Ja dat is een leuke site, maar vanmiddag geen tijd meer voor om uitgebreid te neuzen.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Lois het volgende:
Eva noemt hem "die schele"
"Ow leuk die schele is er weer!!"
Een goed gesprek is genoeg k_i_m. Een beetje overtuigen dat hij gewoon NOOIT! meer muziek maakt (of zoals mijn moeder zou zeggen: ik hou niet van muziek, maar dit vind ik leukquote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef k_i_m het volgende:
Drik Scheele moet dood. En ik krijg een kansje, want hij komt hier binnenkort in Hilversum optreden. Jammer dat ik niet met de auto tegen de trappetjes van de Vorstin op kan rijden als ie eruit komt
.
Moet je dit serieus vragen?quote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef amaranta het volgende:
Even een andere vraag. Vinden wij Dirk Scheele leuk of stom?
Wat zij zegtquote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Moet je dit serieus vragen?Walgelijk walgelijk walgelijk
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Moet je dit serieus vragen?Walgelijk walgelijk walgelijk
![]()
![]()
Wil je soms iets opbiechten Diaan?quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
Als iemand hem wel leuk vindt, durft die iemand dat nu niet meer te zeggen...
quote:Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wil je soms iets opbiechten Diaan?![]()
quote:
Ja maar misschien was je aan het liegenquote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
check mijn post van 15:11 uur:
[..]
Over Dirk Scheele ga ik niet liegen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja maar misschien was je aan het liegen![]()
Ik vind ome willem engquote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind eigenlijk alles stom, behalve Ome Willem.
quote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Lois het volgende:
Eva noemt hem "die schele"
"Ow leuk die schele is er weer!!"
Ik hou niet zo van stekels bij jonge vrouwen. Gewoon plat kort. Lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 15 november 2010 17:04 schreef Saffier het volgende:
Zo te lezen moet ik maar geen fan worden van Dirk
En Amaranta wat is er verkeerd aan dat pittige kapsel? Dat was het mijne (ander kleurtje wel hoor! ) en nu heb ik het anders laten knippen maar ben er totaaaaal niet gelukkig mee... Ik ga denk ik van de week weer terug naar zoiets....
Bob de bouwer/builder. Staat hier nu synoniem voor tv: 'bob'.quote:
1 jaar is wel mijn streven, ook, moet in februari weer...quote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga maar gewoon 1x per jaar naar de kapper. Is ook beter voor de rsi van de kapper
Moet ineens aan een hele andere bob denken:quote:Op maandag 15 november 2010 17:43 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Bob de bouwer/builder. Staat hier nu synoniem voor tv: 'bob'.
Verder zou ik graag willen vertellen dat mijn kind graag documentaires keek over de tachtig jarige oorlog, klassieke componisten en aura lezen, maar helaas. Ik heb een heel normaal kind gebaard!
Bob Ross:quote:Op maandag 15 november 2010 17:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet ineens aan een hele andere bob denken:
"where's annie?"
Die komt op de publieke zender nog weleens voorbij. Na 'Sewing with Nancy', natuurlijk, ook al zo'n fenomeen... Nancy uit Beaver Dam, Wisconsin maakt Sewing with Nancy als sinds 1982. Het blijft allemaal schitturund natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 17:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bob Ross:
'happy paintings and God bless'
ow getver! Deze zag ik laatst bij zomergasten heb er drie dagen slecht van geslapenquote:
die van mij ligt helemaal dubbel bij wipe out.quote:Op maandag 15 november 2010 17:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
De meiden liggen hier altijd helemaal dubbel bij " ter land, ter zee en in de lucht ", nu op nl 3.
Hier ook wipe out. Merel gaat plat van het lachen en Sara vindt alles zielig.quote:Op maandag 15 november 2010 18:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die van mij ligt helemaal dubbel bij wipe out.
daar zie ik nou echt de lol niet van in. ik krijg het spaans benauwd bij het zien van zoveel water.
ik kan me niet voorstellen dat mensen daar vrijwillig aan meedoen
Houden zo!quote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef innepin het volgende:
Nooit gehoord van die Dirk Scheele...
Ik vind kort vaak zo truttig. Maakt zoveel vrouwen vaak ouder dan dat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 17:36 schreef Vicky het volgende:
Hier staat de Zandkasteeldvd aan
Ik durf niet pittig kort. Ik blijf wel truttig lang
Ik zal het de dames een voorschotelen, kan best een groot succes zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 19:13 schreef Pvoesss het volgende:
Hahah mijn dame gaat ook helemaal stuk om wipe out
Ik zal niet gaan googlen. Of op dat youtubelinkje klikkenquote:
Sexy lingerie, zeg. Hahahahaquote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zal niet gaan googlen. Of op dat youtubelinkje klikken
Wie kijkt er BNTM? Wat is Daphne nerveus en spastisch aan het doen
Ik ben weer aan het sparen voor truttig langquote:Op maandag 15 november 2010 17:36 schreef Vicky het volgende:
Hier staat de Zandkasteeldvd aan
Ik durf niet pittig kort. Ik blijf wel truttig lang
Vertel mij watquote:Op maandag 15 november 2010 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
Het zandkasteel vind ik ook echt tenenkrommend, maar Sasha vind het erg leuk om te kijken... ja, wie ben ik dan...
Ik wil ook weer naar de kapper!Maar eens kijken of dat er nog in zit, eerst nog een flinke aanvulling op de garderobe als mijn salaris er is.
Bijna niks past nog en wat past ziet er niet uit want het is 5 jaar oud.![]()
zolang ze geen 1,35m is moet ze minimaal op een verhoger.Er zijn ook wel 'vervolgstoelen' t is maar waar je je goed bij voelt.en die lengteregel geldt ook voor volwassenen trouwens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vraagje:
Mijn dochter is 2 jaar 3 maand..moet ze nu in een verhoging zitten als ze met de auto vervoerd wordt? Ik kan hier niet echt veel over vinden.
Ik was nooit zo'n fan van blackberry, ik kende echter alleen de zakelijke. Die vond ik log. Maar mn nichtje had een nieuwe, witte en die was echt cool. In september mag ik een nieuwe telefoon, ik twijfel nog over een blackberry of Nokia N8.. maar ik ehb nog even.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hoi !
Ik krijg vandaag mijn blackberry !!!
dat is mooi werk. (wat kan je eigenlijk met zo'n ding? )quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hoi !
Ik krijg vandaag mijn blackberry !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |