Haha, een "mama-appelsap" momentje dus.quote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef livelink het volgende:
Alleen erg jammer dat in het nummer I got a feeling van de Black Eyed Peas, de strofe "tonight is gonna be a good night" door de kinderen werd gehoord als kut night. "Oh, ze zingen het verboden woord op de radio"
*proest*quote:
3 jaar geleden had ik dikke weeen die nergens toe leidden, maar 'straks' om 3.50u wordt Eva geborenquote:Op maandag 15 november 2010 13:08 schreef chacama het volgende:
Gefeliciteerd dames (en echtgenoten)
Geen tip Vicky. Kan alleen maar luchten verzinnen. Frebreze misschien. Het zal in de binnenstof zitten neem ik aan. Dus alleen het leer schoonmaken is niet voldoende. Geurende zakjes onder de zitting leggen misschien.
En ik heb de baby-blues.Vandaag vier jaar geleden ging ik naar het ziekenhuis. Morgen rond deze tijd waggel ik de bevalkamer binnen. Pfff, kleine meisjes worden groot.
Iok voor stoffen banken die naar dreumesurine ruiken ?quote:Op maandag 15 november 2010 13:27 schreef moussy het volgende:
Je hebt idd wel verschilleni n wierook oxy![]()
Vick, ik had je al op hyves antwoord gegeven, maar plak hem hier nog maar eens voor de meelezer
Een sopje van biotex en daarna als het goed droog is in de babyolie zetten, dit weer uitboenen en dan ruikt het weer lekker frips
Zo heb ik de lucht van kattenzeik uit mn vorige bank gekregen.
Dat is nou net niet de bedoeling.quote:Op maandag 15 november 2010 14:47 schreef moussy het volgende:
Alles behalve pittig, dan hoef je alleen je jaren 80 oililyjas er bij en je voldoet aan het 30+ met kinderen beeld
dat is toch met zo'n 7/8e Oililybroek juist, en dan twee staartjes?!quote:Op maandag 15 november 2010 14:47 schreef moussy het volgende:
Alles behalve pittig, dan hoef je alleen je jaren 80 oililyjas er bij en je voldoet aan het 30+ met kinderen beeld
daar is ie weer *linkje*quote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow een lichtere kleur behoort nu even niet tot de mogelijkheden, ik heb geen zin om vanavond eerst te laten ontkleuren en dan weer te kleuren.. het blijft dus een donkere tint.![]()
[..]
Dat is nou net niet de bedoeling.
beetje sambal bijquote:Op maandag 15 november 2010 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga vanavond naar de kapper, iemand nog een leuk ideetje? Ik wil het weer wat pittiger hebben dan nu... nu is het ong. zo alleen ietsjes langer:
[ afbeelding ]
tips mbt model en kleur zijn welkom!!
haha cruelaquote:Op maandag 15 november 2010 15:02 schreef amaranta het volgende:
Monica Naranjo, zij vorfde helft van haar haar zwart en de andere helft blond.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |