complimentjes nalezendat jurkje weer aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |