|quote:Op maandag 15 november 2010 12:28 schreef beverton het volgende:
leuk... het newbie topic is veel leuker.
Ik heb er ook las van J.quote:
Met jesters?quote:Op maandag 15 november 2010 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik heb net een 14-jarige kkaaskkophoer tot prostitutie gedwongen.
Vrije ondernemers genieten onder Spruitlucht1 nóg meer belastingvoordeeltjes, inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
Krijg je daar geen subsidie voor ipv een kopje thee tegenwoordig?
Je moet niet denken, dat moet je overlaten aan mensen die dat wel kunnen.quote:Op maandag 15 november 2010 15:09 schreef stefanmathe het volgende:
Dacht dit topic gaat over dikke jetsers....
Jij hoort niet te bepalen, dat moet je overlaten aan mensen die leiderschap uitstralen...quote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet niet denken, dat moet je overlaten aan mensen die dat wel kunnen.
Ga eens snel wat straatkrantjes drukken ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef stefanmathe het volgende:
Jij hoort niet te bepalen, dat moet je overlaten aan mensen die leiderschap uitstralen...
Sta ik hier in de file op de a4quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:06 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry J ik had er geen zin an naar de Zwaagdijk te komen.
Hoe durven ze.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:28 schreef KingOfMars het volgende:
En dan krijg je ook nog eens geen post vandaag.
Ik heb vergadering over Electronisch wegen op de vorkheftruc lepels. EN dit via WIFI direct in ons ERP systeem gaan registreren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de consumentenbond zo op bezoek.
Wij verkopen nog leuke routertjes en AP's J.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb vergadering over Electronisch wegen op de vorkheftruc lepels. EN dit via WIFI direct in ons ERP systeem gaan registreren.
Ik hou dr van.
Hmmm sorry , er komen Cisco's AP's met een Cisco Management Switch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij verkopen nog leuke routertjes en AP's J.
Linksysquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm sorry , er komen Cisco's AP's met een Cisco Management Switch.
Preciesquote:
Neequote:
Hoezo J Hoezo .quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef KingOfMars het volgende:
Is het dan al bijna mijn wekelijkse vrije dag op woensdag?.
Mocht er iemand twijfelen, ze werken prima.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog iemand interesse in homeplugs?
En ondertussen wordt al je vuyghe pr0n en MSN-verkeer doorgesluisd naar de geheime server van Swets op de Kaaimaneilanden?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef NJ het volgende:
Mocht er iemand twijfelen, ze werken prima.
Ik heb ze gister ontvangenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Mocht er iemand twijfelen, ze werken prima.
En je pincode niet te vergeten.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En ondertussen wordt al je vuyghe pr0n en MSN-verkeer doorgesluisd naar de geheime server van Swets op de Kaaimaneilanden?
Normaal gesproken wel ze hebben allemaal dezelfde chipset, kan zijn dat je nog een oude firmware in die dingen heb zitten.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef KingOfMars het volgende:
Zou zo'n setje compatible zijn met die 2 die ik al van je heb Swets? Als je nog weet welke dat waren tenminste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |