Ik hou niet van gezeikquote:Op maandag 15 november 2010 13:55 schreef NBT het volgende:
[..]
OMG!![]()
Als we dat gezeik nou allemaal achterwegen laten!
ik werd vroeger altijd gepest dus ik mocht nooit in iemands agenda schrijvenquote:Op maandag 15 november 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de evil comments in elkaars agenda over andere meiden. En dan kon ik weer liegen over waarom die andere meiden vooral niet in mn agenda mochten schrijven/kijken
Ssstquote:
Ik ben mn hele middelbare school gepest met het feit dat ik GEEN tieten hadquote:Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet van gezeik
Dus![]()
[..]
ik werd vroeger altijd gepest dus ik mocht nooit in iemands agenda schrijven
Was jij ook een buitenbeentje?quote:Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet van gezeik
Dus![]()
[..]
ik werd vroeger altijd gepest dus ik mocht nooit in iemands agenda schrijven
Aaahquote:Op maandag 15 november 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ssst![]()
[..]
Ik ben mn hele middelbare school gepest met het feit dat ik GEEN tieten had
Ja maar jij bent een jochiequote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aaah![]()
Ik juist met het feit dat ik ze wel had
quote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Ik hou op 12 december mijn kinderfeestje. Graag wil ik jullie allemaal uitnodigen.
Jullie zijn vanaf 14:00 welkom bij mij thuis. Jullie zullen rond 19:00 weer thuis afgezet worden, uiteraard met een gevulde maag.
Mocht je niet kunnen, laat dit dan even weten.
Tot dan!
ps, neem je zwemspullen en bowlingschoenen mee, maar ik verklap nog niet wat we gaan doen
Jaaaaquote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Ik hou op 12 december mijn kinderfeestje. Graag wil ik jullie allemaal uitnodigen.
Jullie zijn vanaf 14:00 welkom bij mij thuis. Jullie zullen rond 19:00 weer thuis afgezet worden, uiteraard met een gevulde maag.
Tot dan!
ps, neem je zwemspullen en bowlingschoenen mee, maar ik verklap nog niet wat we gaan doen
En moet je nou eens zienquote:Op maandag 15 november 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ssst![]()
[..]
Ik ben mn hele middelbare school gepest met het feit dat ik GEEN tieten had
behoorlijkquote:
Ik ben al mn klasgenoten voorbij jaquote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En moet je nou eens zien![]()
![]()
[..]
behoorlijkkreeg al vroeg jeugdpuistjes (groep8) dus
Ik was niet bepaald populair
Klinkt bekend, ik werd in de eerste klas Himalaya gebergte genoemtquote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En moet je nou eens zien![]()
![]()
[..]
behoorlijkkreeg al vroeg jeugdpuistjes (groep8) dus
Ik was niet bepaald populair
quote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Tot dan!
Heb je die nodig met sjoelenquote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Michhas het volgende:
Hoi.
Tot dan!
ik was altijd het pispaaltje, zelfs nadat ik daar van school afwas.quote:Op maandag 15 november 2010 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik werd in de eerste klas Himalaya gebergte genoemt
Waarom dat dan?quote:Op maandag 15 november 2010 14:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik was altijd het pispaaltje, zelfs nadat ik daar van school afwas.
alleen tegenwoordig lopen ze met grote bogen om me heen als ze me tegenkomen
sommige beginnen zelfs al vriendelijk hallo te zeggen.
en dan had je van dat plamuurspul en als je dat op deed was je ineens zo'n makeup barbiequote:Op maandag 15 november 2010 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik werd in de eerste klas Himalaya gebergte genoemt
respect dwing je af hequote:Op maandag 15 november 2010 14:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik was altijd het pispaaltje, zelfs nadat ik daar van school afwas.
alleen tegenwoordig lopen ze met grote bogen om me heen als ze me tegenkomen
sommige beginnen zelfs al vriendelijk hallo te zeggen.
ging naar een school waar veel adhd-ers zaten e.d. omdat ik dat zelf ook had.quote:
Je hebt ook ADHD? Gezellig manquote:Op maandag 15 november 2010 14:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
ging naar een school waar veel adhd-ers zaten e.d. omdat ik dat zelf ook had.
toen begon ik ineens leren motorjack's te dragen en wat machtigere vrienden te krijgen
quote:Op maandag 15 november 2010 14:03 schreef eNGine10 het volgende:
Alleen ooit gepest met m'n kat, die noemde ze dan viool omdat je daar snaren van kunt maken (schijnbaar)![]()
Verder eigenlijk nooit echt last van gehad
ik ben nog redelijk rustigquote:Op maandag 15 november 2010 14:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt ook ADHD? Gezellig manWordt een leuk kinderfeestje met 2 ADHD-ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |