abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2010 @ 22:18:45 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88759579
Oooh mooi! Zowel die van Blurred als die van XM :Y Ik vind dat ook mooi maar ben altijd bang dat het buikje aan de voorkant teveel uitsteekt oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88760086
Ik vind die horlogekettingen op die site van sigme echt geweldig! :o. Heb een vreselijke hekel aan alles wat om m'n pols moet, maar heb toch wel behoefte aan iets waarop ik de tijd kan aflezen (en dan iets wat niet m'n telefoon is, zeg maar). Daar was ik nou echt niet opgekomen...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 15 november 2010 @ 22:35:58 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88760609
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind die horlogekettingen op die site van sigme echt geweldig! :o. Heb een vreselijke hekel aan alles wat om m'n pols moet, maar heb toch wel behoefte aan iets waarop ik de tijd kan aflezen (en dan iets wat niet m'n telefoon is, zeg maar). Daar was ik nou echt niet opgekomen...
Die zijn cute idd.

Ik vind die zwarte tailleriem ook echt geweldig, maar ik ben er te dik voor. Tot 72 cm tailleomvang. Ja, das leuk, maar als ik dan naar hun maattabel kijk van de jurkjes, dan is dat alleen maat S. Mja, dat haal ik niet.

Maar goed, zo'n riem is snel genoeg ergens anders gevonden :Y.

Blauwe jurkje besteld :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 15 november 2010 @ 22:37:46 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88760721
And on that bombshell...

Morgen waarschijnlijk weinig online, hele dag een 'expertmeeting' in café Engels in R'dam.

Trusten :*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88762057
Goedenavond.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88762061
Hmm. Volgens mij weet ik al wat ik van Baardmans op m'n verjaardag ga krijgen. :+. En hij zei vanavond al dat 'ie me mee uit eten neemt. *; .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 15 november 2010 @ 23:10:50 #107
70532 loveli
N
pi_88762440
:O
crap in = crap out
  maandag 15 november 2010 @ 23:28:12 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88763185
DaD, jij en baardmans... dat klinkt zo O+

Ben je het zat loveli? Denk je wel goed om jezelf?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 15 november 2010 @ 23:33:06 #109
70532 loveli
N
pi_88763407
Nog 2 mappen en dan heb ik het ergste gehad :')
crap in = crap out
pi_88763460
Wat was er ook alweer met histor leem dat niet meer in gamma verf verkocht mocht worden?
  dinsdag 16 november 2010 @ 07:45:14 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88767756
Goeiemorgen :W.

Dagje werken, dagje vrij O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_88767858
Goeiemorgen!
Opstaan gaat hier niet bepaald beter dan in mn oude kamer :') .
Kga mn ov deactiveren vandaag... *snif*
  dinsdag 16 november 2010 @ 07:55:53 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88767874
Oh ja, OV deactiveren is altijd een naar moment ;(. Sterkte!
Niet meer actief op Fok!
pi_88768190
Ik moest perse powerpoint vandaag op mijn laptop hebben. Halverwege blijkt dat ik een cd moet hebben. Ja faal, dat heeft mijn laptop niet dus nu heb ik alles gedownload maar kan ik niet installeren }:|. En het was nog wel een gekochte download.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:28:32 #115
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88768226
Is het alleen om de presentatie te laten zien? of moet je hem ook kunnen bewerken?
in het eerste geval moet een powerpoint viewer genoeg zijn toch? http://www.microsoft.com/(...)d7485&displaylang=en

heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat dat wel moet werken..

succes in ieder geval!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_88768262
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 08:28 schreef Blurred86 het volgende:
Is het alleen om de presentatie te laten zien? of moet je hem ook kunnen bewerken?
in het eerste geval moet een powerpoint viewer genoeg zijn toch? http://www.microsoft.com/(...)d7485&displaylang=en

heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat dat wel moet werken..

succes in ieder geval!
Ik wil gewoon dat het werkt, want ik heb office gekocht en dan vind ik dat ik het ook moet kunnen gebruiken :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:39:14 #117
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88768334
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 08:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]



Ik wil gewoon dat het werkt, want ik heb office gekocht en dan vind ik dat ik het ook moet kunnen gebruiken :+.
hehe dat snap ik ja :D
maar ik had het idee dat de nood nogal hoog was, en dit leek me wel een mooie noodoplossing ;) kun je altijd nog later je office installeren!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:40:45 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88768358
c_/
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:49:48 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88768468
Bijna klaar voor de meeting

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het 'ik heb 'm maar 2x gekocht'-jurkje :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88768606
Ik begrijp waarom! Mooi jurkje en mooie curves. :9 .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88768657
goedemorgen :W

zit op 't werk en heb geen zin :@ nou ja, vind 't nog wel leuk O+ maar ben gewoon gaar :')!
Ja doei.
pi_88770032
XM, wat ben je mooi O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88770385
Mooi xm!
De treinen rijden weer eens niet. :( gelukkig heb ik nog ff tijd om te bedenken wat ik dan ga doen.
En heb geen zin in inpakken :@ .
pi_88770576
Morning!

Vriendje is deze ochtend vertrokken en ik ben weer in de klas/op werk. Leuke jurk XM! Ik heb salaris gekregen dus ik ga denk ik shoppen van de week.
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:11:45 #125
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88771566
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind die horlogekettingen op die site van sigme echt geweldig! :o. Heb een vreselijke hekel aan alles wat om m'n pols moet, maar heb toch wel behoefte aan iets waarop ik de tijd kan aflezen (en dan iets wat niet m'n telefoon is, zeg maar). Daar was ik nou echt niet opgekomen...
linkje?

Hoe is het hier met jullie?
Heeft Merel een nieuwe meneer?
En Sigme was jarig? *gefeli!*
what else did i miss?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')