abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2010 @ 00:23:04 #141
177885 JoaC
Het is patat
pi_89369706
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Correctie : voorgelogen.

Ach, eerst hadden we de zure regen, daarna een gat in de ozon. Nu Co2, zonder CO2 kunnen we geen eens leven maar goed. En er zijn al zoveel professoren geweest de de IPCC werkmethodiek ontkracht en ontzenuwd hebben.
Zat het hem in de foute bronnen

Noem 3 weerlegde feiten in het rapport, anders dan dat jaartal wat fout is overgenomen

Hier is er een tegen de Mos:

http://www.agu.org/pubs/crossref/2010/2009JD013568.shtml
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_89369734
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Correctie : voorgelogen.

Ach, eerst hadden we de zure regen,
Check, is een adequate oplossing voor gezocht in onze regio. Maar verzuring is en blijft een milieuprobleem in de wereld.
quote:
daarna een gat in de ozon.
Check, Een sterke vermindering van het gebruik van CFK's heeft flink geholpen om dit wat te verminderen maar voorbij is het nog zeker niet.

quote:
Nu Co2, zonder CO2 kunnen we geen eens leven maar goed.
Dat klopt en teveel CO2 kan ons klimaat ontregelen. We hebben ook zuurstof nodig maar met pure zuurstof verbranden je longen...
quote:
En er zijn al zoveel professoren geweest de de IPCC werkmethodiek ontkracht en ontzenuwd hebben.
Nou ja eigenlijk is dat dus totaal niet het geval. Er is kritiek en dat is zeer goed maar die heeft er eigenlijk alleen maar voor gezorgd dat de heersende theorieën sterker zijn geworden in plaats van zwakker.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 1 december 2010 @ 00:24:43 #143
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_89369778
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:23 schreef JoaC het volgende:

[..]

Zat het hem in de foute bronnen

Noem 3 weerlegde feiten in het rapport, anders dan dat jaartal wat fout is overgenomen

Hier is er een tegen de Mos:

http://www.agu.org/pubs/crossref/2010/2009JD013568.shtml
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  woensdag 1 december 2010 @ 00:25:52 #144
201761 phpmystyle
pi_89369836
Ik moet echt slapen. Morgen wil ik dat debat zeker aangaan!
  woensdag 1 december 2010 @ 00:26:27 #145
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_89369861
Laat ik nou datzelfde lulverhaal ook al eens op Fox News gehoord hebben. :')

''Ja het sneeuwt buiten, dus niks global warming.'' Dan moet je wel extreem dom zijn zeg, als je zo gaat redeneren.

Gelukkig hebben we voor dit soort dingen wetenschappers, en geen priesters of klapjostis als De Mos die even met de natte vinger gaan voorspellen wat het wordt.

Ik zet ook mijn vraagtekens bij de ernst van global warming, maar dat het gaande is, staat vast. Vraag is of de mens hoofdschuldige is.
pi_89369871
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet echt slapen. Morgen wil ik dat debat zeker aangaan!
Is goed maar probeer dan met wat beters te komen dan Labohm en Roozendaal ;)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 1 december 2010 @ 00:27:27 #147
177885 JoaC
Het is patat
pi_89369904
quote:
Je post 2 sceptici zonder aanklibare bronnen
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 1 december 2010 @ 00:28:49 #148
177885 JoaC
Het is patat
pi_89369956
Dit is een artikel over dat onderzoek wat de "bier en tietenopmerking" van de Mos weerlegt:

http://www.sciencedaily.com/releases/2010/11/101117114028.htm
[..]
  woensdag 1 december 2010 @ 00:29:37 #149
201761 phpmystyle
pi_89369990
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:27 schreef JoaC het volgende:

[..]

Je post 2 sceptici zonder aanklibare bronnen
Hij noemde een onlangs gepubliceerd onderzoek.
1/3 vindt dat je sceptisch moet zijn tav de opwarming
1/3 gelooft er wel in
de rest neemt een middenpositie in.
  woensdag 1 december 2010 @ 00:30:57 #150
201761 phpmystyle
pi_89370016
Deze is ook nog wel leuk..

Ik moet nu echt gaan.
  woensdag 1 december 2010 @ 00:33:48 #151
177885 JoaC
Het is patat
pi_89370107
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:

Ik moet nu echt gaan.
Moet... Niet... Glen Beck... poppen... must resist lolz... Jon Stewart...

http://www.thedailyshow.c(...)to-overthrow-america

en

http://www.thedailyshow.c(...)e-manchurian-lunatic

uit

http://www.thedailyshow.c(...)010-philip-k--howard

[ Bericht 28% gewijzigd door JoaC op 01-12-2010 00:50:59 ]
[..]
  woensdag 1 december 2010 @ 01:46:39 #152
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_89371811
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:

Ik moet nu echt gaan.
Glenn Beck.... :')

Die is mogelijk nog idioter dan Michael Moore. :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 1 december 2010 @ 01:49:00 #153
104871 remlof
Europees federalist
pi_89371845
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 01:46 schreef maartena het volgende:

[..]

Glenn Beck.... :')

Die is mogelijk nog idioter dan Michael Moore. :D
Fox News, say no more :')
pi_89372921
quote:
Pffrt! Je moet er zowat medelijden mee hebben, de PVV-ertjes en hun volgelingen.
  woensdag 1 december 2010 @ 19:02:44 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89396893
Wilders roept in een Israelische krant "wij zijn Israel". Iemand enig idee hoe dat opgevat moet worden? Als "wij (PVV) zijn loyaal aan Israel" of als "de hele (westerse) wereld wordt net zo belaagt door de islam als Israel, dus "wij zijn Israel"? Of nog anders?

Ik vraag het me oprecht af..

Relevante stukje uit www.ad.nl
quote:
'Wij zijn Israël'
Wilders pleit er in het interview ook voor om Jordanië om te vormen tot Palestina. "Jordanië is Palestina. Zo was het in het verleden al. De Palestijnen geloven dat Israël hun land is en dat ze het kunnen bestrijden door de niet-Moslims in het Westen aan te vallen. Dat is nou eenmaal de natuur van de Islam. De strijd tegen Israël is een strijd tegen ons. Wij zijn Israël."(EBO/MV)

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 01-12-2010 19:11:43 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 2 december 2010 @ 00:42:18 #156
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_89415184
Tja.... Zionistische partij he, die PVV ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_89439202
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wilders roept in een Israelische krant "wij zijn Israel". Iemand enig idee hoe dat opgevat moet worden? Als "wij (PVV) zijn loyaal aan Israel" of als "de hele (westerse) wereld wordt net zo belaagt door de islam als Israel, dus "wij zijn Israel"? Of nog anders?

[..]

Israel is onderdeel van de Westerse wereld, alleen ligt het geografisch gezien op een onhandige plek en wij van de Westerse wereld spreken altijd in de meervoudsvorm als het over ons vrije :') Westen gaat.
pi_89439313
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wij zijn Israël? Hoe dat opgevat moet worden, vraag je?
Als: 'Ich bin ein Berliner'.
Maar het is :').
I´m back.
  donderdag 2 december 2010 @ 18:07:08 #159
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_89439358
Gelukkig voor Hernandez zijn er nog geen minimumstraffen. Een schikking accepteren maar wel zeggen dat je geen schuld toegeeft, ondanks dat het op videobeelden is vastgelegd. Dat is net zoiets als een flitsboete betalen maar ontkennen dat je te hard hebt gereden omdat je stilstaat op de foto. :')
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 2 december 2010 @ 22:04:21 #160
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89451885
Onderstaande is een gesloten topic dat al goed liep en toen ineens hierheen moest,
knip en plak maakt het niet mooier zie ik. Mijn advies, lees het artikel, de bovenste bold tekst. De rest is schermvulling zo je wilt (lullig voor de mede posters want er waren heel inhoudelijke leerzame reacties) want dat leest niet makkelijk.....

fokthesystem [fokthesystem heeft geen premium account]
WIJ zijn 'HET'.
pi_89420435

quote:
PVV wil halvering uitkering asielzoekers

Minister voor Immigratie en Asiel, Gerd Leers, werd aan de tand gevoeld door de Tweede Kamer over zijn beleid. De PVV wil een halvering van de uitkering van asielzoekers. De PvdA wil dat gezinnen met deze vrieskou niet op straat worden gezet.
De PVV-woordvoerder op het terrein van Immigratie en Asiel, Sietse Fritsma, vindt dat de uitkeringen van asielzoekers gehalveerd kunnen worden. Volgens Fritsma krijgt het gemiddelde asielzoekersgezin met twee kinderen ¤ 800 per maand terwijl zij niet hoeven te betalen voor zaken als elektra, huisvesting en medische voorzieningen. De PVV-er denkt dat dit bedrag dermate hoog ligt in vergelijking met de gemiddelde inkomens in herkomstlanden dat asielzoekers hier nooit meer weg willen. Fritsma verzocht minister Gerd Leers van Immigratie en Asiel om de uitkeringen van asielzoekers te 'versoberen en een halvering lijkt mij daarbij de goede richting', aldus Fritsma, gisteren tijdens de behandeling van de begroting van Immigratie en Asiel.

Antifraude-unit
Verder haalde Fritsma een rapport aan van de Adviescommissie Vreemdelingenzaken waaruit naar voren zou komen dat er rond vele asielaanvragen een vermoeden van fraude hangt maar het ontbreekt de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) aan de capaciteit om die vermoedens uit te zoeken. Namens de PVV pleitte Fritsma voor de oprichting van een anti-fraude-unit. Samen met onder andere collega Joel Voordewind (ChristenUnie) heeft de PVV ook Kamervragen gesteld over het grote aantal geweldsincidenten in asielzoekercentra (AZC's). Leers heeft daarop geantwoord dat het wel meevalt met die incidenten en dat er niet meer dan 24 zijn geteld. Voordewind hecht echter weinig waarde aan de cijfers van de minister want onderzoek door de Stichting Secret Garden leverde alleen al 158 gevallen van bedreigingen van homo's in AZC's op. De Stichting Gave telt daar nog eens 25 bedreigingen tegen christenen bovenop. Voordewind verzocht de minister dan ook nieuwe, betrouwbare cijfers over geweldsincidenten in AZC's aan te leveren.

Opvang kinderen
PvdA-parlementariër Hans Spekman wil van Leers weten of de werkinstructies bij de IND zijn veranderd sinds Leers is aangetreden. Het is Spekman bekend dat onder het vorige kabinet nooit gezinnen op straat werd gezet als er sprake was van vrieskou. In het Friese Burgum is vorige week echter wel een gezin op straat gezet, nota bene een gezin met een baby. Spekman heeft een initiatiefnota opgesteld met daarin maatregelen die zouden moeten garanderen dat er altijd opvang is voor kinderen en de PvdA vindt ook dat elk kind recht heeft op onderwijs ook al zijn de ouders hier illegaal. Op dat punt botste de PvdA met CDA-woordvoerder Raymond Knops. Die vindt dat er een 'mistige situatie' ontstaat als kinderen van illegalen onderwijs wordt aangeboden. Toen vervolgens Voordewind, Knops voorhield dat het door Nederland ondertekende kinderrechtenverdrag elk kind onderwijs garandeert, wilde Knops echter niet zover gaan dat hij dit verdrag wil aanpassen of opzeggen.

Illegaliteit
Knops en met hem vele andere partijen drongen er bij minister Leers op aan om de strafbaarheid van illegalen niet uit te strekken tot degenen die eventueel hulp bieden aan illegalen zoals burgemeesters, medici en dominees. SP-Kamerlid Sharon Gesthuizen vroeg zich af wat de coalitiepartijen denken te bereiken met de strafbaarstelling van illegaliteit. De politie en het Openbaar Ministerie hebben hun handen al vol aan andere zaken en mensen zonder geldige verblijfsvergunning kunnen nu ook al worden uitgezet. Velen van hen belanden in de Vreemdelingenbewaring en zouden daar tijdelijk moeten zitten in afwachting van hun daadwerkelijke uitzetting maar de praktijk in Nederland is dat één op de twee die wordt vrijgelaten uit de Vreemdelingenbewaring op straat beland. D66-er Gerard Schouw voegde daar nog aan toe dat de VN adviseert om illegaliteit niet strafbaar te stellen en hij wil van Leers weten waarom Nederland van dat advies afwijkt. Leers gaf aan dat hulp aan illegalen zonder winstoogmerk en gegeven uit barmhartigheid niet strafbaar zal zijn.

Aangaande : Volgens Fritsma krijgt het gemiddelde asielzoekersgezin met twee kinderen ¤ 800 per maand terwijl zij niet hoeven te betalen voor zaken als elektra, huisvesting en medische voorzieningen. Dat was mij niet eens bekend. Hoezo 'voortrekken'.
Sloten op usenet toegang, in... Amerika !! <- wat iedereen zou moeten weten voor het te laat is
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!

[ Bericht 14% gewijzigd door Mwanatabu op 06-12-2010 17:06:36 (Leesbaarheid) ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')