Ik ookquote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar vanwege Fok, anders had ik het allang afgezet
TKC had niet opgeletquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jullie kunnen ook ech tniet tellen he
Ach ja, ouders neuken niet en kinderen ook niet.quote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ach.. arme vader.. Dochter van 23 jaar naakt.. dat kan alleen misbruik zijn geweest want zijn dochter zou nooit met een man..
deze repo duurt in totaal 4.5 uur, ff doorzettenquote:
als ze overtuigend pot was....quote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ach.. arme vader.. Dochter van 23 jaar naakt.. dat kan alleen misbruik zijn geweest want zijn dochter zou nooit met een man..
En daarna Alberto en niet John hoop ik.quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deze repo duurt in totaal 4.5 uur, ff doorzetten
Wel John, leuk! Kun je je zo lekker aan ergeren.quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
En daarna Alberto en niet John hoop ik.
tering, ik kijk wel de banden terug van nikky verstappenquote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deze repo duurt in totaal 4.5 uur, ff doorzetten
quote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Jezus wat is dit ontzettend saai en langdradig.
die vullen gelukkig niet hun hele programma over de familie van het slachtoffer.Gelukkig dat de hond van de buurman die aangekocht is door opa piet er ook kapot van is!quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
En daarna Alberto en niet John hoop ik.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://twitpic.com/2oymew
Sexy sexy.
quote:
quote:Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk
Handelsbenaming
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 05-04-2007
BPM ¤ 38686
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Nee, die zitten ook maar te gissen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef Injetta het volgende:
Wat heeft het voor zin om al haar vrienden/kennissen/familie na te gaan? Tuurlijk zijn die mensen verdrietig en boos. Maar dat voegt toch niks toe aan de zaak zelf? Niemand weet toch wat er gebeurd is van die mensen?
hij moet zijn zendtijd vullen, anders pikken john en alberto dat inquote:Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef Injetta het volgende:
Wat heeft het voor zin om al haar vrienden/kennissen/familie na te gaan? Tuurlijk zijn die mensen verdrietig en boos. Maar dat voegt toch niks toe aan de zaak zelf? Niemand weet toch wat er gebeurd is van die mensen?
Peter gaat altijd zo zielige mensen filmen om zichzelf een held te makenquote:Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef teamlead het volgende:
grappig. Het land is corrupt, veel fouten maar wél de conclusie geloven over de dader
op naar de televizierring 2011quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Peter gaat altijd zo zielige mensen filmen om zichzelf een held te maken
En de Emmy!quote:Op zondag 14 november 2010 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
op naar de televizierring 2011
echt een kutopmerking iddquote:Op zondag 14 november 2010 22:11 schreef teamlead het volgende:
Zal ik maar even niets zeggen over "zomaar dood neervallen" nu? Ik wil dat mens namelijk nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag compleet de tyfus in schelden...
de bolletjes in haar doos tellen niet mee hoor....quote:
peter zoekt zijn cases ook zo uit:quote:
misschien wordt ze snel blauwquote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef Injetta het volgende:
Wat is dat nou voor kul... Een vrouw in de kracht van haar leven kan niet dood neer vallen?
Er gebeuren toch wel vaker rare ongelukken??
Oh.. ze ziet er wel gehavend uit......
Nou, ik moest het dus naspelen, en ook zo op de vloer belanden, en dat klopte vrij aardig. Ik viel ook precies op die plekken, en na even liggen kreeg ik ook echt blauwe plekken daar. Daarbij krijg je ook redelijk wat blauwe plekken van reanimatie, tillen en slepen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Dat kan best hoor, als je je hoofd stoot dat je dood gaat.
ik bedoel, wat moeten wij met de foto's. het autopsierapport is kut, we weten hetquote:
ja, hij zal ondertussen wel een andere auto hebben, anders had ie het wel weggeblurdquote:
dramatiserenquote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik bedoel, wat moeten wij met de foto's. het autopsierapport is kut, we weten het
Ook zo leuk voor de ouders, die foto's op tv.quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik bedoel, wat moeten wij met de foto's. het autopsierapport is kut, we weten het
o nee, de doos uit de vakantiedokter is in beeldquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
Wat weet die vrouw nou? Ze heeft het lichaam niet eens gezien.
aangezien ze geen lijk hebben....quote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef teamlead het volgende:
sinds wanneer werken lijkschouwers met hypotheses
dan nog moet je goed hard vallenquote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Als je op een wasbak valt kan het wel volgens mij. Of op een kastje.
Als jij zo neervalt met je volle gewicht, is dat best hard. Maar nu zit ik gewoon hetzelfde te doen als die 2 gasten daar.quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan nog moet je goed hard vallen
maar foto's zeggen niet allesquote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
aangezien ze geen lijk hebben....
daarom een hypothesequote:
et het verschil dat ik op dit moment meer op jou letquote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij zo neervalt met je volle gewicht, is dat best hard. Maar nu zit ik gewoon hetzelfde te doen als die 2 gasten daar.
Natuurlijk niet!quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef teamlead het volgende:
conclusie: de experts hebben óók geen bewijs dat het moord is... mooi.
niet dat Rudolf nu opeens ophoudt met mensen beschuldigen van moord natuurlijk...
meer alberto!!!quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meer reconstructie
meer confrontatie!!
niet mokken, lekker brokken!quote:
daarom, is maar net hoe je weg komt.quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Injetta het volgende:
Ik ben vorige winter gewoon lopend gevallen en heb mij hele pols verbrijzeld... Is eigenlijk onmogelijk bij zo'n gewone val..
Ik vind die hypothesen nogal dubieus.
dat jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
Dat die mensen zich hier voor lenen... lekker professioneel.
dacht het ook te horenquote:Op zondag 14 november 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Zij hij nou, vermoord in de kamer ernaast? Dat is toch helemaal niet bewezen.
Nou joepie.quote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef teamlead het volgende:
godsklere.... ik zie nu al op tegen de komende 2 zondagavonden....
gelukkig wacht Fable 3 op mequote:
Ik hoorde het ook...quote:Op zondag 14 november 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Zij hij nou, vermoord in de kamer ernaast? Dat is toch helemaal niet bewezen.
of die hij niet boeiend genoeg vindtquote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook...
Nou we zijn een uur verder en we zijn nog net zo ver als bij het begin. Wast het een ongeluk of moord?
Zijn er niet voldoende misdaden meer, dat Peter 3 afleveringen gaat vullen met een vraag die aan het eind waarschijnlijk nog steeds niet is beantwoord?
Was hij nu weer in Honduras dan?quote:
OF waarbij hij niet kon reizenquote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
of die hij niet boeiend genoeg vindt
Helaas wel ja!quote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef teamlead het volgende:
de commercials zijn onderhoudender dan het programma dat ze onderbreken
Echt hequote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie gaat er nou naar de bios voor ene halve film
Ik ga sowieso niet naar de biosquote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
goed voor de frequent flyer milesquote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef Injetta het volgende:
[..]
Was hij nu weer in Honduras dan?
Pffff, die schiet ook maar over de aardbol. Tja.. ik ga nu echt geloven dat Peter eigenlijk stiekem superman is.......
ikquote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoezo niet? soms best leuk hoor, als je een echt goeie film ziet is het echt chillquote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet naar de biosEn ik weet toch al hoe het afloopt.
tsskquote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
HvN is spannender dan Peter R met wateroverlast en lekker raggen.
shit het is al half 11quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Injetta het volgende:
Duurt het tot 11 uur?? Zit ik morgen weer zo![]()
op het werk.
En dan zal ik maar niet zeggen dat het door Peter kwam en dat ik een alibi wilde hebben...
De films die ik wil zien, daar wil niemand mee naartoe. En om nou alleen te gaan.quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoezo niet? soms best leuk hoor, als je een echt goeie film ziet is het echt chill
the matrix anyone? ik wist niet dat deel 2 een halve film was (had de hype gemist) en ik was kankerkwaad aan het eindequote:
Hoe laat moet jij er uit?quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Injetta het volgende:
op het werk.
En dan zal ik maar niet zeggen dat het door Peter kwam en dat ik een alibi wilde hebben...
waarom nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
De films die ik wil zien, daar wil niemand mee naartoe. En om nou alleen te gaan.
Een uur of 7.. Maar na zo'n vreselijke spannende tv, duurt het minstens een uur voordat ik kan slapen hoor..quote:
Alleen gaan? Saai en het is zo een gedoe, naar de stad, je kunt niet rokenquote:
het is harry potterquote:
Wat zijn dat in godsnaam voor films dan?quote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
De films die ik wil zien, daar wil niemand mee naartoe. En om nou alleen te gaan.
Ik moet ook om half 7 op, maar 11 uur dat gaat nog net.quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Injetta het volgende:
op het werk.
Horror, SF, dat soort dingen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat zijn dat in godsnaam voor films dan?
nog een keer dan: Harry Potterquote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat zijn dat in godsnaam voor films dan?
Tja.....quote:
herkenbaarquote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
the matrix anyone? ik wist niet dat deel 2 een halve film was (had de hype gemist) en ik was kankerkwaad aan het einde
Ik heb ze een tijdje geleden allemaal achterelkaar gekeken, dan is het wel te doen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
herkenbaarIk voelde me redelijk genaaid aan het einde van deel 2. Heeft ook nog best lang geduurd voor ik deel 3 gekeken heb
quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nog een keer dan: Harry Potter
Die is de sponsor denk ik...quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dit een reclame voor d-reizen?
ik ookquote:Op zondag 14 november 2010 22:31 schreef Injetta het volgende:
Fijn voor Peter dat de meest spraakmakende moorden op tropische eilanden plaatsvinden. En dat moet je ook uiteraard met eigen ogen zien als misdaadverslaggever.
Ik heb het verkeerde beroep gekozen..
Een mooiboy zijn en in een BMW 650csi rondrijden.quote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Injetta het volgende:
Hoe wordt je eigenlijk misdaadverslaggever??![]()
Ja, want bij het opnemen van de reconstructie is 'ie dan weer niet aanwezig. (Daar baalde ik overigens flink van. En dat ik niet naar Honduras mocht, dat ook.quote:Op zondag 14 november 2010 22:31 schreef Injetta het volgende:
Fijn voor Peter dat de meest spraakmakende moorden op tropische eilanden plaatsvinden. En dat moet je ook uiteraard met eigen ogen zien als misdaadverslaggever.
Ik heb het verkeerde beroep gekozen..
het lijkt meer op een aflvering van Spoorloosquote:Op zondag 14 november 2010 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zie je vorige week ook al
Er zijn er maar 2, hij en johnquote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Injetta het volgende:
Hoe word je eigenlijk misdaadverslaggever??![]()
Klopt inderdaad! Peter gaat alleen naar dat soort plekken met dat soort daders schijnbaar.quote:Op zondag 14 november 2010 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zie je vorige week ook al
Dan is er toch nog ruimte in die beroepsgroep...quote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2, hij en john
Peturrr RRRRR de FRIES, International crime reporterquote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Peter gaat alleen naar dat soort plekken met dat soort daders schijnbaar.
dan ga k me mooi laten omscholenquote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dan is er toch nog ruimte in die beroepsgroep...
hoeveel ze kost, per dagquote:
kan niet, een ipod doe je om!quote:
geen idee, bekijk het in Picture in Picturequote:Op zondag 14 november 2010 22:36 schreef teamlead het volgende:
zeg.. die muziek... klinkt die bij jullie ook alsof de batterijen bijna leeg zijn
bij mij hielp een modemreset.quote:Op zondag 14 november 2010 22:36 schreef Toeps het volgende:
Verdulleme, stomme Tele2! Ik heb nog steeds geen beeld!
Wees blij... wij zitten nog steeds met die beelden van Peter R de Vries...quote:Op zondag 14 november 2010 22:36 schreef Toeps het volgende:
Verdulleme, stomme Tele2! Ik heb nog steeds geen beeld!
Maar dit is mijn debuut als lijk!quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wees blij... wij zitten nog steeds met die beelden van Peter R de Vries...
Oh.. tja.. ik heb nog geen reconstructie met lijk gezien...quote:
jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef teamlead het volgende:
gaat Rudolf nu vaststellen of men daar wel of niet echt corrupt is?
stroom van de decoder. stroom van modem. modem weer aan de stroom. decoder weer aan de stroom en even wachtenquote:
Nee, bijna-lijk. Ik was Mariska, in die reco.quote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh.. tja.. ik heb nog geen reconstructie met lijk gezien...
Gauw modem resetten dan.
ik ook niet, alleen foto;s van dat meisje zelfquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh.. tja.. ik heb nog geen reconstructie met lijk gezien...
Gauw modem resetten dan.
jij kwam de badkamer uitvallen?quote:Op zondag 14 november 2010 22:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, bijna-lijk. Ik was Mariska, in die reco.
Aan de hand van die foto's werd mijn "makeup" gedaan. Best bizar.quote:Op zondag 14 november 2010 22:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ook niet, alleen foto;s van dat meisje zelf
Consul in Tekusikalpa.quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
met wie is hij in contact nu?
quote:
das wel bizar jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Aan de hand van die foto's werd mijn "makeup" gedaan. Best bizar.
ja, naar nederlandse maatstaven ziet het er goed uitquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, naar nederlandse maatstaven ziet het er goed uit
het is echt saai zoquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef teamlead het volgende:
ik snap nu wel waarom ie 3 afleveringen nodig heeft voor dit onderwerp. Teringjantje man.. gooi eens wat tempo er in!
in dit gedeelte is de voertaal Engels, opletten hequote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
Niemand spreekt er Engels, duh, ze spreken Spaans daar.
ja de tering, dit gaat nergens over, alsog je in donker Afrika ook een nederlandse hospitaaltje hebt met geile zustersquote:
Schijnbaar niet dusquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in dit gedeelte is de voertaal Engels, opletten he
ja in dat ziekenhuis niet omdat het zo kut daar is aaaaaaaquote:
Allemaal zielige arme mensen daar hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja in dat ziekenhuis niet omdat het zo kut daar is aaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |