Hebben die leerlingen als hoogste doel dat ze er zo vaak mogelijk uitvliegen? Gebrek aan opvoeding gehad ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag vier leerlingen eruit gestuurd.
Meldt! (In het geval je de band bedoeld)quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kent iemand Go Back To The Zoo?
Nee, een baan op twee plekkenquote:
Hé, ben je ziek? Gaat het wel nog wat met alle drukte enzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben net met m'n zieke hoofd vier uren weggeweest voor een zinloze vergadering van net een uurtje. Wat een tijdsverspilling.
Oh, niet ernstigs hoor, koutje gevat of zo. Hoofd vol watten, gesnotter en gehoest. Gaat wel weer over.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, ben je ziek? Gaat het wel nog wat met alle drukte enzo?
Nee, maar ben weer lekker work-a-holic bezig... (nu even eet-pauze)quote:
Krijg je wel genoeg rust & broccoli? Je kan niet leven vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, niet ernstigs hoor, koutje gevat of zo. Hoofd vol watten, gesnotter en gehoest. Gaat wel weer over.
Tijdje terug geweest, aardig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je om mij geen zorgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg rust & broccoli? Je kan niet leven vanLiefde
alleen!
Fijn voor 'm! Een bepaalde dag van de week?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft een baan!!!!!!. [cryptisch] bij een bedrijf waar ik ook ooit gesolliciteerd heb
[/cryptisch]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maak je om mij geen zorgen.. Ben vorige week na college geknapt en heb een uur bij m'n docent zitten huilen. Daarna met Baardmans gepraat, veel dingen verteld die 'ie nog niet wist en die ik niet zo goed durfde te vertellen, maar hij was alleen maar blij dat 'ie me weer wat beter had leren kennen. Dat luchtte op.
.
Paar dagen geleden nog broccolisoep gegeten!
Afgelopen zondag waren we twee maanden een stelletje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Tijd vliegt, hoe lang zijn jullie nu?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, had ik alXM
gezegd?
Zo nee: [ afbeelding ] XM [ afbeelding ].
Dat inderdaad he!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, had ik alXM
gezegd?
Zo nee: [ afbeelding ] XM [ afbeelding ].
Hmm. Dronken, dat jurkje..quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel
sigme!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Dronken, dat jurkje..
Jammer dat ik niet in de buurt ben.
Oh crap, we moeten zo nog boodschappen doen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel
Welnee, jullie hebben nog kattenvoer...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh crap, we moeten zo nog boodschappen doen!
Je gaat vooruit qua hoeveelhedenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef neen het volgende:
Ja, doen dat praten ja! Het is sowieso niet erg om hulp van anderen te vragen natuurlijk, dat is juist goed!
Lijstje.
O: sinaasappelsap, gekookt eitje, geroosterd brood
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas, stukje spekkoek
T: koffie, appel, kruimeltaart
D: straks pannenkoeken![]()
T: bier, wijn, lekkers
Daar wilde ik naartoe gaan in het kader van 'goedkoop en leuk genoeg voor dat geld'quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |