abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2010 @ 11:51:54 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88732669
Vervolgje op een discussie uit dit topic:
Zou jij een betaalchip-implantaat weigeren?

De vraag van mij aan Bankfurt was welk deel van het meetprotocol / de pulse sequence van een MRI programmerend werkt.

Laatste post:
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jawel. Jij vroeg naar specs en details van het protocol. Dat bleek je helemaal niet nodig te hebben. Dat is misleiding, dus vandaar dat ik afvraag waarom je dat doet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_88733140
Bankfurt, wil je alsjeblieft niet zo geheimzinnig doen alsof je ineens iets duisters gevonden zou hebben, maar dat lekker niet met ons wil delen?
Dit wekt, gecombineerd met het feit dat je niet op onze vragen in wil gaan, HEEL sterk de indruk dat je gewoon vastgeluld bent en dat niet wil erkennen door op deze krampachtige manier de discussie uit de weg te gaan.

Als je echt denkt iets gevonden te hebben, gooi het dan gewoon op tafel.
pi_88733529
Maar tuinhek, ik zit hier op een ONI-MR en ben bezig met een voet. Ik krijg net niet de juiste mind-set te pakken.
  maandag 15 november 2010 @ 12:26:07 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88733921
quote:
18s.gif Op maandag 15 november 2010 12:14 schreef Reintji het volgende:
Maar tuinhek, ik zit hier op een ONI-MR en ben bezig met een voet. Ik krijg net niet de juiste mind-set te pakken.
Misschien kan Bankfurt je daar mee helpen ;) Ik zit nu een diffussie scan te doen van het brein.
Onikaan ni ov dovah
pi_88733943
quote:
18s.gif Op maandag 15 november 2010 12:14 schreef Reintji het volgende:
Dan heeft die patiënt blijkbaar zijn/haar chip daar weten uit te schakelen met de kracht van zijn geest.

Okee alle gekheid op een stokje...ik hoop dat Bankfurt ophoudt met geforceerd geheimzinnig te doen en gewoon de feiten op tafel gaat gooien, zoals hij ook van anderen verwacht en wat A-Tuinhek mijns inziens ook helemaal prima heeft gedaan.

Serieus...als Tuinhek één of andere fascistische mindcontrolfreak was die met Siemensapparatuur mensen ging beïnvloeden, dan zou hij toch al die specificaties niet hier neerplempen?
  maandag 15 november 2010 @ 12:30:27 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88734070
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan heeft die patiënt blijkbaar zijn/haar chip daar weten uit te schakelen met de kracht van zijn geest.

Okee alle gekheid op een stokje...ik hoop dat Bankfurt ophoudt met geforceerd geheimzinnig te doen en gewoon de feiten op tafel gaat gooien, zoals hij ook van anderen verwacht en wat A-Tuinhek mijns inziens ook helemaal prima heeft gedaan.

Serieus...als Tuinhek één of andere fascistische mindcontrolfreak was die met Siemensapparatuur mensen ging beïnvloeden, dan zou hij toch al die specificaties niet hier neerplempen?
Het is zelfs te vinden in de procedings van twee verschillende congressen :) Tis niet alsof het geheim is, wat ik gebruik. We zijn er juist trots op, omdat het redelijk dicht bij de state of the art zit voor dit type scanner.
Onikaan ni ov dovah
pi_88734243
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is zelfs te vinden in de procedings van twee verschillende congressen :) Tis niet alsof het geheim is, wat ik gebruik. We zijn er juist trots op, omdat het redelijk dicht bij de state of the art zit voor dit type scanner.
Hartstikke top! :)

Maar goed; stel dat het magnetisch veld van dat apparaat xact zou matchen met één of ander biologisch energieveld of whatever waardoor die MRI-scanner mindcontrol-effecten zou hebben; dan zou je toch gewoon beter kunnen LIEGEN over de specs?
Als alles op de wereld één groot complot is, ook in de ziekenzorg, dan kunnen Siemens en de ziekenzorg toch wel onderling de juiste specs doorgeven zodat de apparatuur gewoon goed gebruikt kan worden, maar dan kunnen ze aan de buitenwereld hele andere frequenties doorgeven om geen argwaan te wekken.

Then again; als die apparaten heel andere specs zouden hebben, zouden er uiteraard ook weer mensen zijn die zouden zeggen dat die specs sowieso al leugens zijn. Oftewel: je kunt het nooit goed doen.
pi_88734522
Maar dat zou toch ook niet werken? Als MR-natuurkundige ben je vaak in staat zelf je pulse-sequences te programmeren die uiteindelijk (hopelijk) tot een verwacht resultaat leiden. Als een bedrijf "liegt" over die variabelen dan zou het onmogelijk zijn zelf pulse-sequences te programmeren en/of veranderen.
  maandag 15 november 2010 @ 12:45:45 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88734529
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Hartstikke top! :)

Maar goed; stel dat het magnetisch veld van dat apparaat xact zou matchen met één of ander biologisch energieveld of whatever waardoor die MRI-scanner mindcontrol-effecten zou hebben; dan zou je toch gewoon beter kunnen LIEGEN over de specs?
Als alles op de wereld één groot complot is, ook in de ziekenzorg, dan kunnen Siemens en de ziekenzorg toch wel onderling de juiste specs doorgeven zodat de apparatuur gewoon goed gebruikt kan worden, maar dan kunnen ze aan de buitenwereld hele andere frequenties doorgeven om geen argwaan te wekken.

Then again; als die apparaten heel andere specs zouden hebben, zouden er uiteraard ook weer mensen zijn die zouden zeggen dat die specs sowieso al leugens zijn. Oftewel: je kunt het nooit goed doen.
Klopt. Als die specs beduidend anders zijn dan ze zeggen dan kan het hele apparaat gewoonweg niet werken. Leuk he, natuurkunde :)
Onikaan ni ov dovah
pi_88735125
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Klopt. Als die specs beduidend anders zijn dan ze zeggen dan kan het hele apparaat gewoonweg niet werken. Leuk he, natuurkunde :)
Dat dus.

Tenzij,... er een gehele verborgen console beschikbaar is voor de fabrikant alleen die synchroon aan de patiëntenprotocollen werkt. Vraag aan Bankfurt is dan ook waarom er dan alleen maar een selecte patiënten groep wordt opgeroepen?
pi_88735179
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat Siemens en de geneeskunde onder 1 hoedje zouden spelen, dus dat alleen zij de echte specs weten. Jij zou dus ook in het complot zitten, maar iets zegt me dat Bankfurt DIE conclusie al getrokken heeft!
  maandag 15 november 2010 @ 13:11:03 #12
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88735255
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat Siemens en de geneeskunde onder 1 hoedje zouden spelen, dus dat alleen zij de echte specs weten. Jij zou dus ook in het complot zitten, maar iets zegt me dat Bankfurt DIE conclusie al getrokken heeft!
Ohja O-) Ik zit natuurlijk weer in het complot. Begint bijna gebruikelijk te worden he?
Onikaan ni ov dovah
pi_88735305
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ohja O-) Ik zit natuurlijk weer in het complot. Begint bijna gebruikelijk te worden he?
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nihil.

Alles.

Ik heb uitsluitsel over die Siemens MRI-scanners en over jou.
Dude, you're SO busted! :P
  maandag 15 november 2010 @ 13:13:01 #14
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_88735311
Komt hier nog antwoord op Bankfurt ??

quote:
Graag geen verwijzingen naar websites, eerdere posts van jou/andere gebruikers, graag jouw mening/visie

• Wat is de Illuminati ?
• Waarom is de Illuminati actief op deze aardkloot ?
• Hoe is de Illuminati ontstaan?
• Wie heeft hier opdracht toe gegeven ?

Allemaal lekker algemeen :) ...

• Waarom zou de Illuminati alles willen controleren? Wat heeft dat voor'n zin ?
• Als zij de gehele economie en alles bezitten, waarom zouden ze dan ook nog eens controle willen over ons?
• Hoe zie jij dit in het grotere geheel ? Zijn hun ook actief op andere planeten? Werken ze samen met buitenaardse organisaties ?
• Waarom zouden ze ons DNA willen manipuleren ? Wat wordt hiermee behaald ?

Heb nog genoeg andere vragen...maar zou hier eerst eens antwoord op willen weten.. kan ik m'n vragen daarop aanpassen. Als je zou willen.. hou de antwoorden kort, geen behoefte aan copy/paste lappen tekst. Heb eerder een aantal vragen gepost in TRU, topic fouten in the matrix, maar sindsdien is daar geen enkel antwoord meer in gekomen... hoop nu toch op wat meer :-).
  maandag 15 november 2010 @ 13:16:15 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88735381
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:12 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Dude, you're SO busted! :P
Ja, want ik had zaagsel in m'n kop :P
Onikaan ni ov dovah
  maandag 15 november 2010 @ 13:17:18 #16
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88735415
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef Reintji het volgende:

[..]

Dat dus.

Tenzij,... er een gehele verborgen console beschikbaar is voor de fabrikant alleen die synchroon aan de patiëntenprotocollen werkt. Vraag aan Bankfurt is dan ook waarom er dan alleen maar een selecte patiënten groep wordt opgeroepen?
Zelfs dat wordt lastig :) Zeker hier met de home made sequenties. Als de scanner stiekem ook andere dingen doet dan werken die niet meer zoals je verwacht.
Onikaan ni ov dovah
pi_88735452
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zelfs dat wordt lastig :) Zeker hier met de home made sequenties. Als de scanner stiekem ook andere dingen doet dan werken die niet meer zoals je verwacht.
Maar everything you think you know is wrong! :P

Misschien is alle kennis die je in je opleiding hebt opgedaan wel iets wat er zijdelings mee te maken heeft, maar wat feitelijk alleen via-via de échte werking activeert! :P
  maandag 15 november 2010 @ 13:23:02 #18
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88735568
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Maar everything you think you know is wrong! :P

Misschien is alle kennis die je in je opleiding hebt opgedaan wel iets wat er zijdelings mee te maken heeft, maar wat feitelijk alleen via-via de échte werking activeert! :P
Dan hebben ze ook de gehele geschiedenis van NMR, wat niets met medische toepassingen te maken heeft, ook volledig onder de duim :D
Onikaan ni ov dovah
  maandag 15 november 2010 @ 13:23:47 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88735597
Bio-resonerende nulpuntsenergie vind post.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88735609
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan hebben ze ook de gehele geschiedenis van NMR, wat niets met medische toepassingen te maken heeft, ook volledig onder de duim :D
Maar je weet toch dat scholen ook 1 grote fascistische leugenaarsbende bij elkaar zijn? :)
We zijn gewoon droontjes en worden op alle terreinen gehersenspoeld! :)
  maandag 15 november 2010 @ 14:13:08 #22
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88737305
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Maar je weet toch dat scholen ook 1 grote fascistische leugenaarsbende bij elkaar zijn? :)
We zijn gewoon droontjes en worden op alle terreinen gehersenspoeld! :)
Dat zal het zijn ;) De grote kans voor bankfurt om daar een deel van recht te zetten.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 14:37:45 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_88738149
Dus dan zit ik zo het topic te lezen waar in de OP naar verwezen wordt, en dan kom ik ineens deze post tegen.

quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wacht jij maar af,

Coolguy heeft er tenminste iets van begrepen.
Ik heb geen idee waar ik dan wat van begrepen zou moeten hebben :D in een ander topic dat Bankfurt heeft geopend n.a.v. een aantal vragen van mij ben ik een aantal keer ingegaan op wat hij zegt, maar, in geen enkel geval ben ik het met hem eens. Ik vind het incoherent gebral wat heer Bankfurt laat zien in dat topic, en zoals ik daar ook al aangaf, eigenlijk een beetje eng.

Wat wel jammer is is dat ik, na eea gelezen te hebben in dit topic en het topic waarnaar verwezen wordt, dat Bankfurt inderdaad vastgeluld is maar dat niet wil toegeven.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 14:39:17 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_88738195
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:33 schreef ToT het volgende:
Ow hier wordt trouwens wel wat op vragen in gegaan: Vraag en Antwoord met Coolguy: implants, bio-implants en programming
Ja, en ik vind de antwoorden die hij geeft stuitend. Maar vooral...eng. Want als dit echt is wat Bankfurt denkt dan...tja...dan gaat het niet zo heel goed met 'm.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 15 november 2010 @ 15:02:17 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88739023
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en ik vind de antwoorden die hij geeft stuitend. Maar vooral...eng. Want als dit echt is wat Bankfurt denkt dan...tja...dan gaat het niet zo heel goed met 'm.
Uhuh... dat kan je wel zeggen ja.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')