quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wordt steeds beter imo. S02 + S03 waren ook geweldig.quote:Op maandag 15 november 2010 06:46 schreef zarGon het volgende:
S01E02 van Breaking Bad aan het kijken.
Toffe serie.
Evil man, ik ben een Nederlander.quote:Op maandag 15 november 2010 07:10 schreef welkominspace het volgende:
ff ruzie schoppen...![]()
Ik ben een Griek
Je klinkt als een emotieloos vrouwwezen met baardgroei die al jaren geen briefpost heeft ontvangen en met haar schaamhaar een mierrennest heeft gebouwd in haar kluizenaarsbestaan.quote:
Hoe vond je EP02 dan van BB?quote:Op maandag 15 november 2010 07:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je klinkt als een emotieloos vrouwwezen met baardgroei die al jaren geen briefpost heeft ontvangen en met haar schaamhaar een mierrennest heeft gebouwd in haar kluizenaarsbestaan.
Mee bezig. Had net even gepauzeerd. Het in ieder geval spannend: ze gaan de lichamen ontbinden.quote:
Het is gewoon maandagochtend en ik wil slapen.quote:Op maandag 15 november 2010 07:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je klinkt als een emotieloos vrouwwezen met baardgroei die al jaren geen briefpost heeft ontvangen en met haar schaamhaar een mierrennest heeft gebouwd in haar kluizenaarsbestaan.
KANKER DAN ERGENS OP IN PLAATS VAN ZO WIJVIG TE DOEN.quote:Op maandag 15 november 2010 07:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is gewoon maandagochtend en ik wil slapen.
Hahaha, hij probeert een jonko te draaien.quote:
Bazen duo.quote:Op maandag 15 november 2010 07:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mee bezig. Had net even gepauzeerd. Het in ieder geval spannend: ze gaan de lichamen ontbinden..
Bek houwe kankerturk !quote:Op maandag 15 november 2010 07:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
KANKER DAN ERGENS OP IN PLAATS VAN ZO WIJVIG TE DOEN.
Ga je me anders slaan met je handtasje, halfzachte straatsoldaat die je bent?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2010 08:11:15 ]
Goed hèquote:Op maandag 15 november 2010 08:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen zonder handen?
quote:Op maandag 15 november 2010 08:10 schreef Ayca het volgende:
Goedemorgen! (eigk niet zo goed mja.. :'_ )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G'morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 08:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
G'morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhahahahhah
Dag begint al een stukje beter!![]()
![]()
Slaap lekker.quote:Op maandag 15 november 2010 08:18 schreef AryaMehr het volgende:
Helaas roept mijn bed me! Veel succes iedereen.
Jij ook.![]()
Doet dat niet pijn?quote:Op maandag 15 november 2010 08:16 schreef IHVK het volgende:
God er is weer iemand voor de trein gesprongen.![]()
De slet. Slaap lekker, Aryadotje.quote:Op maandag 15 november 2010 08:18 schreef AryaMehr het volgende:
Helaas roept mijn bed me! Veel succes iedereen.![]()
Ik snap trouwens niet waarom ze voor een trein springen. Het is toch veel leuker om mensen te traumatiseren zonder meteen dood te gaan (en opgepakt te worden)?!![]()
dan is de kans groot dat je ook turk bentquote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
iddquote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
EEN FUCKING GRIEK! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op maandag 15 november 2010 07:10 schreef welkominspace het volgende:
Ik ben een GriekAFC AJAX![]()
Hey Turkse vrienden!Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Walkman is veel relaxer!quote:Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Weet ik.. daarom twijfel ik ook.quote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt toch een smartphone? Kun je daar geen muziek op luisteren?
Misschien moet ik maar gewoon een groter geheugenkaartje kopen.![]()
Oke waarschijnlijk wil ik gewoon wat nieuws kopen.![]()
Iets leuks.![]()
![]()
Wik, ik vind het moeilijk om te kiezen voor jou. Ik ga toch voor: "Yogurtlu Adana, grilled minced beef and lamb kebab with lawash, yoghurt sauce with moesir, rice, grilled tomato, haydari and salad"
![]()
Turken zijn grieken in ontkenningquote:Op maandag 15 november 2010 07:10 schreef welkominspace het volgende:
Ik ben een Griek
(LOL I TROLL U!Lost my ipod :`(![]()
Groeten terugquote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Haaallo, even de groetjes aan Triggershot en Bomil. Dat was 'm, doeiii![]()
![]()
HOI IK VERKOOP IK BB CURVE 8900 HEEL GOED MAAR 1 KRAS ER OP VOOR DE REST ZIET HIJ ER UITSTEKEND UIT !quote:
MEER INFO 0627900606 OF STUUR EEN MAIL NAAR suriboy_pimp@hotmail.comCool story, Hansel.![]()
welke van de 93929?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe heet dat bekende Indiase nummer ook alweer?![]()
Dan geen idee, meer 'inside' info?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet Jai ho, maar die andere met die aanstekelijke 'beat'.![]()
Heb hem al:quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan geen idee, meer 'inside' info?
![]()
-Rabia Al-Basri![]()
JayZ verkracht na LP nog steeds nummersquote:
AFC AJAX![]()
Mooie foto's!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef Slayage het volgende:
eid mubarek!
leuke pica's
http://www.boston.com/big(...)_and_eid_aladha.html![]()
Tüm Islam aleminin bayramini kutlarim, hayirlara vesile olmasini dilerim.![]()
Hier Mekka in 1885. Foto's gemaakt door een Nederlandse reiziger.
http://video.cnnturk.com/(...)aflariyla-mekke-1885![]()
Leuk, alle 'vrome' moslims die weer uit allerlei hoeken en gaten komen. Een dag waarbij de barbaarsheid van God gevierd wordt.![]()
Ook jij een fijne dag gewenst, Aryadotje.
Is het jij of jou?
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 12:37:28 ]![]()
Want een God die van iemand verlangt zijn zoon op te offeren kan van enig 'goedheid' bestempeld worden?quote:![]()
Denken dat het verhaal van Abraham over het offeren van kinderen gaat, misschien in de kinderboeken ja. Het verhaal van Abraham gaat over een man die geen kinderen kan krijgen en een eed aflegt om zijn meest dierbaarste te offeren voor god, nadat hij een kind krijgt. God accepteert dit en herinnert na het krijgen van een zoon Abraham aan zijn eed, Abraham beseft zich dat zijn dierbaarste zijn zoon is en wil hem opofferen om niet zijn eed te breken en zijn belofte na te komen, net als hij zijn zoon wil offeren, snijdt het mes niet meer door 'divine intervention'. Theologisch gezien, als god had verlangt dat Ismael daar dood ging, dan had volgens de doctrine van de Koran, geen macht zijn verlangen kunnen stoppen. Les hiervan is juist dat je niet zomaar een eed moet afleggen, of ondoordacht handelen, tevens het niet offeren van mensen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want een God die van iemand verlangt zijn zoon op te offeren kan van enig 'goedheid' bestempeld worden?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 12:46:23 ]![]()
Klopt, veel wat er in de Koran staat was al bekend, met minor, maar relevante details verschillen.quote:![]()
Jou, geloof ik. Maar dat kan ook juist spreektaal zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef zarGon het volgende:
Ook jij een fijne dag gewenst, Aryadotje.
Is het jij of jou?. Je wenst hem een fijne dag, dus wens je jou een fijne dag. Denk ik.
Cool story, Hansel.![]()
Griekse Mythologie en de Koran kennen bijzonder weinig raakvlakken hoor.
Griekse Mythologie speelt zich ook echt veel en veel eerder af dan het tijdperk wat in de Koran wordt beschreven.![]()
Het gaat niet om inhoudelijkheid, maar moraal halen uit verhalen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:50 schreef IHVK het volgende:
Griekse Mythologie en de Koran kennen bijzonder weinig raakvlakken hoor.
Griekse Mythologie speelt zich ook echt veel en veel eerder af dan het tijdperk wat in de Koran wordt beschreven.![]()
O, dat klopt wel ja.
Echter de Griekse mythologie is vaak wat meer gericht op het aardse bestaan en de polytheitische Goden die erin interfereren. Ook wat minder moralistisch en minder dogmatisch.![]()
Het gros van de mensheid heeft geen enkele moraal, dus laat staan dat ze enige moraal in een verhaal zouden kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat niet om inhoudelijkheid, maar moraal halen uit verhalen.Cool story, Hansel.![]()
Mwuah concept van een soortgelijke hel en hemel komen er ook in, dus in centraal zijn komen ze in principe aardig overeen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef IHVK het volgende:
O, dat klopt wel ja.
Echter de Griekse mythologie is vaak wat meer gericht op het aardse bestaan en de polytheitische Goden die erin interfereren. Ook wat minder moralistisch en minder dogmatisch.![]()
Een ander referentiekader hebben waardoor je een specifiek moraal niet kunt herkennen is prima, maar ga niet zeggen omdat het niet met de jouwe overeenkomt dat ze geen moraal hebben, gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gros van de mensheid heeft geen enkele moraal, dus laat staan dat ze enige moraal in een verhaal zouden kunnen herkennen.![]()
De Grieken waren eigenlijk ook monotheistisch maar vonden bidden zo leuk dat ze het maar veranderden in polytheisme
Dat zijn nou de echte.AFC AJAX![]()
Bayraminiz mübarek olsun!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eco ging goeed![]()
'
Kan werkelijk niets bedenken wat ik fout zou kunnen hebben.![]()
*blij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 14:48:43 ]![]()
Eh geen idee.
Misschien als mn moeder mij ergens mee naar toe sleept.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 15:21:25 ]![]()
Ik ga uit eigen beweging op bezoek in de kroeg.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Ik bezoek de kroeg met plezier, maar er zijn genoeg mensen die het als een noodzakelijk kwaad beschouwen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:25 schreef Ayca het volgende:
Gelukkig maar. Zou wat zijn als je er gedwongen heen moest.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef Ayca het volgende:
Eh geen idee.
Misschien als mn moeder mij ergens mee naar toe sleept.![]()
AFC AJAX![]()
Wat voor mensen zijn dat dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:26 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik bezoek de kroeg met plezier, maar er zijn genoeg mensen die het als een noodzakelijk kwaad beschouwen.![]()
Njet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk broers of zussen?AFC AJAX![]()
Broertjes, zusjes?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Broertjes, zusjes?Nein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX![]()
ik heb geen lekkere baklava gegeten vandaag
-Rabia Al-Basri![]()
Goed van jequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Slayage het volgende:
Sowieso achterlijk, is ongezond, ongezonde shit mag niet
AFC AJAX![]()
Wil je een stukje lokum?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Slayage het volgende:
Er staat hier een hele bak voor me...
Verleidelijk
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 23:12:26 ]![]()
Maar wel lekkere ongezonde shit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Goed van je
Sowieso achterlijk, is ongezond, ongezonde shit mag niet![]()
![]()
Mwoah, niet eensch, maar oké.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar wel lekkere ongezonde shit.
[ afbeelding ]AFC AJAX![]()
zal wel geen sultan lokumu zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wil je een stukje lokum?
Er staat hier een hele bak voor me...
Verleidelijk![]()
maar toch bedankt
-Rabia Al-Basri![]()
ROFL, boerenkool met doner kebabTevens firste post in Turken op fok topic
![]()
Nu ga ik weer ergens ander lurken![]()
![]()
nee..quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
zal wel geen sultan lokumu zijn![]()
maar toch bedankt
Maar het komt wel uit Turkije!
Ik neem er nog 1tje..Laatste!
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 23:20:51 ]![]()
ik moet nog een turk tegenkomen die voor nederland zou juichen met ned-tur wedstrijdenquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Wie gaat er?
Ik zou gaan maar door de gs toets die ik de dag erna heb ga ik toch maar niet(moet daar wel even goed voor scoren
)
Nu gaan alleen mn vader en broertje.![]()
![]()
Ik denk dat msnk selectief stukjes uit een MSN-gesprek kopieert en plakt. Zo lijkt het alsof IHVK alleen van Harry Potter kippenvel krijgt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef Ayca het volgende:
msnk kan je je sig. niet beter zo doen?
IHVK zegt:
*kippenvel
*dat heb ik alleen bij harry potter![]()
Het is ook zo. Ik was bij dat gesprek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat msnk selectief stukjes uit een MSN-gesprek kopieert en plakt. Zo lijkt het alsof IHVK alleen van Harry Potter kippenvel krijgt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is ook zo. Ik was bij dat gesprek.!
![]()
Ik had van iedereen verwacht maar niet van jou.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is ook zo. Ik was bij dat gesprek.![]()
Het spijt me. Vergeef je me?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had van iedereen verwacht maar niet van jou.![]()
Bazinga!Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Goedemorgen allen, trouwens.
Succes met de tentamens, Ayca.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2010 09:45:07 ]![]()
Dronken man in de bus die om de minuut vies ging lachen.
En hij zei ook 'bananentijd' en 'burka' waarna hij weer ging hard lachen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2010 13:28:56 ]![]()
Ik zag zG. met alleen een schort aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef Triggershot het volgende:
Ik zag net zG. met een schort aan.![]()
![]()
![]()
Sapik.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zag zG. met alleen een schort aan.
Bayram kutlu enzo, jij ook BIlmi![]()
![]()
Dankje.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sapik.
Bayram kutlu enzo, jij ook BIlmi
En nu ga ik 232 pagina's over integratie en discriminatie in de Griekse en Romeinse wereld lezen, voor morgen.Hopen dat het lukt.
![]()
![]()
Ik voor volgende week 1100 pagina's over verbintenissenrecht en tientallen arrestenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dankje.
En nu ga ik 232 pagina's over integratie en discriminatie in de Griekse en Romeinse wereld lezen, voor morgen.Hopen dat het lukt.
![]()
![]()
Aso heur.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sapik.
Bayram kutlu enzo, jij ook BIlmiAFC AJAX![]()
Da's tenminste nog interessantquote:Op woensdag 17 november 2010 13:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dankje.
En dat dus niet, poor you...quote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik voor volgende week 1100 pagina's over verbintenissenrecht en tientallen arrestenAFC AJAX![]()
En ik ongeveer hetzelfde maar dan voor vier verschillende vakken.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik voor volgende week 1100 pagina's over verbintenissenrecht en tientallen arrestenCool story, Hansel.![]()
Gaat wel hoor, het is vooral toepassen en als dat lukt is het best leuk. Net zoals elk ander vak waar dingen lukken trouwensquote:![]()
![]()
Ik heb in eerste 1,5 week na kerstvakantie (die bij mij maar 1 week is) 3 tentamens met zelfde verhaal beetjequote:Op woensdag 17 november 2010 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ik ongeveer hetzelfde maar dan voor vier verschillende vakken.![]()
![]()
Ik heb drie weken kerstvakantie, maar wel vanaf 1 december tentamens. Ik weet niet wat beter is.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb in eerste 1,5 week na kerstvakantie (die bij mij maar 1 week is) 3 tentamens met zelfde verhaal beetjeCool story, Hansel.![]()
Naja, je kan tenminste daarna even uitpuffen in een tijd dat er nog andere mensen vakantie hebben en er feestdagen zijn. Ik heb dat dus niet en alleen laatste week/2 weken van januari vrij, zit ik ook niet echt op te wachtenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb drie weken kerstvakantie, maar wel vanaf 1 december tentamens. Ik weet niet wat beter is.
Ga je weer chillen in Egypte of Nijmegen/Rotterdam?![]()
![]()
Ik ben 2 weken naar Egypte geweest Nilecruise en 1 week strand.Hurghada is echt een afrader veel te veel Russen daar.Waar ga jij heen?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb drie weken kerstvakantie, maar wel vanaf 1 december tentamens. Ik weet niet wat beter is.![]()
Twee weken Cairo, oud en nieuw in Nederland.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, je kan tenminste daarna even uitpuffen in een tijd dat er nog andere mensen vakantie hebben en er feestdagen zijn. Ik heb dat dus niet en alleen laatste week/2 weken van januari vrij, zit ik ook niet echt op te wachten
Ga je weer chillen in Egypte of Nijmegen/Rotterdam?Cool story, Hansel.![]()
Cairo en wellicht nog een willekeurige trip ergens naartoe. Ik vermijd sowieso de toeristische meuk - het meeste heb ik onderhand wel gedaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:01 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken naar Egypte geweest Nilecruise en 1 week strand.Hurghada is echt een afrader veel te veel Russen daar.Waar ga jij heen?Cool story, Hansel.![]()
2 weken Cairo dat kan je in 3-4 dagen makkelijk doenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Cairo en wellicht nog een willekeurige trip ergens naartoe. Ik vermijd sowieso de toeristische meuk - het meeste heb ik onderhand wel gedaan.![]()
Ik ga bij mijn ouders op bezoekquote:Op woensdag 17 november 2010 18:19 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
2 weken Cairo dat kan je in 3-4 dagen makkelijk doen. Anders was ik het al lang zat geweest.
Cool story, Hansel.![]()
HAAH HIJ IS EN SPIEGELENBEELD!11! HAHAquote:Op woensdag 17 november 2010 19:23 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Gereed voor straks. Jatog.Cool story, Hansel.![]()
Het goede leven.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Twee weken Cairo, oud en nieuw in Nederland.![]()
HAHAHAH HET IS NET PACMAN JONGUH HA EINZZZ @!111quote:Op woensdag 17 november 2010 19:23 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Gereed voor straks. Jatog.![]()
Damnquote:Op woensdag 17 november 2010 19:23 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Gereed voor straks. Jatog.
AFC AJAX![]()
Ik hoop dat de Turken vanavond een beetje weerstand bieden tegen Oranje, anders krijg je weer zo'n saai potje.
Wat ik tot nu toe van Turkije heb gezien onder Hiddink was vrij zwakjes. Ik denk dan ook niet dat Guus zich kwalificeert voor het EK met dit materiaal.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
HAHAHAH HET IS NET PACMAN JONGUH HA EINZZZ @!111..
![]()
SHIRT UIT! SHIRT UIT!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:23 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Gereed voor straks. Jatog.![]()
![]()
Idd.quote:
Alsof het iets van de laatste tijd is dat het Turkse publiek zich respectloos opstelt in een stadion.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Ik denk niet dat de Turken zich niet kwalificeren met Hiddink als trainer.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik hoop dat de Turken vanavond een beetje weerstand bieden tegen Oranje, anders krijg je weer zo'n saai potje.
Wat ik tot nu toe van Turkije heb gezien onder Hiddink was vrij zwakjes. Ik denk dan ook niet dat Guus zich kwalificeert voor het EK met dit materiaal.![]()
Hij zegt ik hoop dat Turken niet winnen, want dan geen getoeter. Ik hoop dat Turken niet winnen omdat ze dan weer stoer gaan doen. Turken zijn altijd nationalisten. Turken dit. Turken dat. Arabieren hebben het beter.Ik ben een pure Turk.![]()
Mja, helaas weten Arabieren zelden wat een zegen is.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hij zegt ik hoop dat Turken niet winnen, want dan geen getoeter. Ik hoop dat Turken niet winnen omdat ze dan weer stoer gaan doen. Turken zijn altijd nationalisten. Turken dit. Turken dat. Arabieren hebben het beter.![]()
Ik zie het somber voor ze in als je de stand in de poule ziet en met welk materiaal ze het dan alsnog moeten redden.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Turken zich niet kwalificeren met Hiddink als trainer.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
respectloos...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Idd.
Alsof het iets van de laatste tijd is dat het Turkse publiek zich respectloos opstelt in een stadion.
passievol...
het is maar hoe je het bekijkt![]()
![]()
Turken die fluiten als Nederland achter op eigen helft speelt
Nederlanders die niet als 1 man schreeuwen
Vuurwerk
Geen goals![]()
![]()
IK AL HELEMAALquote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Medelijden met mezelf dat ik wedstrijd thuis moet meemaken![]()
![]()
MAAR WIJ BALLEN WEL.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een stelletje proleten zijn Turken toch eigenlijk. Zie het volk in de Arena.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Medelijden met mezelf dat ik wedstrijd thuis moet meemakenquote:
AFC AJAX![]()
IK ZIE ZE NIET VOETBALLEN.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef zarGon het volgende:
PERZEN ZIJN NET THUISZITTENDE HUISWIJVEN DIE ALLEEN MAAR KUNNEN JANKEN.
JIJ WEL?![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef zarGon het volgende:
PERZEN ZIJN NET THUISZITTENDE HUISWIJVEN DIE ALLEEN MAAR KUNNEN JANKEN.Ik ben een pure Turk.![]()
Om vervolgens weer niet te kwalificeren bedoel je? Serieus, of het nou Turken of Marokkanen zijn; grotere proleten vind je niet in Nederland.quote:![]()
Ga nou maar eerst leren voetballen voordat je komt meepraten.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Om vervolgens weer niet te kwalificeren bedoel je? Serieus, of het nou Turken of Marokkanen zijn; grotere proleten vind je niet in Nederland.![]()
Is goed. Breng jij je landgenoten dan maar enig beschaving aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef zarGon het volgende:
Ga nou maar eerst leren voetballen voordat je komt meepraten.![]()
waarom was dit nou niet op vrijdag ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb morgen 2 presentaties en moet brieven schrijven en ook ges ja![]()
![]()
KLOPTquote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
WANT WIJ KUNNEN ALLEMAAL VOETBALLEN![]()
Ze willen ons er niet bij hebben.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
waarom was dit nou niet op vrijdag ofzo
Mja ik had ook niet echt op tijd iemand geregeld om mee samen te gaan enzo.
Ik ben een pure Turk.![]()
Hier hele familie zowat.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze willen ons er niet bij hebben.
Mja ik had ook niet echt op tijd iemand geregeld om mee samen te gaan enzo.![]()
![]()
Aub zeg, dan was er aankomende weekend weer geen eredivisie-voetbal. Laat die proleten lekker doordeweeks ballen..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
waarom was dit nou niet op vrijdag ofzoVolstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Dat bepaal ik zelf. Serieus, mocht er in een verre toekomst besloten worden jullie achterlijke proleten het land uit te gooien dan hang ik de vlag uit. Het grootste gezwel dat ooit Europa is binnengekomen.quote:![]()
Maak je niet zo druk om die gekke Turken joh, laat lekker gaan man.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf. Serieus, mocht er in een verre toekomst besloten worden jullie achterlijke proleten het land uit te gooien dan hang ik de vlag uit. Het grootste gezwel dat ooit Europa is binnengekomen.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Arya ey die lofi zegt gekke turken zodat je jezelf niet in gevaar brengt.. dat je het weet.Ik ben een pure Turk.![]()
Alsof jij niet volgt dan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf. Serieus, mocht er in een verre toekomst besloten worden jullie achterlijke proleten het land uit te gooien dan hang ik de vlag uit. Het grootste gezwel dat ooit Europa is binnengekomen.![]()
![]()
Wind nog een theedoek om die platte hoofd van je joh.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Arya ey die lofi zegt gekke turken zodat je jezelf niet in gevaar brengt.. dat je het weet.![]()
Wij gaan straks de vlag uithangen. IN YO FACE.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf. Serieus, mocht er in een verre toekomst besloten worden jullie achterlijke proleten het land uit te gooien dan hang ik de vlag uit. Het grootste gezwel dat ooit Europa is binnengekomen.
Nu is het een stukje leuker, want jij ergert je eraan..
![]()
HET HOOFD, DAT HOOFD.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wind nog een theedoek om die platte hoofd van je joh.
Voelt lekker.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2010 21:35:59 ]![]()
Tsja, wat kan er thuis nou allemaal verkeerd gaan?!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee. Wij gedragen ons normaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2010 21:36:58 ]![]()
Ik ga voetbal kijken. Om vervolgens weer te genieten van al die reacties in het VBL gedeelte. Lijkt me toch zwaar; uitgekotst worden overal waar je vertegenwoordigd ben.![]()
Ik gun het jou ook.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moment of fame. Ik gun het je zo.![]()
Die reacties zijn des te leuker om te lezen nadat Turkije heeft gewonnen. Laat maar komen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ga voetbal kijken. Om vervolgens weer te genieten van al die reacties in het VBL gedeelte. Lijkt me toch zwaar; uitgekotst worden overal waar je vertegenwoordigd ben.![]()
Zorg nou maar eerst dat je van Azerbeidzjan wint.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef zarGon het volgende:
Die reacties zijn des te leuker om te lezen nadat Turkije heeft gewonnen. Laat maar komen.![]()
![]()
Zorg nou maar eerst dat je überhaupt kunt voetballen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst dat je van Azerbeidzjan wint..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2010 21:44:12 ]![]()
Ik ben een doemdenker op dat gebied, dat gaat allemaal niet uitmaken, je bent een Iranier, je ziet er Midden Oosters uit ---> Aju.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee. Wij gedragen ons normaal.![]()
Niet kunt en überhaupt omdraaien.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst dat je kunt überhaupt voetballen..
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef Mkr het volgende:
Wat een kansloze stakkers zeg.. tering verneuk het in turkije lekker maar niet hier in nederland!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef Tinos85 het volgende:
Nederland - Turkije en Nederland - Marokko zijn wedstrijden waar je niet bij wil zijnHahahaha.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef djstoffel het volgende:
kan die turkse speaker dat turkse vak duidelijk maken dat het hier om een vriendschappelijke wedstrijd gaat?
Die gasten zijn volkomen gestoord. Het meest onsportieve volk in de wereld.
Jammer dat nederland niet meer balbezit heeft. Hadden die turken al de blaren op de vingers gehad van het fluiten.
en ja die laserpen.......ach, heb er al genoeg over gezegd.
respect eisen maar zelf nooit geven.
als ze morgen de uitkering weer binnen hebben dan klappen ze weer voor nederland.![]()
Hehe thanks, later (haastig) toegevoegd.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Niet kunt en überhaupt omdraaien.![]()
Blijf dan lachen.quote:quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef bascross het volgende:
Die Turken allemaal fluiten en met die fakkels gooien. Ga lekker terug als je Nederland zo kut vindt.
Stel debielen.![]()
Werkelijk waar genieten. Al die Turken die zichzelf altijd willen distantiëren van Marokkanen terwijl het aantal proleten onder beide volkeren nagenoeg gelijk is.![]()
![]()
Echt hequote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef AryaMehr het volgende:
Werkelijk waar genieten. Al die Turken die zichzelf altijd willen distantiëren van Marokkanen terwijl het aantal proleten onder beide volkeren nagenoeg gelijk is.
Ik ben een pure Turk.![]()
Omg.. M'n moeder heeft ruzie met de buurvrouw, ze zegt dat ze wel mogen minderen uit beleefdheid, omdat ze dus T urkse buren hebben hahhaaahahaIk ben een pure Turk.![]()
Omdat men jaloers is, duuuh.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:52 schreef AryaMehr het volgende:
Interessante vraag:
http://www.topix.com/forum/world/turkey/TVBCD7O85EO6CEEIK![]()
De reacties danquote:Op woensdag 17 november 2010 21:52 schreef AryaMehr het volgende:
Interessante vraag:
http://www.topix.com/forum/world/turkey/TVBCD7O85EO6CEEIK
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
HARDER SCHREEUWEN, MISSCHIEN HOORT MEN JE DAN.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een achterlijke proletenvolk zijn de Turken toch ook.![]()
[OEFEN] Nederland - Turkije #4 De Turkse monden gesnoerd!
Geniet. Betere reclame kunnen de Turken niet krijgen.![]()
Aryamehr ga ergens anders baggeren wil je, open er desnoods een topic over.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een achterlijke proletenvolk zijn de Turken toch ook.![]()
Turkenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Triggershot het volgende:
Aryamehr ga ergens anders baggeren wil je, open er desnoods een topic over.![]()
Die proleten in het stadion solliciteren er anders ook naar. Wellicht een clubje Rotterdamer/Hagenezen in het vak loslaten.quote:![]()
Yoghurt met suiker en aardbeien.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Het was een tamelijk indrukwekkende film.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Hoe was de film?
Niet te veel spoilers, ga hem dit weekend bekijken als het goed is.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Indrukwekkend slecht?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:36 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het was een tamelijk indrukwekkende film.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: