Ik zie nergens zwart leervet staan aangezien dat afgeeft. Je hebt van die aparte spray om leer te reinigen. Het probleem is vaak een beetje dat er op leer een vettige laag ontstaat (huidvet, eten, etc) die zul je niet zo 1,2,3 voelen maar als je het goed schoonmaakt zie je het wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:07 schreef Be-happy het volgende:
Ik heb er 300 euro voor betaald, de bank is net 2 jaar oud.
Hij ziet er nog prachtig uit, geen smoezelige etensresten tussen de naden ofzo. De naden zijn ook enorm strak, dus geen lossen ruimtes waar van alles tussen kan gaan zitten.
Daarom verbaast die geur me ook zo!
Maar eerst goed afnemen en dan invetten met zwart leervet moet het dus mss gaan verhelpen, volgens de reacties.
Geeft dat niet af??
Nog andere tips??
Water en leer zijn aartsvijanden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:44 schreef Veritas-1 het volgende:
Goed tussen alle kieren en naden schoonmaken (ivm eten en zo).
Daarna de bank goed schoonmaken met een vochtige doek en daarna met reinigingsmiddel voor leer goed schoonmaken. Ziet er dan weer fris uit en de luchtjes zijn waarschijnlijk ook weg.
Met een beetje mazzel vind je je aankoopbedrag terug in de vorm van verloren kleingeld en sieradenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:48 schreef JasperV het volgende:
en het is altijd spannend wat je daar allemaal niet kan aantreffen
Ah jakkes, dat is wel vervelend, denk je dat je een goede deal hebt gedaan....quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:56 schreef Be-happy het volgende:
Thanks, ga het zeker proberen!!
Zaterdag met in- en uitladen van de bank regende het. Allemaal kleine spatjes op de bank, heb het snel drooggewreven, maar je zag het nog wel, hoop niet dat het blijvende schade aangebracht heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |