Ik kan gewoon niet tegen dat achterbakse wat toch bij heel veel vrouwen standaard is. Het zogenaamd aardig doen enzquote:Op maandag 15 november 2010 13:45 schreef NBT het volgende:
[..]
118 km hier vandaan
[..]
Nee, maar serieus, dat heb ik ook niet echt, maar mis dat wel.. ben die mannen een beetje zat allemaal
Ik ook niet.. jankende miepende wijven ook altijdquote:Op maandag 15 november 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt vrouwelijke vriendinnen gehad![]()
Kan er niet mee omgaan
alle leukers wonen ver weg -goffer-quote:Op maandag 15 november 2010 13:45 schreef NBT het volgende:
[..]
118 km hier vandaan
[..]
Nee, maar serieus, dat heb ik ook niet echt, maar mis dat wel.. ben die mannen een beetje zat allemaal
Ja van die meiden die boos worden als je ze niet belt nadat je de hele dag samen in de klas hebt gezeten.quote:Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet.. jankende miepende wijven ook altijd![]()
[..]
alle leukers wonen ver weg -goffer-
Sorryquote:Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet.. jankende miepende wijven ook altijd![]()
[..]
alle leukers wonen ver weg -goffer-
Ja precies!! bah bah bah!quote:Op maandag 15 november 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja van die meiden die boos worden als je ze niet belt nadat je de hele dag samen in de klas hebt gezeten.
Verplicht 3x in de week samen shoppen en vooral verplicht alles moeten vertellen
Ik moest lachenquote:Op maandag 15 november 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom reageer ik in 2 reacties op 1 quote
Ja precies dat hoeft niet hoor, gewoon eens in de zoveel tijd ofzowquote:Op maandag 15 november 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja van die meiden die boos worden als je ze niet belt nadat je de hele dag samen in de klas hebt gezeten.
Verplicht 3x in de week samen shoppen en vooral verplicht alles moeten vertellen
Ja precies, gewoon geen gezeik en of en toe leuk en gezellig samen iets doen!quote:Op maandag 15 november 2010 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies dat hoeft niet hoor, gewoon eens in de zoveel tijd ofzow
Klinkt als mijn ex vriendin....quote:Op maandag 15 november 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja iddquote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon geen gezeik en of en toe leuk en gezellig samen iets doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja idd
Wil jij vriendjes worden? Mag je ook in mijn vriendenboekje schrijven en dan krijg je van mij een armband met foreverfriends beertjesOMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als we dat gezeik nou allemaal achterwegen laten!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op maandag 15 november 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja idd
Wil jij vriendjes worden? Mag je ook in mijn vriendenboekje schrijven en dan krijg je van mij een armband met foreverfriends beertjesOm nog maar te zwijgen over de evil comments in elkaars agenda over andere meiden. En dan kon ik weer liegen over waarom die andere meiden vooral niet in mn agenda mochten schrijven/kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Stelletje kutwijven!quote:Op maandag 15 november 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de evil comments in elkaars agenda over andere meiden. En dan kon ik weer liegen over waarom die andere meiden vooral niet in mn agenda mochten schrijven/kijken
Stiekem vond je het wel leukquote:Op maandag 15 november 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de evil comments in elkaars agenda over andere meiden. En dan kon ik weer liegen over waarom die andere meiden vooral niet in mn agenda mochten schrijven/kijken
Ik hou niet van gezeikquote:Op maandag 15 november 2010 13:55 schreef NBT het volgende:
[..]
OMG!![]()
Als we dat gezeik nou allemaal achterwegen laten!
ik werd vroeger altijd gepest dus ik mocht nooit in iemands agenda schrijvenquote:Op maandag 15 november 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ssstquote:
Ik ben mn hele middelbare school gepest met het feit dat ik GEEN tieten hadquote:Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet van gezeik
Dus![]()
[..]
ik werd vroeger altijd gepest dus ik mocht nooit in iemands agenda schrijven
Was jij ook een buitenbeentje?quote:Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet van gezeik
Dus![]()
[..]
ik werd vroeger altijd gepest dus ik mocht nooit in iemands agenda schrijven
Aaahquote:Op maandag 15 november 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ssst![]()
[..]
Ik ben mn hele middelbare school gepest met het feit dat ik GEEN tieten had
Ja maar jij bent een jochiequote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aaah![]()
Ik juist met het feit dat ik ze wel had
quote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Ik hou op 12 december mijn kinderfeestje. Graag wil ik jullie allemaal uitnodigen.
Jullie zijn vanaf 14:00 welkom bij mij thuis. Jullie zullen rond 19:00 weer thuis afgezet worden, uiteraard met een gevulde maag.
Mocht je niet kunnen, laat dit dan even weten.
Tot dan!
ps, neem je zwemspullen en bowlingschoenen mee, maar ik verklap nog niet wat we gaan doen
Jaaaaquote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Ik hou op 12 december mijn kinderfeestje. Graag wil ik jullie allemaal uitnodigen.
Jullie zijn vanaf 14:00 welkom bij mij thuis. Jullie zullen rond 19:00 weer thuis afgezet worden, uiteraard met een gevulde maag.
Tot dan!
ps, neem je zwemspullen en bowlingschoenen mee, maar ik verklap nog niet wat we gaan doen
En moet je nou eens zienquote:Op maandag 15 november 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ssst![]()
[..]
Ik ben mn hele middelbare school gepest met het feit dat ik GEEN tieten had
behoorlijkquote:
Ik ben al mn klasgenoten voorbij jaquote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En moet je nou eens zien![]()
![]()
[..]
behoorlijkkreeg al vroeg jeugdpuistjes (groep8) dus
Ik was niet bepaald populair
Klinkt bekend, ik werd in de eerste klas Himalaya gebergte genoemtquote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En moet je nou eens zien![]()
![]()
[..]
behoorlijkkreeg al vroeg jeugdpuistjes (groep8) dus
Ik was niet bepaald populair
quote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Tot dan!
Heb je die nodig met sjoelenquote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Tot dan!
ik was altijd het pispaaltje, zelfs nadat ik daar van school afwas.quote:Op maandag 15 november 2010 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik werd in de eerste klas Himalaya gebergte genoemt
Waarom dat dan?quote:Op maandag 15 november 2010 14:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik was altijd het pispaaltje, zelfs nadat ik daar van school afwas.
alleen tegenwoordig lopen ze met grote bogen om me heen als ze me tegenkomen
sommige beginnen zelfs al vriendelijk hallo te zeggen.
en dan had je van dat plamuurspul en als je dat op deed was je ineens zo'n makeup barbiequote:Op maandag 15 november 2010 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik werd in de eerste klas Himalaya gebergte genoemt
respect dwing je af hequote:Op maandag 15 november 2010 14:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik was altijd het pispaaltje, zelfs nadat ik daar van school afwas.
alleen tegenwoordig lopen ze met grote bogen om me heen als ze me tegenkomen
sommige beginnen zelfs al vriendelijk hallo te zeggen.
ging naar een school waar veel adhd-ers zaten e.d. omdat ik dat zelf ook had.quote:
Je hebt ook ADHD? Gezellig manquote:Op maandag 15 november 2010 14:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
ging naar een school waar veel adhd-ers zaten e.d. omdat ik dat zelf ook had.
toen begon ik ineens leren motorjack's te dragen en wat machtigere vrienden te krijgen
quote:Op maandag 15 november 2010 14:03 schreef eNGine10 het volgende:
Alleen ooit gepest met m'n kat, die noemde ze dan viool omdat je daar snaren van kunt maken (schijnbaar)![]()
Verder eigenlijk nooit echt last van gehad
ik ben nog redelijk rustigquote:Op maandag 15 november 2010 14:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt ook ADHD? Gezellig manWordt een leuk kinderfeestje met 2 ADHD-ers
Glorix Jim, die snap ik niet.quote:Op maandag 15 november 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Mijn bijnaam was eerst strijkplank![]()
En later werd dat Glorix Jim
WTF!!!quote:Op maandag 15 november 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
quote:
Hehehe, dat lijkt een beetje op mijquote:Op maandag 15 november 2010 14:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
ging naar een school waar veel adhd-ers zaten e.d. omdat ik dat zelf ook had.
toen begon ik ineens leren motorjack's te dragen en wat machtigere vrienden te krijgen
je had een wc-blokje aan je broek hangen?quote:Op maandag 15 november 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruikte nooit make up, nog steeds niet eigenlijk! Alleen heel soms mascara!quote:Op maandag 15 november 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan had je van dat plamuurspul en als je dat op deed was je ineens zo'n makeup barbie
Nooit goed dus. stelletje hufters... Op de mavo ging het wel oke...
quote:Op maandag 15 november 2010 14:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
je had een wc-blokje aan je broek hangen?
Schoonmaakspul?quote:
Ik ben heel wit. Wit haar, bleke huid enz.quote:
op die school waar ik zat werdt macht letterlijk afgedwongen met kracht.quote:Op maandag 15 november 2010 14:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Hehehe, dat lijkt een beetje op mij
Op de basisschool was ik de kleinste van de klas, en dus ook altijd de lul. Tijdens mijn 1e jaar op de middelbare school groeide ik enorm, waardoor ik opeens tot de grootsten van de klas behoorde, met bijbehorende vrienden zeg maar
Ik ook! en wenkbrauwding spulquote:Op maandag 15 november 2010 14:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik gebruikte nooit make up, nog steeds niet eigenlijk! Alleen heel soms mascara!
Dat je lekker was jong!quote:Op maandag 15 november 2010 14:06 schreef Michhas het volgende:
Ze noemden me altijd 'Sexy' of 'Hottie'..
Weet tot de dag van vandaag nog steeds niet wat ze daar mee bedoelen
Ik had vorig weekend weer een keer een make up buiquote:Op maandag 15 november 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook! en wenkbrauwding spul
Te vrouwelijk is niet goed hoordaar worden die mannen geil van enzulks
Ik heb alle chicks op de middelbare gehad, inclusief leraressen.quote:Op maandag 15 november 2010 14:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat je lekker was jong!
je had ze kunnen hebben!
Make upquote:Op maandag 15 november 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pic's or it didn't happen!quote:Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb alle chicks op de middelbare gehad, inclusief leraressen.
Precies, dat wil je ook niet!quote:Op maandag 15 november 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prik een datum zou ik zeggen! En wie heeft er een locatie waar we allemaal terecht kunnen?quote:
Zoek maar op Google: 'School girls gone wild', 'Teachers gone wild' of 'Soccermoms gone wild'.quote:
Ik ga nu meteen even praten over sinterklaas!!quote:Op maandag 15 november 2010 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prik een datum zou ik zeggen! En wie heeft er een locatie waar we allemaal terecht kunnen?
Van die jailbait foto's zeker, wat je in het breezertopic veel zietquote:Op maandag 15 november 2010 14:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Precies, dat wil je ook niet!![]()
Alleen met vrouwen onder elkaar voor de gein!![]()
Lekker kleertjes kijken.passen, optutten leipe foto's maken en zulks
Vraag dan gelijk zakgeldverhoging!quote:Op maandag 15 november 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu meteen even praten over sinterklaas!!
He's in a good mood today
Uhmm geen idee waar je het over hebt!quote:Op maandag 15 november 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van die jailbait foto's zeker, wat je in het breezertopic veel ziet
Kijk hier maar eens: Brr3ezaHh T0ppickk #123 : Waar niemand 'm opende!quote:Op maandag 15 november 2010 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Uhmm geen idee waar je het over hebt!
Uhmmmm..... 8 Januari!quote:Op maandag 15 november 2010 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prik een datum zou ik zeggen! En wie heeft er een locatie waar we allemaal terecht kunnen?
Waarschuw ff wil je!quote:Op maandag 15 november 2010 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens: Brr3ezaHh T0ppickk #123 : Waar niemand 'm opende!
Ik moest lac.. ik moest lach..quote:Op maandag 15 november 2010 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens: Brr3ezaHh T0ppickk #123 : Waar niemand 'm opende!
quote:Op maandag 15 november 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag dan gelijk zakgeldverhoging!
daar heb je ook poppen voor hequote:Op maandag 15 november 2010 14:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Bij jou?quote:
Linkje is niet altijd NSFW trouwens.quote:Op maandag 15 november 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarschuw ff wil je!en Nee niet zulks!
quote:Op maandag 15 november 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar zoals het er nu uitziet geen sinterklaas in Emmen dus
En de happy mood is weg geloof ikquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de happy mood is weg geloof ik
quote:Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de happy mood is weg geloof ik
Bij mij? Uhmmmmm... dat weet ik niet hoor...quote:Op maandag 15 november 2010 14:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij jou?
[..]
Linkje is niet altijd NSFW trouwens.
[..]
ja dat wel... maar ik hoef niet mooi gevonden te worden omdat ik makeup op heb hoorquote:Op maandag 15 november 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had vorig weekend weer een keer een make up bui![]()
Blijf het gedoe vinden om het op te doen enz maar ja. Complimentjes zijn ook wel leuk
Dat kennik niet hoorquote:Op maandag 15 november 2010 14:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Hehehe, een locatie is ook wel handig hèquote:Op maandag 15 november 2010 14:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Bij mij? Uhmmmmm... dat weet ik niet hoor...
Mrwurmwquote:Op maandag 15 november 2010 14:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk is in de morgen
Die lacht de hele dag, jaaaa die lacht de hele dag
Speciaal voor jou
Alleen als er geile wijven komenquote:Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef NBT het volgende:
Iemand een locatie voor onze meet in de aanbieding?![]()
Heeft er überhaupt iemand trek in?
Neen.. Waar zijn CC, PD en Lutte dan? Die moeten natuurlijk wel komenquote:Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef NBT het volgende:
Ligt aan de hoeveelheid mensen... Woon niet echt groot, vraag maar aan LLquote:Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef NBT het volgende:
Dat mag jij hardop zeggen!quote:Op maandag 15 november 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als er geile wijven komen
kut zei ik dat hardop?
Ja dat weten we dus nog niet...quote:Op maandag 15 november 2010 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt aan de hoeveelheid mensen... Woon niet echt groot, vraag maar aan LL
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 15 november 2010 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is de een of de ander.
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 15 november 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat dacht ik alhet is de een of de ander.
[..]
uhm.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hou me hier buiten
ik woon overigens groter, vraag maar aan Ez
Ik ook.quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm.....
ik hou me hier buiten
ik woon overigens groter, vraag maar aan Ez
Uit dit topic heb ik Huppel, LL en DW al (meerdere malen) gemeet ja.quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
Hebben jullie elkaar allemaal al gemeet ofzo.. Pff....
quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook.
En true. Plus, jij hebt een speelhoek voor de ADHD kinders
FOTOO!!!!quote:Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uit dit topic heb ik Huppel, LL en DW al (meerdere malen) gemeet ja.
Er is zelfs een foto waar we allemaal op staan
PM eens een mailadres waarnaar ik hem mag sturen?quote:
Je heb me email want je staat in mijn msn!quote:Op maandag 15 november 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PM eens een mailadres waarnaar ik hem mag sturen?
Maar je bent offline, en ik onthou geen mailadressenquote:Op maandag 15 november 2010 14:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Je heb me email want je staat in mijn msn!
quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook.
En true. Plus, jij hebt een speelhoek voor de ADHD kinders
MOETDAT????????!quote:
PM!quote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar je bent offline, en ik onthou geen mailadressen
hihi ja!quote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ook voor groters wel hoor
![]()
[..]
MOETDAT????????!
quote:Op maandag 15 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou
van mij krijg je em niet hoor
Ik ben weg![]()
Check je PMquote:
Thnx bro.quote:
Ditoquote:
Kan je het wel?quote:
Dat is mn wekkerdeuntjequote:Op maandag 15 november 2010 14:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk is in de morgen
Die lacht de hele dag, jaaaa die lacht de hele dag
Speciaal voor jou
Dan kom ik nietquote:
Ja serieusquote:
[..]
Je kent meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hoezo dan! Ik wil beide wel meeten!quote:
Apart van elkaar dan maar hequote:
Overwerk in aantocht?quote:Op maandag 15 november 2010 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
GRMBL![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, een kogelbrief met poeder naar iemand.quote:
Naar R.?quote:Op maandag 15 november 2010 15:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, een kogelbrief met poeder naar iemand.
Nee, S.quote:
Die ken ik nietquote:
Ruzie gemaakt? Gezelligquote:
Jawel, handjes geven. Moet ik bij voetbal ook altijd.quote:
Eigenlijk wel, maar dat moeten ze beide wel willen he!quote:Op maandag 15 november 2010 15:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel, handjes geven. Moet ik bij voetbal ook altijd.
Oeehww, kussende vrouwen!quote:Op maandag 15 november 2010 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
Kusjes is schattiger trouwens. Dus dat kan ook.
Klopt.quote:Op maandag 15 november 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Maar vertel, waarom?
* Huppelmuts zet muziek harder
Oh en kijk ff in je pm
Kom jij ook?quote:Op maandag 15 november 2010 15:34 schreef tdrone het volgende:
misschien is zo'n meet net een plaats om het weer goed te maken
we "organiseren" een meet!quote:Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef honkeytonk het volgende:
GoedendagVervelen jullie je nog een beetje daar?
Ooh ja?quote:
Ja! En jij komt ook! begrepen?quote:
8 januari... Dan ga ik net onder het mesquote:Op maandag 15 november 2010 15:40 schreef NBT het volgende:
Kan het bij jou? We hebben nog geen plaats, wel een datum..8 Januari
quote:
Ik kom alleen als jij ook komtquote:
Ik kom!quote:Op maandag 15 november 2010 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kom alleen als jij ook komt
Oke dan kom ik mee en sleur ik nog iemand meequote:
Net heel gesprek gehad en misschien dat ie nog van gedachten veranderd. Als dat het geval is kunnen we 4 dec sinterklaas vieren hierquote:
Heel goed!quote:Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oke dan kom ik mee en sleur ik nog iemand mee
Sssst je weet wel wiequote:
Daarom zeg ik heel goed en geen naam!quote:
Hihihih ik weet het ookquote:
Dan kennen we het net zo goed wel zeggen!quote:
Omdat ik dat erg leuk zou vinden!quote:
Jij hoort ook bij de GRTDOJW-groep dus komen jij. Anders volgen er represaillesquote:
Ik weet wel een leuke tent in Rotterdam, maar dat is voor een aantal mensen natuurlijk best ver wegquote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef NBT het volgende:
Maar help ff bedenken waar we gaan meeten en wat we gaan doen!
Vertel, alle opties zijn opties!quote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke tent in Rotterdam, maar dat is voor een aantal mensen natuurlijk best ver weg
Hoezo? Ik verveelde mequote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent echt niet goed he
Ja ik ook, elke keer moest ik lachen tijdens dat project, vragen ze wat is er? omgquote:
Ik had de saaiste dag vandaagquote:Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ook, elke keer moest ik lachen tijdens dat project, vragen ze wat is er? omg
Dankzij jou had ik niet echt een saaie dag meerquote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had de saaiste dag vandaag![]()
Biologie, scheikunde, natuurkunde, maatschappij leer, 2 uur wiskunde B
ik zal kijken of het uitkomtquote:
wordt ik dan het buitenbeentje ?quote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij hoort ook bij de GRTDOJW-groep dus komen jij. Anders volgen er represailles
Amigo's in Rotterdam. het is een leuke eetgelegenheid met leuke muziek. Ook is de muziek lekkerquote:
Haal jij me dan even op?quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Amigo's in Rotterdam. het is een leuke eetgelegenheid met leuke muziek. Ook is de muziek lekker
quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankzij jou had ik niet echt een saaie dag meer
Uiteraard en dan slaap je bij mij, aangezien ik vlakbij Rotterdam woonquote:Op maandag 15 november 2010 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haal jij me dan even op?
Niks reservebelgquote:Op maandag 15 november 2010 15:57 schreef tdrone het volgende:
ik weet neit of ik kom.. voor mij is alles ver weg namelijk (limburg)
inb4 zachte g, reservebelg, etc...
Moet je geen natuurprofiel doen. Ik heb ook biologie gehad vandaag, maar dat was leuk.quote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had de saaiste dag vandaag![]()
Biologie, scheikunde, natuurkunde, maatschappij leer, 2 uur wiskunde B
Ik ga straks bij een hele leuke jongen eten.quote:
leukquote:Op maandag 15 november 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een paar mensen doen een poging om een meet te organiseren!
Heb je dan wel een bed voor mij?quote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Uiteraard en dan slaap je bij mij, aangezien ik vlakbij Rotterdam woon
[..]
Niks reservebelg
Veel plezier!quote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga straks bij een hele leuke jongen eten.
ohhh, lekker datenquote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kut, vergeten inkopen te doen!quote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb N&G + N&Tquote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je geen natuurprofiel doen. Ik heb ook biologie gehad vandaag, maar dat was leuk.
Dat komt goed :pquote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb je dan wel een bed voor mij?
Geen date, ik heb mannen tijdelijk afgezworen.quote:
Waarom ben je dan zenuwachtig?quote:Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen date, ik heb mannen tijdelijk afgezworen.
quote:
EM & NG hier. Tegenwoordig biologie in het engels.quote:
Omdat hij leuk is. En omdat t de eerste x is dat we afspreken.quote:Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zenuwachtig?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
EM & NG hier. Tegenwoordig biologie in het engels.Maar het was wel leuk, koolstofverbindingen, vetten, koolhydraten, eiwitten en die ene waarvan ik de naam alweer vergeten ben.
Ga je uit eten, of gewoon bij hem thuis?quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat hij leuk is. En omdat t de eerste x is dat we afspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
dan is het toch een date mutsquote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat hij leuk is. En omdat t de eerste x is dat we afspreken.
In Rotterdam= Nee.quote:
1e. Maar mijn biologie gaat wel wat verder dan dat van jou. +'quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb alles in het engels. Ik doe TTO (twee talig onderwijs). Welke klas zit je dan?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb NBT gebeld en de meet vindt bij haar thuis plaats
Dromen zijn bedrogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
1equote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Rotterdam= Nee.
[..]
1e. Maar mijn biologie gaat wel wat verder dan dat van jou. +'
Bij hem. En een huisgenoot van hem is een vriend van mijn broer.quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga je uit eten, of gewoon bij hem thuis?
Nee.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb NBT gebeld en de meet vindt bij haar thuis plaats
Oke, ik woon wel in het midden van nederland....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
voor de sex dusquote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij hem. En een huisgenoot van hem is een vriend van mijn broer.
[..]
Nee.Het is puur platonisch.
19. HBO je weetquote:
Waar dan wel ?quote:
Da's wel handy iddquote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke, ik woon wel in het midden van nederland....
Nee.quote:
Ohwquote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
19. HBO je weet
[..]
Waar dan wel ?
waar is die meet nu dan?quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Da's wel handy iddMaar ja... jij zal dat niet doen
Ik zeg toch oke!?quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Da's wel handy iddMaar ja... jij zal dat niet doen
Dat weet niemandquote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar is die meet nu dan?
meen je dit.. of?quote:
Buiten.quote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar staat het huis van NBT dan>?
Dat is al 7 jaar geleden johquote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OhwIk schrok al, 1e van de middelbare
Nijmegenquote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar is die meet nu dan?
Lullig hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kan toch niet komenMij maakt het niks uit waar het is
Juist! En zodat ik zelf niet hoef te koken.quote:
handigquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Juist! En zodat ik zelf niet hoef te koken.
15 januari dan? Een weekje later dusquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef NBT het volgende:
Oke andere datum dan?
En schijnbaar is de meet in nijmegen!
Nimwegenquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef NBT het volgende:
Oke andere datum dan?
De datum voor mij veranderen?quote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef NBT het volgende:
Oke andere datum dan?
Of vanmiddag rond 17:00?quote:
Dat is een eind reizen voor mequote:
Nee dan ben ik net klaar met werkenquote:
Volgens mij kan ik dan niet, tentamenweek enzo.quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
15 januari dan? Een weekje later dus
Slaap jij dan bij mij?quote:
Niks aan de hand dan tochquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is een eind reizen voor meMaar ik vind t prima
heb ik schoolquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
15 januari dan? Een weekje later dus
Niet als er een slaapplek is. Anders pas ikquote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Niks aan de hand dan tochVoor mij is het maar een half uurtje met de trein!
Nouhouww.... andere datum dan?quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dan niet, tentamenweek enzo.
[..]
Slaap jij dan bij mij?
Dan moet ik in Arnhem zijn.quote:
10 minuten. En het is een half uur als je vanaf de klomp gaat ja, vanaf west 5 kwartier.quote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Niks aan de hand dan tochVoor mij is het maar een half uurtje met de trein!
Voor mij ook a 2.20 minutenquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is een eind reizen voor meMaar ik vind t prima
de 15e? waarschijnlijk ben ik dan ongesteld dus geen sexquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dan niet, tentamenweek enzo.
[..]
Slaap jij dan bij mij?
Dat kleine stukje fiets ik wel naar de klompquote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik in Arnhem zijn.
[..]
10 minuten. En het is een half uur als je vanaf de klomp gaat ja, vanaf west 5 kwartier.
Ik moet het eerst nakijken dan, wat ik nu niet ga doen want ik ben bezig mijn praktijk voor te bereiden.quote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouhouww.... andere datum dan?Stel eens wat voor!
Maakt niet uit. Ik heb al een vriendinquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de 15e? waarschijnlijk ben ik dan ongesteld dus geen sex
Het moet maar. Je ziet dan wel eindelijk waar ik nu woon.quote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de 15e? waarschijnlijk ben ik dan ongesteld dus geen sex
Ja dan heb je tentamensquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet het eerst nakijken dan, wat ik nu niet ga doen want ik ben bezig mijn praktijk voor te bereiden.
ja maar....quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het moet maar. Je ziet dan wel eindelijk waar ik nu woon.
Nee, en ook nooit 's avonds. Beter dan een vriendin van mij, die heeft langer les dan ik, en kan 's avonds ook les hebben. Zelfde school, andere faculteit.quote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef NBT het volgende:
en wtf heeft iedereen school op zaterdag?
Ja maar Nijmegen is leuk. Tevens kan ik hier 3 mensen kwijt, 1 bij mij in bed en 2 op de grond, als ze zelf spul meenemen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
Als t in Nijmegen is, dan kom ik niet opdagen in ieder geval
Waar kom je dan wel opdagen?quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
Als t in Nijmegen is, dan kom ik niet opdagen in ieder geval
Dat heb ik ook wel ooit hoor. Gelukkig is dat wel zelden.quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, en ook nooit 's avonds. Beter dan een vriendin van mij, die heeft langer les dan ik, en kan 's avonds ook les hebben. Zelfde school, andere faculteit.
En dat weet jij omdat?quote:
Ik nooit, gebouw sluit ook om 17.30quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ooit hoor. Gelukkig is dat wel zelden.
Ja logisch,kan ik dan met jou mee misschien?quote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Nja ik heb het dan liever wat centraler. In Utrecht of in die contreien. Aangezien ik na de meet wel wil slapen
Wat mij betreft wel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja logisch,kan ik dan met jou mee misschien?
Ik ook op de HAN zitquote:
Rotterdam:quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
Pfff, nou datum = dus 15 januari, nu nog een definitieve locatie waar iedereen gelukkig van word!
Dan ben ik er ook niet. Andere meet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
Pfff, nou datum = dus 15 januari, nu nog een definitieve locatie waar iedereen gelukkig van word!
Oh en een activiteit.... off course!!quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
Fuuuuck, ik zie dat de week ervoor verkorte week is. Dus 15e kan niet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook op de HAN zitEn die week en de week daarna zijn tentamenweken volgens mij.
Ohw is dan die ene?quote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook niet. Andere meet.
doe laatste week van januari in Utrecht. Oke?quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
zaterdag 29 januari Stairway te Utrecht?quote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
doe laatste week van januari in Utrecht. Oke?
Wacht, daar heb ik helemaal geen geld voor, stomme concerten altijdquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
doe laatste week van januari in Utrecht. Oke?
is goedquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef NBT het volgende:
AHHHHHHHH, oke laten we verder vooruit plannen! 12 februari?
Valentijnsmeet?quote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef NBT het volgende:
AHHHHHHHH, oke laten we verder vooruit plannen! 12 februari?
Doen we!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |