Of vanmiddag rond 17:00?quote:
Dat is een eind reizen voor mequote:
Nee dan ben ik net klaar met werkenquote:
Volgens mij kan ik dan niet, tentamenweek enzo.quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
15 januari dan? Een weekje later dus
Slaap jij dan bij mij?quote:
Niks aan de hand dan tochquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is een eind reizen voor meMaar ik vind t prima
heb ik schoolquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
15 januari dan? Een weekje later dus
Niet als er een slaapplek is. Anders pas ikquote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Niks aan de hand dan tochVoor mij is het maar een half uurtje met de trein!
Nouhouww.... andere datum dan?quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dan niet, tentamenweek enzo.
[..]
Slaap jij dan bij mij?
Dan moet ik in Arnhem zijn.quote:
10 minuten. En het is een half uur als je vanaf de klomp gaat ja, vanaf west 5 kwartier.quote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Niks aan de hand dan tochVoor mij is het maar een half uurtje met de trein!
Voor mij ook a 2.20 minutenquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is een eind reizen voor meMaar ik vind t prima
de 15e? waarschijnlijk ben ik dan ongesteld dus geen sexquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dan niet, tentamenweek enzo.
[..]
Slaap jij dan bij mij?
Dat kleine stukje fiets ik wel naar de klompquote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik in Arnhem zijn.
[..]
10 minuten. En het is een half uur als je vanaf de klomp gaat ja, vanaf west 5 kwartier.
Ik moet het eerst nakijken dan, wat ik nu niet ga doen want ik ben bezig mijn praktijk voor te bereiden.quote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouhouww.... andere datum dan?Stel eens wat voor!
Maakt niet uit. Ik heb al een vriendinquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de 15e? waarschijnlijk ben ik dan ongesteld dus geen sex
Het moet maar. Je ziet dan wel eindelijk waar ik nu woon.quote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de 15e? waarschijnlijk ben ik dan ongesteld dus geen sex
Ja dan heb je tentamensquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet het eerst nakijken dan, wat ik nu niet ga doen want ik ben bezig mijn praktijk voor te bereiden.
ja maar....quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het moet maar. Je ziet dan wel eindelijk waar ik nu woon.
Nee, en ook nooit 's avonds. Beter dan een vriendin van mij, die heeft langer les dan ik, en kan 's avonds ook les hebben. Zelfde school, andere faculteit.quote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef NBT het volgende:
en wtf heeft iedereen school op zaterdag?
Ja maar Nijmegen is leuk. Tevens kan ik hier 3 mensen kwijt, 1 bij mij in bed en 2 op de grond, als ze zelf spul meenemen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
Als t in Nijmegen is, dan kom ik niet opdagen in ieder geval
Waar kom je dan wel opdagen?quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
Als t in Nijmegen is, dan kom ik niet opdagen in ieder geval
Dat heb ik ook wel ooit hoor. Gelukkig is dat wel zelden.quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, en ook nooit 's avonds. Beter dan een vriendin van mij, die heeft langer les dan ik, en kan 's avonds ook les hebben. Zelfde school, andere faculteit.
En dat weet jij omdat?quote:
Ik nooit, gebouw sluit ook om 17.30quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ooit hoor. Gelukkig is dat wel zelden.
Ja logisch,kan ik dan met jou mee misschien?quote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Nja ik heb het dan liever wat centraler. In Utrecht of in die contreien. Aangezien ik na de meet wel wil slapen
Wat mij betreft wel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja logisch,kan ik dan met jou mee misschien?
Ik ook op de HAN zitquote:
Rotterdam:quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
Pfff, nou datum = dus 15 januari, nu nog een definitieve locatie waar iedereen gelukkig van word!
Dan ben ik er ook niet. Andere meet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
Pfff, nou datum = dus 15 januari, nu nog een definitieve locatie waar iedereen gelukkig van word!
Oh en een activiteit.... off course!!quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
Fuuuuck, ik zie dat de week ervoor verkorte week is. Dus 15e kan niet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook op de HAN zitEn die week en de week daarna zijn tentamenweken volgens mij.
Ohw is dan die ene?quote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook niet. Andere meet.
doe laatste week van januari in Utrecht. Oke?quote:Op maandag 15 november 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
zaterdag 29 januari Stairway te Utrecht?quote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
doe laatste week van januari in Utrecht. Oke?
Wacht, daar heb ik helemaal geen geld voor, stomme concerten altijdquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
doe laatste week van januari in Utrecht. Oke?
is goedquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef NBT het volgende:
AHHHHHHHH, oke laten we verder vooruit plannen! 12 februari?
Valentijnsmeet?quote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef NBT het volgende:
AHHHHHHHH, oke laten we verder vooruit plannen! 12 februari?
Doen we!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |