quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wordt steeds beter imo. S02 + S03 waren ook geweldig.quote:Op maandag 15 november 2010 06:46 schreef zarGon het volgende:
S01E02 van Breaking Bad aan het kijken.
Toffe serie.
Evil man, ik ben een Nederlander.quote:Op maandag 15 november 2010 07:10 schreef welkominspace het volgende:
ff ruzie schoppen...![]()
Ik ben een Griek
Je klinkt als een emotieloos vrouwwezen met baardgroei die al jaren geen briefpost heeft ontvangen en met haar schaamhaar een mierrennest heeft gebouwd in haar kluizenaarsbestaan.quote:
Hoe vond je EP02 dan van BB?quote:Op maandag 15 november 2010 07:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je klinkt als een emotieloos vrouwwezen met baardgroei die al jaren geen briefpost heeft ontvangen en met haar schaamhaar een mierrennest heeft gebouwd in haar kluizenaarsbestaan.
Mee bezig. Had net even gepauzeerd. Het in ieder geval spannend: ze gaan de lichamen ontbinden.quote:
Het is gewoon maandagochtend en ik wil slapen.quote:Op maandag 15 november 2010 07:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je klinkt als een emotieloos vrouwwezen met baardgroei die al jaren geen briefpost heeft ontvangen en met haar schaamhaar een mierrennest heeft gebouwd in haar kluizenaarsbestaan.
KANKER DAN ERGENS OP IN PLAATS VAN ZO WIJVIG TE DOEN.quote:Op maandag 15 november 2010 07:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is gewoon maandagochtend en ik wil slapen.
Hahaha, hij probeert een jonko te draaien.quote:
Bazen duo.quote:Op maandag 15 november 2010 07:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mee bezig. Had net even gepauzeerd. Het in ieder geval spannend: ze gaan de lichamen ontbinden..
Bek houwe kankerturk !quote:Op maandag 15 november 2010 07:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
KANKER DAN ERGENS OP IN PLAATS VAN ZO WIJVIG TE DOEN.
Ga je me anders slaan met je handtasje, halfzachte straatsoldaat die je bent?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2010 08:11:15 ]
Goed hèquote:Op maandag 15 november 2010 08:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen zonder handen?
quote:Op maandag 15 november 2010 08:10 schreef Ayca het volgende:
Goedemorgen! (eigk niet zo goed mja.. :'_ )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G'morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 08:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
G'morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhahahahhah
Dag begint al een stukje beter!![]()
![]()
Slaap lekker.quote:Op maandag 15 november 2010 08:18 schreef AryaMehr het volgende:
Helaas roept mijn bed me! Veel succes iedereen.
Jij ook.![]()
Doet dat niet pijn?quote:Op maandag 15 november 2010 08:16 schreef IHVK het volgende:
God er is weer iemand voor de trein gesprongen.![]()
De slet. Slaap lekker, Aryadotje.quote:Op maandag 15 november 2010 08:18 schreef AryaMehr het volgende:
Helaas roept mijn bed me! Veel succes iedereen.![]()
Ik snap trouwens niet waarom ze voor een trein springen. Het is toch veel leuker om mensen te traumatiseren zonder meteen dood te gaan (en opgepakt te worden)?!![]()
dan is de kans groot dat je ook turk bentquote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
iddquote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
EEN FUCKING GRIEK! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op maandag 15 november 2010 07:10 schreef welkominspace het volgende:
ff ruzie schoppen...![]()
Ik ben een GriekAFC AJAX![]()
Hey Turkse vrienden!Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: