En afgelopen zomer nog meejuichen met Nederlandquote:Op woensdag 17 november 2010 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Irritant zeg, al die turken die wel in Nederland uitkering trekken, maar nu Nederland uitfluiten.
Douglasquote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Goddomme, tijd dat we eens verdedigers van 2 meter krijgen...
Dat is diequote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef Jojoke het volgende:
Zou Drenthe nog invallen, misschien dat hij een betere linksback is dan Pieters?
Hij is wel aan 't warmlopenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef Jojoke het volgende:
Zou Drenthe nog invallen, misschien dat hij een betere linksback is dan Pieters?
Ah, dank uquote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kazim Kazim. In het Turks spreek je de 'C' uit als 'dj'.
Nog meer gangsters in de Tweede Kamer?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef Silven het volgende:
Hoop dat ze flink gaan rellen. PVV weer een paar zetels erbij.
Groen, en altijd in het gezicht van een Nederlander of de scheidsrechter.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zie die laserpen dus niet![]()
Turken, die waren het goedkoopstquote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef AryaMehr het volgende:
Welke achterlijke proleten hebben staan fouilleren bij de poorten?
Nu dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zie die laserpen dus niet![]()
Die gast moeten ze pakken en dat ding even vol in z'n eigen ogen schijnen. Liefst vanaf 1 centimeter ofzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Groen, en altijd in het gezicht van een Nederlander of de scheidsrechter.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Turken, die waren het goedkoopst
Ik zou niet zomaar van die Turken met leren jacken in hun zak grijpen op zoek naar vuurwerk.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef AryaMehr het volgende:
Welke achterlijke proleten hebben staan fouilleren bij de poorten?
En dan raar opkijken als ze mongolen genoemd wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Weer vuurwerk op het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |