Nee toch? Nou zeg....dan moet ik zelf aan de bak ( ken ).quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef Oxymoron het volgende:
Nou ik denk dat het volgend weekend wat anders wordt dan pannenkoeken eten
Mijn oom heeft een ranch in Spanje waar hij ook een soort van therapie met paarden geeft. Mensen schijnen echt enorm veel te hebben aan paardrijden en het contact met paarden in situaties als depressies, burn-outs, etc. Ik mis het paardrijden ontzettend, hoop dat ik het ooit zelf weer kan gaan doen..quote:Op zondag 14 november 2010 17:10 schreef Oxymoron het volgende:
Over paarden: kennen jullie de film The Horse Boy? TIP!
Dat is wat er met mij en paarden ook een beetje is ( gebeurd). Ik ben in een heel moeilijke periode van mijn leven gaan paardrijden, toen ik 13 was, en heb het ook als therapie gehad.
Natural Oxy Horsemanship noem ik het, wat er is met mij en paarden.Ik ben niet meer bang, niet meer gespannen en ben leerbaar als ik op het paard zit. Oogcontact, lichaamstaal en communicatie gaat met sprongen vooruit als ik aan het rijden ben. Mijn stem is anders, mijn lijf wordt soepel. Heel mooi allemaal.
En dat is die film, The Horse Boy, ook!
quote:Op maandag 15 november 2010 11:10 schreef easy-going het volgende:
En dat "fuck you" nummer idd. "Ooooooooooooo, mama, ze zeggen fuck you op de radio, hoorde je dat, ze zeiden fuck you, echt hoor, ze zeiden fuck you echt" ..... x 10
Haha, dat filmpje (wat ik niet meer kan vinden overigensquote:Op maandag 15 november 2010 11:20 schreef trui het volgende:
[..]
dat doet me denken aan dat filmpje van laaang gelee: 'ik zei niet ... hoor!' (weet 't precieze woord niet eens meer)
maar vraagt ie dan ook wel eens wat 'fuck you' betekent? en (hoe) leg je dat dan uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |