abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2010 @ 22:18:45 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88759579
Oooh mooi! Zowel die van Blurred als die van XM :Y Ik vind dat ook mooi maar ben altijd bang dat het buikje aan de voorkant teveel uitsteekt oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88760086
Ik vind die horlogekettingen op die site van sigme echt geweldig! :o. Heb een vreselijke hekel aan alles wat om m'n pols moet, maar heb toch wel behoefte aan iets waarop ik de tijd kan aflezen (en dan iets wat niet m'n telefoon is, zeg maar). Daar was ik nou echt niet opgekomen...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 15 november 2010 @ 22:35:58 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88760609
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind die horlogekettingen op die site van sigme echt geweldig! :o. Heb een vreselijke hekel aan alles wat om m'n pols moet, maar heb toch wel behoefte aan iets waarop ik de tijd kan aflezen (en dan iets wat niet m'n telefoon is, zeg maar). Daar was ik nou echt niet opgekomen...
Die zijn cute idd.

Ik vind die zwarte tailleriem ook echt geweldig, maar ik ben er te dik voor. Tot 72 cm tailleomvang. Ja, das leuk, maar als ik dan naar hun maattabel kijk van de jurkjes, dan is dat alleen maat S. Mja, dat haal ik niet.

Maar goed, zo'n riem is snel genoeg ergens anders gevonden :Y.

Blauwe jurkje besteld :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 15 november 2010 @ 22:37:46 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88760721
And on that bombshell...

Morgen waarschijnlijk weinig online, hele dag een 'expertmeeting' in café Engels in R'dam.

Trusten :*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88762057
Goedenavond.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88762061
Hmm. Volgens mij weet ik al wat ik van Baardmans op m'n verjaardag ga krijgen. :+. En hij zei vanavond al dat 'ie me mee uit eten neemt. *; .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 15 november 2010 @ 23:10:50 #107
70532 loveli
N
pi_88762440
:O
crap in = crap out
  maandag 15 november 2010 @ 23:28:12 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88763185
DaD, jij en baardmans... dat klinkt zo O+

Ben je het zat loveli? Denk je wel goed om jezelf?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 15 november 2010 @ 23:33:06 #109
70532 loveli
N
pi_88763407
Nog 2 mappen en dan heb ik het ergste gehad :')
crap in = crap out
pi_88763460
Wat was er ook alweer met histor leem dat niet meer in gamma verf verkocht mocht worden?
  dinsdag 16 november 2010 @ 07:45:14 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88767756
Goeiemorgen :W.

Dagje werken, dagje vrij O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_88767858
Goeiemorgen!
Opstaan gaat hier niet bepaald beter dan in mn oude kamer :') .
Kga mn ov deactiveren vandaag... *snif*
  dinsdag 16 november 2010 @ 07:55:53 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88767874
Oh ja, OV deactiveren is altijd een naar moment ;(. Sterkte!
Niet meer actief op Fok!
pi_88768190
Ik moest perse powerpoint vandaag op mijn laptop hebben. Halverwege blijkt dat ik een cd moet hebben. Ja faal, dat heeft mijn laptop niet dus nu heb ik alles gedownload maar kan ik niet installeren }:|. En het was nog wel een gekochte download.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:28:32 #115
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88768226
Is het alleen om de presentatie te laten zien? of moet je hem ook kunnen bewerken?
in het eerste geval moet een powerpoint viewer genoeg zijn toch? http://www.microsoft.com/(...)d7485&displaylang=en

heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat dat wel moet werken..

succes in ieder geval!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_88768262
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 08:28 schreef Blurred86 het volgende:
Is het alleen om de presentatie te laten zien? of moet je hem ook kunnen bewerken?
in het eerste geval moet een powerpoint viewer genoeg zijn toch? http://www.microsoft.com/(...)d7485&displaylang=en

heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat dat wel moet werken..

succes in ieder geval!
Ik wil gewoon dat het werkt, want ik heb office gekocht en dan vind ik dat ik het ook moet kunnen gebruiken :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:39:14 #117
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88768334
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 08:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]



Ik wil gewoon dat het werkt, want ik heb office gekocht en dan vind ik dat ik het ook moet kunnen gebruiken :+.
hehe dat snap ik ja :D
maar ik had het idee dat de nood nogal hoog was, en dit leek me wel een mooie noodoplossing ;) kun je altijd nog later je office installeren!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:40:45 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88768358
c_/
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:49:48 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88768468
Bijna klaar voor de meeting

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het 'ik heb 'm maar 2x gekocht'-jurkje :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88768606
Ik begrijp waarom! Mooi jurkje en mooie curves. :9 .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88768657
goedemorgen :W

zit op 't werk en heb geen zin :@ nou ja, vind 't nog wel leuk O+ maar ben gewoon gaar :')!
Ja doei.
pi_88770032
XM, wat ben je mooi O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88770385
Mooi xm!
De treinen rijden weer eens niet. :( gelukkig heb ik nog ff tijd om te bedenken wat ik dan ga doen.
En heb geen zin in inpakken :@ .
pi_88770576
Morning!

Vriendje is deze ochtend vertrokken en ik ben weer in de klas/op werk. Leuke jurk XM! Ik heb salaris gekregen dus ik ga denk ik shoppen van de week.
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:11:45 #125
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88771566
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind die horlogekettingen op die site van sigme echt geweldig! :o. Heb een vreselijke hekel aan alles wat om m'n pols moet, maar heb toch wel behoefte aan iets waarop ik de tijd kan aflezen (en dan iets wat niet m'n telefoon is, zeg maar). Daar was ik nou echt niet opgekomen...
linkje?

Hoe is het hier met jullie?
Heeft Merel een nieuwe meneer?
En Sigme was jarig? *gefeli!*
what else did i miss?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_88771758
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:11 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]



linkje?

Hoe is het hier met jullie?
Heeft Merel een nieuwe meneer?
En Sigme was jarig? *gefeli!*
what else did i miss?
http://www.topvintage.nl/nld/vintage/sieraden/horloge-kettingen
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88771787
:W

Zie dat m'n opmerking gisteren niet in goede aarde was gevallen ;(
Had nog wel een ;) als PI erbij gezet zodat het zeker overkwam als een geintje...

Sorry XM! :@
Bent een beeldige vrouw, foto bewijst dat maar weer eens!

Lijstje voor vandaag:
O: 300gr kwark met mango
S: 30min. zwemmen
O: 2 boterhammen met paarderookvlees
T: Banaan + cashews
L: 2 boterhammen met paarderookvlees
T: 2 boterhammen met paprika en kipfilet
T: 75gr zalm + appel
S: 45min. kracht / 45min. cardio
D: Groene bonen met haaskarbonade
T: Cashews
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:23:27 #128
331 Merel
Be here now.
pi_88771934
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:11 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]



linkje?

Hoe is het hier met jullie?
Heeft Merel een nieuwe meneer?
En Sigme was jarig? *gefeli!*
what else did i miss?
Heeeey Cali! Hoe is het met jou?

Merel heeft niks geen nieuwe meneer, Merel blijft gewoon aanklooien met dezelfde reeds bekende meneren :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88772150
quote:
Leuk!
En ik kan nogwel beargumenteren dat ik er zo een nodig heb zelfs B-) !
Afwachten maar of sinterklaas zo lief is geloof ik, het is nu al hoog tijd voor salaris...
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:42:32 #130
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88772540
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:23 schreef Merel het volgende:

[..]



Heeeey Cali! Hoe is het met jou?

Merel heeft niks geen nieuwe meneer, Merel blijft gewoon aanklooien met dezelfde reeds bekende meneren :P
ahh.. oke! little frustrating voor jou, of vind je het momenteel wel prima zo?
en hoe is het met je nieuwe huis???

Alles ok: contract is bijna afgelopen dus dan ben ik weer koos werkeloos, maar qua werk/studie begint het netwerk te groeien en lijken er wel wat kansen en opdrachten te zijn!

Verder heb ik nog steeds een vriendje, maar begin ik te twijfelen en ben ik weer in 'wintermodus' : afsluiten van de buitenwereld, liever alleen willen zijn en bouw ik een soort iglo om mij heen :')
En nu weet ik niet of ik het vriendje niet leuk genoeg (meer) vind, of dat het gewoon echt aan mij ligt en ik nooit interesse kan behouden en mij na een tijdje ga afsluiten voor mensen.. :|W
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:52:51 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88772873
XM, wat heb je toch een prachtig figuurtje O+

Cali, wat frustrerend.. Is lichttherapie misschien iets voor jouj?
Sterkte, het is zo moeilijk die gevoelens.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88773105
Bah, gevoelens ;( .
pi_88773147
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef uniekhoorn het volgende:

Cali, wat frustrerend.. Is lichttherapie misschien iets voor jouj?

ik heb dus zo'n lamp besteld... Ik hoop echt dat het gaat helpen..
Ik heb ook altijd enorm veel last van depri ellende @ winter
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:01:44 #134
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88773166
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, wat heb je toch een prachtig figuurtje O+

Cali, wat frustrerend.. Is lichttherapie misschien iets voor jouj?
Sterkte, het is zo moeilijk die gevoelens.
ja, dat zou eigenlijk wel een goed idee kunnen zijn.
ik merk dat ik meer trek heb ik koolhydraten, best zou willen slapen overdag, me meer afsluit en niet echt somber maar wel wat grijzer dan normaal voel :Y

Hoe is het met Uniek en met Puffie dan?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:02:31 #135
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88773194
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:01 schreef progje het volgende:

[..]



ik heb dus zo'n lamp besteld... Ik hoop echt dat het gaat helpen..
Ik heb ook altijd enorm veel last van depri ellende @ winter
Oh dan ben ik heel benieuwd naar jouw bevindingen! Wil je me op de hoogte houden? (via pm wellicht, want ik ben hier weinig meer..)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_88773198
Cali, wat rot. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88773215
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]



Oh dan ben ik heel benieuwd naar jouw bevindingen! Wil je me op de hoogte houden? (via pm wellicht, want ik ben hier weinig meer..)
zal ik doen!

en succes met alles :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88773712
O+ mevrouw hing net iets te laat op en zei nog "Wat een leuke meid aan de telefoon net!" tegen haar partner ofzo O+ zo tof!

*O*
Ja doei.
pi_88773797
Honger!!!!!!!!!!
pi_88773805
Lamp lijkt me een goed idee wel :) .
Wel kort contract dan Cali! En rot van het nietwetenwatmetvriend, soms heb ik dat, maar eigenlijk maar even. Als het blijft kan ik me voorstellen dat je gaat twijfelen...
Hier is het best druk met voorbereidingen op werk, afstudeergedoe en mn ene woning toonbaar en de andere leeg te maken .
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:23:53 #141
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88773815
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, wat rot. :*.
Zo erg is het niet hoor!
Ik kan nog steeds genieten, alleen ben ik gewend om dat wat vaker te doen dan nu ;)

Met jou en baardmans gaat het goed he, las ik? Fijn O+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_88773843
Shit ik dacht ik heb nog tijd over dus ik ga nog ff naar O+ voor computerzaken, maar nu gaat t toch wel traag en was het eigenlijk niet zo nuttig...
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:25:52 #143
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88773884
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lamp lijkt me een goed idee wel :) .
Wel kort contract dan Cali! En rot van het nietwetenwatmetvriend, soms heb ik dat, maar eigenlijk maar even. Als het blijft kan ik me voorstellen dat je gaat twijfelen...
Hier is het best druk met voorbereidingen op werk, afstudeergedoe en mn ene woning toonbaar en de andere leeg te maken .
ohja, jij bent ook aan het verhuizen! heb je foto's van je nieuwe casa?

Ja, het was een contract tot einde van het jaar, ivm budgetten enzo. Maar beter dan niks, nu heb ik iig 7 maanden werkervaring op mijn cv staan *O*

De zon schijnt vandaag, dus in het kader van licththerapie ga ik maar even hardlopen straks: zon én sport = dubbelop goed gevoel *)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_88774246
Ik ga vanavond bowlen *O* en morgen winkelen *O* en donderdag naar Whitechapel gallery *O* en vrijdag uit eten *O*
pi_88774254
En het weekend is ook al gepland. Men ik heb het nog nooit zo druk gehad!
pi_88774391
Lijstje:
O: paar happen yoghurt, 1 kapje witbrood
T: mandarijn, peer
L: bruin broodje met kipdinges, salade nicoise met tonijn
T: fruitsalade
D: keine ahnung
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:58:06 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88774832
Cali, sterkte meis :* Hopelijk helpt de lamp.

En thnx voor de complimentados :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88778257
ja, ik zeg het ook nog maar even maar dat jurkje staat je goed XM. Als je een slechte dag hebt, dan moet je gewoon dit topic nog maar eens ophalen en alle complimentjes nalezen :P

Ik heb maar 4 uur geslapen vannacht }:| Maak me zorgen om mijn ouders, mijn pa heeft wat medische moeilijkheden en ik maak me een beetje zorgen of ze heelhuids terug gaan komen. Het zal allemaal wel loslopen, maar in mijn hoofd/slaap kan ik mezelf flink gek maken.

En het is volgens mij karma, voor al de honderden keren dat ik als puber crap heb uitgehaald en mijn ouders slapeloze nachten hadden :')

Lijstje:
O: allbran+sinasappelsap
T: shake
L: 2 roggebrood, pindakaas en pindakaas en pure hagelslag :o :9
T: 1/2 komkommer
D: quiche met zalm en spinazie
T: eitjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 16 november 2010 @ 14:36:41 #149
70532 loveli
N
pi_88778830
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef _aurum_ het volgende:
ja, ik zeg het ook nog maar even maar dat jurkje staat je goed XM. Als je een slechte dag hebt, dan moet je gewoon dit topic nog maar eens ophalen en alle complimentjes nalezen :P dat jurkje weer aantrekken ;)
crap in = crap out
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:40:15 #150
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88778989
lijstje:

O: yoghurt met muesli en banaan
T: banaan
L groene salade en een volkorenbolletje
T: 2 mandarijnen
T: cup a soup?
D: kipshoarma in 2 pita broodjes en een avocado oid.
T: iets lekkers

misschien een beetje te weinig?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:57:24 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88779666
O hai.
Drukke dag hier. En ik ben ineens voor vier studiebegeleidingsuren ingepland op de vrijdagen (= surveilleren en zorgen dat ze aan het werk gaan / blijven) en dat vind ik niet zo tof, dus ik ga vragen of dat terug mag naar twee uren.

Vandaag vier leerlingen eruit gestuurd :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 16 november 2010 @ 14:59:05 #152
70532 loveli
N
pi_88779721
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag vier leerlingen eruit gestuurd :').
Hebben die leerlingen als hoogste doel dat ze er zo vaak mogelijk uitvliegen? Gebrek aan opvoeding gehad ofzo?
crap in = crap out
pi_88779749
Vik, gaat het beter op school? Een tijdje terug was je een beetje onzeker over je prestaties daar toch?
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:05:01 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88779980
Ja hoor, gaat beter.
Ik heb vandaag in 2 klassen met streepjes op het bord gewerkt, dus ze weten precies waar ze aan toe zijn. En dat werkte erg goed :). Het was meteen muisstil :D.

In een andere klas waren ze me aan het uitdagen om streepjes te zetten. Nou, als je streepjes wilt, kun je streepjes krijgen.

En voortdurend door mij heen praten als ik iets aan het uitleggen ben moet je ook niet doen :).

Etters! :P.

Nu even pauze, dan nog een uurtje met lln die een toets moeten maken en ik heb het gevoel dat er gesjoemeld gaat worden, dus ik ga even goed opletten!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:27:10 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88780790
Heb echt een heerlijk preisoepje gemaakt, lekker zo'n tussendoortje.

Lijst:
O: boterham ham, beschuit jam, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: appel, peer
L: boterham kipfilet, gekookt ei
T's: halve liter preisoep met room, beschuit kaas, mandarijn, paar wortels
D: witlof ovenschotel met kaas en ham, romige pasta
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:13:07 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88782675
Hebben jullie allemaal een leven? ;(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 16 november 2010 @ 16:17:37 #157
70532 loveli
N
pi_88782866
crap in = crap out
pi_88783066
Kent iemand Go Back To The Zoo?
pi_88783540
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kent iemand Go Back To The Zoo?
Meldt! (In het geval je de band bedoeld)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88783800
Ben net met m'n zieke hoofd vier uren weggeweest voor een zinloze vergadering van net een uurtje. Wat een tijdsverspilling.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88784251
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven? ;(
Nee, een baan op twee plekken }:| Ik moet echt veul harder werken dan eerst :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88784304
nee, werk, en toen ik er wat over postte kwam er geen reactie ;( :P

dus dan post ik verder maar niet als ik werk :+
Ja doei.
pi_88784331
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben net met m'n zieke hoofd vier uren weggeweest voor een zinloze vergadering van net een uurtje. Wat een tijdsverspilling.
Hé, ben je ziek? Gaat het wel nog wat met alle drukte enzo?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88784408
Ik heb een leven maar de les gaat een beetje langzaam
pi_88784469
Mijn klus wordt verlengd tot de kerst, en daarna ben ik wegens vakantie eerst eens 2,5 week niet beschikbaar. Keiharde deadline voor het project was eind december (geplande datum was eerst begin oktober :')), maar ik hoor al weer geluiden over uitstel..
Ik stel mijn vakantie niet uit! (Tenzij voor 100,- / uur, dan valt erover te praten :p).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88784477
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef sigme het volgende:

[..]


Hé, ben je ziek? Gaat het wel nog wat met alle drukte enzo?
Oh, niet ernstigs hoor, koutje gevat of zo. Hoofd vol watten, gesnotter en gehoest. Gaat wel weer over.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88784522
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven? ;(
Nee, maar ben weer lekker work-a-holic bezig... (nu even eet-pauze)

Bezig met een nieuw project en op basis van mijn schatting, ga ik tot oud en nieuw, zo'n 20 overuren maken per week. Maar ja, project moet dan af en baas is het ermee eens :')

En dan wil ik nog sporten, moet m'n huishouden doen, de was :r, wil nog keer uit kunnen op vrijdag of zaterdag, kerst komt tussendoor, bij vrienden langs, bij familie langs, tijd voor mijzelf, zondags voetbal kijken, bepaalde films kijken en slapen(als ik tijd heb natuurlijk :P)

Dus ben ik vergeten, Sigme te feliciteren... Dus bij deze! MoBlo te feliciteren dat haar nieuwe werk zo goed bevalt en ^O^ voor de leuke reactie van vrouw op achtergrond! Phew :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88784602
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]


Oh, niet ernstigs hoor, koutje gevat of zo. Hoofd vol watten, gesnotter en gehoest. Gaat wel weer over.
Krijg je wel genoeg rust & broccoli? Je kan niet leven van O+ Liefde O+ alleen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:56:55 #169
236335 neen
schone schijn
pi_88784763
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kent iemand Go Back To The Zoo?
Tijdje terug geweest, aardig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 46% gewijzigd door neen op 16-11-2010 17:04:41 ]
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:57:03 #170
43653 sigme
Veraan
pi_88784773
Oh ja, had ik al :9~ XM :9~ gezegd?
Zo nee: XM .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zavvi - Fandom en GeekgearBonprixZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:57:04 #171
117113 Perruche
Muffin!
pi_88784775
Ik googlede net een plaatje van boerenkool en nu wil ik boerenkool!!!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:58:34 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88784861
Nachtwacht heeft een baan!!!!!! *O*. [cryptisch] bij een bedrijf waar ik ook ooit gesolliciteerd heb :P[/cryptisch]
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:00:10 #173
121582 DevilsAndDust
pi_88784940
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef sigme het volgende:

[..]


Krijg je wel genoeg rust & broccoli? Je kan niet leven van O+ Liefde O+ alleen!
Maak je om mij geen zorgen. :*. Ben vorige week na college geknapt en heb een uur bij m'n docent zitten huilen. Daarna met Baardmans gepraat, veel dingen verteld die 'ie nog niet wist en die ik niet zo goed durfde te vertellen, maar hij was alleen maar blij dat 'ie me weer wat beter had leren kennen. Dat luchtte op. :).

Paar dagen geleden nog broccolisoep gegeten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:00:40 #174
121582 DevilsAndDust
pi_88784967
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft een baan!!!!!! *O*. [cryptisch] bij een bedrijf waar ik ook ooit gesolliciteerd heb :P[/cryptisch]
Fijn voor 'm! Een bepaalde dag van de week?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:01:47 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88785024
Nee hoor, gewoon in Delluft. Merel kent het wel :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:03:27 #176
43653 sigme
Veraan
pi_88785097
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]


Maak je om mij geen zorgen. :*. Ben vorige week na college geknapt en heb een uur bij m'n docent zitten huilen. Daarna met Baardmans gepraat, veel dingen verteld die 'ie nog niet wist en die ik niet zo goed durfde te vertellen, maar hij was alleen maar blij dat 'ie me weer wat beter had leren kennen. Dat luchtte op. :).

Paar dagen geleden nog broccolisoep gegeten!
^O^
Tijd vliegt, hoe lang zijn jullie nu *; ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:04:56 #177
121582 DevilsAndDust
pi_88785161
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef sigme het volgende:

[..]


^O^
Tijd vliegt, hoe lang zijn jullie nu *; ?
Afgelopen zondag waren we twee maanden een stelletje. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:07:20 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785256
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, had ik al :9~ XM :9~ gezegd?
Zo nee: [ afbeelding ] XM [ afbeelding ].
:D O+ :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:07:57 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785288
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:08:59 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88785339
Hey, ik zie XM niet! :(.
Niet meer actief op Fok!
BonprixSpeel mee met Lucky Day en win!AliExpress - die hebben ALLES!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:09:41 #181
121582 DevilsAndDust
pi_88785362
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik zie XM niet! :(.
Moet je beter kijken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:10:59 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88785421
Spoiler is leeg.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:12:24 #183
121582 DevilsAndDust
pi_88785473
Oh, bij mij niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:15:01 #184
236335 neen
schone schijn
pi_88785562
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, had ik al :9~ XM :9~ gezegd?
Zo nee: [ afbeelding ] XM [ afbeelding ].
Dat inderdaad he!

Tevens: mensen die niet komen vanwege mist :')
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:19:33 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785708
Vik, jij hebt t jurkje toch al live gezien op de mini-meet!

En tis haske mistig :o. Zie niks vanuit de treinraampjes!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:20:38 #186
43653 sigme
Veraan
pi_88785744
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel :')
Hmm. Dronken, dat jurkje..
Jammer dat ik niet in de buurt ben :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:22:58 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785837
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef sigme het volgende:

[..]


Hmm. Dronken, dat jurkje..
Jammer dat ik niet in de buurt ben :D.
sigme! :o :D :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:24:36 #188
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88785908
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel :')
Oh crap, we moeten zo nog boodschappen doen!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:28:51 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88786080
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Duvel het volgende:

[..]


Oh crap, we moeten zo nog boodschappen doen!
Welnee, jullie hebben nog kattenvoer...
Voor de rest: 112-pizza
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:37:11 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88786384
hihi!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Knab - Jouw online bankFiverr - alle diensten vanaf 5 piekF1 Store - Voor al je F1 Gear
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:40:48 #191
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_88786525
Feli Nachtwacht!

Buh, moet koken, maar voel me niet zo lekker. Beetje misselijk en koppijn.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:44:08 #192
117113 Perruche
Muffin!
pi_88786656
Ik heb al de hele dag honger :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:47:52 #193
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88786823
bleh

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 16-11-2010 18:05:47 ]
Ja doei.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:51:15 #194
117113 Perruche
Muffin!
pi_88786963
Lijstje dan maar
O: paar happen yoghurt, 1 toast
T: peer, mandarijn
L: bruin broodje met kip, salade met: tonijn, ui, witte bonen (totaal 200 gr), sneetje ciabatta
T: 1 koekje, 1 aardappel (jaja haha)
D: ik denk gemixte groenten (boontjes, parsnips, paprika) met zwarte bonensaus en misschien gebakken kip
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:52:08 #195
43653 sigme
Veraan
pi_88786987
Mo, praten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:53:21 #196
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88787034
ja, gaan we doen, vanavond... de spinles gaat wrsch dus maar verplaatst worden...
Ja doei.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:53:40 #197
178222 ihatefastcars
pi_88787044
Mo, wat sigme zegt.

Herkenbaar ook, trouwens (van beide kanten).

En hoi, nog steeds ziek. Slank blijven gaat iig prima zo.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:56:42 #198
236335 neen
schone schijn
pi_88787144
Ja, doen dat praten ja! Het is sowieso niet erg om hulp van anderen te vragen natuurlijk, dat is juist goed!

Lijstje.
O: sinaasappelsap, gekookt eitje, geroosterd brood O+
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas, stukje spekkoek
T: koffie, appel, kruimeltaart
D: straks pannenkoeken O+
T: bier, wijn, lekkers
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:00:40 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88787284
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef neen het volgende:
Ja, doen dat praten ja! Het is sowieso niet erg om hulp van anderen te vragen natuurlijk, dat is juist goed!

Lijstje.
O: sinaasappelsap, gekookt eitje, geroosterd brood O+
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas, stukje spekkoek
T: koffie, appel, kruimeltaart
D: straks pannenkoeken O+
T: bier, wijn, lekkers
Je gaat vooruit qua hoeveelheden ^O^ Nog nog groente. En begrijp ik goed dat je jarig bent én een soort van O+ hebt?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:01:25 #200
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88787313
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kent iemand Go Back To The Zoo?
Daar wilde ik naartoe gaan in het kader van 'goedkoop en leuk genoeg voor dat geld'

Ik heb zo'n daglichtlamp voor lichttherapie. Het is niet geniaal, je wordt er niet opeens een lief stuiterend lammetje van, maar ik werd niet zo somber als het jaar ervoor. Rond januari mag ik hem ook weer uit te kast trekken vermoed ik.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Mailbird - E-mail made beautifulSpeel mee met Lucky Day en win!Hoesjes? Casetify!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')