Klopt.quote:Op maandag 15 november 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Maar vertel, waarom?
* Huppelmuts zet muziek harder
Oh en kijk ff in je pm
Kom jij ook?quote:Op maandag 15 november 2010 15:34 schreef tdrone het volgende:
misschien is zo'n meet net een plaats om het weer goed te maken
we "organiseren" een meet!quote:Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef honkeytonk het volgende:
GoedendagVervelen jullie je nog een beetje daar?
Ooh ja?quote:
Ja! En jij komt ook! begrepen?quote:
8 januari... Dan ga ik net onder het mesquote:Op maandag 15 november 2010 15:40 schreef NBT het volgende:
Kan het bij jou? We hebben nog geen plaats, wel een datum..8 Januari
quote:
Ik kom alleen als jij ook komtquote:
Ik kom!quote:Op maandag 15 november 2010 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kom alleen als jij ook komt
Oke dan kom ik mee en sleur ik nog iemand meequote:
Net heel gesprek gehad en misschien dat ie nog van gedachten veranderd. Als dat het geval is kunnen we 4 dec sinterklaas vieren hierquote:
Heel goed!quote:Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oke dan kom ik mee en sleur ik nog iemand mee
Sssst je weet wel wiequote:
Daarom zeg ik heel goed en geen naam!quote:
Hihihih ik weet het ookquote:
Dan kennen we het net zo goed wel zeggen!quote:
Omdat ik dat erg leuk zou vinden!quote:
Jij hoort ook bij de GRTDOJW-groep dus komen jij. Anders volgen er represaillesquote:
Ik weet wel een leuke tent in Rotterdam, maar dat is voor een aantal mensen natuurlijk best ver wegquote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef NBT het volgende:
Maar help ff bedenken waar we gaan meeten en wat we gaan doen!
Vertel, alle opties zijn opties!quote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke tent in Rotterdam, maar dat is voor een aantal mensen natuurlijk best ver weg
Hoezo? Ik verveelde mequote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent echt niet goed he
Ja ik ook, elke keer moest ik lachen tijdens dat project, vragen ze wat is er? omgquote:
Ik had de saaiste dag vandaagquote:Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ook, elke keer moest ik lachen tijdens dat project, vragen ze wat is er? omg
Dankzij jou had ik niet echt een saaie dag meerquote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had de saaiste dag vandaag![]()
Biologie, scheikunde, natuurkunde, maatschappij leer, 2 uur wiskunde B
ik zal kijken of het uitkomtquote:
wordt ik dan het buitenbeentje ?quote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij hoort ook bij de GRTDOJW-groep dus komen jij. Anders volgen er represailles
Amigo's in Rotterdam. het is een leuke eetgelegenheid met leuke muziek. Ook is de muziek lekkerquote:
Haal jij me dan even op?quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Amigo's in Rotterdam. het is een leuke eetgelegenheid met leuke muziek. Ook is de muziek lekker
quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankzij jou had ik niet echt een saaie dag meer
Uiteraard en dan slaap je bij mij, aangezien ik vlakbij Rotterdam woonquote:Op maandag 15 november 2010 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haal jij me dan even op?
Niks reservebelgquote:Op maandag 15 november 2010 15:57 schreef tdrone het volgende:
ik weet neit of ik kom.. voor mij is alles ver weg namelijk (limburg)
inb4 zachte g, reservebelg, etc...
Moet je geen natuurprofiel doen. Ik heb ook biologie gehad vandaag, maar dat was leuk.quote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had de saaiste dag vandaag![]()
Biologie, scheikunde, natuurkunde, maatschappij leer, 2 uur wiskunde B
Ik ga straks bij een hele leuke jongen eten.quote:
leukquote:Op maandag 15 november 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een paar mensen doen een poging om een meet te organiseren!
Heb je dan wel een bed voor mij?quote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Uiteraard en dan slaap je bij mij, aangezien ik vlakbij Rotterdam woon
[..]
Niks reservebelg
Veel plezier!quote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga straks bij een hele leuke jongen eten.
ohhh, lekker datenquote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kut, vergeten inkopen te doen!quote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb N&G + N&Tquote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je geen natuurprofiel doen. Ik heb ook biologie gehad vandaag, maar dat was leuk.
Dat komt goed :pquote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb je dan wel een bed voor mij?
Geen date, ik heb mannen tijdelijk afgezworen.quote:
Waarom ben je dan zenuwachtig?quote:Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen date, ik heb mannen tijdelijk afgezworen.
quote:
EM & NG hier. Tegenwoordig biologie in het engels.quote:
Omdat hij leuk is. En omdat t de eerste x is dat we afspreken.quote:Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zenuwachtig?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
EM & NG hier. Tegenwoordig biologie in het engels.Maar het was wel leuk, koolstofverbindingen, vetten, koolhydraten, eiwitten en die ene waarvan ik de naam alweer vergeten ben.
Ga je uit eten, of gewoon bij hem thuis?quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat hij leuk is. En omdat t de eerste x is dat we afspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
dan is het toch een date mutsquote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat hij leuk is. En omdat t de eerste x is dat we afspreken.
In Rotterdam= Nee.quote:
1e. Maar mijn biologie gaat wel wat verder dan dat van jou. +'quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb alles in het engels. Ik doe TTO (twee talig onderwijs). Welke klas zit je dan?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb NBT gebeld en de meet vindt bij haar thuis plaats
Dromen zijn bedrogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
1equote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Rotterdam= Nee.
[..]
1e. Maar mijn biologie gaat wel wat verder dan dat van jou. +'
Bij hem. En een huisgenoot van hem is een vriend van mijn broer.quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga je uit eten, of gewoon bij hem thuis?
Nee.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb NBT gebeld en de meet vindt bij haar thuis plaats
Oke, ik woon wel in het midden van nederland....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
voor de sex dusquote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij hem. En een huisgenoot van hem is een vriend van mijn broer.
[..]
Nee.Het is puur platonisch.
19. HBO je weetquote:
Waar dan wel ?quote:
Da's wel handy iddquote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke, ik woon wel in het midden van nederland....
Nee.quote:
Ohwquote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
19. HBO je weet
[..]
Waar dan wel ?
waar is die meet nu dan?quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Da's wel handy iddMaar ja... jij zal dat niet doen
Ik zeg toch oke!?quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Da's wel handy iddMaar ja... jij zal dat niet doen
Dat weet niemandquote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar is die meet nu dan?
meen je dit.. of?quote:
Buiten.quote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar staat het huis van NBT dan>?
Dat is al 7 jaar geleden johquote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OhwIk schrok al, 1e van de middelbare
Nijmegenquote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar is die meet nu dan?
Lullig hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kan toch niet komenMij maakt het niks uit waar het is
Juist! En zodat ik zelf niet hoef te koken.quote:
handigquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Juist! En zodat ik zelf niet hoef te koken.
15 januari dan? Een weekje later dusquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef NBT het volgende:
Oke andere datum dan?
En schijnbaar is de meet in nijmegen!
Nimwegenquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef NBT het volgende:
Oke andere datum dan?
De datum voor mij veranderen?quote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef NBT het volgende:
Oke andere datum dan?
Of vanmiddag rond 17:00?quote:
Dat is een eind reizen voor mequote:
Nee dan ben ik net klaar met werkenquote:
Volgens mij kan ik dan niet, tentamenweek enzo.quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
15 januari dan? Een weekje later dus
Slaap jij dan bij mij?quote:
Niks aan de hand dan tochquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is een eind reizen voor meMaar ik vind t prima
heb ik schoolquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
15 januari dan? Een weekje later dus
Niet als er een slaapplek is. Anders pas ikquote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Niks aan de hand dan tochVoor mij is het maar een half uurtje met de trein!
Nouhouww.... andere datum dan?quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dan niet, tentamenweek enzo.
[..]
Slaap jij dan bij mij?
Dan moet ik in Arnhem zijn.quote:
10 minuten. En het is een half uur als je vanaf de klomp gaat ja, vanaf west 5 kwartier.quote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Niks aan de hand dan tochVoor mij is het maar een half uurtje met de trein!
Voor mij ook a 2.20 minutenquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is een eind reizen voor meMaar ik vind t prima
de 15e? waarschijnlijk ben ik dan ongesteld dus geen sexquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dan niet, tentamenweek enzo.
[..]
Slaap jij dan bij mij?
Dat kleine stukje fiets ik wel naar de klompquote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik in Arnhem zijn.
[..]
10 minuten. En het is een half uur als je vanaf de klomp gaat ja, vanaf west 5 kwartier.
Ik moet het eerst nakijken dan, wat ik nu niet ga doen want ik ben bezig mijn praktijk voor te bereiden.quote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouhouww.... andere datum dan?Stel eens wat voor!
Maakt niet uit. Ik heb al een vriendinquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de 15e? waarschijnlijk ben ik dan ongesteld dus geen sex
Het moet maar. Je ziet dan wel eindelijk waar ik nu woon.quote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de 15e? waarschijnlijk ben ik dan ongesteld dus geen sex
Ja dan heb je tentamensquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet het eerst nakijken dan, wat ik nu niet ga doen want ik ben bezig mijn praktijk voor te bereiden.
ja maar....quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het moet maar. Je ziet dan wel eindelijk waar ik nu woon.
Nee, en ook nooit 's avonds. Beter dan een vriendin van mij, die heeft langer les dan ik, en kan 's avonds ook les hebben. Zelfde school, andere faculteit.quote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef NBT het volgende:
en wtf heeft iedereen school op zaterdag?
Ja maar Nijmegen is leuk. Tevens kan ik hier 3 mensen kwijt, 1 bij mij in bed en 2 op de grond, als ze zelf spul meenemen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
Als t in Nijmegen is, dan kom ik niet opdagen in ieder geval
Waar kom je dan wel opdagen?quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
Als t in Nijmegen is, dan kom ik niet opdagen in ieder geval
Dat heb ik ook wel ooit hoor. Gelukkig is dat wel zelden.quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, en ook nooit 's avonds. Beter dan een vriendin van mij, die heeft langer les dan ik, en kan 's avonds ook les hebben. Zelfde school, andere faculteit.
En dat weet jij omdat?quote:
Ik nooit, gebouw sluit ook om 17.30quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ooit hoor. Gelukkig is dat wel zelden.
Ja logisch,kan ik dan met jou mee misschien?quote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Nja ik heb het dan liever wat centraler. In Utrecht of in die contreien. Aangezien ik na de meet wel wil slapen
Wat mij betreft wel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja logisch,kan ik dan met jou mee misschien?
Ik ook op de HAN zitquote:
Rotterdam:quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
Pfff, nou datum = dus 15 januari, nu nog een definitieve locatie waar iedereen gelukkig van word!
Dan ben ik er ook niet. Andere meet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
Pfff, nou datum = dus 15 januari, nu nog een definitieve locatie waar iedereen gelukkig van word!
Oh en een activiteit.... off course!!quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
Fuuuuck, ik zie dat de week ervoor verkorte week is. Dus 15e kan niet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook op de HAN zitEn die week en de week daarna zijn tentamenweken volgens mij.
Ohw is dan die ene?quote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook niet. Andere meet.
doe laatste week van januari in Utrecht. Oke?quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
zaterdag 29 januari Stairway te Utrecht?quote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
doe laatste week van januari in Utrecht. Oke?
Wacht, daar heb ik helemaal geen geld voor, stomme concerten altijdquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
doe laatste week van januari in Utrecht. Oke?
is goedquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef NBT het volgende:
AHHHHHHHH, oke laten we verder vooruit plannen! 12 februari?
Valentijnsmeet?quote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef NBT het volgende:
AHHHHHHHH, oke laten we verder vooruit plannen! 12 februari?
Doen we!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |