Een school voor tienermoeders? Ik weet dat er in Amsterdam wel een soort huiswerkbegeleiding ding in de Bijlmer zit, waar tienermoeders of aanstaande tienermoeders hulp bij studie etc. wordt aangeboden... Maar een school, denk het niet?quote:Op zondag 14 november 2010 17:40 schreef amaranta het volgende:
Op MTV is nu een programma over een school voor (zwangere) tienermoeders. Is er in Nederland ook zoiets? Of zou daar 'markt' voor zijn?
Het is hier wel anders dan in usa maar ook hier zijn er veel tienermoeders.
( hoorde dat je tot 25!!! tienermoeder bent)
Ik ben echt geinspireerd en ga uitzoeken of in brabant iets mogelijk is!quote:Op zondag 14 november 2010 17:47 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Een school voor tienermoeders? Ik weet dat er in Amsterdam wel een soort huiswerkbegeleiding ding in de Bijlmer zit, waar tienermoeders of aanstaande tienermoeders hulp bij studie etc. wordt aangeboden... Maar een school, denk het niet?
Oh echt? Thnx ga op onderzoek uitquote:Op zondag 14 november 2010 17:49 schreef mefke79 het volgende:
er zit in Eindhoven een stichting die tienermoeders (en vaders!) ondersteunt. Ik weet dat Fontys daar bij betrokken is, maar ik weet echt niet meer hoe het heet.
Maar ja natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2010 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat zit je fier rechtop, Oxy!Gefeliciteerd met je medaille!
Debuurvrouw, jouw schets van mijn kinderen klinkt iets te ideaal.Natúúrlijk zijn ze superfijn en grappig, maar ook dwars, en mondig. Dit even ter compensatie voor het zogenaamde ideale stel kinderen.
Nou ja, in míjn ogen zijn ze eigenlijk ideaal
, want ik hou niet van die jaknikkende jandoedels.
25?quote:Op zondag 14 november 2010 17:40 schreef amaranta het volgende:
Op MTV is nu een programma over een school voor (zwangere) tienermoeders. Is er in Nederland ook zoiets? Of zou daar 'markt' voor zijn?
Het is hier wel anders dan in usa maar ook hier zijn er veel tienermoeders.
( hoorde dat je tot 25!!! tienermoeder bent)
Hahaha, das wel lekker inderdaad!quote:Op zondag 14 november 2010 19:15 schreef Oxymoron het volgende:
Menukaart van dit weekend:
Vrijdag- KFC![]()
Zaterdag - Pannenkoeken![]()
Zondagochtend - pannenkoeken![]()
Zondagmiddag - pannenkoeken![]()
Zondagavond op de groep....... - pannenkoeken!![]()
![]()
Niet heel gezond, wel lekker
Morgen weer biologisch dynamisch verantwoord, hoor
ik wilde net zeggen: misschien kun je jezelf 'kapitein pannekoek' noemen ofzo.quote:Op zondag 14 november 2010 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig Oxy, je kan wel een pannekoek worden.Lekker hoor. ik wou dat ik het mocht van mezelf, zoveel pannekoek eten.
Waar kunnen wij aanschuiven komend weekend ?quote:Op zondag 14 november 2010 19:15 schreef Oxymoron het volgende:
Menukaart van dit weekend:
Vrijdag- KFC![]()
Zaterdag - Pannenkoeken![]()
Zondagochtend - pannenkoeken![]()
Zondagmiddag - pannenkoeken![]()
Zondagavond op de groep....... - pannenkoeken!![]()
![]()
Niet heel gezond, wel lekker
Morgen weer biologisch dynamisch verantwoord, hoor
Nee toch? Nou zeg....dan moet ik zelf aan de bak ( ken ).quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef Oxymoron het volgende:
Nou ik denk dat het volgend weekend wat anders wordt dan pannenkoeken eten
Mijn oom heeft een ranch in Spanje waar hij ook een soort van therapie met paarden geeft. Mensen schijnen echt enorm veel te hebben aan paardrijden en het contact met paarden in situaties als depressies, burn-outs, etc. Ik mis het paardrijden ontzettend, hoop dat ik het ooit zelf weer kan gaan doen..quote:Op zondag 14 november 2010 17:10 schreef Oxymoron het volgende:
Over paarden: kennen jullie de film The Horse Boy? TIP!
Dat is wat er met mij en paarden ook een beetje is ( gebeurd). Ik ben in een heel moeilijke periode van mijn leven gaan paardrijden, toen ik 13 was, en heb het ook als therapie gehad.
Natural Oxy Horsemanship noem ik het, wat er is met mij en paarden.Ik ben niet meer bang, niet meer gespannen en ben leerbaar als ik op het paard zit. Oogcontact, lichaamstaal en communicatie gaat met sprongen vooruit als ik aan het rijden ben. Mijn stem is anders, mijn lijf wordt soepel. Heel mooi allemaal.
En dat is die film, The Horse Boy, ook!
quote:Op maandag 15 november 2010 11:10 schreef easy-going het volgende:
En dat "fuck you" nummer idd. "Ooooooooooooo, mama, ze zeggen fuck you op de radio, hoorde je dat, ze zeiden fuck you, echt hoor, ze zeiden fuck you echt" ..... x 10
Haha, dat filmpje (wat ik niet meer kan vinden overigensquote:Op maandag 15 november 2010 11:20 schreef trui het volgende:
[..]
dat doet me denken aan dat filmpje van laaang gelee: 'ik zei niet ... hoor!' (weet 't precieze woord niet eens meer)
maar vraagt ie dan ook wel eens wat 'fuck you' betekent? en (hoe) leg je dat dan uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |