quote:Op maandag 15 november 2010 11:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jawel. Jij vroeg naar specs en details van het protocol. Dat bleek je helemaal niet nodig te hebben. Dat is misleiding, dus vandaar dat ik afvraag waarom je dat doet.
Misschien kan Bankfurt je daar mee helpenquote:Op maandag 15 november 2010 12:14 schreef Reintji het volgende:
Maar tuinhek, ik zit hier op een ONI-MR en ben bezig met een voet. Ik krijg net niet de juiste mind-set te pakken.
Dan heeft die patiënt blijkbaar zijn/haar chip daar weten uit te schakelen met de kracht van zijn geest.quote:Op maandag 15 november 2010 12:14 schreef Reintji het volgende:
Maar tuinhek, ik zit hier op een ONI-MR en ben bezig met een voet. Ik krijg net niet de juiste mind-set te pakken.
Het is zelfs te vinden in de procedings van twee verschillende congressenquote:Op maandag 15 november 2010 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heeft die patiënt blijkbaar zijn/haar chip daar weten uit te schakelen met de kracht van zijn geest.
Okee alle gekheid op een stokje...ik hoop dat Bankfurt ophoudt met geforceerd geheimzinnig te doen en gewoon de feiten op tafel gaat gooien, zoals hij ook van anderen verwacht en wat A-Tuinhek mijns inziens ook helemaal prima heeft gedaan.
Serieus...als Tuinhek één of andere fascistische mindcontrolfreak was die met Siemensapparatuur mensen ging beïnvloeden, dan zou hij toch al die specificaties niet hier neerplempen?
Hartstikke top!quote:Op maandag 15 november 2010 12:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is zelfs te vinden in de procedings van twee verschillende congressenTis niet alsof het geheim is, wat ik gebruik. We zijn er juist trots op, omdat het redelijk dicht bij de state of the art zit voor dit type scanner.
Klopt. Als die specs beduidend anders zijn dan ze zeggen dan kan het hele apparaat gewoonweg niet werken. Leuk he, natuurkundequote:Op maandag 15 november 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke top!
Maar goed; stel dat het magnetisch veld van dat apparaat xact zou matchen met één of ander biologisch energieveld of whatever waardoor die MRI-scanner mindcontrol-effecten zou hebben; dan zou je toch gewoon beter kunnen LIEGEN over de specs?
Als alles op de wereld één groot complot is, ook in de ziekenzorg, dan kunnen Siemens en de ziekenzorg toch wel onderling de juiste specs doorgeven zodat de apparatuur gewoon goed gebruikt kan worden, maar dan kunnen ze aan de buitenwereld hele andere frequenties doorgeven om geen argwaan te wekken.
Then again; als die apparaten heel andere specs zouden hebben, zouden er uiteraard ook weer mensen zijn die zouden zeggen dat die specs sowieso al leugens zijn. Oftewel: je kunt het nooit goed doen.
Dat dus.quote:Op maandag 15 november 2010 12:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klopt. Als die specs beduidend anders zijn dan ze zeggen dan kan het hele apparaat gewoonweg niet werken. Leuk he, natuurkunde
Nee ik bedoel dat Siemens en de geneeskunde onder 1 hoedje zouden spelen, dus dat alleen zij de echte specs weten. Jij zou dus ook in het complot zitten, maar iets zegt me dat Bankfurt DIE conclusie al getrokken heeft!quote:Op maandag 15 november 2010 12:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klopt. Als die specs beduidend anders zijn dan ze zeggen dan kan het hele apparaat gewoonweg niet werken. Leuk he, natuurkunde
Ohjaquote:Op maandag 15 november 2010 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Siemens en de geneeskunde onder 1 hoedje zouden spelen, dus dat alleen zij de echte specs weten. Jij zou dus ook in het complot zitten, maar iets zegt me dat Bankfurt DIE conclusie al getrokken heeft!
quote:Op maandag 15 november 2010 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
OhjaIk zit natuurlijk weer in het complot. Begint bijna gebruikelijk te worden he?
Dude, you're SO busted!quote:Op maandag 15 november 2010 11:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nihil.
Alles.
Ik heb uitsluitsel over die Siemens MRI-scanners en over jou.
quote:Graag geen verwijzingen naar websites, eerdere posts van jou/andere gebruikers, graag jouw mening/visie
• Wat is de Illuminati ?
• Waarom is de Illuminati actief op deze aardkloot ?
• Hoe is de Illuminati ontstaan?
• Wie heeft hier opdracht toe gegeven ?
Allemaal lekker algemeen...
• Waarom zou de Illuminati alles willen controleren? Wat heeft dat voor'n zin ?
• Als zij de gehele economie en alles bezitten, waarom zouden ze dan ook nog eens controle willen over ons?
• Hoe zie jij dit in het grotere geheel ? Zijn hun ook actief op andere planeten? Werken ze samen met buitenaardse organisaties ?
• Waarom zouden ze ons DNA willen manipuleren ? Wat wordt hiermee behaald ?
Heb nog genoeg andere vragen...maar zou hier eerst eens antwoord op willen weten.. kan ik m'n vragen daarop aanpassen. Als je zou willen.. hou de antwoorden kort, geen behoefte aan copy/paste lappen tekst. Heb eerder een aantal vragen gepost in TRU, topic fouten in the matrix, maar sindsdien is daar geen enkel antwoord meer in gekomen... hoop nu toch op wat meer :-).
Ja, want ik had zaagsel in m'n kopquote:
Zelfs dat wordt lastigquote:Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat dus.
Tenzij,... er een gehele verborgen console beschikbaar is voor de fabrikant alleen die synchroon aan de patiëntenprotocollen werkt. Vraag aan Bankfurt is dan ook waarom er dan alleen maar een selecte patiënten groep wordt opgeroepen?
Maar everything you think you know is wrong!quote:Op maandag 15 november 2010 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zelfs dat wordt lastigZeker hier met de home made sequenties. Als de scanner stiekem ook andere dingen doet dan werken die niet meer zoals je verwacht.
Dan hebben ze ook de gehele geschiedenis van NMR, wat niets met medische toepassingen te maken heeft, ook volledig onder de duimquote:Op maandag 15 november 2010 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar everything you think you know is wrong!
Misschien is alle kennis die je in je opleiding hebt opgedaan wel iets wat er zijdelings mee te maken heeft, maar wat feitelijk alleen via-via de échte werking activeert!
Maar je weet toch dat scholen ook 1 grote fascistische leugenaarsbende bij elkaar zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 13:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan hebben ze ook de gehele geschiedenis van NMR, wat niets met medische toepassingen te maken heeft, ook volledig onder de duim
Dat zal het zijnquote:Op maandag 15 november 2010 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat scholen ook 1 grote fascistische leugenaarsbende bij elkaar zijn?
We zijn gewoon droontjes en worden op alle terreinen gehersenspoeld!
Ik heb geen idee waar ik dan wat van begrepen zou moeten hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wacht jij maar af,
Coolguy heeft er tenminste iets van begrepen.
Ja, en ik vind de antwoorden die hij geeft stuitend. Maar vooral...eng. Want als dit echt is wat Bankfurt denkt dan...tja...dan gaat het niet zo heel goed met 'm.quote:Op maandag 15 november 2010 13:33 schreef ToT het volgende:
Ow hier wordt trouwens wel wat op vragen in gegaan: Vraag en Antwoord met Coolguy: implants, bio-implants en programming
Uhuh... dat kan je wel zeggen ja.quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en ik vind de antwoorden die hij geeft stuitend. Maar vooral...eng. Want als dit echt is wat Bankfurt denkt dan...tja...dan gaat het niet zo heel goed met 'm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |