abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:57:24 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88779666
O hai.
Drukke dag hier. En ik ben ineens voor vier studiebegeleidingsuren ingepland op de vrijdagen (= surveilleren en zorgen dat ze aan het werk gaan / blijven) en dat vind ik niet zo tof, dus ik ga vragen of dat terug mag naar twee uren.

Vandaag vier leerlingen eruit gestuurd :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 16 november 2010 @ 14:59:05 #152
70532 loveli
N
pi_88779721
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag vier leerlingen eruit gestuurd :').
Hebben die leerlingen als hoogste doel dat ze er zo vaak mogelijk uitvliegen? Gebrek aan opvoeding gehad ofzo?
crap in = crap out
pi_88779749
Vik, gaat het beter op school? Een tijdje terug was je een beetje onzeker over je prestaties daar toch?
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:05:01 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88779980
Ja hoor, gaat beter.
Ik heb vandaag in 2 klassen met streepjes op het bord gewerkt, dus ze weten precies waar ze aan toe zijn. En dat werkte erg goed :). Het was meteen muisstil :D.

In een andere klas waren ze me aan het uitdagen om streepjes te zetten. Nou, als je streepjes wilt, kun je streepjes krijgen.

En voortdurend door mij heen praten als ik iets aan het uitleggen ben moet je ook niet doen :).

Etters! :P.

Nu even pauze, dan nog een uurtje met lln die een toets moeten maken en ik heb het gevoel dat er gesjoemeld gaat worden, dus ik ga even goed opletten!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:27:10 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88780790
Heb echt een heerlijk preisoepje gemaakt, lekker zo'n tussendoortje.

Lijst:
O: boterham ham, beschuit jam, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: appel, peer
L: boterham kipfilet, gekookt ei
T's: halve liter preisoep met room, beschuit kaas, mandarijn, paar wortels
D: witlof ovenschotel met kaas en ham, romige pasta
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:13:07 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88782675
Hebben jullie allemaal een leven? ;(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 16 november 2010 @ 16:17:37 #157
70532 loveli
N
pi_88782866
crap in = crap out
pi_88783066
Kent iemand Go Back To The Zoo?
pi_88783540
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kent iemand Go Back To The Zoo?
Meldt! (In het geval je de band bedoeld)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88783800
Ben net met m'n zieke hoofd vier uren weggeweest voor een zinloze vergadering van net een uurtje. Wat een tijdsverspilling.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88784251
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven? ;(
Nee, een baan op twee plekken }:| Ik moet echt veul harder werken dan eerst :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88784304
nee, werk, en toen ik er wat over postte kwam er geen reactie ;( :P

dus dan post ik verder maar niet als ik werk :+
Ja doei.
pi_88784331
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben net met m'n zieke hoofd vier uren weggeweest voor een zinloze vergadering van net een uurtje. Wat een tijdsverspilling.
Hé, ben je ziek? Gaat het wel nog wat met alle drukte enzo?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88784408
Ik heb een leven maar de les gaat een beetje langzaam
pi_88784469
Mijn klus wordt verlengd tot de kerst, en daarna ben ik wegens vakantie eerst eens 2,5 week niet beschikbaar. Keiharde deadline voor het project was eind december (geplande datum was eerst begin oktober :')), maar ik hoor al weer geluiden over uitstel..
Ik stel mijn vakantie niet uit! (Tenzij voor 100,- / uur, dan valt erover te praten :p).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88784477
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef sigme het volgende:

[..]


Hé, ben je ziek? Gaat het wel nog wat met alle drukte enzo?
Oh, niet ernstigs hoor, koutje gevat of zo. Hoofd vol watten, gesnotter en gehoest. Gaat wel weer over.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88784522
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven? ;(
Nee, maar ben weer lekker work-a-holic bezig... (nu even eet-pauze)

Bezig met een nieuw project en op basis van mijn schatting, ga ik tot oud en nieuw, zo'n 20 overuren maken per week. Maar ja, project moet dan af en baas is het ermee eens :')

En dan wil ik nog sporten, moet m'n huishouden doen, de was :r, wil nog keer uit kunnen op vrijdag of zaterdag, kerst komt tussendoor, bij vrienden langs, bij familie langs, tijd voor mijzelf, zondags voetbal kijken, bepaalde films kijken en slapen(als ik tijd heb natuurlijk :P)

Dus ben ik vergeten, Sigme te feliciteren... Dus bij deze! MoBlo te feliciteren dat haar nieuwe werk zo goed bevalt en ^O^ voor de leuke reactie van vrouw op achtergrond! Phew :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88784602
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]


Oh, niet ernstigs hoor, koutje gevat of zo. Hoofd vol watten, gesnotter en gehoest. Gaat wel weer over.
Krijg je wel genoeg rust & broccoli? Je kan niet leven van O+ Liefde O+ alleen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:56:55 #169
236335 neen
schone schijn
pi_88784763
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kent iemand Go Back To The Zoo?
Tijdje terug geweest, aardig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 46% gewijzigd door neen op 16-11-2010 17:04:41 ]
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:57:03 #170
43653 sigme
Veraan
pi_88784773
Oh ja, had ik al :9~ XM :9~ gezegd?
Zo nee: XM .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingF1 Store - Voor al je F1 GearF1 Store - Voor al je F1 Gear
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:57:04 #171
117113 Perruche
Muffin!
pi_88784775
Ik googlede net een plaatje van boerenkool en nu wil ik boerenkool!!!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:58:34 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88784861
Nachtwacht heeft een baan!!!!!! *O*. [cryptisch] bij een bedrijf waar ik ook ooit gesolliciteerd heb :P[/cryptisch]
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:00:10 #173
121582 DevilsAndDust
pi_88784940
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef sigme het volgende:

[..]


Krijg je wel genoeg rust & broccoli? Je kan niet leven van O+ Liefde O+ alleen!
Maak je om mij geen zorgen. :*. Ben vorige week na college geknapt en heb een uur bij m'n docent zitten huilen. Daarna met Baardmans gepraat, veel dingen verteld die 'ie nog niet wist en die ik niet zo goed durfde te vertellen, maar hij was alleen maar blij dat 'ie me weer wat beter had leren kennen. Dat luchtte op. :).

Paar dagen geleden nog broccolisoep gegeten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:00:40 #174
121582 DevilsAndDust
pi_88784967
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft een baan!!!!!! *O*. [cryptisch] bij een bedrijf waar ik ook ooit gesolliciteerd heb :P[/cryptisch]
Fijn voor 'm! Een bepaalde dag van de week?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:01:47 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88785024
Nee hoor, gewoon in Delluft. Merel kent het wel :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:03:27 #176
43653 sigme
Veraan
pi_88785097
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]


Maak je om mij geen zorgen. :*. Ben vorige week na college geknapt en heb een uur bij m'n docent zitten huilen. Daarna met Baardmans gepraat, veel dingen verteld die 'ie nog niet wist en die ik niet zo goed durfde te vertellen, maar hij was alleen maar blij dat 'ie me weer wat beter had leren kennen. Dat luchtte op. :).

Paar dagen geleden nog broccolisoep gegeten!
^O^
Tijd vliegt, hoe lang zijn jullie nu *; ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:04:56 #177
121582 DevilsAndDust
pi_88785161
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef sigme het volgende:

[..]


^O^
Tijd vliegt, hoe lang zijn jullie nu *; ?
Afgelopen zondag waren we twee maanden een stelletje. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:07:20 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785256
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, had ik al :9~ XM :9~ gezegd?
Zo nee: [ afbeelding ] XM [ afbeelding ].
:D O+ :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:07:57 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785288
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:08:59 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88785339
Hey, ik zie XM niet! :(.
Niet meer actief op Fok!
Hoesjes? Casetify!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZoek je mobiel op gsmweb
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:09:41 #181
121582 DevilsAndDust
pi_88785362
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik zie XM niet! :(.
Moet je beter kijken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:10:59 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88785421
Spoiler is leeg.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:12:24 #183
121582 DevilsAndDust
pi_88785473
Oh, bij mij niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:15:01 #184
236335 neen
schone schijn
pi_88785562
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, had ik al :9~ XM :9~ gezegd?
Zo nee: [ afbeelding ] XM [ afbeelding ].
Dat inderdaad he!

Tevens: mensen die niet komen vanwege mist :')
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:19:33 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785708
Vik, jij hebt t jurkje toch al live gezien op de mini-meet!

En tis haske mistig :o. Zie niks vanuit de treinraampjes!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:20:38 #186
43653 sigme
Veraan
pi_88785744
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel :')
Hmm. Dronken, dat jurkje..
Jammer dat ik niet in de buurt ben :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:22:58 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88785837
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef sigme het volgende:

[..]


Hmm. Dronken, dat jurkje..
Jammer dat ik niet in de buurt ben :D.
sigme! :o :D :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:24:36 #188
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88785908
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ben best wel dronken vam 2 choufjes bij de borrel :')
Oh crap, we moeten zo nog boodschappen doen!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:28:51 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88786080
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Duvel het volgende:

[..]


Oh crap, we moeten zo nog boodschappen doen!
Welnee, jullie hebben nog kattenvoer...
Voor de rest: 112-pizza
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:37:11 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88786384
hihi!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Vodafone aanbiedingenAliExpress - die hebben ALLES!Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:40:48 #191
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_88786525
Feli Nachtwacht!

Buh, moet koken, maar voel me niet zo lekker. Beetje misselijk en koppijn.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:44:08 #192
117113 Perruche
Muffin!
pi_88786656
Ik heb al de hele dag honger :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:47:52 #193
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88786823
bleh

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 16-11-2010 18:05:47 ]
Ja doei.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:51:15 #194
117113 Perruche
Muffin!
pi_88786963
Lijstje dan maar
O: paar happen yoghurt, 1 toast
T: peer, mandarijn
L: bruin broodje met kip, salade met: tonijn, ui, witte bonen (totaal 200 gr), sneetje ciabatta
T: 1 koekje, 1 aardappel (jaja haha)
D: ik denk gemixte groenten (boontjes, parsnips, paprika) met zwarte bonensaus en misschien gebakken kip
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:52:08 #195
43653 sigme
Veraan
pi_88786987
Mo, praten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:53:21 #196
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88787034
ja, gaan we doen, vanavond... de spinles gaat wrsch dus maar verplaatst worden...
Ja doei.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:53:40 #197
178222 ihatefastcars
pi_88787044
Mo, wat sigme zegt.

Herkenbaar ook, trouwens (van beide kanten).

En hoi, nog steeds ziek. Slank blijven gaat iig prima zo.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:56:42 #198
236335 neen
schone schijn
pi_88787144
Ja, doen dat praten ja! Het is sowieso niet erg om hulp van anderen te vragen natuurlijk, dat is juist goed!

Lijstje.
O: sinaasappelsap, gekookt eitje, geroosterd brood O+
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas, stukje spekkoek
T: koffie, appel, kruimeltaart
D: straks pannenkoeken O+
T: bier, wijn, lekkers
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:00:40 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88787284
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef neen het volgende:
Ja, doen dat praten ja! Het is sowieso niet erg om hulp van anderen te vragen natuurlijk, dat is juist goed!

Lijstje.
O: sinaasappelsap, gekookt eitje, geroosterd brood O+
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas, stukje spekkoek
T: koffie, appel, kruimeltaart
D: straks pannenkoeken O+
T: bier, wijn, lekkers
Je gaat vooruit qua hoeveelheden ^O^ Nog nog groente. En begrijp ik goed dat je jarig bent én een soort van O+ hebt?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:01:25 #200
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88787313
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kent iemand Go Back To The Zoo?
Daar wilde ik naartoe gaan in het kader van 'goedkoop en leuk genoeg voor dat geld'

Ik heb zo'n daglichtlamp voor lichttherapie. Het is niet geniaal, je wordt er niet opeens een lief stuiterend lammetje van, maar ik werd niet zo somber als het jaar ervoor. Rond januari mag ik hem ook weer uit te kast trekken vermoed ik.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Boek goedkoper bij booking.comSpeel mee met Lucky Day en win!Zavvi - Fandom en Geekgear
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')