Nee voor het concert buiten kwamen we elkaar tegen, was wel even grappig! Led is dus geen computernerdje zoals ik dachtquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:38 schreef Darkwolf het volgende:
Hebben jullie elkaar nu ook getroffen daar? Of was dit echt onbegonnen werk uiteindelijk?
Nou ja, "kwamen we elkaar tegen" lijkt zo toevallig, we hebben even afgesproken van tevorenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
Nee voor het concert buiten kwamen we elkaar tegen, was wel even grappig! Led is dus geen computernerdje zoals ik dacht![]()
En aan het einde van het concert in de gang ook elkaar gezien, maar ik keek niet meer helder uit mn ogen toen
Ik had je nummer van Facebook, niet dat je denkt dat ik ze helderziend in kreegquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, "kwamen we elkaar tegen" lijkt zo toevallig, we hebben even afgesproken van tevoren
Vond 't leuk om je eindelijk eens IRL te zien & spreken
Tsk,tsk. Dat mag nie hequote:Op vrijdag 19 november 2010 11:31 schreef Bastard het volgende:
Ik had je nummer van Facebook, niet dat je denkt dat ik ze helderziend in kreeg
Vond alleen het publiek lafjes moet ik zeggen.. stonden gewoon stil.. beetje te knorren als je er tegenaan liep. En dat aanspreken op rookgedrag ook
Aah, ja ... die rijden tegenwoordig op stroomquote:Pff ik ben echt al een tijd niet uit geweest, dat kon ik wel merken, zelfs de treinen waren nieuw
Nee mag niet nee en het is ook wel lekker moet ik zeggen gewoon zonder rook in de zaal. Maar 1 keer een peuk opsteken en je hebt 3 zeikerds en mensen die boos kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:21 schreef R0N1N het volgende:
Tsk,tsk. Dat mag nie he![]()
Mijn reaktie is dan altijd dat zeiken in het openbaar al veel langer verboden is![]()
Aah, ja ... die rijden tegenwoordig op stroom
Waarschijnlijk zou ik zelf zo'n mierenneuker zijn die een boze blik zou werpen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:59 schreef Bastard het volgende:
Nee mag niet nee en het is ook wel lekker moet ik zeggen gewoon zonder rook in de zaal. Maar 1 keer een peuk opsteken en je hebt 3 zeikerds en mensen die boos kijken![]()
Hallo 2010
Over het algemeen, ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:41 schreef Kroketvulling het volgende:
Waarschijnlijk zou ik zelf zo'n mierenneuker zijn die een boze blik zou werpen.![]()
Maar het stinkt dan ook behoorlijk.
Nee, op het perron of in de open lucht zal ik er ook niets over denken. Toch blijf ik erbij dat ik erg blij ben met het rookverbod.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:01 schreef R0N1N het volgende:
Over het algemeen, ja.
Maar op b.v. een perron, in de open lucht![]()
of tijdens een concert(ruik liever de stank van sigaretten dan zweet, pis & schraal bier
)
Zelfde geld voor Café's.
Sowieso een beetje belachelijk. De overheid heeft altijd de mond vol over 'marktwerking' ... maar aangezien de rookvrije cafe's (die er vóór het verbod waren) door die 'marktwerking' geen schijn van kans maakten, dan ineens nietDan moet het ineens via wetten bij 70% van de bezoekers door de strot geduwd worden
Ik niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:18 schreef Kroketvulling het volgende:
Nee, op het perron of in de open lucht zal ik er ook niets over denken. Toch blijf ik erbij dat ik erg blij ben met het rookverbod.
Hmm, als er "alcoholverbod" had gestaan ipv "rookverbod" vond ik het wel een goede vergelijking. Ach ja, over dit soort zaken zul je altijd meerdere kampen hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef R0N1N het volgende:
Een rookverbod in een cafe is als een neukverbod in het bordeel![]()
Daarbuiten was het al behoorlijk geregeld. (Restaurants b.v.) - dat hele verbod is bull.
Als er ook iets verboden moet zijn, dan is het wel het 'verbieden' (van van alles)
Ja mag dan ook tuurlijk, afspraken zijn dat we niet roken in openbare gelegenheden. Maar ik ben vaak wat recalcitrant, boze blikken hebben ze mij niet mee hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:41 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik zelf zo'n mierenneuker zijn die een boze blik zou werpen.![]()
Maar het stinkt dan ook behoorlijk.
Gaaf, gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 20 november 2010 06:20 schreef Aphrodyte het volgende:
Goedemorgen
Mn recept staat online!http://www.vegatopia.com/(...)-thaise-noodlesalade
Dankje!quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Gaaf, gefeliciteerd !
Sowieso ziet de site er heel netjes uit, goed om te onthouden.
Ik heb vlgs mij een diepvriespizza uit de oven, ruilen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dankje!
Zo, ik ga mn liefje ophalen![]()
Vanavond heb ik als hapjes peppadews en kalamata olijven, daarna maak ik geroosterde krieltjes met knoflook uit de oven, varkenshaas met chipotle honingsaus en broccoli en het dessert is chocolademousse van mijn lief
Tot vanavond, fijne dag allen!
Ok, nu heb je het er zelf naar gemaakt, ik kom eten!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dankje!
Zo, ik ga mn liefje ophalen![]()
Vanavond heb ik als hapjes peppadews en kalamata olijven, daarna maak ik geroosterde krieltjes met knoflook uit de oven, varkenshaas met chipotle honingsaus en broccoli en het dessert is chocolademousse van mijn lief
Tot vanavond, fijne dag allen!
@Bastard en Erodome: Jullie zijn welkom! Komende donderdag komen er ook 2 uit de Cul-sc dus jullie kunnen er nog wel bijquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Ok, nu heb je het er zelf naar gemaakt, ik kom eten!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Als ik nu weet te ontsnappen uit de stal, mag ik dan ook komen eten?quote:Op zondag 21 november 2010 05:40 schreef Aphrodyte het volgende:
@Bastard en Erodome: Jullie zijn welkom! Komende donderdag komen er ook 2 uit de Cul-sc dus jullie kunnen er nog wel bij
Oh dank je wel voor het aanbod hoorquote:Op zondag 21 november 2010 05:40 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
@Bastard en Erodome: Jullie zijn welkom! Komende donderdag komen er ook 2 uit de Cul-sc dus jullie kunnen er nog wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |