Ja dat is een leuke site, maar vanmiddag geen tijd meer voor om uitgebreid te neuzen.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Lois het volgende:
Eva noemt hem "die schele"
"Ow leuk die schele is er weer!!"
Een goed gesprek is genoeg k_i_m. Een beetje overtuigen dat hij gewoon NOOIT! meer muziek maakt (of zoals mijn moeder zou zeggen: ik hou niet van muziek, maar dit vind ik leukquote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef k_i_m het volgende:
Drik Scheele moet dood. En ik krijg een kansje, want hij komt hier binnenkort in Hilversum optreden. Jammer dat ik niet met de auto tegen de trappetjes van de Vorstin op kan rijden als ie eruit komt
.
Moet je dit serieus vragen?quote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef amaranta het volgende:
Even een andere vraag. Vinden wij Dirk Scheele leuk of stom?
Wat zij zegtquote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Moet je dit serieus vragen?Walgelijk walgelijk walgelijk
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Moet je dit serieus vragen?Walgelijk walgelijk walgelijk
![]()
![]()
Wil je soms iets opbiechten Diaan?quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
Als iemand hem wel leuk vindt, durft die iemand dat nu niet meer te zeggen...
quote:Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wil je soms iets opbiechten Diaan?![]()
quote:
Ja maar misschien was je aan het liegenquote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
check mijn post van 15:11 uur:
[..]
Over Dirk Scheele ga ik niet liegen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja maar misschien was je aan het liegen![]()
Ik vind ome willem engquote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind eigenlijk alles stom, behalve Ome Willem.
quote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Lois het volgende:
Eva noemt hem "die schele"
"Ow leuk die schele is er weer!!"
Ik hou niet zo van stekels bij jonge vrouwen. Gewoon plat kort. Lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 15 november 2010 17:04 schreef Saffier het volgende:
Zo te lezen moet ik maar geen fan worden van Dirk
En Amaranta wat is er verkeerd aan dat pittige kapsel? Dat was het mijne (ander kleurtje wel hoor! ) en nu heb ik het anders laten knippen maar ben er totaaaaal niet gelukkig mee... Ik ga denk ik van de week weer terug naar zoiets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |