abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88732081
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:22 schreef fokthesystem het volgende:

Idem als hij bij elke media-scheet als een 1-man-volksgericht de boel zonder wederhoor 'opblaast'.
Slachtoffer (soldate) blijkt vriendin, alles vrijwillig toen, noemt hem een lieve man.
Waar zijn de aangiftes / veroordelingen van buurtterreur, heb ik iets gemist?
Het is je ontgaan dat hij veroordeeld is door een militaire rechtbank? Dat gebeurde ver voor dit tokkie iets met Wilders van doen had overigens.
pi_88732082
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Klaudias het volgende:

Ja, want als er iets in een andere krant al staat, dan mag jouw krant er natuurlijk niet over berichten. :')
Je snapt de strekking niet, concludeert aldus foutief, en bent daar mee in een groot deel v/h fok gezelschap.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88732108
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je snapt de strekking niet, concludeert aldus foutief, en bent daar mee in een groot deel v/h fok gezelschap.
Ik snap de strekking wel degelijk. Je bent er vandaag gewoon voor de eerste keer in je leven er achter gekomen dat er verschillende kranten bestaan.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_88732184
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 11:33 schreef Klaudias het volgende:

Ik snap de strekking wel degelijk. Je bent er vandaag gewoon voor de eerste keer in je leven er achter gekomen dat er verschillende kranten bestaan.
Ben je 4 geworden vandaag?

Anyway, wilders kan dit best wel gebruiken, ook op langere termijn, de media waren te happig en lieten steekjes vallen, evenzo justitie met het verdwenen dossier dat bij rtl kwam e.d.
Dus nu maar hopen dat men ergens peilt of pollt : willen we herverkiezingen door deze kwestie?
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88732228
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Er is zo een kerkse krant, hun site gaat 'dicht' op zondag, bij trouw is dat niet.
Kik er es an m'n jong: http://www.trouw.nl/relig(...)t_uit_vrije_wil.html
De site wordt wel bijgewerkt op zondag, maar het is niet gek dat artikelen die deze morgen prominent in de krant staan, ook deze morgen prominent op de website komen te staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2010 11:37:15 ]
pi_88732262
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:30 schreef fokthesystem het volgende:
-knip-
Reageer aub in een aaneengesloten lap tekst. Ik vind het gruwelijk irritant om vier verschillende stukjes tekst te moeten quoten.

Allereerst vind ik weer typisch dat jij de schuld in de schoenen schuift van de media. Die zijn echter niet verantwoordelijk van het lastige parket waar Lucassen zich in heeft gemanouvreerd. Kranten zijn de afgelopen dagen naarstig op zoek gegaan naar reacties van betrokkenen. Als die vervolgens vertellen dat de meisjes werden gedwongen sex te hebben, dan schrijf je daar natuurlijk een artikel over. Je hebt ook geen keus als krant aangezien Lucassen tot dusver zijn kaken stijf houdt.

Verder heb ik nooit beweerd dat de dame in kwestie liegt. Maar nogmaals; een zwaluw maakt nog geen zomer. Het betekent jack shit wanneer zo'n dame beweert dat Lucassen een lieve vent is. Ik ken ook gasten die gek zijn met hun vriendin, maar 's weekends iemand in puin slaan na het stappen.

En natuurlijk zijn er meer mensen als Lucassen: agressieve eikels met een kort lontje. Dat geeft verder niet, maar het is nogal dubieus wanneer zo'n labiele klootzak optreedt als fractielid van een partij die fel stelling neemt tegen hufterigheid op straat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88732265
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef Sloggi het volgende:

De site wordt wel bijgewerkt op zondag, maar het is niet gek dat artikelen die deze morgen prominent in de krant staan, ook deze morgen prominent op de website komen te staan.
Wat bij mijn weten wel nieuws is is het plaatsen van een scoop op 2 dagen op plek '1'
pi_88732404
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef KoosVogels het volgende:

Reageer aub in een aaneengesloten lap tekst. Ik vind het gruwelijk irritant om vier verschillende stukjes tekst te moeten quoten.
Jammer joh, want zo gaat dat de hele tijd en niet alleen ik doe dat, zeg maar gerust de meerderheid, en ik doe het uiteraard zoals ik goed acht.

quote:
Allereerst vind ik weer typisch dat jij de schuld in de schoenen schuift van de media.
De schuld? welke schuld van wat?

quote:
Die zijn echter niet verantwoordelijk van het lastige parket waar Lucassen zich in heeft gemanouvreerd.
Jawel, sec genomen wel. Het was immers een niet meer zichtbaar parket, met schade en toen reeds gerepareerd.

quote:
Kranten zijn de afgelopen dagen naarstig op zoek gegaan naar reacties van betrokkenen. Als die vervolgens vertellen dat de meisjes werden gedwongen sex te hebben, dan schrijf je daar natuurlijk een artikel over. Je hebt ook geen keus als krant aangezien Lucassen tot dusver zijn kaken stijf houdt.
En toen was er die vriendin uit die groep, of miste je dat? 18 was ze net en ze kreeg een off-site relatie met hem en beschrijft hem als een lieve man.

quote:
Verder heb ik nooit beweerd dat de dame in kwestie liegt. Maar nogmaals; een zwaluw maakt nog geen zomer. Het betekent jack shit wanneer zo'n dame beweert dat Lucassen een lieve vent is. Ik ken ook gasten die gek zijn met hun vriendin, maar 's weekends iemand in puin slaan na het stappen.
Daar ga je weer, jouw 'ervaring' uit 2e hand is geen natuurwet hoor.

quote:
En natuurlijk zijn er meer mensen als Lucassen: agressieve eikels met een kort lontje. Dat geeft verder niet, maar het is nogal dubieus wanneer zo'n labiele klootzak optreedt als fractielid van een partij die fel stelling neemt tegen hufterigheid op straat.
Stel dat er iemand is die 'de waarheid kent', zeg maar G-d ziet alles, dan ben ik er van overtuigd dat er in de kamer ergere zitten en zaten ooit, van wie collegae wel e.e.a. wisten, maar de media blijkbaar niet of die (-media) werd gewoon het zwijgen opgelegd.
Als de media 1 van de smeeroliën is in de maatschappij, dan heeft NL er 1 van afgewerkte banenenolie.
pi_88732601
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wat bij mijn weten wel nieuws is is het plaatsen van een scoop op 2 dagen op plek '1'
Weet je ook eens een keer hoe Marokkanen zich voelen.
pi_88732626
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:42 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Jammer joh, want zo gaat dat de hele tijd en niet alleen ik doe dat, zeg maar gerust de meerderheid, en ik doe het uiteraard zoals ik goed acht.

[..]

De schuld? welke schuld van wat?

[..]

Jawel, sec genomen wel. Het was immers een niet meer zichtbaar parket, met schade en toen reeds gerepareerd.

[..]

En toen was er die vriendin uit die groep, of miste je dat? 18 was ze net en ze kreeg een off-site relatie met hem en beschrijft hem als een lieve man.

[..]

Daar ga je weer, jouw 'ervaring' uit 2e hand is geen natuurwet hoor.

[..]

Stel dat er iemand is die 'de waarheid kent', zeg maar G-d ziet alles, dan ben ik er van overtuigd dat er in de kamer ergere zitten en zaten ooit, van wie collegae wel e.e.a. wisten, maar de media blijkbaar niet of die (-media) werd gewoon het zwijgen opgelegd.
Als de media 1 van de smeeroliën is in de maatschappij, dan heeft NL er 1 van afgewerkte banenenolie.
En daar ga je weer. Die gemene Nederlandse media hebben het gemunt op de PVV. Want als andere partijen crimineel tuig binnen de gelederen hebben, dan wordt dat stelselmatig onder het tapijt geveegd. Waar baseer jij die aanname op. Is dat jouw ervaring? Want hierboven beweer jij dat de ervaringen van een persoon niet leidend mogen zijn.

Verder snap ik niet waarom jij de wandaden van Lucassen bagetalliseert. Volgens jou zeggen de reacties van boze buurtbewoners weinig tot niets, enkel omdat zijn 18-jarige scharrel roept dat Lucassen een lieve man is. Waarom hecht jij meer waarde aan de verklaring van die meid, dan aan de rest van de reaguurders?
  maandag 15 november 2010 @ 11:52:29 #36
104871 remlof
Europees federalist
pi_88732760
quote:
Vuige slinkse journalisten! :(

Word trouwens stront-sacherijnig van figuren als fokthesystem die altijd maar klagen over de gemene media.
pi_88732890
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
Waarom hecht jij meer waarde aan de verklaring van die meid, dan aan de rest van de reaguurders?
Verkeerde site, reaguurders :) pikken je peers hier dat wel? :)

Het is de eerste bewezen 'hands-on' getuige :) , die vriendin, waar ook de rechter iets van wist indertijd, hoorde, en iets mee deed qua straf-zwaarte.

quote:
En daar ga je weer. Die gemene Nederlandse media hebben het gemunt op de PVV
.

Zeker weten, da's feit en geen fictie gebleken meer dan eens.

quote:
Want als andere partijen crimineel tuig binnen de gelederen hebben, dan wordt dat stelselmatig onder het tapijt geveegd. Waar baseer jij die aanname op. Is dat jouw ervaring? Want hierboven beweer jij dat de ervaringen van een persoon niet leidend mogen zijn.
Mijn observering is uit eerste hand, geen hear-say 'ervaring'.

quote:
Verder snap ik niet waarom jij de wandaden van Lucassen bagetalliseert. Volgens jou zeggen de reacties van boze buurtbewoners weinig tot niets, enkel omdat zijn 18-jarige scharrel roept dat Lucassen een lieve man is.
Men roept zo veel, nu al blijkt dat de feiten toch wel anders liggen her en der, pas op de plaats en hoeden voor smaad/laster is wel zo opportuun nu.
Ik ben zelfs anti-pvv echter net zo erg of nog erger is media die niet neutraal zijn, hetzen en zelden of nooit uit eigen(!) beweging rectificeren.
pi_88732922
quote:
Dat zijn gewoon geld-hoeren die alles wat de politiek-domme tokkies beroert aangaande den haag in pecunia willen omgieten.
  maandag 15 november 2010 @ 12:02:04 #40
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_88733073

Ongelukkig foutje in het onderschrift :')
pi_88733074
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

[..]

Verkeerde site, reaguurders :) pikken je peers hier dat wel? :)

Het is de eerste bewezen 'hands-on' getuige :) , die vriendin, waar ook de rechter iets van wist indertijd, hoorde, en iets mee deed qua straf-zwaarte.

[..]

.

Zeker weten, da's feit en geen fictie gebleken meer dan eens.

[..]

Mijn observering is uit eerste hand, geen hear-say 'ervaring'.

[..]

Men roept zo veel, nu al blijkt dat de feiten toch wel anders liggen her en der, pas op de plaats en hoeden voor smaad/laster is wel zo opportuun nu.
Ik ben zelfs anti-pvv echter net zo erg of nog erger is media die niet neutraal zijn, hetzen en zelden of nooit uit eigen(!) beweging rectificeren.
Twee dingen: allereest zijn buurtgenoten van Lucassen geinterviewd. Dat zijn dus hands-on verklaringen, zoals jij dat zo mooi noemt. Daarnaast doe je een nogal gewaagde uitspraak. Je meent bewijs te hebben van criminele Kamerleden wier acties onder het tapijt zijn geschoven. Man man, je hebt een dikke vette scoop in handen. Mail die shit naar mij en ik schrijf een dijk van een verhaal over die incidenten. Of wordt dat lastig omdat je het gewoon uit je duim zuigt?
pi_88733197
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ook een strategie. En Wilders lijkt er nog mee weg te kunnen komen ook als je naar de peiling van gisteren kijkt....
die peiling is meestal grotendels al gemaakt voor donderdag en daarin zijn effecten van iets dat pas donderdag echt in het nieuws kwam nauwelijks mee te wegen...
Op termijn gaat ook juist de handelswijze van Wilders nu doorwerken en ik heb niet het idee dat het 'stilletjes afwachten of het overgaat' erg goed werkt op termijn...

Ook bv Verdonk verloor op haar hogtepunt en toen de schandalen kwamen/liepen in de puibliciteit niet ineens al haar stemmen... wél een hoop vertrouwen bij haar achterban en juist haar 'onzichtbaarheid' deden op termijn de rest...

Wilders zal nu de aanval moeten terugvinden, niet afwachten, maar imho pro-actief reageren...
wél is het een probleem voor hem dat de enige pro-actieve reactie die eigenlijk ook iedereen verwacht. nl. het uitzetten van Lucassen uit de fractie, voor het kabinet een behoorlijk probleem oplevert en het CDA en de VVD nu al op tactische wijze de zwarte piet naar wilders schuiven door _nu_ heel geduldig af te wachten wat hij doet, en nu te zeggen 'dat ze hem volledig vertrouwen dat hij de juiste kueze zal maken, wat eigenlijk vooral een opzetje is om hem wel de schuld persoonlijk te geven als het verder 'misloopt'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 15 november 2010 @ 12:07:23 #43
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 15 november 2010 @ 12:07:36 #44
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88733269
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]

Ongelukkig foutje in het onderschrift :')
_O-
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_88733356
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Twee dingen: allereest zijn buurtgenoten van Lucassen geinterviewd. Dat zijn dus hands-on verklaringen, zoals jij dat zo mooi noemt. Daarnaast doe je een nogal gewaagde uitspraak. Je meent bewijs te hebben van criminele Kamerleden wier acties onder het tapijt zijn geschoven. Man man, je hebt een dikke vette scoop in handen. Mail die shit naar mij en ik schrijf een dijk van een verhaal over die incidenten. Of wordt dat lastig omdat je het gewoon uit je duim zuigt?
Je hebt een slecht geheugen denk ik. Allereerst is er de voor pedofilie veroordeelde pvda senator van de pvda die 'publiekelijk geheim' zijn ambt kon behouden.
Ten 2e zeg ik dat als iemand alles wist er ongetwijfeld meer van deze types (thuis trappers, balkenende die zijn eigen stoep niet sneeuw vrij maakt, ambtenaren meppers omdat ze een kamerlid om ID vragen, dronken achter het stuur enz etc) in de kamer zitten. Wel scherp blijven op wat ik schrijf aub, ik stel nergens dat ik die info heb.
Wel stel ik dat media ook info niet hebben en toch de boel hetzen.
Die buren klagen wel, maar is er een veroordeling? Ik bedoel ook mij sprak men wel aan op poep (niet eens op de stoep) in de struikjes door mijn honden. Zo heb ik zelf eens een buurvrouw verrot gescholden die weer stond te zeiken, maar zelf wat dingen vergat, een type zoals jij gok ik : haar katten schijten in alle tuinen, niet die van hun zelf (als het aan de kat lag stemde die pvda..)
In de ochtend sprak ze over de straat heen (viswijf nivo dus) 5 huizen verder met een ander viswijf, lekker op zaterdag of zondag ochtend.. Ze floot naar haar (arme-) man als ie weer wat moest doen of laten... Bedreigen deed ik niet overigens.
Die kapelaan uit het leger was e.e.a. al vergeten en zegt wat heel anders dan de veel jongere vriendin, ik geloof de vriendin. Die kapelaan zal wel een andere meid bedoelen en een andere instructeur daarmee, niet lucassen.
pi_88733550
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je hebt een slecht geheugen denk ik. Allereerst is er de voor pedofilie veroordeelde pvda senator van de pvda die 'publiekelijk geheim' zijn ambt kon behouden.
Ten 2e zeg ik dat als iemand alles wist er ongetwijfeld meer van deze types (thuis trappers, balkenende die zijn eigen stoep niet sneeuw vrij maakt, ambtenaren meppers omdat ze een kamerlid om ID vragen, dronken achter het stuur enz etc) in de kamer zitten. Wel scherp blijven op wat ik schrijf aub, ik stel nergens dat ik die info heb.
Wel stel ik dat media ook info niet hebben en toch de boel hetzen.
Die buren klagen wel, maar is er een veroordeling? Ik bedoel ook mij sprak men wel aan op poep (niet eens op de stoep) in de struikjes door mijn honden. Zo heb ik zelf eens een buurvrouw verrot gescholden die weer stond te zeiken, maar zelf wat dingen vergat, een type zoals jij gok ik : haar katten schijten in alle tuinen, niet die van hun zelf (als het aan de kat lag stemde die pvda..)
In de ochtend sprak ze over de straat heen (viswijf nivo dus) 5 huizen verder met een ander viswijf, lekker op zaterdag of zondag ochtend.. Ze floot naar haar (arme-) man als ie weer wat moest doen of laten... Bedreigen deed ik niet overigens.
Die kapelaan uit het leger was e.e.a. al vergeten en zegt wat heel anders dan de veel jongere vriendin, ik geloof de vriendin. Die kapelaan zal wel een andere meid bedoelen en een andere instructeur daarmee, niet lucassen.
Nee nee, nu niet eromheen draaien. Ik beweerde dat incidenten met andere Kamerleden niet geheim worden gehouden of verzwegen door de media. Jij had andere ervaringen. Nu haal je plots voorbeelden aan van incidentjes die in kranten en op televisie zijn verschenen. Hoezo wordt er dan iets onder het tapijt geschoven? Zonder de media had jij die informatie immers nooit gehad. Dus wat is het nou? Ik wacht nog steeds op die ene gouden tip.
pi_88733559
quote:
11s.gif Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef remlof het volgende:
Hey, een best goed stuk van Elsevier: Wilders moet Lucassen overtuigen te vertrekken.
Na 1 alinea was ik al klaar, ik leg uit waarom:
quote:
Wilders moet Lucassen overtuigen te vertrekken
Open deur, althans bij de optie om de regering in het zadel te houden voorlopig.

quote:
PVV-leider Geert Wilders heeft een groot probleem met zijn Kamerlid Eric Lucassen
.

Hij niet alleen. Wie verder kijkt ziet hierdoor wel meer ellende opdoemen.

quote:
Een partij die zich hard opstelt tegen straatterreur, kan het zich niet permitteren om iemand die zich zo heeft misdragen, de hand boven het hoofd te houden
M.a.w. die media-terug-roepers, politie zwijgen opleggende, rechterlijke verboden overtredende minister, pedo senator, alles kan en mag, maar dit, deze partij, nou dat is wel een probleem hoor, de hypocrisie, de waarheid van wel degelijk bekend zijn met politieke 2 maten metende wantoestanden die hier uit spreekt...
pi_88733572
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef RM-rf het volgende:

[..]

die peiling is meestal grotendels al gemaakt voor donderdag en daarin zijn effecten van iets dat pas donderdag echt in het nieuws kwam nauwelijks mee te wegen...
Op termijn gaat ook juist de handelswijze van Wilders nu doorwerken en ik heb niet het idee dat het 'stilletjes afwachten of het overgaat' erg goed werkt op termijn...

Ook bv Verdonk verloor op haar hogtepunt en toen de schandalen kwamen/liepen in de puibliciteit niet ineens al haar stemmen... wél een hoop vertrouwen bij haar achterban en juist haar 'onzichtbaarheid' deden op termijn de rest...

Wilders zal nu de aanval moeten terugvinden, niet afwachten, maar imho pro-actief reageren...
wél is het een probleem voor hem dat de enige pro-actieve reactie die eigenlijk ook iedereen verwacht. nl. het uitzetten van Lucassen uit de fractie, voor het kabinet een behoorlijk probleem oplevert en het CDA en de VVD nu al op tactische wijze de zwarte piet naar wilders schuiven door _nu_ heel geduldig af te wachten wat hij doet, en nu te zeggen 'dat ze hem volledig vertrouwen dat hij de juiste kueze zal maken, wat eigenlijk vooral een opzetje is om hem wel de schuld persoonlijk te geven als het verder 'misloopt'
Kortom, we kunnen binnenkort wel weer een aanval op de Islam of marokkanen verwachten van Geert, dat schijnt zijn enige wapen te zijn bij onwelvallige publiciteit.
Lucassen blijft gewoon zitten is mijn voorspelling, Wilders heeft sowieso geen enkel respect voor de kiezers gezien zijn windvaan gedrag, hij is op vrijwel ieder punt in zijn programma inmiddels gedraaid behalve op het vlak van allochtonen en islam.
pi_88733601
quote:
11s.gif Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef remlof het volgende:
Hey, een best goed stuk van Elsevier: Wilders moet Lucassen overtuigen te vertrekken.
Reactie onder artikel:
quote:
ten eerste is de hele affaire ONTZETTEND AANGEDIKT
het gaat hier uitsluitend over een zaak met wederzijds goedvinden...

maaike op maandag 15 november 2010
Is dat zo maaike ... O+ :9 :9~ ... zullen wij elkaar dan ook "wederzijds goedvinden" ...
pi_88733646
wat een enge domme mensen reageren op dat artikel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')