abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88788426
De daglijst:
• brinta
• 1:10u wandelen met Hond
• 6 roggebroodjes pindakaas
• schaaltje gemengd fruit & bakje kwark
• 1 La Trappe bokbier
• avondeten: rijst met kool, wortel, knoflook, mosselen & garnalen
• toe: custardpudding met rozijnen & bastognekoekstukjes
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:31:54 #227
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88788435
net een stuk hardgelopen in de mist O+ was echt gaaf op een of andere manier!

Mo: vervelend is dat he! wel willen helpen maar dat er niets is dat je kan doen.. -O- ik herken dat wel van mijn ex, hij had (of heeft eigenlijk) een beetje hetzelfde probleem. Hij praatte er dan wel over met mij, maar op ik wist gewoon ook niet wat ik moest zeggen of doen om het beter te maken.

Tink; meen je dat nou serieus dat je kip gaat eten voor de antibiotica? :D Volgens mij heeft het weinig zin om specifieke voedingsmiddelen te gaan eten, zoals je al zegt; ga gewoon lekker gezond eten! Veel groente, fruit, noten en zaden en vette vis en laat de rotzooi staan!

Ik ga zo een grote pan erwtensoep maken :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_88788581
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]



Ik stel me in op spijkerbroek en slobbertrui, dan kan het alleen maar meevallen :P.

En ik trek ook m'n alledaagse kloffie aan hoor :Y.
Nou, dat is eigenlijk wel zo'n beetje wat ik van plan was, dat is wat ik altijd aan heb :+. En waarschijnlijk incl slecht matchende sjaal tegen een koude nek.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:37:06 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88788653
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:31 schreef Blurred86 het volgende:

Tink; meen je dat nou serieus dat je kip gaat eten voor de antibiotica? :D
:D Nee hoor! Al schiet het weleens door mijn hoofd :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:38:24 #230
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88788711
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


:D Nee hoor! Al schiet het weleens door mijn hoofd :')
kippesoep, joodse penicilinne..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88788754
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


:D Nee hoor! Al schiet het weleens door mijn hoofd :')
Van de bijgevoegde hormonen krijg je dan je dikke tetten ook weer terug ;).

Googelen op ontstekingsremmend groente geeft trouwens wel opsommingen van goed en kwaad, waarbij de pindakaas kwaad schijnt te zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88788798
Ik laat vrijdag die bulten wegsnijden en heb alleen naproxen in huis (van toen ik m'n spiraaltje kreeg), zouden jullie me aanraden om nog paracetamol te halen? Ik weet nooit wat je nu wanneer gebruikt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:41:15 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88788819
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef sigme het volgende:

[..]


Van de bijgevoegde hormonen krijg je dan je dikke tetten ook weer terug ;).

Googelen op ontstekingsremmend groente geeft trouwens wel opsommingen van goed en kwaad, waarbij de pindakaas kwaad schijnt te zijn.
Oh -O-
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88788839
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef sigme het volgende:

[..]


Van de bijgevoegde hormonen krijg je dan je dikke tetten ook weer terug ;).

Googelen op ontstekingsremmend groente geeft trouwens wel opsommingen van goed en kwaad, waarbij de pindakaas kwaad schijnt te zijn.
Waarschijnlijk omdat veel mensen overgevoelig zijn voor noten? Dan werkt het over het algemeen een ontstekingsreactie op.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:42:24 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88788851
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef AKnynke het volgende:

[..]



kippesoep, joodse penicilinne..
:Y
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=493162&rq=kippensoep
Is erg lekker!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:42:40 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88788864
neen, feli! :) *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:43:58 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88788906
Ohaai!

Ik heb gemist wat er met Mo is, maar iig een dikke knoeffel voor jou en de mister! :* Ik ga vanaaf pannenkoeken bakken met jullie kadootjes O+

Neen! Gefeli, gij stiekemerd! :D *O*

Chaotisch dagje hiero! Les gehad, met studiegenootjes taart gegeten ivm verjaardag van vriendinnetje, handschoenen gekocht, boodschappen gedaan, en toen was het ineens alweer ongeveer 17.00 toen ik thuis kwam :o

Dus ook een gek lijstje.

O: twee pistolets met schwarzwalder ham
T: thee met melk en een schepje suiker
T: soort tompouce (noemen ze een mille feuille, ik dacht ik doe eens wild, blijkt het een tompouce te zijn _O- ), met warme choco met slagroom O+
L: erg late L :P bruine bol met abrikozenjam
D: pannenkoeken! :9 Met syrup iig, en misschien jam of pindakaas of banaan!

Geen goed lijstje. Maar morgen maak ik weer een mooie met allemaal groentetjes enzo! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:45:37 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88788969
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef ihatefastcars het volgende:
En zou 't bijna vergeten maar XM - wat een geweldig jurkje. Of nee, wat zie jij er geweldig uit want zo goed zou 't jurkje mij zeker niet staan!
Vast wel! :*

En thnx :@
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88788996
Ik heb ook een tompouce gehad vandaag. :9. Millefeuille komt van de ontelbare (duizend :+) laagjes waaruit het bladerdeeg bestaat.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88789061
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]



Waarschijnlijk omdat veel mensen overgevoelig zijn voor noten? Dan werkt het over het algemeen een ontstekingsreactie op.
De theorie was wat anders:
quote:
Ontstekingsbevorderende voeding

Eén van de belangrijkste bouwstenen waaruit ontstekingen, zwellingen stijfheid en pijn
kunnen ontstaan, is arachidonzuur, dat ook in hoge mate voorkomt in vlees. Het minderen van vleesproducten is dan ook de gemakkelijkste weg naar minder ontstekingen en pijn.
Ook pinda's en arachideolie bevatten vetzuren die snel kunnen worden omgezet in ontstekingsbevorde rende substanties.
bron: http://www.cfsinfo.be/Doc(...)%20met%20voeding.htm
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:48:11 #241
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88789065
oh en felicitaties voor Neen *O*
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:49:11 #242
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88789110
overigens lijkt mij dat als je een infectie hebt dat je dan juist níet ontstekingsremmende dingen wil eten..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:50:53 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88789173
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook een tompouce gehad vandaag. :9. Millefeuille komt van de ontelbare (duizend :+) laagjes waaruit het bladerdeeg bestaat.
Dat verklaart :D

Nouja het was wel lekker :+ Niet zo spectaculair helaas. Heb hem trouwens gedeeld met anderen :P *slankiebonuspunten* :7 oO<

En oh idd nog! XM O+ Curves O+ Mooie jurk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:52:22 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88789231
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:58:41 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88789480
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef Blurred86 het volgende:
overigens lijkt mij dat als je een infectie hebt dat je dan juist níet ontstekingsremmende dingen wil eten..
Ik heb last van een ontstoken wond op mijn vinger die steeds bijna verdwijnt en dan ineens weer terugkomt. Wil er heel graag vanaf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:59:22 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88789510
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:04:20 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88789700
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


Ik heb last van een ontstoken wond op mijn vinger die steeds bijna verdwijnt en dan ineens weer terugkomt. Wil er heel graag vanaf.
In de soda?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:05:05 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88789735
Zit nu aan de gemberthee met diverse kruiden en heb de pot pindakaas achter in de kast gezet. Helaas werkt zoiets niet meteen :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:05:49 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88789763
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]



In de soda?
Al geprobeerd. Maar bedenk me net dat ik ook in de infraroodsaunazak kan stappen! ^O^
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88789833
Mo, ik weet niet wat er aan de hand is, maar dikke knuffel voor jou & mister mo :*

Neen gefeliciteerd!!

En pfff wat een achterlijke dichte mist @ terug weg, ik zag op een gegeven moment amper nog waar ik moest rijden... (ging via een weg achterlangs want er stond 19km file @ A2)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')