Die zijn cute idd.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind die horlogekettingen op die site van sigme echt geweldig!. Heb een vreselijke hekel aan alles wat om m'n pols moet, maar heb toch wel behoefte aan iets waarop ik de tijd kan aflezen (en dan iets wat niet m'n telefoon is, zeg maar). Daar was ik nou echt niet opgekomen...
Ik wil gewoon dat het werkt, want ik heb office gekocht en dan vind ik dat ik het ook moet kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:28 schreef Blurred86 het volgende:
Is het alleen om de presentatie te laten zien? of moet je hem ook kunnen bewerken?
in het eerste geval moet een powerpoint viewer genoeg zijn toch? http://www.microsoft.com/(...)d7485&displaylang=en
heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat dat wel moet werken..
succes in ieder geval!
hehe dat snap ik jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat het werkt, want ik heb office gekocht en dan vind ik dat ik het ook moet kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het 'ik heb 'm maar 2x gekocht'-jurkje
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
linkje?quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind die horlogekettingen op die site van sigme echt geweldig!. Heb een vreselijke hekel aan alles wat om m'n pols moet, maar heb toch wel behoefte aan iets waarop ik de tijd kan aflezen (en dan iets wat niet m'n telefoon is, zeg maar). Daar was ik nou echt niet opgekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |