|quote:Op maandag 15 november 2010 12:28 schreef beverton het volgende:
leuk... het newbie topic is veel leuker.
Ik heb er ook las van J.quote:
Met jesters?quote:Op maandag 15 november 2010 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik heb net een 14-jarige kkaaskkophoer tot prostitutie gedwongen.
Vrije ondernemers genieten onder Spruitlucht1 nóg meer belastingvoordeeltjes, inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
Krijg je daar geen subsidie voor ipv een kopje thee tegenwoordig?
Je moet niet denken, dat moet je overlaten aan mensen die dat wel kunnen.quote:Op maandag 15 november 2010 15:09 schreef stefanmathe het volgende:
Dacht dit topic gaat over dikke jetsers....
Jij hoort niet te bepalen, dat moet je overlaten aan mensen die leiderschap uitstralen...quote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet niet denken, dat moet je overlaten aan mensen die dat wel kunnen.
Ga eens snel wat straatkrantjes drukken ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef stefanmathe het volgende:
Jij hoort niet te bepalen, dat moet je overlaten aan mensen die leiderschap uitstralen...
Sta ik hier in de file op de a4quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:06 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry J ik had er geen zin an naar de Zwaagdijk te komen.
Hoe durven ze.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:28 schreef KingOfMars het volgende:
En dan krijg je ook nog eens geen post vandaag.
Ik heb vergadering over Electronisch wegen op de vorkheftruc lepels. EN dit via WIFI direct in ons ERP systeem gaan registreren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de consumentenbond zo op bezoek.
Wij verkopen nog leuke routertjes en AP's J.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb vergadering over Electronisch wegen op de vorkheftruc lepels. EN dit via WIFI direct in ons ERP systeem gaan registreren.
Ik hou dr van.
Hmmm sorry , er komen Cisco's AP's met een Cisco Management Switch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij verkopen nog leuke routertjes en AP's J.
Linksysquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm sorry , er komen Cisco's AP's met een Cisco Management Switch.
Preciesquote:
Neequote:
Hoezo J Hoezo .quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef KingOfMars het volgende:
Is het dan al bijna mijn wekelijkse vrije dag op woensdag?.
Mocht er iemand twijfelen, ze werken prima.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog iemand interesse in homeplugs?
En ondertussen wordt al je vuyghe pr0n en MSN-verkeer doorgesluisd naar de geheime server van Swets op de Kaaimaneilanden?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef NJ het volgende:
Mocht er iemand twijfelen, ze werken prima.
Ik heb ze gister ontvangenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Mocht er iemand twijfelen, ze werken prima.
En je pincode niet te vergeten.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En ondertussen wordt al je vuyghe pr0n en MSN-verkeer doorgesluisd naar de geheime server van Swets op de Kaaimaneilanden?
Normaal gesproken wel ze hebben allemaal dezelfde chipset, kan zijn dat je nog een oude firmware in die dingen heb zitten.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef KingOfMars het volgende:
Zou zo'n setje compatible zijn met die 2 die ik al van je heb Swets? Als je nog weet welke dat waren tenminste?
uhuh... ik heb er 1 op de router en dan 1 op de printer en 1 op de xbox. Maar... performance is natuurlijk niet heel erg wild. Dat schommelt ergens tussen 25 en 70Mbpsquote:Op woensdag 17 november 2010 10:39 schreef Tally het volgende:
Als ik bijvoorbeeld nog een setje zou kopen he, betekend dat dan dat ik er maar 1tje hoeft aan te sluiten op de router en de rest kan gebruiken voor aansluiten van hardware?
Performance is niet heel erg belangrijkquote:Op woensdag 17 november 2010 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
uhuh... ik heb er 1 op de router en dan 1 op de printer en 1 op de xbox. Maar... performance is natuurlijk niet heel erg wild. Dat schommelt ergens tussen 25 en 70Mbps
Nou ja, dat kan dusquote:Op woensdag 17 november 2010 13:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Performance is niet heel erg belangrijkDat er netwerkverbinding is, is wel belangrijk.
Zit bij hubbie heel erg tussen zijn oren
Goed dat ik het weet. Dank je!quote:
Ja misschien ik weet niet wat Wilders zijn grenzen zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, zo denkt Rutte er blijkbaar ook over, J.
En Wilders zou zelfs moord nog door de vingers zien om lekker uit de staatsruif te kunnen blijven eten.
Want er is zoveel anders leuks ?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil darts kijken, maar dat blijkt een opgave.
Star Wars beter dan heel veel! (Vooral de oude delen!)quote:
Voor of tegen de turken J ?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef KingOfMars het volgende:
Het staat trouwens 1-0 tegen Turkenstan J, dan weet je dat.
Duidelijk J.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ehm laat ik het zo zeggen: Arische Hollanders 1 - Turkennegerts 0.
Kom zeg, je weet toch dat Leila een gouden bikini vind.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:
Als dat prinsessenmokkel nog uit de kleren gaat dan screencaps svp.
Hij kent zn klassiekerts niet Swets.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kom zeg, je weet toch dat Leila een gouden bikini vind.
Goed topic.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb het nog..
Winter lijkt aanstaande, volgende week sneeuw?
Beetje jammer J.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Hij kent zn klassiekerts niet Swets.
ja nu wachten op telefoon of de cryo's goed zijn kan tot 13 uur durenquote:
Ik weet het!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:17 schreef Joene het volgende:
[..]
ja nu wachten op telefoon of de cryo's goed zijn kan tot 13 uur duren
Ja gelukt sort of met een hoop gedoequote:
Als jij een cryo overeenkomst hebt getekend is die in de vriezer.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef Tally het volgende:
Ja moet ik ook eigenlijk nog doen
Wij weten niet eens wat er met ons 3de eskimootje gebeurt is
Ja maar in die overeenkomst staat ook dat je de bevestiging thuis krijgt met hoeveel er in de vriezer zijn gegaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jij een cryo overeenkomst hebt getekend is die in de vriezer.
Als je dan maar wel je eigen embryo terug hebtquote:Op donderdag 18 november 2010 17:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar in die overeenkomst staat ook dat je de bevestiging thuis krijgt met hoeveel er in de vriezer zijn gegaan.
En dat heb ik dus nog steeds niet.
Daarbij leek het net alsof ze onze papieren niet wilde hebben
Ik werd geholpen zonder gegevens
Ik sla ff over dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Wil nou nog iemand homeplugs anders knal ik ze op V&A.
Oh ik ook, #topchef nuquote:
Pron ?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:08 schreef KingOfMars het volgende:
Vrouw ziek op bed, kleuter ook zo op bed brengen en dan de benen omhoog. Wat kijken we verder vanavond J?
Die heb ik niet ?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb ook niks meer klaar staan om te kijken. Godsakke.
Anders achter de Megadrive?
Die heb ik ook niet J ?quote:
Wel een commodore 64 met tapedeck ?quote:
Dat wel natuurlijk !quote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef KingOfMars het volgende:
Ja, ook leuk! Qua wachttijd kom je er dan wel de avond mee door iig!
De psp roeleert grote tijd. God of war, wipe out pure, silent hill, metal gear peace walker, resistance retribution, etc etcquote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet J ?
ik heb nog een old skool gameboy , een nintendo ds 2e generatie. , en een psp
ik moet zeggen Swets na Gran Turismo psp te hebben uitgespeeld heb ik het apparaat niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 18 november 2010 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De psp roeleert grote tijd. God of war, wipe out pure, silent hill, metal gear peace walker, resistance retribution, etc etc
Mwah dat doe ik maar even niet denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb er gewoon de kracht niet voor J. Zal wel de hele avond achter de flaptop blijven plakken.
ik weet het niet J, die van mij staat al een poosje uit ?quote:
Puik plan op zich J.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah dat doe ik maar even niet denk iknog een uurtje dan heb ik het wel gezien , klok ik er een pilsje of 2/3 in , doe ik ff tv, geef ik er een sjor an en ga slapen ?
Soms heb ik ze he , van die goede ideetjes dus.quote:
Je hebt je momenten J.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Soms heb ik ze he , van die goede ideetjes dus.
Naar Tjieterkstradeel?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef Joene het volgende:
Soms ook van die slechte zoals terloops laten vallen dat je wel een keertje naar utrecht wilt weer, NOU RAAD EENS wat ik fucking komende zaterdag ga doen terwijl heel fucking nederland sinterklaascadeaus gaat halen ?
OOOOOOOOOOOOOOH ik bedenk me op eens dat ik nog zo een philips ding heb wat geflopt isquote:Op donderdag 18 november 2010 19:45 schreef KingOfMars het volgende:
Swets had jij nou een een Dreamcast? Of Saturn? Of beide niet?
Nee naar SexBierum gewoon omdat ik dat de briljantste plaatsnaam vind 2 goede in 1 , maar goed met de trein naar fucking utreg dusquote:
Met de trein ook, super! Is Verzamelaarsjaarbeurs da's superkeicool J. Gaan vrouw en ik zondag heen!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee naar SexBierum gewoon omdat ik dat de briljantste plaatsnaam vind 2 goede in 1 , maar goed met de trein naar fucking utreg dus
Hoi Taly.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef Tally het volgende:
Mijn PSP heb ik sinds Milaan niet meer aangeraakt. Das ook ergens vorig jaar geweest
Waarom zaterdag?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee naar SexBierum gewoon omdat ik dat de briljantste plaatsnaam vind 2 goede in 1 , maar goed met de trein naar fucking utreg dus
Omdat H dat wil ?quote:
Wist je al dat ik me zaterdag niet zo lekker voelde j ?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met de trein ook, super! Is Verzamelaarsjaarbeurs da's superkeicool J. Gaan vrouw en ik zondag heen!
Moest je hamster niet afzwemmen oid?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Wist je al dat ik me zaterdag niet zo lekker voelde j ?
Ik ben er niet zaterdagquote:
Op zich wil ik wel. Maar ik ben niet in staat om moeilijke standjes te doen.quote:
Ben je in utrecht ? kom ik je wel tegen ?quote:
Bovenop zitten zal toch nog wel lukken?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Op zich wil ik wel. Maar ik ben niet in staat om moeilijke standjes te doen.
ik denk dat mn vissen net verdrinken in mn aquarium J.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Moest je hamster niet afzwemmen oid?
of gewoon die woknok recht in je face ?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bovenop zitten zal toch nog wel lukken?
Ik ben dan de hele dag in Veenendaal. Baby's shoppenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je in utrecht ? kom ik je wel tegen ?
Als het niet te lang duurt dan....quote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bovenop zitten zal toch nog wel lukken?
Als je daar baby's ken kopen waarom gaan H en ik dan naar het AMC ?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben dan de hele dag in Veenendaal. Baby's shoppen![]()
Als je zó enthousiast doet zal het wel ff duren T!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het niet te lang duurt dan....
Men jij begint al te Spritzen als ie nog niet eens tot an je ballen erin zit ,quote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je zó enthousiast doet zal het wel ff duren T!.
Zo die 13cm in 1x erin J! Jeweet!!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Men jij begint al te Spritzen als ie nog niet eens tot an je ballen erin zit ,
Kweeniequote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je daar baby's ken kopen waarom gaan H en ik dan naar het AMC ?
Oh. Nou. Dan zal het wel niet gaan. Of na verloop van tijd kan ik er niet meer af komen door de pijn in mijn bekken/heupen. Dus.........quote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je zó enthousiast doet zal het wel ff duren T!.
Als ze dat maar hebben ken !quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo die 13cm in 1x erin J! Jeweet!!
Komen in School Teens lesbische scenes voor? Dan die!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef KingOfMars het volgende:
Wat denk jij J? Big Naturals vol. 14 of School Teens 17?
Wat is nog haalbaar dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef Tally het volgende:
Oh. Nou. Dan zal het wel niet gaan. Of na verloop van tijd kan ik er niet meer af komen door de pijn in mijn bekken/heupen. Dus.........
Oh nou als je een mooi vol rasch arier tegen komt ! voor niet te duur laad hem / haar dan maar in.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef Tally het volgende:
[..]
KweenieMaar dat zei Mama vanmiddag.
We gaan baby's shoppen.
Ik moet hem nog downloaden he!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Komen in School Teens lesbische scenes voor? Dan die!
ik denk The Big Bang Bus Theory vol 1.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef KingOfMars het volgende:
Wat denk jij J? Big Naturals vol. 14 of School Teens 17?
Die woknok in je face denk ik j dat moet kennen!quote:
Uhm.. Ik op mijn rug.. Of doggystyle kan ook nog!quote:
Dan neem ik het voor je mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh nou als je een mooi vol rasch arier tegen komt ! voor niet te duur laad hem / haar dan maar in.
Ja maar kijk je niet waar het over gaat?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik moet hem nog downloaden he!
Deal!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm.. Ik op mijn rug.. Of doggystyle kan ook nog!
Vind ik ook. Hubbie niet. Dan issie zo klaar vindtiequote:
Dat heb ik andere standjes ook dus no prob 4 me.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hubbie niet. Dan issie zo klaar vindtie
Oh dan is Tnaflix leukerder vinnik !dan dus he.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat het xhamster word, wat spelen en daarna slapen!
Ja hoi.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat het xhamster word, wat spelen en daarna slapen!
Heet jij hamster....quote:
Zo vanquote:Op donderdag 18 november 2010 20:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee X! Daar onderteken ik ook altijd mee enzo!
Whehehehe.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat heb ik andere standjes ook dus no prob 4 me.
Ken k niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh dan is Tnaflix leukerder vinnik !dan dus he.
Hej X.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee X! Daar onderteken ik ook altijd mee enzo!
Ik had een Saturn.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:45 schreef KingOfMars het volgende:
Swets had jij nou een een Dreamcast? Of Saturn? Of beide niet?
Ik normaal ook.. Alleen op bed is zo'n klein filmpje mooi voor op mijn mediaplayert.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
Kleine flipmjes haal ik wel van het interwebz.
Ja, daar heb ik toch wel een aantal jaar met veel plezier op gegamed. Vooral de arcade games waren gaaf. Virtua cop I en II, Daytona, Sega Rally en natuurlijk het waanzinnige Panzer Dragoon. Daarnaast ook games als Quake en Duke Nukem 3D.quote:
Hmmmm.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb gewoon nog een setje homeplugs gevonden
Nu van de concurrent. Met 2 pluggen. 1 gewone en 1 met een 3 poorts switch EN wifi.
Ja dat ja: http://tweakers.net/price(...)-kit.html#tab:pricesquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh, één van die twee stekkers is ook nog eens een 3 poorts switch en wifi-accespoint?
The Voice.. Maar ik denk dat ik begintune niet eens haalquote:
Ik zat net te huilenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zit ook al aardig in te storten.
Mja met vlagenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zwanger zijn is toch eigenlijk gewoon 9 maanden ongesteld zijn? Qua humeur dus enzo?
Nou, wat een jankerd is dat geworden zeg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een gezeik op twitter over die jesters van Brab..
Ik volg het niet, samenvatting! Mag de tweets van Swets niet zien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een gezeik op twitter over die jesters van Brab..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik volg het niet, samenvatting! Mag de tweets van Swets niet zien.
Brab post foto op feestboek, jester vallen op, Swets zegt iets als puike jopen, brab is boos. En doet boos op de twittert.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik volg het niet, samenvatting! Mag de tweets van Swets niet zien.
Nou ze plaats een foto met beste jopen en iemand zeg "wat heb je toch een leuk gezichtje" Eh ja... alsof ook maar IEMAND daar naar keekquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Brab post foto op feestboek, jester vallen op, Swets zegt iets als puike jopen, brab is boos. En doet boos op de twittert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |