Vlissing -> amsterdam in een sletquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef KapiteinT het volgende:
Ik vond die storing wel prima. Heb heerlijk een halfuurtje in de zon gezeten op het station.
Ik keek alleen wel vreemd op toen er een SLT langs reed met mensen er in. Als ik mij niet vergis was dit de intercity van Dordrecht/Vlissingen naar Amsterdam.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef KapiteinT het volgende:
Ik vond die storing wel prima. Heb heerlijk een halfuurtje in de zon gezeten op het station.
Ik keek alleen wel vreemd op toen er een SLT langs reed met mensen er in. Als ik mij niet vergis was dit de intercity van Dordrecht/Vlissingen naar Amsterdam.
Dit moet wel heel snel op te lossen zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ze hebben het systeem weer eens aangepast waardoor Actuele Vertrektijden er nu dus uit ligt.. incl de twitterdiensten (Dus mijn timeline is eindelijk eens rustig.)
Misschien was het een SLT met een defecte deurvergrendeling...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef ReisT het volgende:
En dat zijn dus de wissels bij Hoofddorp, niet op Schiphol zelf.
Alsof dat niet erg genoeg wasraakte er vanmiddag ook nog een SLeT defect op Amsterdam Amstel. Midden in de spits...
En dan sta je dus op Bijlmer waar ze omroepen dat de IC richting Utrecht niet rijdt en ze adviseren met de Sprinter te gaan en in Breukelen over te stappen. Terwijl die Sprinter dus stuk was...
Tweet ik zovaak over AS?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit moet wel heel snel op te lossen zijn.
Tenzij NS ActionScript zal gebruiken voor reisadviezen, maar dat is zeer onwaarschijnlijk...
Joepie ik ben echt blij met deze informatie die totaal niets toevoegt aan dit draadje... Op Somda en OHIH zijn ze wel nieuwsgierig naar deze info namelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Temlin het volgende:
Joepie vanochtend weer 15 minuten vertragen door overwegstoring tussen Didam en Zevenaar. Stonden ook aardig wat auto's bij de overwegen te wachten
Dat dacht ik wel. Ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ben ik nog wel benieuwd naar?
?? Mijn bericht gaat meer over treinen dan deze:quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef weps het volgende:
[..]
Joepie ik ben echt blij met deze informatie die totaal niets toevoegt aan dit draadje... Op Somda en OHIH zijn ze wel nieuwsgierig naar deze info namelijk.
Joepie deze post voegt ook niets toeNou beetje dan
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ben ik nog wel benieuwd naar?
quote:
quote:
Hoorde net op 3FM nog een verhaal over deze trein: door de defecte deuren werd die als leeg materieel naar Rotterdam gestuurd maar het achterste stel bleek helemaal niet leeg te zijn (was men even vergeten te checken)...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien was het een SLT met een defecte deurvergrendeling...
Dat ligt niet aan jou. SGMm is door de open inrichting gebouwd op vele capaciteit, terwijl Plan V overal hokjes heeft, waardoor er veel minder capaciteit is of lijkt te zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:42 schreef James1988 het volgende:
Weer Mat '64 in de 13600. Ligt het aan mij of bieden die krengen vrij weinig capaciteit in vergelijking met SGMm?
Of er een verschil is weet ik niet. Maar ICRm heeft tot zover ik weet geen magneetremmen dus dat remt neem ik aan iets minder krachtig. Hoewel je bij ICRm wel weer duidelijk een remlucht kan ruiken als er met 140km/u vol in de ankers wordt gegaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Fixers het volgende:
Zeg is er eigenlijk verschil tussen een snelremming en een noodremming? Ik maak zojuist er een van de eerste soort mee (volgens de omroep) maar ik hoor niet het gesis en gepiep waar je men over hoort. En zo enorm hard remmen vond ik het ook niet, niet echt spectaculair.....
't is overigens een geduwde IC (ICRm?) waar ik inzit.
Dus al die mensen die van Amsterdam Centraal/Amstel als sardientjes met de metro naar Bijlmer gingen, die deden dat nog voor niks ook?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef ReisT het volgende:
En dat zijn dus de wissels bij Hoofddorp, niet op Schiphol zelf.
Alsof dat niet erg genoeg wasraakte er vanmiddag ook nog een SLeT defect op Amsterdam Amstel. Midden in de spits...
En dan sta je dus op Bijlmer waar ze omroepen dat de IC richting Utrecht niet rijdt en ze adviseren met de Sprinter te gaan en in Breukelen over te stappen. Terwijl die Sprinter dus stuk was...
We waren net voorbij lage zwaluwe (richting breda) de vaart was er ook al een beetje uit. Maar inderdaad best wel een anticlimax. Ik kijk vast teveek westerns.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Of er een verschil is weet ik niet. Maar ICRm heeft tot zover ik weet geen magneetremmen dus dat remt neem ik aan iets minder krachtig. Hoewel je bij ICRm wel weer duidelijk een remlucht kan ruiken als er met 140km/u vol in de ankers wordt gegaan.
Een en ander is ook natuurlijk relatief, als je verwacht in de stoel tegen over te belanden bij een dergelijke remming dan is het inderdaad een anti-climax. Maar als je geen zitplek hebt dan moet je toch zorgen voor voldoende houvast. Het remt namelijk toch aardig pittig. Tenminste, in mijn beleving.
Er is geen verschil. Een snelremming is spoortaal en terwijl de burger spreekt over noodremming.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Fixers het volgende:
Zeg is er eigenlijk verschil tussen een snelremming en een noodremming? Ik maak zojuist er een van de eerste soort mee (volgens de omroep) maar ik hoor niet het gesis en gepiep waar je men over hoort. En zo enorm hard remmen vond ik het ook niet, niet echt spectaculair.....
't is overigens een geduwde IC (ICRm?) waar ik inzit.
Het toverwoord hierbij is dan uiteraard "staanplaatsen"quote:Op woensdag 17 november 2010 09:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou. SGMm is door de open inrichting gebouwd op vele capaciteit, terwijl Plan V overal hokjes heeft, waardoor er veel minder capaciteit is of lijkt te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |