quote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Bastard het volgende:
Beter dan niks.. maar dit word m niet

Bedanktquote:
 !
!Dan moet je opschieten, je hebt nog tot 0.00 uur (Nederlandse tijd)!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Flammie het volgende:
ik ga zelf ook eens de ganzenveder er bij nemen makkers
Ook bedanktquote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Susi het volgende:
Ik vind die van JoepiePoepie helemaal niet verkeerd hoor
 !
!Ja, zeker die 19inch snaar tussen je benenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef Flammie het volgende:
Dat met die 3 tieten was echt sterk.. dat heeft mijn gevoelige snaar wel geraakt moet ik zeggen
 .
.

Sinterklaasgedichten moeten gewoon voor iedereen makkelijk op te lezen en te begrijpen zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 09:03 schreef _Led_ het volgende:
Ach jee, een AABB-rijmschema ! Mag dat weer ?
 . Als je er een heel vergezocht iets van gaat maken, schiet het z'n doel wel voorbij hoor
. Als je er een heel vergezocht iets van gaat maken, schiet het z'n doel wel voorbij hoor  .
.

.
.

Chat?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh trouwens, wat is die chat een irritant iets zeg.

Chat jaquote:
 ! Zie het berichtje van mij voor jou in de chat
! Zie het berichtje van mij voor jou in de chat  !
!

Je hebt helemaal gelijk, 3 tieten is beslist niet vergezochtquote:Op donderdag 25 november 2010 09:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Sinterklaasgedichten moeten gewoon voor iedereen makkelijk op te lezen en te begrijpen zijn. Als je er een heel vergezocht iets van gaat maken, schiet het z'n doel wel voorbij hoor
.

Bedanktquote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik vond hem ook leuk hoor JeePee!
 !
!

Oh, dan hoop ik voor jou dat het niet sneeuwt.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Susi het volgende:
Ik heb zin in 't weekend, ik ga verhuizen

Komt goed, ik woon nog op kamers, dus ik heb niet veel spullen. En de helft van wat ik nu heb ga ik verkopen. En hier bij Amersfoort heb ik nog niets gezien van de sneeuw, dus dat komt wel goed. Zo ook fijn zijn overigens, want morgen en zaterdag werk ik overdag buiten in Rotterdam en Utrechtquote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik voor jou dat het niet sneeuwt.
En veel geluk in je nieuwe woning

Wow, da's echt een briljant idee!!! Mijn weekendplanning is weer gemaakt!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef _Led_ het volgende:
Je gaat ons toch niet vertellen dat je je geld verdient door een etalagepop aan te kleden als levend standbeeld en zelf op een terrasje ertegenover te gaan zitten wachtend terwijl het geld binnenstroomt he ?

Ik vind dat eigenlijk ook wel een goeie, maar ik heb geen etalagepop, wel een kloon! Je hebt toch wel een warme jas he, Kroketvulling?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Kroketvulling het volgende:
Wow, da's echt een briljant idee!!! Mijn weekendplanning is weer gemaakt!

Ja natuurlijk kan dat tijdelijk helpen tegen de pijn. Alcohol is namelijk een verdovend middel, maar het zal het niet genezen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:23 schreef mousy31 het volgende:
Trouwens nog ff een tip voor kies of tand pijn, spoelen met jenever werkt altijd!! (en nee niet doorslikken)

alcohol doodt ook bacterienquote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat tijdelijk helpen tegen de pijn. Alcohol is namelijk een verdovend middel, maar het zal het niet genezen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |