Neequote:
Hoezo J Hoezo .quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef KingOfMars het volgende:
Is het dan al bijna mijn wekelijkse vrije dag op woensdag?.
Mocht er iemand twijfelen, ze werken prima.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog iemand interesse in homeplugs?
En ondertussen wordt al je vuyghe pr0n en MSN-verkeer doorgesluisd naar de geheime server van Swets op de Kaaimaneilanden?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef NJ het volgende:
Mocht er iemand twijfelen, ze werken prima.
Ik heb ze gister ontvangenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Mocht er iemand twijfelen, ze werken prima.
En je pincode niet te vergeten.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En ondertussen wordt al je vuyghe pr0n en MSN-verkeer doorgesluisd naar de geheime server van Swets op de Kaaimaneilanden?
Normaal gesproken wel ze hebben allemaal dezelfde chipset, kan zijn dat je nog een oude firmware in die dingen heb zitten.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef KingOfMars het volgende:
Zou zo'n setje compatible zijn met die 2 die ik al van je heb Swets? Als je nog weet welke dat waren tenminste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |