|quote:Op maandag 15 november 2010 12:28 schreef beverton het volgende:
leuk... het newbie topic is veel leuker.
Ik heb er ook las van J.quote:
Met jesters?quote:Op maandag 15 november 2010 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik heb net een 14-jarige kkaaskkophoer tot prostitutie gedwongen.
Vrije ondernemers genieten onder Spruitlucht1 nóg meer belastingvoordeeltjes, inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
Krijg je daar geen subsidie voor ipv een kopje thee tegenwoordig?
Je moet niet denken, dat moet je overlaten aan mensen die dat wel kunnen.quote:Op maandag 15 november 2010 15:09 schreef stefanmathe het volgende:
Dacht dit topic gaat over dikke jetsers....
Jij hoort niet te bepalen, dat moet je overlaten aan mensen die leiderschap uitstralen...quote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet niet denken, dat moet je overlaten aan mensen die dat wel kunnen.
Ga eens snel wat straatkrantjes drukken ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef stefanmathe het volgende:
Jij hoort niet te bepalen, dat moet je overlaten aan mensen die leiderschap uitstralen...
Sta ik hier in de file op de a4quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:06 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry J ik had er geen zin an naar de Zwaagdijk te komen.
Hoe durven ze.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:28 schreef KingOfMars het volgende:
En dan krijg je ook nog eens geen post vandaag.
Ik heb vergadering over Electronisch wegen op de vorkheftruc lepels. EN dit via WIFI direct in ons ERP systeem gaan registreren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de consumentenbond zo op bezoek.
Wij verkopen nog leuke routertjes en AP's J.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb vergadering over Electronisch wegen op de vorkheftruc lepels. EN dit via WIFI direct in ons ERP systeem gaan registreren.
Ik hou dr van.
Hmmm sorry , er komen Cisco's AP's met een Cisco Management Switch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij verkopen nog leuke routertjes en AP's J.
Linksysquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm sorry , er komen Cisco's AP's met een Cisco Management Switch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |