* JoepiePoepie heeft ook 0 gaatjesquote:
Hier voor jou:quote:Zelden krijg ik een suiker klontje!"
* _Led_ houdt zich inquote:Op woensdag 24 november 2010 09:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[me=JoepiePoepie] heeft ook 0 gaatjes
[/me]
Da's ook niet zo moeilijk als ik 0 gaatjes heb.quote:
We hebben een unicumquote:
Ja. Heb al een nood behandling gehad omdat het ineens goed fout ging en stond te zingen van de pijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:46 schreef Kroketvulling het volgende:
Mogguh!
Darkwolf, begrijp ik nu goed dat ze je zenuwen(!) willen verwijderen?!
Voor mij sowieso dus. Komt wel goed vandaag.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
Tandartsdag vandaag voor Darkwolf en Bastard. Sterkte allebei en hopelijk valt het allemaal reuze mee![]()
I don't give a horse's ass about Sinterklaas, dus nee (lekker puh.)quote:En nu dichten jullie, kom op
Lol mijn vriend ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
GOD is trouwens op 17 mei jarig, dat ga ik vanaf nu onthouden.
App!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:22 schreef Aphrodyte het volgende:
Lol mijn vriend ook
En goedemorgen
Dankquote:
Vind je het gek dat je ziek geworden bent van al dat smerige eten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:59 schreef Aphrodyte het volgende:
Vanavond heb ik als hapjes peppadews en kalamata olijven, daarna maak ik geroosterde krieltjes met knoflook uit de oven, varkenshaas met chipotle honingsaus en broccoli en het dessert is chocolademousse van mijn lief
Gadverdamme! Poepseks!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:59 schreef Aphrodyte het volgende:
het dessert is chocolademousse van mijn lief
Jij hebt gewoon geen smaakquote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je ziek geworden bent van al dat smerige eten?
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:29 schreef Susi het volgende:
Goedenavond allen.
Gisteren naar Jónsi geweest in de Oosterpoort, wat was dat mooi
Mega Mindy ! Man, wat een pracht ! Hoe kom je daar bij ?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik ga volgende week naar Mega Mindy!
quote:
Da's naar inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
2 girls 1 cup![]()
![]()
Ik zou dit niet opzoeken met Google als je niet weet wat het is (Dat deed ik ooit wel)
Mijn gedicht is klaar!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
TRU's Sinterklaasactie!!![]()
Kom op people van TRU, waar blijven jullie gedichten ?
Tover een lach op de Sint en Piet's gezichten
Waar is de spirit, waar de inspiratie?
Het hoeft geen lange rijm te zijn, doe maar met veel spatie![]()
Maar doe iets! Liefst allemaal tegelijk!
Anders blijft het Monopolyspel buiten jullie bereik![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Bastard het volgende:
Beter dan niks.. maar dit word m niet
Bedanktquote:
Dan moet je opschieten, je hebt nog tot 0.00 uur (Nederlandse tijd)!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Flammie het volgende:
ik ga zelf ook eens de ganzenveder er bij nemen makkers
Ook bedanktquote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Susi het volgende:
Ik vind die van JoepiePoepie helemaal niet verkeerd hoor
Ja, zeker die 19inch snaar tussen je benenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef Flammie het volgende:
Dat met die 3 tieten was echt sterk.. dat heeft mijn gevoelige snaar wel geraakt moet ik zeggen![]()
Sinterklaasgedichten moeten gewoon voor iedereen makkelijk op te lezen en te begrijpen zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 09:03 schreef _Led_ het volgende:
Ach jee, een AABB-rijmschema ! Mag dat weer ?
Chat?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh trouwens, wat is die chat een irritant iets zeg.
Chat jaquote:
Je hebt helemaal gelijk, 3 tieten is beslist niet vergezochtquote:Op donderdag 25 november 2010 09:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Sinterklaasgedichten moeten gewoon voor iedereen makkelijk op te lezen en te begrijpen zijn. Als je er een heel vergezocht iets van gaat maken, schiet het z'n doel wel voorbij hoor
.
Bedanktquote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik vond hem ook leuk hoor JeePee!
Oh, dan hoop ik voor jou dat het niet sneeuwt.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Susi het volgende:
Ik heb zin in 't weekend, ik ga verhuizen
Komt goed, ik woon nog op kamers, dus ik heb niet veel spullen. En de helft van wat ik nu heb ga ik verkopen. En hier bij Amersfoort heb ik nog niets gezien van de sneeuw, dus dat komt wel goed. Zo ook fijn zijn overigens, want morgen en zaterdag werk ik overdag buiten in Rotterdam en Utrechtquote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik voor jou dat het niet sneeuwt.
En veel geluk in je nieuwe woning
Wow, da's echt een briljant idee!!! Mijn weekendplanning is weer gemaakt!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef _Led_ het volgende:
Je gaat ons toch niet vertellen dat je je geld verdient door een etalagepop aan te kleden als levend standbeeld en zelf op een terrasje ertegenover te gaan zitten wachtend terwijl het geld binnenstroomt he ?
Ik vind dat eigenlijk ook wel een goeie, maar ik heb geen etalagepop, wel een kloon! Je hebt toch wel een warme jas he, Kroketvulling?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Kroketvulling het volgende:
Wow, da's echt een briljant idee!!! Mijn weekendplanning is weer gemaakt!
Ja natuurlijk kan dat tijdelijk helpen tegen de pijn. Alcohol is namelijk een verdovend middel, maar het zal het niet genezen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:23 schreef mousy31 het volgende:
Trouwens nog ff een tip voor kies of tand pijn, spoelen met jenever werkt altijd!! (en nee niet doorslikken)
alcohol doodt ook bacterienquote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat tijdelijk helpen tegen de pijn. Alcohol is namelijk een verdovend middel, maar het zal het niet genezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |