Dan kennen we het net zo goed wel zeggen!quote:
Omdat ik dat erg leuk zou vinden!quote:
Jij hoort ook bij de GRTDOJW-groep dus komen jij. Anders volgen er represaillesquote:
Ik weet wel een leuke tent in Rotterdam, maar dat is voor een aantal mensen natuurlijk best ver wegquote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef NBT het volgende:
Maar help ff bedenken waar we gaan meeten en wat we gaan doen!
Vertel, alle opties zijn opties!quote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke tent in Rotterdam, maar dat is voor een aantal mensen natuurlijk best ver weg
Hoezo? Ik verveelde mequote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent echt niet goed he
Ja ik ook, elke keer moest ik lachen tijdens dat project, vragen ze wat is er? omgquote:
Ik had de saaiste dag vandaagquote:Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ook, elke keer moest ik lachen tijdens dat project, vragen ze wat is er? omg
Dankzij jou had ik niet echt een saaie dag meerquote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had de saaiste dag vandaag![]()
Biologie, scheikunde, natuurkunde, maatschappij leer, 2 uur wiskunde B
ik zal kijken of het uitkomtquote:
wordt ik dan het buitenbeentje ?quote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij hoort ook bij de GRTDOJW-groep dus komen jij. Anders volgen er represailles
Amigo's in Rotterdam. het is een leuke eetgelegenheid met leuke muziek. Ook is de muziek lekkerquote:
Haal jij me dan even op?quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Amigo's in Rotterdam. het is een leuke eetgelegenheid met leuke muziek. Ook is de muziek lekker
quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankzij jou had ik niet echt een saaie dag meer
Uiteraard en dan slaap je bij mij, aangezien ik vlakbij Rotterdam woonquote:Op maandag 15 november 2010 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haal jij me dan even op?
Niks reservebelgquote:Op maandag 15 november 2010 15:57 schreef tdrone het volgende:
ik weet neit of ik kom.. voor mij is alles ver weg namelijk (limburg)
inb4 zachte g, reservebelg, etc...
Moet je geen natuurprofiel doen. Ik heb ook biologie gehad vandaag, maar dat was leuk.quote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had de saaiste dag vandaag![]()
Biologie, scheikunde, natuurkunde, maatschappij leer, 2 uur wiskunde B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |