En afgelopen zomer nog meejuichen met Nederlandquote:Op woensdag 17 november 2010 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Irritant zeg, al die turken die wel in Nederland uitkering trekken, maar nu Nederland uitfluiten.
Douglasquote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Goddomme, tijd dat we eens verdedigers van 2 meter krijgen...
Dat is diequote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef Jojoke het volgende:
Zou Drenthe nog invallen, misschien dat hij een betere linksback is dan Pieters?
Hij is wel aan 't warmlopenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef Jojoke het volgende:
Zou Drenthe nog invallen, misschien dat hij een betere linksback is dan Pieters?
Ah, dank uquote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kazim Kazim. In het Turks spreek je de 'C' uit als 'dj'.
Nog meer gangsters in de Tweede Kamer?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef Silven het volgende:
Hoop dat ze flink gaan rellen. PVV weer een paar zetels erbij.
Groen, en altijd in het gezicht van een Nederlander of de scheidsrechter.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zie die laserpen dus niet![]()
Turken, die waren het goedkoopstquote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef AryaMehr het volgende:
Welke achterlijke proleten hebben staan fouilleren bij de poorten?
Nu dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zie die laserpen dus niet![]()
Die gast moeten ze pakken en dat ding even vol in z'n eigen ogen schijnen. Liefst vanaf 1 centimeter ofzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Groen, en altijd in het gezicht van een Nederlander of de scheidsrechter.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Turken, die waren het goedkoopst
Ik zou niet zomaar van die Turken met leren jacken in hun zak grijpen op zoek naar vuurwerk.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef AryaMehr het volgende:
Welke achterlijke proleten hebben staan fouilleren bij de poorten?
En dan raar opkijken als ze mongolen genoemd wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Weer vuurwerk op het veld.
QFTquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
Weer een laser, nu bij Afellay. En weer vuurwerk.
Je mag niet generaliseren, maar goddomme wat een kutturken
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
WAT EEN HELD DIE SCHEIDSRECHTER
Zo hoort het!
EK halen ze toch nietquote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Het is maar een vriendschappelijke wedstrijd Turkjes.
Klopt.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef StephanL het volgende:
Ze schamen zich voor hun eigen publiek, goede zet.
Volgens mij waren dat Marokkanenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef Ricard0j het volgende:
Je zou toch hopen, dat die Turken die op die rand staan, er gewoon van afvallen
Ze gaan al toeterend de straat op als ze een ingooi mee krijgen, dus ja...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Het is maar een vriendschappelijke wedstrijd Turkjes.
Laten we het hopenquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef Ricard0j het volgende:
Je zou toch hopen, dat die Turken die op die rand staan, er gewoon van afvallen
Tja, als je je achter ontuchtplegers kunt scharen....quote:
Maar dan verliezen we wel ons Oranje.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef Nico_Galijk het volgende:
Wat zou een bom nu toch een hoop problemen oplossen
Wij moeten helemaal niks, dat is het mooiequote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef Blakablaka het volgende:
Wij moeten wel respect hebben voor Turken,maar zijn blijkbaar niet voor ons.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wedden dat die Turken in en om het stadion voor problemen gaan zorgen, als ze verliezen.
Ies koeltoer.
Laat ze maar lekker affikken dan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgens mij zijn de turken een beetje....aangebrand?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Straks brengt Bert, Den Turk er nog in om extra verwarring te zaaien in de Turkse ploeg.
wow, dit antwoord zag je echt niet aankomen ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tja, als je je achter ontuchtplegers kunt scharen....²
Alleen als je voor Turkije bentquote:Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef Blakablaka het volgende:
Ahah, dat is supporten dus, vuurwerk gooien op eht veld en lasers schijnen in ogen.
Dan ben je aardig blind, want als dit geen inkopper is.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
wow, dit antwoord zag je echt niet aankomen ofzo![]()
²
Dennis den Turkquote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Straks brengt Bert, Den Turk er nog in om extra verwarring te zaaien in de Turkse ploeg.
Gewoon uit haarzelf? Hoe is het mogelijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje legt net wat verse koteletten op de gril.²
Nee, ik heb het haar gevraagd.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gewoon uit haarzelf? Hoe is het mogelijk.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
want in de koran staat: tijdens voetbalwedstrijden moet je de tegenstander in de ogen schijnen met een laser
Wel vriendelijk hoop ik?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het haar gevraagd.²
Praat je ook zo de hele dag tegen je vrouw? Als ik haar was had ik allang een kogel door me kop geschotenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar de linkse partijen ontkennen zelfs dat er een probleem bestaat met die klote allochtoontjes hier in Nederland. Hopelijk kijken ze naar deze wedstrijd. Maar ja, dan zullen ze wel weer roepen dat het hier geen Nederlandse Turken betreft, maar Turken uit Turkije. Zo dik is het bord voor hun kop wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
want in de koran staat: tijdens voetbalwedstrijden moet je de tegenstander in de ogen schijnen met een laser
Ja, zeker. Mijn zwager heeft een supermarkt in Frankrijk. Pas geleden nog 3 potten Nutella van 1 kg meegekregen. Vol met fosfor, heerlijk.quote:
Nutella kan je hier toch ook kopen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zeker. Mijn zwager heeft een supermarkt in Frankrijk. Pas geleden nog 3 potten Nutella van 1 kg meegekregen. Vol met fosfor, heerlijk.²
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zeker. Mijn zwager heeft een supermarkt in Frankrijk. Pas geleden nog 3 potten Nutella van 1 kg meegekregen. Vol met fosfor, heerlijk.²
Inderdaad. Even een paar treinen charteren die de Turkse supporters na de wedstrijd allemaal terugrijden naar Turkije. In Nederland heb je er toch niks aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ach....je wilt niet weten wat die 'Turken/Nep-Nederlanders' daar in het stadion zeggen over ons 'blanke' Nederlanders.
Wat een trut... dat je dat nog moet vragen ongelooflijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, niet over Nutellaquote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Turkije speelt overal in west Europa thuis.
Laatst bij Duitsland was het nog veel erger.
Niet elke allochtoongroep misdraagt zich hier. Noem het beestje anders gewoon bij zijn naam; Turken.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
Nee, maar de linkse partijen ontkennen zelfs dat er een probleem bestaat met die klote allochtoontjes hier in Nederland. Hopelijk kijken ze naar deze wedstrijd. Maar ja, dan zullen ze wel weer roepen dat het hier geen Nederlandse Turken betreft, maar Turken uit Turkije. Zo dik is het bord voor hun kop wel.
En dan ook nog een Nederlandse coachquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Je zult maar coach zijn van een elftal met zulke supporters..
Brengt pijnlijke herrineringen omhoog?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, niet over Nutella![]()
praten
Hiddink krijgt genoeg geldquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Je zult maar coach zijn van een elftal met zulke supporters..
KJHquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef muzas het volgende:
ik kom trouwens net binnen, wie tikte die 1-0 binnen?
Ik kon het niet zien ik vond het zo spannend dat ik een 'servet' voor mijn ogen hield.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef muzas het volgende:
Huntelaar natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef muzas het volgende:
Yes.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Brengt pijnlijke herrineringen omhoog?
Maak hem eens flink belachelijk morgenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Buitendam het volgende:
Een jongen uit mijn klas zit nu in het stadion. Een Turk en wat zit die zich nu op te vreten in het stadion. Die jongen kan plaatsvervangende schaamte als geen ander laten zien. Heb 't nu alweer met hem te doen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Een weetje: Turken zijn de enige wezens zonder echte oppervoorhuid.²
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef Happel het volgende:
Sommige users hier verschillen weinig van de Turken in het stadion daar.
Gereth Balequote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Ricard0j het volgende:
Ben blij overigens voor Pieters dat ie niet bijvoorbeeld Maicon nu tegen over zich heeft.
wie fluit er hier dan? en in dit topic is weinig vuurwerk gezien geweest.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef Happel het volgende:
Sommige users hier verschillen weinig van de Turken in het stadion daar.
Ja die gaan massaal de straten opquote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Twiitch het volgende:
Dit word zo nog een gelijkspel, kunnen we met z'n allen nog genieten van het toeterconcert.
En fakkels in de tuin!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef pisnicht het volgende:
Ik ga straks hier door die turkenbuurt lekker toeteren. Koekje van eigen deeg.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef pisnicht het volgende:
Tering zegquote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
De Turken zijn het enige ras dat voetbal niet echt speelt maar emuleert, middels een soort van virtuele instance.²
Heb je zoveel talent..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die speelt voor Wales, die kom je dus nooit tegen
Het is nog niet binnen, wel de eerste keer sinds lange tijd dat ik een vriendschappelijke wedstrijd NIET wil verliezen, laatste keer was tegen de Duitsers een paar jaar terug haha.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef pisnicht het volgende:
Man, dit zijn zijn eerste speelminuten sinds lange tijd, geef hem wat tijd.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
Van Persie is echt niks meer in het Oranje hoor
Zou dat komen omdat hij net terug is van een blessure??quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
Die komt net terug van een blessure, jemig man.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
Die gast kan toch ook totaal nog geen wedstrijd ritme hebben.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
Heldquote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef pisnicht het volgende:
Haha, jij komt op stormfront.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt zo onderhand stormfront.org wel
Net terug van een blessure, mist wedstrijdritmequote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
Waar zijn die tijden gebleven, dat 'we' nog herrie maaktenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef muzas het volgende:
Dat nederlandse publiek... Schande voor het volk... Je laten overstemmen door een vak van die toeterturken.
Dan moet je DREN ervoor zettenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Wie kwam er net in? Ik zag alleen 'THE' staan
Een vak? er zitten 30 duizend Turker tegen 15? duizend Nederlanders.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef muzas het volgende:
Dat nederlandse publiek... Schande voor het volk... Je laten overstemmen door een vak van die toeterturken.
Die moeten morgen allemaal werken HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAA!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef muzas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |